Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hot and bloody (emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hot and bloody (emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hot and bloody (emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hot and bloody (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hot and bloody (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hot and bloody (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hot and bloody (emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hot and bloody (emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hot and bloody (emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hot and bloody (emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hot and bloody (emnesøgning)

2 deltagere

Go down

Hot and bloody (emnesøgning) Empty Hot and bloody (emnesøgning)

Indlæg af Fox Lør 18 Jun 2016 - 23:17

Skal vi lege?

Jeg søger nogen, der har lyst til at emne med en eller flere af mine karakterer!

Mere specifikt er det mine to karakterer Julien og Constantine (uden for spil kaldet Costa, fordi jeg er doven).

(klik på navne-overskriften, så kommer du til profilen for karakteren)

Julien

Julien er en forretnings-minded ilddæmon, der har brugt det meste af sin tid på jorden til at skabe forretninger. Han har boet i Di Morga i omkring halvandet år, hvor han har købt sig diverse bygninger og forretninger.

Af det kan ejer kan blandt andet nævnes:
En natklub (Flashing Lights), en blanding mellem en café og en bar (Double Up), et spillested, et 4-stjernet hotel, et advokatfirma, en ejendomsmægler, et boligselskab og diverse små forretninger.

Julien har lige været igennem en episode, der har fået ham til at overveje livet lidt, og måske er arbejde pludseligt ikke det vigtigste længere.

Hans personlighed er dog fortsat rimeligt iskold. Han er ikke en mand, der er i følelsernes vold, faktisk kan man komme til at spekulere over, om han overhovedet har nogen. Udad til er han afpudset og ulastelig, stort set altid klædt i et skarpt jakkesæt og blanke sko, og man ser sjældent andet end et køligt, men forholdsvist venligt ansigtsudtryk, for det meste med et lille smil i den ene mundvig.

Tag dog ikke fejl, han er ikke en mand, man skal hidse op. Han undgår for det meste at bruge vold, han er en diplomatisk mand, men hvis han bliver presset eller føler, at han ikke taber noget ved det, bruger han sine evner. Han har kontrol over ild og hans evner er stærke. Derudover han han ved berøring varme ting op til utroligt højre grader. Han vil uden problemer kunne destruere et levende væsen med denne evne.

Hvad leder jeg efter til Julien? Lidt af det hele, jeg er åben for forslag!

Hot and bloody (emnesøgning) 740full-atesh-salih

Constantine

Hvis man gerne vil i problemer, skal man lede efter Costa. Han giver absolut ikke noget som helst for andres liv og sundhed. Enten tænker han "mad" eller "legetøj", når han ser på folk. Så pas på!
Der er dog også tidspunkter, hvor han er mæt og tilfreds, hvor han faktisk er til at være sammen med uden at man enten at ved at blive spist eller spiddet på hans elskede kniv, han altid har med sig.

Man kan komme til at tro, at Costa er dum, for han virker ikke lige altid til at tænke sig om, men man skal ikke skue hunden, eller i dette tilfælde katten, på hårene. Han tænker skam godt nok et eller andet sted inde under laget af total ligegyldighed.

Costa har et ordsprog for sig selv: "Smerte er forbigående, så længe det ikke slår mig ihjel, så går det hele nok." - den overfører han så også til alle, han får imellem hænderne, så for ham er han en gentleman, når han efterlader sit offer, blodig, skadet, men levende.

Han har lige været igennem en uhyggeligt grim oplevelse og er en lille smule mere forsigtig i sin turen rundt i Di Morga. Det varer dog nok ikke længe, inden han er lige så uforsigtig og fyldt med selvtillid som han plejer.

Hvad søger jeg til Costa? Igen, lidt af det hele! Grib chancen, mens han ikke er helt psykopat, og lær ham bedre at kende end bare spidsen af hans kniv.
Dog er jeg ikke lige på udkig efter stærke karakterer, der giver ham en røvfuld, det har han vist fået rigeligt af det sidste stykke tid. Men skriv og spørg!

Hot and bloody (emnesøgning) Seth-Gabel-as-Lincoln-Lee-seth-gabel-31993064-500-281
Hot and bloody (emnesøgning) MLG5F

Jeg har også Fox og Max som karakterer, Fox er midt i et plot og Max er på pause, men hvis du mener, at du bare lige netop har IDÉEN til et plot, så skriv! Så finder vi ud af det!

Hvad har jeg af krav?
Jeg er meget aktiv og håber lidt på at fange nogen, som også er lettere aktive.
Jeg skriver halvlange indlæg og vil meget gerne, hvis du gør det samme. Det er vist normalt at sige minimum 200 ord.
Selvom det måske lyder lidt hårdt, så er jeg ikke interesseret i at skrive med nogen, der staver meget dårligt eller ikke er så god til grammatik. Jeg er ikke interesseret i at skulle stave mig igennem andres indlæg.
Sidste krav: Du er klar til at have sjov! :D

Send mig en PM, om det er på karakteren du vil spille med eller her på Fox' profil er lige meget.
Du kan også altid finde mig på chatten som Fox.

Foxy says bye bye!

Hot and bloody (emnesøgning) Tumblr_n5vo877F661tp9expo1_250
Fox
Fox
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 164

Tilbage til toppen Go down

Hot and bloody (emnesøgning) Empty Sv: Hot and bloody (emnesøgning)

Indlæg af Fox Lør 25 Jun 2016 - 21:49

Nå, jeg smider lige Max ind også!

Max

Pas på, her kommer sindssygen!

Det første man tænker, når man møder Max er, at han er fuldstændig fra den. Danser på bænkene i gågaden, klatrer i træer eller fører samtaler med duerne. Take a pick, Max laver gerne det hele!
Med sin påtagede sindssyge, har Max indtaget Di Morga og gør dagene til en fest. Hvis han ikke kan få dig til at le, er der noget galt!

Max er kommet til Di Morga i et forsøg på at finde et sted at høre til. Selvom han er menneske, håber han at det er her.
Han har boet her i snart et halvt år, men har stadig ikke lært nogen at kende, ud over dem, han tilfældigvis har mødt på gaden.

Udadtil er han billedet på sindssyge, men faktisk er han ganske normalt, ud over den bipolare lidelse, han lider under. Nogle gange er han faktisk lettere sindssyg, når han har sine manier, men ellers er han helt normal. Eller dybt deprimeret.
Han lider en del af indre uro og han bruger det meste af tiden på at rende byen igennem. Og man kan sagtens møde ham i nattelivet, hvor han kan finde på at selvmedicinere med alkohol og stoffer.

Selvom han virker helt uskadelig, tag ikke fejl. Han har gerne et eller flere våben på sig og han slår gerne fra sig, hvis det er nødvendigt! Og han slår hårdt.
Helst undgår han vold, for han er en godhjertet og kærlig person.

Hvad søger jeg til Max? Alt! Gerne længerevarende plots. Især mangler han en person, der kan tage sig lidt af ham, sørge for, at han får noget at spise og passer bedre på sig selv. Og gribe ham, når han ryger i sine dybe huller. En der kan se igennem hans påtagede sindssyge.
Hvilken person skal det være? Aner det ikke!
Jeg har ikke spillet så meget med Max, så der er ikke sket super meget endnu. Jeg leder efter gode og dårlige oplevelser. Selvom han er et menneske, kan han godt holde til lidt, og der må gerne ske noget!

Hot and bloody (emnesøgning) Sylvester_600
Fox
Fox

Indlæg af Constantine Søn 24 Jul 2016 - 17:56

Hot and bloody (emnesøgning) Seth-gabel-on-arrow

Jeg vil lige oppe min emnesøgning - der må da være nogen derude, der har lyst til at være lidt brandvarme og/eller blodige med mig derude?! :D!

Hot and bloody (emnesøgning) Tumblr_n3zlrmv2L11skmgato1_250
Constantine
Constantine
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 242

Indlæg af Gæst Søn 24 Jul 2016 - 18:45

Hmm... Jeg må indrømme at både Julien og Costa lyder som nogle dejlige mænd xD

Kanieh har selv brug for lidt af hvert... Action så som hun får lidt bank fordi hun er lidt reserveret grundet hendes mange penge... 
Kærlighed... Ja hvis der er nogen der tør xD
venner... You name it :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Constantine Søn 24 Jul 2016 - 18:49

Vi må lige snakke sammen over PM og se, om vi kan finde ud af noget! :D
Constantine
Constantine
Competent (Rank 9)

Indlæg af Gæst Søn 24 Jul 2016 - 18:51

Lets do it :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Jul 2016 - 21:59

Jeg kunne godt se et eller andet mellem Matt og Julien?
De er meget ens ^^
Men må hellere lige høre, hvad er Julien til? Mænd, kvinder eller begge?

Bare så Matt ikke ender med at flirte for meget XD

Gæst
Gæst

Indlæg af Constantine Tirs 26 Jul 2016 - 11:49

Med det spørgsmål, har jeg en fornemmelse af, at jeg ikke er interesseret i at spille det, du er interesseret i at spille :)
Constantine
Constantine
Competent (Rank 9)

Indlæg af Gæst Tirs 26 Jul 2016 - 16:51

Haha bare rolig, det var mere for om jeg skulle tæ ke noget forratnings forbindelser eller noget både og ^^

Men at dømme ud fra dit svar så tænker jeg bare forretnings forbindelser ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Fox Tirs 26 Jul 2016 - 17:18

Ja, kun forretningsforbindelse, hvis det er.

Men du kan jo sende mig en pm, så kan vi se, hvad vi kan finde på.
Fox
Fox

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum