Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
a shock new sound [ emnesøgning ] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
a shock new sound [ emnesøgning ] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
a shock new sound [ emnesøgning ] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
a shock new sound [ emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
a shock new sound [ emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
a shock new sound [ emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
a shock new sound [ emnesøgning ] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
a shock new sound [ emnesøgning ] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
a shock new sound [ emnesøgning ] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
a shock new sound [ emnesøgning ] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

a shock new sound [ emnesøgning ]

Go down

a shock new sound [ emnesøgning ] Empty a shock new sound [ emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jul 2016 - 17:40

a shock new sound [ emnesøgning ] Brodie-scott

Blev enige med migselv om at det er på tide at introdukser Damon til siden, jeg har haft tanker om Damons karakter for hvad der virker som en evighed. Eftersom at jeg har været på et års pause fra alt hvad der danske, så hvis stinker jeg nok til det med skive perfekt, så lev med det. Jeg skal lige have mine skills, igen. Jeg har rejst rundt på mange jcink sider, da jeg havde bruge for vende ryggen til det miljø som jeg oplevede på de danske sider. Men nu er jeg så tilbage med fuld energi, og med en karakter som jeg rent faktisk har lyst til arbejde med.

Så hvem er Damon, det er godt spørgsmål.
Damon er ung dæmon, med godt hundred år på bagdelen. Han var et offer for det nazistiske tyskland, hvor at blev sendt til Auschwitz. Hans mor og mindre søster blev drabet, efter at Damon prøvede på at beskytte dem, men han havde ikke styrken til forsvare dem. Damon blev selv kun "redde" fordi at nazisterne opdagede hans umenneskelige evner, han blev derfor eksperiment de tyske læger i Auschwitz. I vinterne 1945 flugtet Damon fra Auschwitz, han nåde bare ikke væk. I sted for besluttede han sig for at forsøg selvmord, dette lykkes ham ikke. Han blev send tilbage til Auschwitz hvor eksperimenterne forsat frem til midt januar. Efter befrielsen fra Auschwitz, rejste Damon verden rundt. Han levet et farlig liv som lejemorder, hvor at arbejde for den bedste prise. Dette liv forsatte frem til 2007 hvor at Damon trak sig tilbage fra livet som lejemorder. Han kom i årende der efter til Di Morga hvor at han har levet et ret isoleret liv.

Hvad søger jeg?
Well, det hele for at sige det lige ud. Men jeg vil helst gerne tråde med plot, da jeg dårlig til emner uden plot. Så bare spring ud i de kreative sko, jeg tag imod alt med åbne arme :D

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

a shock new sound [ emnesøgning ] Empty Sv: a shock new sound [ emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Fre 22 Jul 2016 - 17:37

That was a dark story D;

Men jeg smider gerne min "søde" Kanieh efter din søde dæmon

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner