Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Side 7 af 16 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste

Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 7 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 2 Apr 2017 - 20:14

Han så bestemt på Taylor da han spurgte hvorfor Matt havde brækket armen på hans chef. "Ingen rør min egendom!" Brummede han blot. Taylor kunne lige så godt få sandheden nu. Hans liv kunne ikke blive ret meget værre.
Han betragtede Taylor som han fik tændt for vandet og begynde at vaske sig. Han spekulerede på hvordan han skulle sige det med mærket på hans skulder. Og alt det andet. Mens de sad der, så han pludselig ned på ham. "Mærket på din skylder er ikke en Tattoo" sagde han blot. Han rakte sin hånd frem, og åbnede den. Langsomt begynde mærket at danne sig inde i hans håndflade.
"Det er mit mærke! Jeg har lavet det på dig" sagde han så. Han sukkede lidt og lod en hånd glide gennem sit hår.
"Jeg mente hvad jeg sagde i morges.. du er MIN.. jeg ejer dig, og du har endda selv skrevet under på det" sagde han roligt og trak på den ene skulder.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 7 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Søn 2 Apr 2017 - 20:25

Han så op på Matt, da han sagde det med mærket, så ned i hans hånd og derefter op på Matt igen.

”Jeg.. Er din? Jeg har skrevet under..” Han så meget forvirret ud og tydeligt prøvede at forstå det.

”Det.. Hvordan?” Han så ikke rigtigt bange ud, mere meget forvirret. Han kunne ikke helt forholde sig til det, da han slet ikke forstod det. Han havde aldrig hørt om dette før. Slet ikke. Hvem gav sådan et mærke på en person man lige havde mødt.

Taylor var blevet rend, så derfor rejste han sig fra karret, hev proppen ud og lod vandet blive suget ud. Imens gik han over og tog et håndklæde, begyndte at tørre sig med den og så på Matt.

”Hvorfor vil du dog have fat i mig? Det lyder helt som om du ikke er et menneske.” Grinte han lidt fjollet. Tydeligt tegn på at han slet ikke fattede dette. Taylor gik ud af badeværelset og over til hans værelse, lod Matt følge med, hvorefter han smed håndklædet på sengen og gik ind i hans skab. Han fandt noget tøj og tog hurtigt nogle stramme underbukser på.

”Nå.. Men hvis jeg så er din, hvad skal det så betyde? Er det en ny form for kærester eller?” spurgte han og tog nogle bukser på, en trøje, armvarmere og en cardigan. Han tog derefter sokker på og gik ind igen. Imens han tjekkede det i spejlet.

”Hvis dette er en form for joke, så.. Ja, så blot sig det Matt.” Han så på manden. Han ville faktisk ikke have noget imod at være Matts. Denne fyr var spænende, utrolig lækker, forvirrende og kunne være et røvhul… Men han havde kommet løbende efter Taylor, da han åbenbart havde fundet ud af det. Noget som ingen havde gjort for ham før.

Hans tøj:
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 7 2a9941949df8266b33af8ede6fd02dcc
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Antal indlæg : 387

Indlæg af Gæst Søn 2 Apr 2017 - 21:39

Han forstod udmærket godt forvirringen. Hvem ville ikke være forvirret? Det var de færreste der ikke ville være det. Særligt hvis man ikke kunne huske at det var sket.
Han så på Taylor da han spurgte hvordan. Han foldede hånden ud, og kontrakten kom til syne. Og der, nederst på den var Taylors navn. Da Taylor talte om at det virkede til at Matt ikke var et menneske, så han undrende på ham. ”det er jeg heller ikke” sagde han så helt roligt.
”jeg er en djævel..” sagde han blot.
Han fulgte med Taylor rundt i lejligheden. Han trak på skuldrende da Taylor spurgte hvorfor han ville have ham. ”fordi du ikke er som så mange andre.. og… tja.. jeg kan lide at samle på specielle ting” sagde han så med et træk på skulderen.
Han satte sig i en stol mens Taylor klædte om. Og han kunne ikke holde et grin tilbage da Taylor spurgte om det var en form for kærester de var nu.
”haha nej.. gud forbyde det” sagde han blot. Han gjorde sig ikke i den slags slet ikke. Han smilede skævt. ”hmm… vi kunne jo kalde det et… herre – slave forhold” sagde han og smilede skævt til Taylor, men dog med en dybt seriøs tone.

Han rejste sig og så på Taylor. Han gik over til ham, og grab fat i hans hage. ”det er ingen joke Taylor!.. du er min!.. så længe jeg ønsker det! Og hvis du prøver på at stikke af fra det.. så tager jeg din sjæl, og som du nok ved.. så kan man ikke leve uden sådan en” sagde ha blot. Han så på ham med et tilfreds og skævt smil.
”så husk det nu.. du.. er .. min!”

Gæst
Gæst

Indlæg af Taylor Fre 14 Apr 2017 - 19:04

En djævel? Den var ny, han stod lidt og tænkte over det. Han kunne slet ikke huske at Matt havde fortalt ham det før, det lå helt fjernt i hans hukommelse. Men nu havde der så ofte også været alkohol i hans system, imens han havde været samme med Matt.

Kommentaren om at samle på forskellige ting og at Taylor var anderledes, fik ham til at grine lidt. Han vidste godt han var anderledes, det var der mange som havde fortalt ham.

Et herre-slave forhold? Hvad fanden tænkte den mand på? Han skulle lige til at vende sig over til Matt og sige noget om det, dog blev han slemt overrasket, da den store mand stod foran ham, greb ham og nu snakkede igen. Han var slet ikke van til at Matt sagde så meget som han gjorde lige nu. Det var virkelig anderledes!
Han var hans? Hans sjæl? Okay, han mærkede en knude i hans brystkasse og han sank en klump.

”Well.. Så det er på grund af dig, at jeg har det mærke på min ryg? Det har pænt kostet mig mit job, så jeg håber du kan finde på noget andet for mig at lave, for det skylder du mig..” Han prikkede Matt hårdt i brystkasse, skubbede manden tilbage, så han endte med at sidde i Taylor’s seng. Han gik hen foran ham og knurrede endda lidt.

”Jeg har ingen indkomst mere.. Føler mig knap nok sikker i min egen lejlighed her, da min tidligere chef prøvede at voldtage mig?!” Han råbte halvt og stirrede ned på Matt med brændende vrede i hans øjne.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Fre 14 Apr 2017 - 19:31

Matt rynkede sine bryn da Taylor valgte at prikke ham i brystet, og ikke mindst det faktum at han hævede stemmen. Han satte sig dog ned. Hans blik blev mørkt og hårdt da Taylor omtalte hans chef. ”den mand kommer ikke til at røre dig igen!” sagde han blot hårdt.
Han rettede på sin jakke. ”desuden har du ikke brug for en indtægt!.. du er min, fra nu af behøver du ikke engang din lejelighed” sagde han næsten roligt. Han rejste sig, og så ned på Taylor der stod lige foran ham. Han så ned på ham ”du flytter ind hos mig, du skal nok få dit eget værelse! Men jeg vil have dig i nærheden når jeg får lyst til det” sagde han roligt.

Han kørte en hånd gennem Taylors hår, men da den kom ned til hans nakke, tog han lidt fat i det og smilede til ham som han bukkede sig lidt ind over ham. ”jeg glæder mig til at kunne lege med dig så ofte det passer mig” sagde han med et mindre grin. Han slap dog Taylor. Han gik forbi ham, og over til Taylors skab for at kigge på noget af alt det tøj han havde.
”din chef behøver du ikke bekymre dig om! Prøver han på noget igen, så er det ikke bare hans arm jeg brækker” nævnte han roligt. Som om han talte om at give manden en bøde. Han så over på Taylor. ”få pakket dine ting, vi tager afsted så snart du er klar” sagde han blot

Gæst
Gæst

Indlæg af Taylor Fre 14 Apr 2017 - 19:42

Taylor stod blot og gloede op på ham, hans kæbe hang lidt og han vidste ikke helt hvad han skulle sige. Han vendte sig om og kiggede på Matt.

”Jeg.. skal flytte ind ved dig? Bare rende rundt som en omvandrende sex maskine for dig? Seriøst?” Hans øjenbryn flyttede helt op til hans hår grænse. Han sank lidt en klump og så omkring sig. Nikkede kort lidt. Han kunne i det mindste udnytte det lidt de næste par dage, blot for at falde lidt ned og bruge det som en slags ferie.

Taylor sukkede kort, gik over til hans skab, hvor han blot skubbede Matt til siden, hev en kuffert ned fra en hylde og smed den på hans seng. Han fandt en masse tøj, både afslapning men også pænt. Ingen vidste hvad Matt kunne finde på med hvad de skulle lave, så han kunne i det mindste være forberedt på lidt af hvert.

Derefter smed han nogle bøger deri, toilet ting, nogle billeder af hans familie og venner, nogle forskellige sko, samt hans egen bærbar, ledninger og hvad han ellers kunne finde på han skulle bruge, han tog til sidst og puttede en mindre taske deri, hvis han nu skulle ud en tur.

”Sådan..” Brummede han lidt og lukkede den, inden han trak den ned på gulvet og så op på Matt.

”Tror jeg har alt hvad jeg skal bruge, for at være ved dig i lidt tid..” Han så ned og kiggede kort omkring sig. Han havde boet her i lang tid, så det var underligt at flytte væk herfra. Men hvem vidste, måske ville Matt være blevet træt af ham, inden længe og smide ham ud.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Fre 14 Apr 2017 - 20:00

Matt vende blikket lidt overrasket da han hørte hans udtagelse om hvad han skulle foretage sig. ”haha jeg elsker måden du kan sige det på” grinte han lidt. Men det var nu ikke helt forkert. Det var i hvertfald tanken med Taylor lige nu.
Han rykkede sig da Taylor begynde at pakke. Han gik over og lagde sig på sengen. Han smilede bare som Taylor pakkede uden brok. Det blev godt når Taylor kom hjem til ham, så han ikke skulle vente hvis han blev trængende.
Han rejste sig da Taylor var færdig. ”udmærket! Din kuffert vil blive hentet og fragtet hen til mig” sagde han med et roligt blik. Han så på Taylor ”lad os smutte hjem” sagde han, og lagde armen om Taylor for at følge ham ud, og ned til sin motorcykel. Han tog ekstra hjelmen frem og rakte den til Taylor.
”op med dig” sagde han blot da han selv havde sat sig op.
Da Taylor havde sat sig op, startede han den op, og kørte med sit hus. Han kørte stærkt.
Efter kort tid var de hos ham, han steg af da de holde i carporten. Han så på Taylor ”følg med” sagde han bare.
Han fulgte Taylor ind, og op af trappen. Men i stedet for at gå ind på sit soveværelse, gik han længere ned af gangen. Der var 2 døre over for hinanden. Han gik ind af den der lå på modsatte side af hans eget værelse. Han åbnede døren og førte Taylor ind. Et værelse, lidt mindre end hans eget, med en dobbelt seng, et skrivebord og et skab. Han så på Taylor ”det her bliver dit værelse.. og også det sted du sover med mindre jeg ønsker andet” sagde han blot.
Han nikkede til at han gerne måtte gå ind

Gæst
Gæst

Indlæg af Taylor Fre 14 Apr 2017 - 20:11

Han gloede blot lidt på ham, da han kommenterede at hans ting ville blive hentet. Så fremmede mennesker ville komme ind i hans egen lejlighed? Hvad fanden? Men han sagde ikke noget, han gik blot med Matt ned og så overrasket på motorcyklen som stod foran ham. Tog lydigt hjelmen på og steg op bagved Matt. Han holdte godt fast i Matt, lidt bange for at køre så stærkt på en maskine under ham selv. Så han fik krammet sig helt tæt ind til manden foran ham. Taylor så hurtigt op og opdagede at de hurtigt var kommet tilbage til huset igen.

Han hoppede ned og gik med Matt indenfor, så sig omkring da de var oven på og nu foran det der ville blive hans private område. Han gik inden for og så sig omkring. Trak hans egen hvide læderjakke af og smed den på sengen imens han sparkede hans sko af og mærkede gulvtæppet under hans nøgne fødder. Hmm, dette rum ville han nemt kunne følge sig tilpas i.

Taylor hev den lækre og bløde cardigan mere omkring hans krop imens han så sig omkring. Han åbnede dørene til skabet, så rundt derinde og nikkede, der ville være nok plads til hans tøj. Så rundt og kiggede ud af vinduet, smilte svagt og vendte sig om imens han lænede sig op imod skrivebordet.

”Hmm, fint nok for mig.. Kan ikke ligefrem brokke mig, da jeg nyder at sove med dig.. Men ja ja, jeg skal nok sove herinde, hvis min nye ’Herre’ ikke bryder sig om mit selv skab..” han sagde ordet ’Herre’ med sådan en flabet tone at det var tydeligt han ikke tog det helt seriøst dette.

”Du behandlede mig som skidt sidst jeg var der, udnyttede min røv og skubbede mig derefter væk.. Og nu vil du pludselig gerne have mig her tilbage? Styr lige dit humør..” Han knurrede lidt og gik over, greb døren og ville tydeligt smække den i hovedet på Matt.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Fre 14 Apr 2017 - 20:27

Matt stod blot og så til mens Taylor kiggede på værelset. Han vidste godt at det var mindre end Taylors eget, og så alligevel ikke. Værelset var godt stort, og der ville være plads til flere af Taylors ting hvis han ville have dem her hjem. Han hørte hvad Taylor og hvordan han sagde Herre. Han valgte dog at lade det ligge for nu. Taylor skulle selvfølgelig lige vænne sig til det her. Han hørte dog det næste, og kunne klart fornemme at Taylor ville smække døren. Han satte en hånd mod døren, og skubbede den hårdt op. Han grab Taylor vende dem begge rundt, og skubbede Taylor hårdt op af væggen.
”væn dig til det Taylor!.. for det er sådan det bliver!” sagde han med en hård stemme.
”og jeg vil have dig her fordi DU ER MIN!” knurrede han.
Han så på ham ”du kan enden samarbejde og gøre det nemt for dig selv, eller fortsætte med din klynkende attitude og gøre det svært for dig selv!” det var tydeligt at de her ting ikke blev sagt for sjov, eller som en pæn påmindelse. Det var en direkte ordre.
Han slap dog Taylor lidt. Han så på ham. ”du kan få lov til at slappe lidt af nu.. jeg går ind og arbejder” sagde han og rettede lidt på håret ved at køre en hånd gennem det. ”jeg kommer ind til dig om en time.. så du må heller være klar der” sagde han og hentydet helt klart til at han skulle være klar på sex.
han vende rundt og begynde at gå, men stoppede i døren ”oh.. og glem alle ideer om at flygte gennem et vindue eller sådan, de kan ikke åbne, og er sikkerhedsglas, så de kan ikke smadres, og døren er låst med kode” sagde han roligt, men trak på skulderen ”men skulle det alligevel lykkes dig, så husk.. jeg kan indløse min pris til hver en tid” sagde han blot inden han gik ned til sig selv for at arbejde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Taylor Fre 14 Apr 2017 - 20:42

Taylor gispede svagt da han blev presset op imod væggen, han mærkede hvordan hans masokistiske side skreg op i glæde, men hans mere rebelske var langt fra glad. Han brød sig ikke om dette lige nu, han var jo et frit menneske, elskede hans frihed og nu blev den taget væk. Han så op på Matt med øjne der kunne dræbe, dog da han hørte omkring de sikkerheds ting, sank han en klump. Der røg den idé. Han gik ud på gangen og så Matt forsvinde ned af den. Gik tilbage ind på hans værelse og traskede lidt frem og tilbage. Dog gik der ikke længe før han sparkede til væggen råbte op og hamrede hans pande i den. Han stod der lidt. Gled lidt ned på gulvet så han sad der med hovedet imod væggen.

Han bed sig selv hårdt i underlæben, så det begyndte og bløde, mærkede hvordan han ikke kunne holde hans tårer tilbage og de mange snøftene fyldte hurtigt rummet. Han var blevet fyret, nu taget til fange af den fyr han næsten var faldet for. Finder ud af hvor hård han er og mistede hans lejlighed. Alt dette var sket på 1 dag og hans hoved kunne ikke følge med mere. Han ville i bad igen, han følte sig klam og ulækker. Så han rejste sig. Gik hurtigt ud og fandt Matt’s badeværelse. Han fyldte badekarret op med varmt vand, smed en masse sæbe i, så rummet med fyldt op med varme og den dejlige duft af vanilje og roser.

Smed hans tøj på gulvet og gik over til badekarret. Der var kun 10 minutter til Matt sagde han ville komme tilbage. Taylor havde sat i hans egne tanker i lang tid på gulvet. Så nu hoppede han op i vandet, der var så meget skum, så han næsten kunne blive væk i det. Han var pænt ligeglad med at Matt ville have sex med ham igen, ligeglad med at han ville finde ham herinde. Lige nu ville han bare være sød ved sig selv.

Han greb en svamp og satte sig med ryggen til døren, han havde pænt lukket den og endda låst den, som om det ville hjælpe meget. Han gjorde svampen blød i vandet, hvorefter han begyndte at gnubbe den imod hans hud, kørte en våd hånd igennem hans hår og begyndte at synge lidt. Hans mor havde altid sagt han var en lille kinesisk sangfugl, hans stemme var lys og blød. Han sang ikke meget mere, kun når han virkelig skulle falde til ro. Så derfor lod hans sin bløde stemme fylde lokalet med den gamle traditionelle kinesiske vuggevise.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Ons 19 Apr 2017 - 22:24

Han vidste han havde været for hård. Mens han gik fra Taylors værelse, fortrød han allerede! Han fortrød allerede at han havde talt sådan til Taylor. Han troede det ville blive så nemt! Han havde ikke i sinde at lade Taylor slippe ikke tale om. Men den dreng havde været i gennem så meget i dag. Han havde været udsat for så mange ting. Matt havde været kold overfor ham.. været en virkelig nar, han var blevet fyret på grundt af mærket, hans chef havde taget på ham og befamlet ham. Og bedst som han troede han blev ”redet” brød Matt også tilliden. Og fremgik som en der bare ville have sex.
Men det var nu ikke hele sandheden. Jo det var hvad planen havde været fra starten. At Taylor skulle fungere som hans personlige lille underholdnings fyr. Tilfredstille ham når han ville have det.
Men sandheden var nok… at Matt kunne lide at Taylor var der. Der var ikke så stille mere. Han behøvede ikke gå grundt i de mørke dystre tanker mere.
Han behøvede ikke tænke på Beth…………

Han sad ved sit skrivebord. Og det arbejde han skulle lave blev ikke til noget. Han sad blot og så ned i bordet. Han nægtede at lade Taylor gå! Han var Matt’s! Og han ville blive ved med at være hans!
Han så på uret, tiden var gået langt hurtigere end han havde regnet med. Og den time han havde regnet med at bruge på arbejde, var i stedet gået med at stirre ned i de mange papirer uden rigtig at se hvad det var.
Han sukkede lidt og rejste sig fra stolen. Han gik ud af kontoret, op af trappen, og mod Taylors værelse. Han gik med hænderne i lommerne, og pludselig var han slet ikke så sikker på hvad han skulle sige. Han kom ind på hans værelse ”Taylor jeg….” han så undrende rundt da Taylor ikke var der. Han så rundt i værelset. Hvad?! Hvor var han.
Han vende rundt, åbnede alle de døre der var på gangen. Og et øjeblik ramte frygten ham. Hvad hvis Taylor var kommet ud?! Han opdagede at døren til hans værelse var åben. Han gik der ind, og hørte vand der skvulpede lidt. Han gik over til døren og så lettet på Taylor der sad i karet. Han rynkede dog brynene lidt.
Han sukkede. ”jeg troede jeg bad dig være klar når jeg kom” sagde han blot tørt.

Han kom ud på badeværelset, og satte sig på WC’et.
Han så lidt på Taylor ”hvordan har du det?... går det bedre?” spurgte han roligt. Han var ikke ude på at det skulle være et rent helvede for Taylor at være her! Han ville gerne hav at han havde det godt mens han var her. Han smilede lidt roligt. ”forrasten… så har du opdaget at der er badeværelse til dit eget værelse ikke?” spurgte han med et skævt smil.. der var godt nok kun bruser men det var der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Taylor Man 24 Apr 2017 - 9:09

Han hørte ham allerede før han kom ind i lokalet, Taylor sad med ryggen til og sukkede lidt, da han vendte sig om og så op på Matt. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige, så i stedet gled han blot mere ned i det dejlig varme vand og sukkede lavt. Det kom dog noget bag på ham, da Matt satte sig ned på WC’et og spurgte ham om hvordan han havde det?

”Jeg.. Æhm.. Har det okay..” Han så lidt ned i vandet og trak hans slanke og blege ben lidt op til ham selv. Han følte sig meget sårbar lige nu, han følte stadig han havde hans chef’s hænder på sig. Han følte sig beskidt og dårlig tilpas lige nu.

”Det ved jeg.. Men jeg kan bedre lige at være herinde..” Han nikkede imod soveværelset også. På hans nye værelse, var der ingen dufte, ingen tegn på Matt. Herinde duftede alt af Matt og hans ting. Taylor ville ikke indrømme det, men han var smask forelsket allerede i Matt, så duftede af ham, beroligede ham meget mere. Han ville slet ikke kunne sove på hans eget værelse, men slappede allerede voldsomt meget af, da han kom ind på Matts område.

Han sank mere ned i vandet og sukkede lidt, han lod hans hænder glide op over hans arme, hvor blå mærker efter hænder havde dukket op, ikke Matts hænder. Han gled helt ned under vandet, blev dernede lidt og dukkede op igen, hvor han trak vejret tungt. Gled en hånd igennem hans hår, rejste sig op i karet. Han trådte ud af karet og stod lidt på den lille håndklæde-måtte på gulvet. Tog et større håndklæde og begyndte at tørre hans hår og krop. Helt ligeglad med at Matt kunne se på hans nøgne krop. Han rødmede dog kort lidt og vendte ryggen til ham, så Matt også bedre kunne se på hans velformede bagdel, de lækre hofter han havde og tatoveringen.

Taylor havde en ret feminine krop, det kunne man nemt se når han var nøgen. Men han gemte det nu ret godt også, når han havde tøj på, da han gik i oversize og løst tøj.

Han fik tørret hans krop helt og tog håndklædet omkring ham selv. Så lidt nogen og krummede hans tær sammen i måtten.

”Skal.. Jeg stoppe med at komme herind, eller?.. Jeg kan ikke lide mit værelse.. Det føltes koldt derinde..” Han var tydeligt meget knust lige nu, alt for meget var sket denne dag og han kunne ikke slappe af. Hans krop var spændt op og en hovedpine var begyndt at forme sig bag hans øjne og i hans baghoved.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Man 24 Apr 2017 - 9:24

Det var tydeligt at det her havde ramt Taylor mere end Matt havde regnet med. Taylor havde virket som sådan en stærk fyr. Så at se ham sådan her var virkelig underligt. Han sukkede lidt som Taylor sagde han ikke brød sig om sit værelse.
Men det blev han nød til. Matt var ikke typen der sov sammen. Han havde ladet Taylor gøre det de her gange, fordi det ville være vildt mærkeligt at han sende ham ind på et gæsteværelse når de havde knaldet.
Han betragtede Taylor da han steg ud af badet, og nød synet. Tattoveringen sad perfekt, og passede til Taylors krop. Også selvom den havde kostet ham hans job.
Han rejste sig da Taylor spurgte om han skulle holde op med at komme der ind.
"Det er okay, men spørg mig gerne fremover" sagde han og lod en hånd stryge ned over Taylors ryg.
Han mærkede tydeligt hvordan Taylors hud ligefrem smittede under hans finger.
"Med hensyn til dit værelse, så vænner du sig til det, når du får dine egne ting der ind" sagde han roligt.
Han satte sig på kanten af karet, og stak armen i for at hive proppen op. "Desuden..." Nævnte han og så på Taylor "så sover jeg ikke godt med nogle i min seng" sagde han og sende ham et roligt smil.
"Dumå besøge mig på værelset så ofte du vil!.. men når vores leg er færdig, så er du nød til at sove hos dig selv" sagde han og sende ham et blidt smil. "Ud over det, behøver tingene slet ikke være så slemme" sagde han og tog Taylors hånd. "Det er jo ikke fordi jeg har tænkt mig at lænke sig eller noget, du kan gå frit rundt i huset og på grunden" sagde han roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Taylor Man 24 Apr 2017 - 9:36

Han så lidt underligt på Matt, rynkede hans øjenbryn og gyste lidt under hans berøring. Hans krop lystrede allerede skræmmende meget til Matt, når han rørte ved ham, han brød sig ikke lige så meget om det. Det var skræmmende at han allerede var så van til ham. Hvorfor forrådte hans krop ham allerede? Taylor sukkede lidt og gik lidt imod døren, han stoppede og så sig over skulderen til Matt, smilte lidt skævt og så op på ham med øjne der kunne få enhver sjæl til at smuldre imellem hans fingre.

”Du sov ellers ret tungt sidste gang.. Jeg vågnede før dig og du lå som en sten..” Han grinte lidt halve hjertet. Han kun stadig drille utrolig meget og han stoppede lidt inden han gik ud af døren. Så over på spejlet hvor han kunne se tatoveringen på hans skulder. Han rakte op og rørte ved den. Den var virkelig flot og klædte meget Taylor.

Han ville så vidt muligt prøve at undgå at Matt skulle lege med ham lige nu! Han gik derefter uden at sige noget op imod hans værelse, med håndklædet omkring ham. Det var så stort så det blev slæbt hen over gulvet efter ham. Han kom derop, lukkede døren og småløb over til hans kuffert, hvor han åbnede den, smed håndklædet på gulvet og trak nogle underbukser på. Nogle af hans ting var allerede kommet åbenbart, han havde slet ikke hørt det.

Så han fik hurtigt sat nogle billeder op på natbordet, så lidt på dem og sukkede. Han skubbede kufferten ned på gulvet med et bump. Lagde sig på hans mave i sengen, og mærkede hvordan han allerede savnede Matt. Dette var forfærdeligt, han var ved at blive så vanvittigt forelsket i ham, men ikke at sove med ham? Det var så unfair, Matt havde jo løget! Han havde da sovet virkelig tungt, da Taylor var der sidst.

Taylor trak nogle grå sweatpants på, som hang lækkert omkring hans hofter, derefter en lidt for stor hvidt T-shirt. Han tog en hættetrøje på, med lynlås, men lod den stå åben. Rullede benene på bukserne op, så de sad lige under hans knæ. Mange ville sige at selv når Taylor var afslappet havde han virkelig stil. Han hev hætten på trøjen op og ville gå på jagt i køkkenet efter noget is. Han var ligesom en pige og spiste is når han var ked af det.

Han sneg sig ud af hans værelse, listede ned imod køkkenet og så sig om som et lille bytte, der gemte sig for rovdyret. Taylor var endda så ynkelig at han kravlede over gulvet, for ikke at blive set over køkkenbordet. Han kom endelig hen til en skuffe. Hvor han tog en ske, meget stille! Sneg sig over til fryseren, hvor han fandt en lille bøtte is. Han lukkede den derefter og satte sig i hjørnet og krøllede sig sammen, fik åbnet låget og tog en skefuld i hans mund.

Der sad han lidt og spiste af den meget lille bøtte, han så sig lidt om og sukkede svagt imens han slikkede på skeen. Hvad var der dog sket med ham?
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Man 24 Apr 2017 - 18:12

Matt sukkede bare lidt om Taylor gik. Hmm måske skulle han lige lade han være lidt. Måske havde Taylor også brug for at falde lidt ned. Han gik ind på sit eget værelse. Han smed sig i sengen, og sukkede bare ned i puden. Åh! Hvorfor skulle det også være så besværligt?
Det var meget nemmere i gamle dage!  Der malkede de fleste bare ret..
Men nu var det også første gang han havde taget en dreng ind. Han må bare på maven i sengen, og slappede af, tænkte. Noget han normalt ikke gjorde på denne måde.
Han hørte dog noget. Fodtrin på trappen. Hmm så Taylor var oppe?

Han stod ud af sengen, og kig neden under. Han lagde mærke til Taylor der luskede rundt, og så undrende på ham. Han stak hænderne i lommerne, og gik ud i køkkenet. Han stillede sig op af væggen. "Og hvad laver du så nu? Gemmer dig fra mig eller?" Spurgte han så. Han rettede sig op "bare spar dig.. jeg skal nok lade dig være" sagde han blot inden han gik mod sit kontor. Hvis Taylor pludselig havde så meget imod at være her, hvis han pludselig ikke ville lege. Så var der ikke noget ved det her. Men det kom nu ikke kun til at gå ud over Matt.
For han havde ikke tænkt sig at lade ham gå! Taylor var hans! Og han blev hos Matt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Taylor Man 24 Apr 2017 - 18:27

Han blev ret forskrækket da han pludselig så Matt stå der, og han fik slet ikke sagt noget, inden han var væk og inde på kontoret. Taylor så lidt ned og tog noget mere is, inden han mærkede den dårlige samvittighed ramme ham. Han sukkede lidt og trak hætte på hans trøje mere op over hans rodet og stadig lidt våde hår.
Han rejste sig op med skeen i munden, den alt for store hættetrøje hængende og T-shirt omkring ham og trak mere op i bukserne så de blev under hans knæ. Han gik over imod kontoret, kiggede ind og så lidt over på Matt. Inden han gik over til ham, lidt bestemt.

Taylor trådte op på bordet. Gik tværs hen over det, ligeglad med om han skubbede nogle papir væk. Derefter satte han sig ned, der hvor han også havde været sidst. Så lidt på Matt og lod hans fødder hvile på Matts knæ.

”Vi skal snakke.” Sagde han blot bestemt og tog noget mere is fra bægeret, spiste det og tog en skefuld up også, puttede den i Matts mund og lod ham spise det. Noget af den gamle Taylor var tilbage igen, den trodsige og den med liv i hans øjne og ansigt.

”Hør.. Jeg vil forhandle med dig. Hvis du vil have lov til sådan bare at kneppe mig som du har lyst til, bure mig inde her og ikke lade mig gå ud som jeg vil. Så vil jeg kræve noget til gengæld.” Nikkede han lidt og spiste noget mere is, ligeglad med at noget af den var på hans læber og rundt om hans mund. Han var i sorg og pisse ligeglad med om nogen synes han så ulækker ud lige nu.

”Jeg vil have lov til at sove inde ved dig, hver nat.” Nikkede han og nussede hans nøgne fødder ned over Matts lår, nød faktisk at sidde her på bordet og have kontakt med den smask lækre mand foran ham.

”Og det er ikke til diskussion.. For hvis jeg ikke får min vilje.. Så kan jeg godt sige dig Matt, at jeg ikke bliver nem at leve med. Og bare rolig, det du har set indtil videre er intet i forhold til det helvede jeg vil putte dig i. Vi snakker om jeg inviterer fyrer herhjem for at kneppe mig, spille den af i din stol, frække outfits og meget andet, uden jeg vil tillade dig at røre ved mig! Og hvis det ikke virker, så får jeg fat i mine veninder som kan finde på værre ting..” Han sad derefter med hans arme på hans egne ben og pegede med skeen.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Man 24 Apr 2017 - 18:58

Matt så noget undrende på Taylor da han kom ind, og særligt da han valgte at gå ind over skrivebordet det heldigvis var halvtomt lidt endnu. Han lyttede til hvad Taylor sagde, uden at afbryde. Han tog endda imod isen, uden at lave mine.
Taylor var vidst mere eller mindre tilbage til sit gamle trodsige og meget provokerne jeg. Matt betragtede han blot. Han skulle nok få pillet Taylor lidt ned igen. Det skulle ikke være så svært. Han mærkede godt Taylors fødder mod sine knæ.
Da Taylor nævnte sin betingelser, og derefter nævnte de ting han ville gøre, rejste Matt sig roligt "hvor er det kært, at du tror du virkelig har noget som helst at forhandle med" sagde han blot, inden han greb fat i Taylors hænder, han samlede dem i den ene, mens han længere sig ned over Taylor så han blev vældet tilbage og ned mod Bordet.
"Der er vidst en detalje du har overset Taylor" sagde han, og lod den frie hånd hive ned i Taylors bukser.
"Jeg kan kneppe dig hvor og hvornår jeg vil!.. med eller mod din vilje" sagde han blot. Han lod hånden glide ned og tage fat om Taylors Lem, og begynde at massere det.
Han så på Taylor med nogle meget dystre øjne.
"Tro ikke at du har rettigheder her, blot fordi jeg lader dig gå rundt i huset frem for at putte sig i et bur" sagde han. Inden han trak begge hænder til sig. Han slap Taylor, og gik over til vinduet. "Desuden... Ved du overhpved hvor din mobil eller din computer er?" Spurgte han roligt.
Matt havde sørget for at alt Taylors teknologi var fjernet fra hans kuffert. Og hans telefon havde Matt snuppet da Taylor var gået ned i køkkenet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Taylor Man 24 Apr 2017 - 19:17

Taylor var ikke udpræget begejstret da Matt havde skubbet ham tilbage og trukket hans bukser ned. Han havde tabt isen og skeen, som han rejste op igen, da han kom fri. Han knurrede lidt og hev hans bukser op, hev T-shirten ned, så han ikke ville kunne se hans allerede meget glade lem. Ha sparkede til stolen og hev tungt vejret, hvor han knyttede hans hænder. Årh han ville ikke lade Matt pille ham ned så hurtigt.

”Og her prøver man at være sød og rar.. Sikke et røvhuld du kan være..” Han drejede rundt på hælen og gik ud af kontoret, smækkede hårdt døren i efter ham, ligeglad med han havde efter issen.

Han trampede op imod hans værelse, råbte op og skreg over hvor vred han var på Matt, gjorde sig slet ikke stille og holdte overhovedet ikke tilbage hvor vred han var.

Da han kom op på hans værelse, så han til hans glæde at alle hans ting nu var der. Selvfølgelig var hans møbler der ikke. Men billeder, tøj, smykker og bøger. Dog kunne han ikke finde hans iPod, hans MacBook, hans smartphone, hans tv eller radio. Matt mente det alvorligt da han sagde alt hans teknologi var væk. Han sparkede til en kasse med film i, som han så ikke kunne se. Årh han var vred. Taylor smækkede døren i med et brag og låste den. Det kunne i det mindste fortælle ham lige så snart Matt kom. Han fandt en blok papir og en kuglepen. Skrev ”ingen adgang for røvhuller.” Og skubbede den under døren så Matt kunne se den, når han kom op engang. Hvis han ville deal med den rebelske Taylor, så ville han få en smagsprøve på ham.

Taylor gik derefter i gang med at pakke ud, i det meget stille værelse. Ha nynnede lidt, imens han fik lagt hans tøj i skabet, pakket hans bøger ud på bogreolen, sat flere billeder op af hans familie, venner og nogle model billeder han var stolt af, som var sammen med nogle af hans veninder. Både professionelle og fjollede. Han fik derefter pakket toilet ting ud, på toilettet. Der var både produkter til hans krop, ansigt og hår. Alt fra make-up til creme og ting til badet. Han skubbede kasser og tasker under sengen. Pakkede derefter hans smykker, overtøj og bælter ud i skabet, på en knagerække og generelt prøvede at få hans værelse til at blive mere som hans hjem. Han skiftede sengetøjet ud med noget af hans eget, smed flere tæpper, puder og endda en bamse eller to i hans seng. Satte lyskæder op, falske blomster op omkring himlen på sengen, flere stearinlys op på hylder og kommoder, blomster i vindueskarmen og alt muligt.

Da han endelig var færdig, lignede det virkelig noget der var super hyggeligt. Han ville slet ikke ligge mærke til Matt ville dukke op hvis det var. Han gik og sang, dansede rundt og trampede i gulvet i en rytme som var sjov.
Taylor var helt i hans egen verden, smed hans hættetrøje undervejs og rullede lækre tæpper ud på gulvet. Han gjorde virkelig alt for at gøre dette værelse super hyggeligt og dejligt for ham. Han satte nogle tørrede roser op i hjørnet som hang fra loftet, hang nogle tunge flotte gardiner op fra hans egen lejlighed og alt muligt han kunne drømme om. Heldigvis var de flyttefolk søde nok ikke at smide noget ud. Det så ud til at hvis de havde været i tvivl, havde det pakket det ned. Så der var nogle få kasser, han blot satte ind i bunden af det store skab. Da han var helt færdig lod han mærke til flere timer var gået, han lå på gulvet, på et tæppe med en bunde under hans brystkasse. En tegneblok foran ham og blyanter, samt farver spredt omkring ham.

Han tegnede et smukt billede af Matt, som sad i en solstråle, på en åben seng, med Taylor liggende nøgen ved siden af ham. Taylor var nøgen, med kun lige et tæppe dækkende over hans numse, Matt sad i sengen ved siden af ham, hvor han strøg hans fingre over hans ryg. Det var tidligt morgen på billedet og Matt havde et blidt udtryk i hans øjne. Taylor lå og tegnede hans øjne, gjorde dem blide og rare.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Man 24 Apr 2017 - 19:30

Matt sukkede bare lidt over Taylors vredes udbrud. Han valgte at sætte sig for at arbejde. Det kunne han jo lige så godt! Taylor ville nok ikke køle ned, før in nogle timer.
Han sad roligt og arbejde. Efterhånden var han blevet vandt til at man kunne høre nogle ovenpå. Det havde han lige skulle lade vær med at tænke over den første time.
Han så på uret. Hm. Det var tid til noget mad.. han rejste sig fra stolen, og gik ud i køkkenet for at begynde at gøre noget mad klar. Han behøvede ikke selv spise menneske mad, men han nød det. Han havde gjordt det siden han kom til jorden, og havde i sine at fortsætte! Det smagte godt, og han kunne lide ting der smagte godt. og så kunne han også lide at lave mad. Han brugte en del tid på at lave maden. En steg og nogle lækre kartofler, noget god sovs, og en fantastisk salat. Han fik sat det hele frem, inden han gik op af trappen. Han ikke op til Taylors værelse.
"Taylor.. der er mad.. kom ned og spis" sagde han med en rolig stemme. Han valgte dog ikke at blive stående. Han vende rundt og begynde at gå ned igen. Hvis Taylor var sulten ville han komme ned. Kom han ikke ned, så ville han jo bare ikke få mad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Taylor Man 24 Apr 2017 - 19:39

Han lå og hørte derefter Matts stemme, så lidt op, det var ved at begynde at blive mørkt. Han pakkede ikke hans ting sammen, siden han havde i sinde at komme op igen, bagefter og gøre denne tegning færdig. Denne blok han havde, var en slags dagbog for ham, han tegnede de ting som var i hans tanker, skrev nogen gange digte i den eller direkte normal dagbog tekst. Men på det seneste var denne blok mere og mere fyldt af tegning af Matt og digte om ham. Taylor brød sig ikke om det, det bekræftede kun hvad hans hoved var fyldt med..

Han sukkede lidt imens han rejste sig op, gik ud og vaskede hans beskidte fingre efter blyant og kul ting, som var smittet af på hans hænder. Han gik derefter neden under langsomt. Han havde fået nogle strømer på siden, dog kun T-shirt og oprullede sweatpants var hans stil.

Taylor var helt stille, han var kølet ned og slappet mere af nu, men stadig sur på Matt. Dog forrådte hans mave ham, han havde jo intet at spise deroppe, så han var sulten og havde ikke fået noget siden deres sene morgenmad.

Så han satte sig stille op på den anden stol og sad lidt og ventede indtil han fik lov til at tage maden. Han havde maner, derfor var han vokset op med at den som lavede maden, gav lov til at tage for sig.

Derfor begyndte han lidt at bide hans negle, en meget forfærdelig nervøs vane han havde, som havde ødelagt hans fingernegle. Det eneste som ikke var pænt på hans krop.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Man 24 Apr 2017 - 20:07

Matt havde allerede sat sig. Han sad og læste på Sin iPad for at følge lidt med i hvad der skete ude i verden. Han så lidt hen mod Taylor da han kom ned og satte sig. Han skævede op mod ham, og lagde mærke til at Taylor sad og bed sine negle. "Hold op med at spise dine negle, og tag noget mad i stedet" sagde han blot mens han fik læst det sidste i gennem. Han Øste op til sig Selv, og spiste lidt.
Efter noget tid, så han lidt på Taylor. "Har du fået dine ting på plads?" Spurgte han roligt.
Han var ikke sikker om Taylor havde lyst til at tale med Matt. Og hvis ikke, så måtte han jo vente til Taylor havde hidset sig ned.
Hans mobil ringede og et tunkt Suk kom fra ham. Nu igen?..
Han tog den "ja?" Han lænede sig tilbage i stolen. Hans blik gled en smule op på Taylor. "Komme ind på kontoret nu?" Sagde han så. Han betragtede Taylor lidt inden han svarede "nej.. det kan jeg ikke.. jeg har.. andre aftaler" sagde han blot. "Send mig en mail" sagde han roligt.
Han lagde på, og lagde mobilen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Taylor Man 24 Apr 2017 - 20:14

Han sad lidt og kunne ikke lade vær med at prøve og se hvad Matt læste. Taylor kunne godt lide at føle sig opdateret, så derfor pinte det ham at han ikke havde hans computer eller mobil. Da han så fik af vide at han kunne spise. Øste han hurtigt op til sig selv, dog ikke nær så meget som Matt havde taget. Han spiste lidt i ro og det gav et sæt i ham da Matts telefon, han havde lige skulle til at svare ham og havde set op.

Taylor sukkede tungt, den fandens mobil, han rullede med hans øjne og spiste lidt mere. Det virkede virkelig som om de intet kunne finde ud af på det kontor, Matts mobil ringede jo nærmest døgnet rundt?

Han grinte lidt og rystede på hans hoved, at arbejde sådan et sted, burde da virkelig ikke være så svært. Men han blev dog meget overrasket da Matt sagde han havde andre planer, så da han lagde på, så han kun lidt undrende på ham.

”Du tager ikke derind? Hvorfor? Jeg kan nok godt overleve at være her selv.. Og kan de virkelig ikke finde ud af at klare ting selv? De ringer jo hele tiden..” Han sukkede og rystede lidt på hovedet imens han spiste videre. Det smagte virkelig godt og det brændte helt i Taylor for at prøve at bage noget i det køkken. Han elskede at bage kager, dog at lave sådan noget mad her? Det var han ikke god til. Sovs havde altid brændt på for ham..

”Men ja, jeg har pakket alt ud.. Kan dog se du har stjålet alt mit teknologi, så jeg vil endelig sige jeg savner min IPod og højtalere..” Brummede han lidt og drak noget vand.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Man 24 Apr 2017 - 20:46

Han havde aldrig lagt mærke til at hans mobil ringede meget. Sådan var det jo, han elskede jo sit arbejde. Og til hver en tid havde han nok også taget ind på kontoret. Men ikke nu. Han og Taylor havde stadig nogle ting de skulle tale om. Desuden så orkede han ikke, han var ikke i humør til problemer i firmaet nu, han ville bare ende med at fyre en eller anden.
Han så på Taylor da han spurgte hvorfor han ikke tog der ind, og om de ikke kunne finde ud af noget på det kontor. Han smilede bare roligt.
”jeg er direktør.. alt hvad der sker skal jeg godkende!” sagde han og trak lidt på skuldrende.
”der kan ske mange ændringer gennem en nyhed, der kan komme nye oplysninger, og hver gang, så skal jeg godkende om det er noget vi skal skrive eller ej” forklarede han.

Han smilede roligt. ”og jeg tog ikke der ind, fordi jeg har andre planer” sagde han blot roligt. Han havde selv spist færdig, og skubbede tallerknen lidt ind på bordet. Han så på Taylor da han talte om at han savnede sine ting. Han sukkede en smule ”du skal nok få dem.. så snart jeg kan regne med dig” sagde han med et roligt smil.
Han rejste sig, og gik over på Taylors side, og lænede sig op af bordet.
”er du stadig vred på mig?” spugte han roligt. Han smilede roligt. Taylor var kær når han var vred, men Matt brød sig ikke om det. af mange grunde. Taylor larmede når han var vred, han var ikke til at tale med, Matt skulle ikke regne med at få sex hvis Taylor var vred… men.. så føltes det heller ikke særlig rart, når han var skyld i at taylor var så vred

Gæst
Gæst

Indlæg af Taylor Man 24 Apr 2017 - 20:56

Han fnyste lidt over det med at alt skulle igennem Matt. Det var sikkert blot på grund af at Matt var ret.. Magtliderlig. Det kunne han nemt mærke nu hvor Matt var kommet så tæt på ham. Specielt da han hørte at han først kunne få hans ting når Matt kunne regne med ham? Hvad fanden bildte han sig ind..

Dog tog dampen lidt af i hans hoved, da han så op og Matt gik rundt om bordet til Taylor. Han stirrede lidt op på ham, da han så ham læne sig sådan op af bordet og se så fandens lækker ud. Han var stadig meget fornærmet over at Matt ikke ville sove med ham, specielt fordi Taylor virkelig havde nydt det? De to nætter havde været de bedste i hans liv! Taylor havde slappet så meget af.. Han havde slet ikke drømt og han havde vågnet op til det smukkeste syn i verden, nemlig Matt. Okay, han var allerede langt ude hvor han ikke kunne bunde..

”Du kan da regne med mig? Jeg er da ikke kravlet ud af vinduet eller prøvet at dirke døren op?” Han så helt fornærmet ud på Matt og lagde hans bestik op på tallerken. Han tog både Matts og hans egen, gik over til køkkenet hvor han skyldte dem af. Det var ren vane for ham, at hjælpe med at tage af bordet. Han smed begge ting ned i opvaskemaskinen og så derefter op på Matt.

Han var lidt bange lige nu.. Han vidste at han ikke var vred nok mere, hvis Matt kyssede ham lige nu, ville han smelte som smør imellem hans fingre. Han gik hurtigt tilbage til bordet, prøvede at gå lidt for meget rundt, så Matt ikke bare kunne gribe ham. Han fik to gryder i hans hænder, som han gik tilbage til vasken med og begyndte at vaske op.

”Godt jeg har mine andre ting.. Ellers ville jeg da blive sindssyg her, uden det andet.. For kan da godt forestille mig, det vil tage dig lang tid om at.. Regne med mig..” Brummede han lidt mere fornærmet og plaskede lidt rundt med vandet, så noget kom på den hvide T-shirt. Det klistrede sig til hans glatte mave og blev lige gennemsigtig. Dog lod han sig ikke tage af det, han vaskede blot videre.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Man 24 Apr 2017 - 21:26

Matt sukkede lidt da Taylor valgte at rejste sig og begynde at tage af. Men nok mere over det han sagde med at Matt godt kunne stole på ham.
Han betragtede ham lidt som han gik frem og tilbage med tingene. Han så på ham.
”Taylor.. du har lige truet mig med at kontakte både andre fyre, og dine veninder?... hvordan gør det at jeg kan regne med dig?” spurgte han dog uden at vende sig mod ham.
Han sukkede lidt og kløede sig lidt opgivende i nakken. ”hvis du bare ville slappe lidt af” sagde han så og så på Taylor.
”det er ikke hensigten at det her skal være et fængsel for dig, men indtil jeg ved om du vil prøve at stikke af eller fortælle nogle om det her, er jeg nød til at holde dig her” sagde han og rettede sig så op. Han så på Taylor.
”Det er ikke meningen du skal være min fange, og det er ikke meningen at du aldrig skal komme ud, men indtil nu har du ikke givet mig grund til andet end at være hård” han sukkede lidt. Og han kunne ligefrem mærke hvordan han blev mere og mere irriteret og vred.
Hvorfor kunne Taylor ikke bare holde op med at være så fandens stædig! Hvorfor kunne han ikke bare makke ret?
”hver gang jeg prøver på at snakke med dig, så opføre du dig trodsigt og provokerende! Og så er jeg nød til at være kold og hård!” sagde han så lidt mere fast og hårdt

Gæst
Gæst

Side 7 af 16 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum