Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bloody Mess -Olivier (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Bloody Mess -Olivier (xxx)
Tid: Aften deromkring
Sted: De strip-tease
Omgivelser: En masse folk, baren, strippere der danser, og hvad der nu ellers måtte værre herinde på stripklubben
Vejr: Lidt småregn, og blæsende vejr
Påklædning: En knælang hvid kjole, med ryggen fri, men kan dog bindes bagpå. Et par hvide stiletter
Sted: De strip-tease
Omgivelser: En masse folk, baren, strippere der danser, og hvad der nu ellers måtte værre herinde på stripklubben
Vejr: Lidt småregn, og blæsende vejr
Påklædning: En knælang hvid kjole, med ryggen fri, men kan dog bindes bagpå. Et par hvide stiletter
Der var godt gang i den inde på stripklubben, folk dansede og slog sig løs til musikken der kørte i baggrunden. Flere var begyndt at blive stive, og havde fået alt for meget at drikke, så de til sidst bare væltede rundt. Bartenderen og hans hjælpere der i aften havde fået æren af at hjælpe til, var godt i gang med at mixe drinks, og sørger for folk havde noget at drikke. Det var en meget speciel aften idag, selveste stedets datter holdte stor fest, fordi hun var blevet forfremmet til noget andet – datteren arbejdede selv i klubben som stripper men er nu med ejer af klubben med hendes far. Så i aften ville hun fejre det, og hendes far var sjovt nok i gang med alt muligt på hans kontor, så han havde slet ikke tid til at være hos hende. Det skulle ikke stoppe denne datter her fordi hun skulle drikke sig fuld, og have det sjovt, hun var glad for der var mange gæster, og mange lækre fyrer som hun helt sikkert kunne hygge sig med. Henne ved baren stod der en elegant og smuk kvinde med en hvid knælang kjole på, og matchende stiletter, det blonde hår var sat op i en hestehale, så hele helheden faktisk så godt ud. Hun havde stået lidt og betragtet bartenderen med et sulten blik, han var jo lige til at gnaske i, og måske lige snuppe hans sjæl med hjem til hendes hersker. Man kunne da aldrig vide jo måske endte hun med at gøre det, i aften følte hun sig meget klar på at gøre et eller andet morderisk, bare fordi det var lang tid siden hun sådan rigtigt havde hygget sig.
Hendes smil bredte sig da hun fik øjenkontakt med ejerens datter der bare gloede på hende som var hun idiot, og ligegyldig. Cimberlie sukkede nærmest af morskab, og besluttede sig for at bestille en drink, en blanding med rødvin og vodka, en stærk og varm drink ifølge hende. Så stod hun bagved denne datter her, og tog en tår af hendes drink. Hun kunne gøre så mange ting ved hende hvis det var det, dræbe hende, tage hendes sjæl, snave hende i gulvet, ligge an på hende.. Og hun havde bestemt også tænkt sig at hygge sig med hende, bare fordi hun ikke skulle tro hun kunne få lige hvad hun ville have.”Hygger du dig med din fest indtil videre… Jeg er sikker på der nok skal blive nogle overraskelser”sagde hun med et passende lumsk smil på læben, og et koldt blik i øjnene. Datteren kiggede blot på hende med et hevet øjenbryn, og stod så med armene over kors”Sig mig hvem tror du lige du snakker til, jeg er sikker på min fest nok skal blive god og uden problemer og slemme ting”hendes stemme var dog gyselig at høre på, og Cimberlie hadede den også, hun huskede flere gange hun havde hørt den når hun havde været med hendes far på arbejde.”Det er dit valg da… Jeg står ikke i vejen…”sagde hun blot og rullede med øjnene, hvorefter hun tog en tår af drinken igen, da datteren så vendte sig rundt, kiggede hun med et sulten blik på hendes ryg”Endnu… Mange ting kan nå at ske lille ven så bare pas på, du ved ikke hvilket selskab du er i”sagde hun bare med en stille stemme så der ikke var nogen der hørte det. Og så vendte hun ellers blikket hen mod nogle folk der kiggede beundrende på hende, og nogle fyrer der sendte savlende blikke hen til hende, hun ignorede det og gik hen til baren igen. Så stilte hun sig lænet op ad baren, tog en tår af drinken igen, så der næsten ikke var mere tilbage.
Måske skulle hun tage en dans ude på gulvet, eller måske skulle hun tage sig en tur op og ned ad stripperstængerne, ja der var faktisk mange muligheder til hvad hun nu kunne lave. Drinken blev så tom, og hun bemærkede en hånd på hendes lår, hvor hun af ren refleks bare sparkede ud, så hun faktisk ramte en person, hun kiggede i retningen af det, og sukkede”Kunne du ikke bare have set dig for”sagde hun irriterende, og valgte at stå med ryggen til denne mand, der havde prøvet at charmere sig ind på hende, og måske bevæge hans hånd længere op ad hendes lår. Ikke tale om han måtte få lov til det, desuden var han slet ikke hendes type. Cimberlie rullede med øjnene, og kiggede blot på bartenderen igen, som hurtigt forstod hendes hentydning og blik til at han skulle fylde hendes glas op igen. Så drak hun en tår og så rundt i folke mængder der festede løs, og hyggede sig, det kunne da ikke passe at hun bare skulle sidde her alene, og kede sig, ikke tale om om hun skulle danse med en eller anden random dude, så gjorde hun det. Hun stod lænet op ad bardisken, hvilende på det ene ben, og ventede blot på der skulle komme en eller anden eller måske bare nogen der kunne fange hendes opmærksomhed, måske hygge sig lidt med hende. Og hun håbede da ikke fyren igen ville prøve på noget men han kom så igen. Cimberlie sukkede dybt, og kiggede blot på manden med et koldt blik”Hvad er dit problem… Jeg er ikke ligefrem interesseret i at kaste min krop hen til dig”sagde hun bare og kiggede væk fra ham, men manden tog så fat rundt om livet på hende, og nærmede sig hendes øre”Come on baby bare en lille tur udenfor med mig, det kunne være frækt”sagde han med hans klamme, og dybe stemme, Cimberlie prøvede at ryste ham af sig men kunne ikke, og hun trådte ham endda også på hans fødder men det gav kun smerte hos manden, og han gad stadigvæk ikke slippe hende. Hun var godt irriteret og vidste ikke lige hvad hun skulle gøre, uden at skabe for meget opmærksomhed, godt de fleste ikke havde set det her. Men hun bed ham så i armen, så hårdt han begyndte at bløde, og så slap han hende faktisk , bagefter sparkede hun ham så hårdt hun kunne mellem benene på ham, og hun kunne lige nå at slikke hans blod, før hun skubbede ham lidt væk fra sig.”Tak for blodet… Og beklager meget med din lille ven der”sagde hun koldt, og pegede mod hans lem, der sikkert ikke havde det så godt ligenu.
Cimberlie- Novice (Rank 2)
Antal indlæg : 18
Sv: Bloody Mess -Olivier (xxx)
" Shhh..." lød hans stemme da han hørte kvinden mumle noget. Grebet blev fastere omkring hendes hals " Du kunne bare have betalt... Det ville være meeeeeeeeeeeeget nemmere... Ville det ikke dukkebarn?" sagde han og grinede kort inden et tydeligt knæk kunne høres og der blev stille. Han var brutal med sine metoder når folk havde overskredet sidste betalingsfrist flere gange og hun havde sågar fået chancer.. Nu havde han ganske enkelt fået nok. Nej nu fik han måske ikke sine penge, men det var også lige godt, for denne kvinde var på ingen måder en person han ville lave deals med mere. Han lod kvindens krop falde til jorden og han sukkede " Sikke en skam.. Du ville være et smukt trofæ... Ak ja" sagde han og rettede på den sorte skjorte og førte let en hånd gennem håret. Han var klar til at indtage stripklubben som egentlig havde været planlagt, men så havde han mødt hende.
Han gik ind af døren til stripklubben og så sig omkring. Massere af mænd der uden tvivl tænkte med deres lem på nuværende tidspunkt… Kvinder der gjorde alt for at få nogle af de mænd med sig i privat rum. Ak ja, nu følte han sig hjemme. Ikke fordi han var en af de mænd der ville have en af tøserne med hjem og kneppe dem til den lyse morgen, men mere fordi han ganske enkelt havde mulighed for at finde kunder her… Både til hans handel indenfor blod, men også inden for hans andet erhverv. Han skulede rundt på de mange folk der allerede var ankommet til klubben og han kunne allerede mærke hvordan en følelse af had nærmest var ved at brænde ham op indefra og fik hver en eneste lille nerve til at sitre under huden på ham.
Han spottede blondinen i baren og fik et lettere dystert smil på læberne, men så opdagede han fyren der viste ufattelig stor interesse i hende. Hans hænder blev knyttet og han knækkede nakken inden han gik op og placerede armen omkring hende ” Nyt legetøj min kære?” sagde han og sendte hende et skævt smil inden han så på manden der tog sig til skridtet. Han greb omkring mandens hals og smilede ” Hvad lærer man af det? Lad være med at røre ved det der ikke er ens eget… ” sagde han inden han så sig over skulderen på Cimberlie og sendte hende et blik og rettede hurtigt blikket mod manden inden han fortsatte ” Var jeg dig… Og gudskelov for jeg ikke er… Så ville jeg smutte væk fra det her sted… Du har tre sekunder fra nu…” sagde han og slap om mandens hals inden han begyndte at tælle ned. Han knækkede endnu engang nakken ” ET!” derefter fingrene ” TO!” og så var han allerede begyndt at gå efter manden uden tøven ”TRE!” det var det eneste manden nåede at høre inden han blev sparket omkuld af Olivier selv. Han havde ikke været hurtig nok og det ville blive hans død. Han satte sig på knæ henover manden og greb fat i hans hår og løftede hans hoved ” Rør min dame en gang mere og jeg lover dig… Hun bliver den sidste kvinde du kommer til at røre… ” sagde han og skubbede hans hoved ned mod jorden inden han rejste sig og gik tilbage til Cimberlie.
Han gik ind af døren til stripklubben og så sig omkring. Massere af mænd der uden tvivl tænkte med deres lem på nuværende tidspunkt… Kvinder der gjorde alt for at få nogle af de mænd med sig i privat rum. Ak ja, nu følte han sig hjemme. Ikke fordi han var en af de mænd der ville have en af tøserne med hjem og kneppe dem til den lyse morgen, men mere fordi han ganske enkelt havde mulighed for at finde kunder her… Både til hans handel indenfor blod, men også inden for hans andet erhverv. Han skulede rundt på de mange folk der allerede var ankommet til klubben og han kunne allerede mærke hvordan en følelse af had nærmest var ved at brænde ham op indefra og fik hver en eneste lille nerve til at sitre under huden på ham.
Han spottede blondinen i baren og fik et lettere dystert smil på læberne, men så opdagede han fyren der viste ufattelig stor interesse i hende. Hans hænder blev knyttet og han knækkede nakken inden han gik op og placerede armen omkring hende ” Nyt legetøj min kære?” sagde han og sendte hende et skævt smil inden han så på manden der tog sig til skridtet. Han greb omkring mandens hals og smilede ” Hvad lærer man af det? Lad være med at røre ved det der ikke er ens eget… ” sagde han inden han så sig over skulderen på Cimberlie og sendte hende et blik og rettede hurtigt blikket mod manden inden han fortsatte ” Var jeg dig… Og gudskelov for jeg ikke er… Så ville jeg smutte væk fra det her sted… Du har tre sekunder fra nu…” sagde han og slap om mandens hals inden han begyndte at tælle ned. Han knækkede endnu engang nakken ” ET!” derefter fingrene ” TO!” og så var han allerede begyndt at gå efter manden uden tøven ”TRE!” det var det eneste manden nåede at høre inden han blev sparket omkuld af Olivier selv. Han havde ikke været hurtig nok og det ville blive hans død. Han satte sig på knæ henover manden og greb fat i hans hår og løftede hans hoved ” Rør min dame en gang mere og jeg lover dig… Hun bliver den sidste kvinde du kommer til at røre… ” sagde han og skubbede hans hoved ned mod jorden inden han rejste sig og gik tilbage til Cimberlie.
Gæst- Gæst
Lyden af en dejlig, og fræk stemme, fik hende til at få et overrasket udtryk over hele hendes ansigt, men også et nysgerrigt ansigtsudtryk, og hun var godt i gang med at se hvad der skete med manden, han fik da hvad han havde fortjent uden tvivl da. Og hun tog så en tår af drinken før hun satte den fra sig, og lod blikket låse sig fast på personen som var kommet, og så kunne hun ikke lade vær med at smile”Ser man det, dejligt at se et rigtigt mandfolk”sagde hun og snog en finger rundt om hans trøje da han tog fat rundt om hende, så kunne den idiot til manden da forstå at hun slet ikke var hans dame, hvis man kunne sige det sådan enlig var hun heller ikke sammen sammen med Olivier, men det var ligemeget. Hun stod meget godt nu op ad ham, med hans greb om hende, men da han så sparkede manden fik hun et smørret smil over læben, og lænte sig op ad bardisken, mens hun bare morede sig over den lille scene der skete foran hendes øjne. Det var meget morsomt at se hvordan manden der før havde spillet så stærk, og macho pludselig blev helt lille, Cimberlie nød meget det syn fordi hun vidste godt han ikke havde en chance den stakkels mand der bare blev sparket væk, og blev sat på plads. Så lagde hun hovedet en anelse på skrå, og vippede lidt med den en fod, så hælen på stiletten vippede op og ned igen, bare for at stå i en afslappet stilling, mens hun fik det hele med, hvad der skete med manden.”Jamen dog hvad laver en frækkert som dig så herinde”det smørrede smil der før havde været på hendes læber, blev skiftet ud med et bredt smil. Så satte hun sig ovenpå på bardisken og lagde det ene ben over det andet, ret tydeligt at se hun slet ikke havde andet på indenunder en et par sorte blondet trusser. Der kunne ses lidt, men det var Cimberlie ligeglad med, hun nød at vise mændene herinde de ikke kunne få hende selvom de gloede og savlede så meget de gjorde. Og desuden hvorfor skulle hun også hygge sig med dem, når denne person her ved hende, så ud til at være meget mere interessant, og spændende.
”Og tak for redningen, nogle mænd kan bare ikke holde deres beskidte fingre væk det ulækkert faktisk”sagde hun og sukkede mens hun rullede øjnene lidt. Så drejede hun hovedet lidt, så hun kiggede ned på hendes glas, det var igen ved at være tomt, så hun tog den sidste tår og betragtede menneskene herinde, og musikken spillede højere og højere og flere folk begyndte at danse og fyrede den af. Hendes smil forsvandt lidt og hun vendte igen blikket hen på fyren der var kommet, så satte hun glasset fra sig, og sendte ham et lumsk smil”Du har da ikke bare tænkt dig at feste uden noget at drikke har du vel”sagde hun og afsluttede af med et mildt grin, og et legende blik i øjnene. Ja det skulle helt sikkert ikke kun være hende der drak, nu da han var kommet, og virkede til at være typen der godt kunne hygge sig, så var hun med på næsten alt. Lyden af fulde mennesker kunne høres fra der hvor hun sad, og hun sukkede irriteret, hvor kunne fulde folk dog bare være irriterende, men også underholdende, så længe de ikke stod i vejen for hende, så var hun ligeglad. Så valgte hun at lave et lille tegn til han skulle komme tættere på hende, med det lumske smil, og det legende blik i øjnene”Måske kan du jo være med til at lege lidt med mig, siden den stakkels mand ikke ligefrem var legetøj nok for mig, han var ikke noget godt legetøj desvære”sagde hun og lagde armene over kors med et blidt grin, hvorefter hun holdte blikket på ham, gad vide hvem han var, og hvad han lavede herinde. Uanset hvad havde han fanget hendes opmærksomhed, og han havde scoret sig mange beundrende blikke fra diverse kvinder herinde, ja det undrede ingen han så godt ud.
”Hvad er dine planer så for aftenen, jeg tænker lidt leg, og ballade ”sagde hun i en fræk tone, og vippede lidt med det ene ben, og holdte glasset hen mod ham”Og selvfølgelig noget alkohol, det tilføjer lidt krydderi til morskaben”sagde hun, og kunne ikke lade vær med at smile af hendes ord. Så lagde hun mærke til bartenderen ikke havde fyldt hendes glas op igen, og hun ventede blot han ville gøre det, som han før havde gjort, det var nogen gange en fordel at have en tydelig kavalergang, og et attraktivt udseende, så kunne man tit slippe afsted med næsten alt. Cimbelie kunne ikke andet end at nyde det, og hun nød de blikke kvinderne sendte hende, og hun sendte da også nogle luftkys rundt til dem, bare for at være irriterende, hun var da ikke i humør til at råhygge med dem ligenu, og slet ikke nu hvor hun faktisk havde stødt på en interessant fyr.
”Og tak for redningen, nogle mænd kan bare ikke holde deres beskidte fingre væk det ulækkert faktisk”sagde hun og sukkede mens hun rullede øjnene lidt. Så drejede hun hovedet lidt, så hun kiggede ned på hendes glas, det var igen ved at være tomt, så hun tog den sidste tår og betragtede menneskene herinde, og musikken spillede højere og højere og flere folk begyndte at danse og fyrede den af. Hendes smil forsvandt lidt og hun vendte igen blikket hen på fyren der var kommet, så satte hun glasset fra sig, og sendte ham et lumsk smil”Du har da ikke bare tænkt dig at feste uden noget at drikke har du vel”sagde hun og afsluttede af med et mildt grin, og et legende blik i øjnene. Ja det skulle helt sikkert ikke kun være hende der drak, nu da han var kommet, og virkede til at være typen der godt kunne hygge sig, så var hun med på næsten alt. Lyden af fulde mennesker kunne høres fra der hvor hun sad, og hun sukkede irriteret, hvor kunne fulde folk dog bare være irriterende, men også underholdende, så længe de ikke stod i vejen for hende, så var hun ligeglad. Så valgte hun at lave et lille tegn til han skulle komme tættere på hende, med det lumske smil, og det legende blik i øjnene”Måske kan du jo være med til at lege lidt med mig, siden den stakkels mand ikke ligefrem var legetøj nok for mig, han var ikke noget godt legetøj desvære”sagde hun og lagde armene over kors med et blidt grin, hvorefter hun holdte blikket på ham, gad vide hvem han var, og hvad han lavede herinde. Uanset hvad havde han fanget hendes opmærksomhed, og han havde scoret sig mange beundrende blikke fra diverse kvinder herinde, ja det undrede ingen han så godt ud.
”Hvad er dine planer så for aftenen, jeg tænker lidt leg, og ballade ”sagde hun i en fræk tone, og vippede lidt med det ene ben, og holdte glasset hen mod ham”Og selvfølgelig noget alkohol, det tilføjer lidt krydderi til morskaben”sagde hun, og kunne ikke lade vær med at smile af hendes ord. Så lagde hun mærke til bartenderen ikke havde fyldt hendes glas op igen, og hun ventede blot han ville gøre det, som han før havde gjort, det var nogen gange en fordel at have en tydelig kavalergang, og et attraktivt udseende, så kunne man tit slippe afsted med næsten alt. Cimbelie kunne ikke andet end at nyde det, og hun nød de blikke kvinderne sendte hende, og hun sendte da også nogle luftkys rundt til dem, bare for at være irriterende, hun var da ikke i humør til at råhygge med dem ligenu, og slet ikke nu hvor hun faktisk havde stødt på en interessant fyr.
Et rigtigt mandfolk? Han fnøs over hendes kommentar, men hun havde ret, for han havde altid vidst hvad denne rapkæftede blondine ville have og han vidste også nu hvad det var hun ville… Men han lod sig for en gangs skyld trække det ud, blot for at se hvor meget der skulle til før hun bare nærmest angreb ham. Hvad han lavede her? Vel det samme som en hver anden liderlig mand lavede? Kom for at glo på kvinder uden tøj i håb om at hive en med i privateroom for at kneppe hjernen ud på hende? Han grinede ganske kort ved tanken og så på hende ” Det samme som en hver anden liderlig idiot der er på dette lorte sted” sagde han og sukkede. Egentlig havde han aldrig været ret meget for at komme på dette sted, eftersom han altid endte med at fucke ting op for sig selv og denne nat blev sikkert ikke en undtagelse nu hvor Cimberlie også var her.
” Nogle mænd… Det er da din egen skyld.. Du klæder dig på som en af de billige… Mænd elsker det og derfor kan de ikke lade være med at forsøge at få fingre i dig..” sagde han og grinede ganske kort. Han forventede næsten en lussing eller noget for den kommentar, eftersom han altid var lige frem og jo Cimberlie var altid klædt frækt, men som en billig luder ligefrem? Arrh.. Et suk undslap ham inden han rystede på hovedet. Ham uden drink var ikke en mulighed.. Han elskede alkohol og nærmest hvad end det var røg det direkte ned. Lege med hende? Det var da ikke noget han sagde nej til, for denne kvinde havde vagt hans interesse ”Pas nu på hvad du ønsker dig… ” sagde han og blinkede til hende.
Hans planer… Der var ikke nogen hvis man så bort fra et muligt blodbad? Han hævede et øjenbryn og så på hende ” Leg og ballade? Hmm… Hvad med blodbad og sex?” sagde han og sendte hende et kækt smil inden han smed penge for en drink og modtog den ret kort tid efter. Han hævede glasset og sippede til det rene vodka. Det smagte af helvede til, men det var en god måde at blive påvirket på. ” Kunne også være… Privatrum med en af stripperne… Sex… Blodbad og mere sex? Det er op til dig dollface” sagde han og drak mere af sin vodka.
” Nogle mænd… Det er da din egen skyld.. Du klæder dig på som en af de billige… Mænd elsker det og derfor kan de ikke lade være med at forsøge at få fingre i dig..” sagde han og grinede ganske kort. Han forventede næsten en lussing eller noget for den kommentar, eftersom han altid var lige frem og jo Cimberlie var altid klædt frækt, men som en billig luder ligefrem? Arrh.. Et suk undslap ham inden han rystede på hovedet. Ham uden drink var ikke en mulighed.. Han elskede alkohol og nærmest hvad end det var røg det direkte ned. Lege med hende? Det var da ikke noget han sagde nej til, for denne kvinde havde vagt hans interesse ”Pas nu på hvad du ønsker dig… ” sagde han og blinkede til hende.
Hans planer… Der var ikke nogen hvis man så bort fra et muligt blodbad? Han hævede et øjenbryn og så på hende ” Leg og ballade? Hmm… Hvad med blodbad og sex?” sagde han og sendte hende et kækt smil inden han smed penge for en drink og modtog den ret kort tid efter. Han hævede glasset og sippede til det rene vodka. Det smagte af helvede til, men det var en god måde at blive påvirket på. ” Kunne også være… Privatrum med en af stripperne… Sex… Blodbad og mere sex? Det er op til dig dollface” sagde han og drak mere af sin vodka.
Gæst- Gæst
Ved hans ord kunne hun slet ikke lade vær med at have et smil på læben, ikke sådan et klassisk blidt et, nej det her smil udstrålede luskethed, og mystisk. Hendes øjne betragtede ham lidt mere, før hun tog en tår af drinken igen, og blinkede til bartenderen, og dog kunne hun heller ikke lade vær med at kigge på manden der før havde vist sig som et stort svin. Og så stod hun bare afslappet op ad disken til baren og hovedet lidt på skrå, hun snoede en lille tot omkring en af hendes fingre”Så det vil sige du er liderlig som alle andre mænd herinde”sagde hun med blikket på ham, og et lille bredt smil over læberne. Det var da det han sagde, så det passede da sikkert også, men det var hun da ligeglad med, aftenen skulle nok blive god, og hun havde allerede tænkt sig at inden aftenen og festen ville slutte, skulle hun hygge sig en smule med denne datter, der bare vandrede rundt mellem folk, og gloede hen på hende et par gange. Cimberlie sendte et stort smil tilbage på hende, og et luftkys mest for at være pisse irriterende, og bare for at se hendes ansigtsudtryk. Hendes humør var legende, og blandet med at snuppe en god sjæl blot for at have et minde af stedet, eller ja måske bare et minde af en eller anden person.. Selvom hun ikke så nogen grund til at det skulle blive til noget minde, hun kunne tænke tanken men det ville aldrig blive til det hun tænkte, så kærlig og romantisk var hun dog ikke lige i aften.
Da hun så hørte hans kommentar, smilte hun blot bredt, hvorefter hun gav ham en lussing for at sige det, godt nok kunne hun være ligeglad men ligesom en billig luder. Tænk at de ord kunne komme ud ad hans mund, men så igen han var jo en fyr, sådan var nogle fyrer måske bare. Hendes blik gled på ham, og så kiggede hun i retningen af hendes drink, efter hun havde givet ham en lussing, vendte hun rundt, så hun bare stod og tog en tår af drinken. Bagefter fik hun et kækt smil på læben”Sikker på du ikke er jaloux nogle mænd nyder kvinder klær sig frækt, og udfordrende”sagde hun så, og kiggede i retningen af datteren der dansede med nogle kvinder som gloede på Olivier, og hende, det var hun ligeglad med, de så næsten ud som om Cimberlie ikke skulle have givet ham en lussing men hun var ligeglad. Det kunne være værre, og desuden måske kunne han faktisk bare lide det hårdt jo, så why not.
Hun blinkede så tilbage til ham, da han nævnte det, og vippede lidt med den ene fod, og havde blikket rettet på mængden af folk der dansede og flirtede med hiananden”Hvad nu hvis jeg ikke vil passe på hvad vil du gøre”sagde hun og rettede blikket hen på ham igen, hvorefter hun kørte nogle fingre rundt på glasset hvor væsken var i, den dejlige smag drinken havde, og hun lagde hovedet en smule på skrå”Blodbad… Sex… Dig og mig.. Og en fristende person jeg er på”sagde hun og tog en tår af drinken, hvorefter hun rettede på kjolen lidt. Så gled hendes blik rundt mellem folk, og hun skulede en smule til ham”Det er rart der er en der kan foreslå sådan noget morskab i stedenfor bare at danse og snakke”sagde hun så, og sendte ham et lumsk smil, og legende blik.
Da hun så hørte hans kommentar, smilte hun blot bredt, hvorefter hun gav ham en lussing for at sige det, godt nok kunne hun være ligeglad men ligesom en billig luder. Tænk at de ord kunne komme ud ad hans mund, men så igen han var jo en fyr, sådan var nogle fyrer måske bare. Hendes blik gled på ham, og så kiggede hun i retningen af hendes drink, efter hun havde givet ham en lussing, vendte hun rundt, så hun bare stod og tog en tår af drinken. Bagefter fik hun et kækt smil på læben”Sikker på du ikke er jaloux nogle mænd nyder kvinder klær sig frækt, og udfordrende”sagde hun så, og kiggede i retningen af datteren der dansede med nogle kvinder som gloede på Olivier, og hende, det var hun ligeglad med, de så næsten ud som om Cimberlie ikke skulle have givet ham en lussing men hun var ligeglad. Det kunne være værre, og desuden måske kunne han faktisk bare lide det hårdt jo, så why not.
Hun blinkede så tilbage til ham, da han nævnte det, og vippede lidt med den ene fod, og havde blikket rettet på mængden af folk der dansede og flirtede med hiananden”Hvad nu hvis jeg ikke vil passe på hvad vil du gøre”sagde hun og rettede blikket hen på ham igen, hvorefter hun kørte nogle fingre rundt på glasset hvor væsken var i, den dejlige smag drinken havde, og hun lagde hovedet en smule på skrå”Blodbad… Sex… Dig og mig.. Og en fristende person jeg er på”sagde hun og tog en tår af drinken, hvorefter hun rettede på kjolen lidt. Så gled hendes blik rundt mellem folk, og hun skulede en smule til ham”Det er rart der er en der kan foreslå sådan noget morskab i stedenfor bare at danse og snakke”sagde hun så, og sendte ham et lumsk smil, og legende blik.
Lignende emner
» Such a mess /Alecia/
» Reckless mess.
» What a messy mess
» Wanna play? //Mess//
» What a mess //Åbent for højst 2//
» Reckless mess.
» What a messy mess
» Wanna play? //Mess//
» What a mess //Åbent for højst 2//