Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What a messy mess EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What a messy mess EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What a messy mess EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What a messy mess EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What a messy mess EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What a messy mess EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What a messy mess EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What a messy mess EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What a messy mess EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What a messy mess EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What a messy mess

Go down

What a messy mess Empty What a messy mess

Indlæg af Baalichi Fre 24 Feb 2012 - 12:32

S: Kirkegården
T: 0:12
O: Grave, kirken kan ses lidt væk, og spøgelser kan ses vandre hvileløst rundt
V: Blæsende og regn

Det var en blæsende og regnende nat som altid nær Terre. Og som næsten hver nat, vandrede Baal rundt på kirkegården, på udkig efter åbne grave, hvor han kunne få fat i et lig. Smøgen vendte nedad mellem hans læber og hans hvide habit var tæt på at være gennemsigtig på grund af regnen. Ofte stoppede Baal op for at tørre regnen af ansigtet for at han bedre kunne se bedre og orientere sig bedre. Cigaretten var næsten blevet slukket af mængden af vand, og Baal var irriteret over, at han ikke kunne finde en åben grav med en kiste i. Eller hvad?
Pludselig kunne han mellem gravene se et hul, hvori der lå en kiste. Hurtigt løb Baal derhen og sprang ned i hullet. Det var relativt dybt, men han kunne stadig godt komme op. Så skulle han bare i gang med kobenet for at åbne kisten.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Gæst Fre 24 Feb 2012 - 13:15

Oliver havde ikke noget i mod at vejret var som det var da det jo var ingenting.
Han havde gået i et stykke tid og så sig omkring og lage mærke til at han var ved en kirkegård, den lignede den hans familie lå begravet på, men den lå jo et sted i England.
Han valte at gå ind på kirkegården uden nogen grund, han var bare en smule nysgerrig, for at se hvad der skete der om natten, da han ikke viste det.
Han så rundt, der var en masse af spøgelser, der bare gik rundt og gjorde ingen ting.
Han lage mærke til at der var en mand der løb over til en åben grav, og hoppede ned i den, det syntes han var mærkeligt, da han aldrig havde set nogen gøre det før.
Oliver gik over den åbne grav, han stoppede ved den åbne grav, og så ned i den.
"Undskyld mig hvad er det du laver?" Spurgte han da han stod og så ned på manden nede i hulet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Baalichi Fre 24 Feb 2012 - 14:05

Baal var i fuld gang med at åbne låget på kisten med kobenet, inden han skred i mudderet og endte på ryggen. "FANDENS OGSÅ!!" Det var så her at han hørte en dreng tale til ham. Øjnene bevægede sig langs kanten af graven inden at han så fyren der stod og kiggede på ham.
Han kiggede stille på ham inden det var at han svarede. "Tjaaa, jeg tænkte lige at jeg ville have et mudderbad. Hvad ser det ud til at jeg laver bette knægt?"
Det gjorde Baal irriteret at han blev opdaget. Så ville han jo være nød til at tæve knægten. Og Baal så desuden også forfædelig ud, med mudder op og ned af sin fine hvide habit.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 23:03

Oliver kom til at grine, da manden der var nede i den åbne garv gled i mudderet og landeret på ryggen.
Han grinede stadig lidt da manden spurgte ham noget.
"Det lide at du er ved at åbne en kiste, som ikke ser ud til at tilhøre dig" sagde han men et smil, "og det der mudderbad du tager burde det ikke være et andet sted end lige her?" sagde han lidt efter mens han grinede lidt.
Oliver syntes at det var lidt underligt at mande sårdan stod og var ved at åbne en kiste uden nogen grund til det.
"Jeg skal nok lade vær med at sige noget til nogen. Hvis det er?" Sagde han for han var sikke på at han ville komme i problemer hvis han sagde det til nogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 23:12

Baal gloede ondt efter ham, da knægten begyndte at grine af ham, og komme med platte kommentare.
"Du er sgu ikke så lidt fræk, din lille skid? Kan du ikke komme ned og hjælpe en gammel mand op af mudderet?" Baal hostede for at få det til at virke realistisk, selvom hans krop stadig var relativt ung. "Og ja, måske er jeg ved at åbne den her kiste. Og hvad så? Betyder det noget?" Han kiggede olmt på drengen. "Du kan LIGE vove på at sige noget. Og vad bliver det til med hjælpen?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 23:32

Oliver kunne ikke lide at denne mand kante ham en lille skid, det ville han ikke finde sig i, meget hvad han blevet kald, men ikke det.
"Nej det vil jeg ikke, for jeg hjælper ikke folk der kalder mig en lille skid" sagde han ligeud, da det jo var sandt det han sagde.
"Faktisk ja, hvordan ville du da ha det hvis din krop ikke lå i, din kiste som du troede, personen som ligger der nede i har vel lov til at være død i fred." Sagde han mens han så på manden nede i huldet.
"Hvad vil da der ske hvis jeg sagde det til nogen?" Spurgte han mens han så på ham med et lille smil.
"Som jeg sagde før jeg hjælper ikke folk der kalder mig en lille skid" gentog han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 23:40

Baal brød sig ikke om knægten. Han var alt for direkte og ubehøvlet. Det var faktisk ret ubehageligt.
"Nå, men så du lade være, din lille orm. Så er du bare den næste." Han håbede at denne trussel ville få knægten til at tænke sig lidt mere om.
"En død person er en død person. Når de er døde, kan de sgu være ligeglade med, om der er nogen, der gør noget ved deres lig. Og hvis du fortæller det til nogen, vil du være den næste der ligger i en grav."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 20:33

Oliver tænkte sig lidt om, da han fik en ide, da ham der manden der var nede i graven jo var ret pæn at se på, hvis man så det med en andens øjne.
Han satte sig på huk ved kanten af den åbne grav, mens han smilede "jeg fik lige en ide" sagde han mens han så ned på manden.
"Hvis jeg nu lover at jeg ikke siger nogen, og hjælper dig op." Sagde han mens han smilede, "så kan du jo love mig ikke at fornærme mig og give mig lov til at gøre en ting mod dig, som jeg vil love, der ikke gør ondt på dig" fortsatte ham mens han smilede til ham.
"Er den en aftale?" Spurgte han enden han rakte sine arme ned mod manden for at hjælpe ham op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Baalichi Tirs 28 Feb 2012 - 20:36

Baal kiggede mistroisk op på knægten, da han fremsatte sit forslag. "Og hvad de her slags ting så for noget? Er det at du skal have lov til at bolle mig i røven eller hvad?" Det var et rent vådeskud fra Baal's side. Knægten lignede sådan en homoseksuel fyr, men han var sikkert lige så heteroseksuel som Baal var. Det var nu også mest af alt for at provokere knægten til at indrømme, hvad det var for nogen ting. "Jeg kan jo også love, at jeg hverken fornærmer dig eller slår dig ihjel?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 20:55

"Det kan du jo finde ud af" sagde Oliver mad et smil mens han så ned på ham.
"Det kunne jeg da ikke finden på, jeg er uke, ikke seme" sagde han lidt efter og begyndt at grine.
"Det lover du da bare det der, for det er en god ting at love" sagde han med et smil.
"Har du enlig nogen i mod homoseksuelle?" Spurgte han ende han hoppede ned i graven til manden "for hvis du har vil du ikke kunne lide dette" sagde han med et smil.
Han lage en hånd under mandens hage og gav ham et kys på munden, da Oliver var færdig med det tog han et skridt tilbage og så på manden mens han begyndt at grine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Baalichi Tirs 28 Feb 2012 - 21:15

"Og hvad fanden mener du med de der japanske ord?" Baal stirrede på ham, mens det var at knægten sprang ned til ham i graven. "Fandeme nej om jeg har noget mo-.." Han blev afbrudt, da knægten kyssede ham. Da han endelig blev fri, spruttede og spyttede. "Men du skal EDDERMAME IKKE KYSSE MIG! GODT NOK ER JEG IKKE HOMOFOB, MEN JEG SKAL EDDERMAME IKKE KYSSES AF EN ANDEN FYR!"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 21:55

"Når det, det betyder at jeg pigen hvis jeg er i et bøsseforhold" forklarede han ham.
Han begyndt at grine af den måde manden rageret, han kunne ikke lade vær med at grind. "Undskyld, men det var det jeg ville have af dig." sagde han mens han grinede, han så på ham med et smil.
"Det her skal jeg huske at fortælle Izobell" sagde han mens han smilede, og grinede, da han stadig syntes det var sjovt.
"forrasten har jeg vist glemt at persenter mig," sagde han, "Jeg hedder Oliver."
Han smilede til ham mens han så på ham, han var så småt begyndt at holde op med at grine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Baalichi Tirs 28 Feb 2012 - 22:04

"Så det eneste du ville have var et kys? Nå, hvad fa'en. Lad være med at gøre sådan noget igen uden at advare mig først. Er lidt ubehageligt." Han blinkede kælent til ham.
Lige indtil at knægten nævte Izobell, hvorpå Baal løftede et øjenbryn. "Kender du Izobell, knægt?" Naturligvis kendte han Izobell, når han sagde, at han ville fortælle hende om det. "Og hvad præcist vil du fortælle hende?"
Da han præsenterede sig selv, nikke Baal stille. "Jeg hedder Baalichi.. Men kald mig Baal."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 22:29

"Så du vil ikke have noget imod at jeg gjorde det igen?" Spurgte han og så på ham med et smil.
"Ja selvfølgelige gør jeg det, jeg har kendt hende siden hun var der omkring de 12 år, vil jeg tro." Sagde han mens han smilede.
"At jeg kyssede dig og at du nærmest råbte "godt nok er jeg ikke homofob, men jeg skal eddermame ikke kysses af en anden fyr!" " sagde han mens han så på ham med et smil, og var ved at begynde at grine igen.
"Men hvor kender du så Izobell fra hr. Baal" sagde han og tog et skidt tætter på ham mens han smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Baalichi Ons 29 Feb 2012 - 8:01

"Helst ikke." Baal svarede med et koldt blik imod ham, og rystede på hovedet som bekræftelse på udsagnet.
"Hvorfor har du lyst til at fortælle hende det? Det er da relativt normalt at føle det ubehageligt pludselig at blive kysset af en anden mand, når man er hetero." Han kiggede stadig køligt på ham, men ikke så køligt som før.
"Jeg stødte på hende for nogle dage siden, og vi er faktisk blevet ret gode venner." Det var en underdrivelse, men en underdrivelse som han gik ud fra at Izobell var tilfreds med.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

What a messy mess Empty Sv: What a messy mess

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum