Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Save me-Khá EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Save me-Khá EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Save me-Khá EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Save me-Khá EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Save me-Khá EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Save me-Khá EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Save me-Khá EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Save me-Khá EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Save me-Khá EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Save me-Khá EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Save me-Khá

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Save me-Khá Empty Save me-Khá

Indlæg af Julia Fre 18 Nov 2016 - 17:40

Tid: Aften ca 
Sted: Skoven og rundt omkring der 
Vejr: Blæst og lidt småregn
Omgivelser: Enkle mennesker, træer, bænkesæt, nogle hytter
Påklædning En sort flagrende lårkort kjole, sorte stiletter på fødderne





På flugt væk fra nogle dumme mænd, som bare havde de skummeleste tanker, og grimmeste ideer, løb denne kvinde her rundt mellem træerne i skoven. Hun stoppede ikke op ikke tale om hun ville gøre det ligenu, for det var heller ikke tidspunktet at gøre det på. Mændene nærmede sig næsten hele tiden, og godt nok var hun meget hurtig til trods for hun var vampyr, men alligevel var hun ikke så god til at finde rundt her i skoven. Hun stolede på hendes instinkt, og håbede det ville gå, stiletterne sank noglegange også ned i jorden men hun løb videre. Hun skulle bare væk fra dem, hun vidste ikke hvorfor de var efter hende, hvis hun skulle gætte måtte det være noget med de kendte hende igennem et eller andet, men det var JUlia ligeglad med.  De så ikke venlige ud, nærmere som om de kunne æde hende, eller voldtage hende, og det var hun slet ikke emd på, efter at hun så havde løbet og løbet stod hun pludselig langt væk fra dem, tæt på en hytte dog lidt fra. Hun betragtede omgivelserne lidt, og hytten fra der hvor hun stod. Så gik hun hen mod hytten, og skulle næsten til at se hvad der var derinde og hvordan den så ud. Men det skete ikke, mændene stod pludselig rundt om hende, og hun vidste slet ikke hvad hun skulle gøre, de var jo 3 og hun var bare hende. Hun tænkte lidt der måtte da være noget hun kunne gøre men hun nåede bare slet ikke tænke så langt, før de havde grebet fat rundt om hendes hænder, og en af mændene havde løftet hendes hage op så hun automatisk kiggede på manden, hun gad enlig ikke men det var bare som om hun blev tvunget til det.

Julia hadede det, og bed også mændene i deres hænder, så de gav slip på deres greb, ja så kunne hun da komme fri, og flygte lidt mere igen, men det nåede hun ikke før en af mændene havde skubbet hende hårdt ind i et træ der var i nærheden. Det kunne høres og hun bed sammen, over det, det kunne godt mærkes hvordan smerten bare langsomt kom. Hun var vant til smerte på den måde, eftersom hun bare kunne heale jo, men ikke nu det var som om det var svære for hende at heale. Manden pressede hende hårdt ind mod træets stamme, og hun lukekde øjnene halvt, og prøvede at komme fri,hun gad ikke lytte til hvad de sagde, og mærkede så en af de andre mænd pludselig greb fat rundt om hendes hals, hvorefter den anden skulle til at løfte hendes en op, skulle hun voldtages nu, eller havde de andre planer. 
Hun åbnede munden og selvom der ikke kom nogen lyd ud med det samme, så var hun ligeglad hun skulle gøre alt for der var en elelr anden der kunne høre hende."Hjæææælp!!!!"skreg hun så højt hun nu kunne, og følte sig meget hjælpeløs, manden pressede hende hårdere mod stammen så hendes ryg blev flænset en smule, og den anden mand holdte stadigvæk fast rundt om halsen på hende, det var svært for hende at skrige men hun gav ikke op. Og hun prøvede alt hun kunne for at sparke sig løs fra manden der havde fat om hendes ben, men det var også svært, hun ramte dog ham nogle gange, hvilket fik ham til at stramme hans greb"HELT ÆRLIGT ER DET SÅDAN I BEHANDLER EN DAME!!"råbte hun vredt, og prøvede at vride sig uden om deres greb, men hun var fanget. Hvad skulle hun gøre, hun ville ikke lade dem voldtage hende uden tviv, og hun håbede der var nogen der kunne hjælpe hende, eller havde hørt hende.
Julia
Julia
Novice (Rank 2)

Bosted : Terre i sin egen lejlighed

Antal indlæg : 18


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Khaa Lør 19 Nov 2016 - 5:20

Selvom vejret var lidt træls så var skoven faktisk overraskende flot lige nu, og egentlig meget fredelig....
Det var egentlig også rigtig dejligt. Det var Khá eller Connor som han så oftest kaldte sig selv der gik sig en rigtig god aftentur. Ganske vist var han rimelig trist og tænkte lidt over hvorfor han overhovedet blev sendt tilbage når dem der kom ham nær alligevel blev væk. Alle kunne vel have brug for at klare hovedet så det blev så en gåtur.
Selvom han var det han var så lignede han en ganske normal mand med et ret godt udseende. Han havde nogle kondisko på der var godt gennemblødte, sorte jeans, hvid t-shirt og en lang sort frakke selvom vinden ikke generede. Ganske vist blev t-shirten også let gennemsigtig af regnen men det tænkte han ikke over da han jo var alene.

Dog blev den fredelige gåtur afbrudt da han hørte en kvinde skrige om hjælp. Det fik ham dog hurtigt til at sætte farten op og gå efter skriget. Som han kom frem, lignede det en smuk ung kvinde der skulle til at voldtages af de tre mænd. Og selvom han kunne mærke hun var vampyr så var det ikke noget han havde tænkt sig at lade ske. Det var alligevel vampyrer der var efter hende. Uden at tænke over det, løb han hen og slog den første væk fra hende og stillede sig så mellem hende og mændene. Han vendte de klare grønne øjne kort mod hende og sagde: "Det skal nok gå, jeg klarer det her...."

Den ene af mændene sprang på ham med men blev mødt af en næve dækket af hvide flammer så vampyren skreg smertefuldt og blev til aske. Så kiggede han vredt på de to andre. "Løb eller lid samme skæbne...."
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Julia Søn 20 Nov 2016 - 0:41

Et overraskende blik kom frem på hendes ansigt over at denne person var kommet, men hun var meget glad for han kom for at redde hende, for ellers havde de mænd sikkert voldtaget hende, og det ville hun ikke være så glad for især ikke fordi hun var jomfru. Hendes ryg gjorde ondt, og hun kunne lugte sig frem til at denne person ikke var menneske, han var noget andet, en engel det kunne lugtes. Hun havde tit hørt at vampyrer og engle ikke kom så godt ud ad det med hinanden, men så igen man hørte tit et eller andet. Som hun før havde lært, man skulle aldrig stole på alt man hørte, og det var jo rigtigt nok. Hun kiggede kort på mændene der havde fået en omgang af denne fyr her, men det havde de mænd også fortjent, tænk at de bare havde gjort, som de havde mod hende.
 
Smerten fra slaget mod træet, havde skadet hendes ryg meget, og hun mærkede de andre smerter som hun havde fået var begyndt at komme frem, meget mere tydeligere end før. Hun mærkede hendes øjne var begyndt at lukke i, langsomt, og pludselig blev de lukket, og inden hun faldt forover, fik hun sagt noget til ham”Mange tak fordi du reddede mig”, og så var det som om hun skulle til at falde forover, hun kunne ikke holde sig oprejst op ad træet længere, eftersom smerterne gjorde meget ondt, tænk at de kunne gøre så ondt på hende, en vampyr… Men det gjorde de åbenbart. Hun forventede enlig at ramme jorden, men havde slet ikke tanker omkring alt andet, end heller ikke at denne mystiske men smukke person var kommet. Så hun faldt langsomt forover mod jorden, hun vidste intet om han faktisk ville nå at tage fat om hende inden hun ramte jorden eller om hun bare ville falde.
 

Hendes blik var lukket, og blodet løb både fra ryggen, men også ned ad hendes kind og arme, hun havde ikke healet endnu, det var nok fordi de mænd havde været så onde mod hende, og moret sig med hvad de nu kunne gøre.
Julia
Julia
Novice (Rank 2)

Bosted : Terre i sin egen lejlighed

Antal indlæg : 18


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Khaa Søn 20 Nov 2016 - 1:10

"Det var skam så lidt.... Ingen fortjener at blive behandlet som de sørgelige undskyldninger for vampyrer gjorde...."
Da hun så faldt foran grundet smerter, var han meget hurtig til at gribe hende og bar hende afsted til hvor han havde parkeret sin bil. Ganske vist var det nok smart at han rent faktisk havde parkeret lidt afsides da han jo kom gående med en blødende kvinde i armene.
Som de kom hen til bilen, lagde han hende blidt på maven hvorefter han brugte en lille kniv til at fjerne nok af kjolen til hendes sår var blottede.

Så lyste hans øjne samtidig med hans hånd hvorefter han kørte den langsomt nedover sårene der lukkede sig med det samme. Da alle hendes sår var lukket, forsvandt lyset igen og han tog sin frakke og lagde omkring hende så hun trods alt ikke var halvnøgen. Han sørgede også for at frakken dækkede så hun ikke blev krænket af han satte hende ind i bilen så hun kunne vågne fredeligt.
Imens tog han en flaske vand og hældte på sine hænder så han fik blodet af. Han blev siddende lige til hun vågnede
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Julia Søn 20 Nov 2016 - 15:59

Dog havde hun slet ikke lagt mærke til noget, og heller lagt mærke til han havde grebet hende da hun, var faldet forover. Men mens hun havde øjnene lukket kunne hun godt mærke noget, det føltes som noget rørte ved hendes ryg, det føltes dejligt. Slet ikke så voldsomt som de mænd, og det var som om hendes smerte hun havde i ryggen forsvandt. Lidt efter lidt åbnede hun øjnene og kiggede forvirrende rundt, for at se hvor hun var henne, og om der var nogen i nærheden. Hun fik øje på frakken der var lagt over hende, og hendes øjne faldt hen på personen der havde reddet hende før. ”Åh eh hejsa den her tilhører nok dig”sagde hun og betragtede ham med øjnene.
 
Hun kunne måske godt tænke han havde lagt den over hende, hun havde personligt det lidt bedre end før, og kunne slet ikke se noget blod på hende, og skaderne der var på armene var væk. Julia fik så et undren blik i øjnene, og bevægede ryggen lidt, bare for at mærke om den gjorde ondt, men det gjorde den ikke. ”Du reddede mig, men hvordan…”stoppede hun sætningen, for at prøve at finde ud ad hvordan det var muligt at hendes ryg ikke gjorde ondt mere. Nu kunne hun ikke se om der var noget at se på ryggen, men det føltes som om der ikke var noget.
 

Hendes øjne gled ned ad hende, hendes kjole var åbent bagpå, så måske var det derfor han havde lagt frakken over hende, og han havde båret hende ind i hans bil måtte det være. Det var sødt af ham, og hun strøg en tot hår ombagved hendes øre.”Er det dig der har fjernet mine smerter”spurgte hun undren med blikket på ham mens hun holdte rundt om sig selv lidt med frakken.
Julia
Julia
Novice (Rank 2)

Bosted : Terre i sin egen lejlighed

Antal indlæg : 18


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Khaa Søn 20 Nov 2016 - 16:23

Han sad lidt i sin egen verden da hun vågnede så han vendte sig hurtigt om så han kunne se hende. Med et varmt og venligt smil nikkede han en gang og sagde:
"TJa men du har mere brug for den lige nu.... Så behold du den bare..."
Så pegede han op i bakspejlet for at vise hun kunne vende ryggen til så hun kunne se det med det lille spejl han rakte hende. Og det var en dyr stor bil så der var rigelig med plads til det.

"Du har uden tvivl duftet hvad jeg er..... Tre unge vampyrer er godt dumme hvis de prøver.... Og de skulle jo til at voldtage dig.... Hvilken mand ville jeg være hvis jeg lod det ske?...."
Så smed han det blodige klæde i en pose og satte sig lidt mere foran hende med et nærmest beroligende smil. Der var en svag gylden glød dybt i hans øjne som det eneste tegn på hvad han rent faktisk var.
"Ja det er mig... Jeg lukkede dine sår... Du er stadig lidt svækket... Her drik det her..."
Så rakte han hende et lille glas med noget af hans blod i. Det ville også give hende en idé om hvor stærk han egentlig var.

"Hvordan har du det nu?"
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Julia Søn 20 Nov 2016 - 22:09

Det gjorde hende glad at hun bare måtte beholde frakken, fordi hun troede han ville have den tilbage, men hun kunne også godt se det måske var godt, hun måtte beholde den, eftersom hun jo var halvtnøgen. Hun nikkede med hovedet til ham”Jeg takker din frakke er virkelig varm, selvom jeg er vampyr så føltes det dejligt”sagde hun efterfulgt af et bredt smil på læberne. Og så hørte hun hvad han sagde om bakspejlet, det var en god mulighed, hun var lidt nysgerrig efter at hvordan det så ud når det var helt væk, så hun rykkede lidt rundt så hun kunne sidde godt nok til at se i bakspejlet. Hendes øjne spejlede sig i spejlet, og hun blev næsten helt forbløffet over alt den skade hun havde fået på ryggen var væk.
 
Det var helt vildt syntes hun, og tænk at denne person her havde ordnet de fyrer, som Julia ikke engang vidste om de var væsner, eller mennesker. Hun havde slet ikke nået at dufte dem, men de måtte være væsner, fordi den kræft de havde var nok til at hun slet ikke kunne kæmpe imod, eller gøre noget. ”Ja du er engel… Men det er farligt jo for dig at redde en vampyr… Man siger engle er en vampyr s yndlings mad eller ja du ved”sagde hun og kiggede væk fra ham, og lagde bakspejlet ved siden af sig, mens hun kiggede ud ad ruden tæt på hende. Tænk at hun slet ikke kunne gøre noget ved de mænd, men på den anden side var hun meget glad for han var kommet for at redde hende ellers var hun blevet voldtaget, og det havde ikke været godt.
 
Så fik hun øje på glasset han rakte frem mod hende, hun smilede bredt af det, og tog imod det, den klare duft af blod var hurtig til at fange hendes lugtesans, så hun lyste lidt op over det, se det havde hun savnet blod, og endda blod fra en engel, det var stort af ham at gøre de”Det er virkelig sødt af dig…”sagde hun lavt, og drak blodet der var i glasset, hvilken smag, og hvilken fristelse det bare gav hende. Hun følte sig hurtig klar igen, men ville ikke angribe ham, selvom de fleste vampyrer nok havde gjort det. ”Men er du ikke bange for at havde reddet en vampyr… Eller at være i selskab med en”spurgte hun undren, mens hun vendte sig mod ham, så hun kiggede på ham med glasset mellem hænderne.
 
 

”Jeg har det meget bedre, dit blod smager så godt, men det har du vel hørt før fra andre vampyrer har du ikk, eller ja så har du nok hørt det vampyrer elsker engle blod, det så varmt, fyldt med en god smag”sagde hun og holdte blikket på ham.
Julia
Julia
Novice (Rank 2)

Bosted : Terre i sin egen lejlighed

Antal indlæg : 18


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Khaa Søn 20 Nov 2016 - 23:12

Han grinede lidt imens han fandt en sodavand til sig selv og betragtede så hvordan hun bevægede sig, der var noget tiltalende over hende. Og ikke fordi hun var vampyr men fordi hun stadig havde en nærmest særegnet elegance og skønhed der ikke såes hos hendes artsfæller.
Så satte han sig lidt til rette og smilede varmt inden han sagde:
"Jeg har ingen grund til at være bange for vampyrer.... Jeg er lidt mere end bare en Engel.... Så det er farligt at bide mig uden at få lov... Og jeg har stadig min menneskelige jeg så jeg har også mere frihed til at gøre som jeg vil..... Men dejligt du kan lide det...."

Efter lidt gik det op for ham at de sad lidt akavet i hans bil på den måde, og han nemt kunne gøre det langt mere behageligt for dem også så hun kunne komme sig bedre.
"Jeg tænkte på... Må jeg ikke køre dig et sted hen? Eller for den sags skyld hjem til mig? Jeg kan godt forstå hvis du er skeptisk men tænkte lidt mere afslappede omgivelser vil nok være en idé?"

Så tømte han sin sodavand og sad lidt afventende så hun også kunne få mulighed for at tænke lidt over det. Selvfølgelig virkede det mærkeligt at en Engel inviterede en vampyr hjem til sig selv, men nu var han heller ikke som andre Engle. Men hvordan sagde man lige at man var en af de næststærkeste engle der overhovedet fandtes.
Så rystede han på hovedet af sig selv og smilede. "Jeg glemmer mine manerer.... Mit navn blandt dødelige er Connor.... På trods af omstændighederne så er det rart at møde dig"
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Julia Man 21 Nov 2016 - 13:36

Mens han snakkede lyttede hun og kunne ikke lade vær med at få et lille smil på læben, hun holdte frakken tæt ind til sig, og lagde mærke til det tøj han havde på, en pæn stil faktisk. Hun kunne godt lide den, og for en engel så så det jo perfekt ud, hun beundrede nærmest hans udseende, men sagde ikke noget, hendes blik studerede bare ham intet andet. ”Det gør mig meget glad at høre at du ikke er bange for vampyrer, det ville være træls eftersom du er i selskab med en jo”sagde hun og grinte mildt af det, hvorefter hendes blik gled ud ad ruden, for at se på omgivelserne lidt. Tænk at hun havde løbet rundt inde i skoven væk fra de mænd, hun havde også tanker om hvorfor de var efter hende, det måtte være fordi de vidste hvem hun arbejdede for som de mænd måske bare ikke kunne sammen med.
 
Hun kiggede så ned i glasset i hendes hænder, eftersmagen af det blod, var virkelig godt, helt tilfredsstillende, hun elskede det. ”Dit blod er udsøgt, jeg forstår godt hvorfor mange vampyrer vil have fat i en engel”sagde hun med venlig og forstående stemme, og et bredt smil på læben. Så tænkte hun lidt mens hendes finger rørte lidt ved glassets kant, ja der var sikkert mange vampyrer der ville dræbe,for at få fat i en engel, og dens blod.
 

Hun nikkede lidt over hans spørgsmål, ja de sad hvist ikke alt for godt i hans bil, men hun var glad for at hun var blevet båret herind, i stedefor at være ude i skoven, hvor der sikkert hurtigt kunne ske et eller andet, så det var venligt af ham.”Åh jo det må du meget gerne.. Jeg er åben for ideer, så det lyder godt i mine ører”svarede hun venligt, og roligt. Hun duftede så til frakken, eftersom den var tæt på hendes næse. Og hun var enig, afslappende omgivelser var nok lige det hun allermest ville ligenu, det var som om at være herude i skoven ligenu, bare gav hende dårlige fornemmelser, og tanker.  Lyden af hans navn, fik hende til at smile og hun rakte en hånd mod ham, bare for at give en slags præsentation”Jeg hedder Julia”sagde hun med blikket på ham. ”Hyggeligt at møde dig Connor”afsluttede hun så, mens hun fik sat sig i en lidt mere afslappende stilling i hans bil.
Julia
Julia
Novice (Rank 2)

Bosted : Terre i sin egen lejlighed

Antal indlæg : 18


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Khaa Man 21 Nov 2016 - 13:52

Han smilede lidt og satte sig til rette hvorefter han tog sele på og startede bilen. Bare på motorlyden var det tydeligt at det ikke bare var en bil som en hver anden.
Så gav han hendes hånd et meget forsigtigt klem da han jo var rimelig stærk. "Det virker måske underligt men jeg kender skam dit navn.... Men mange tak alligevel.... Mine øjne kan se folks sande natur og en del af det er folks navn...."
Så startede han klimaanlægget i bilen så han var sikker på hun fik varmen lidt hurtigere.

"Vi skal egentlig ikke så langt igen... Må jeg ikke byde dig noget at spise når det er? Jeg ved godt du helst vil have blod men andet kan også smage godt så vidt jeg kan forstå..."
Han kiggede smilende til hende inden han begyndte at køre afsted. Selvom han kørte rimelig hurtigt, havde han fuld kontrol over bilen og der var ingen der kom i fare eller lignende.
Efter et lille stykke tid, pegede han ud af vinduet og sagde: "Jeg bor der oppe"
Han pegede op på et slot lidt oppe i bjergene.

Da de kom tættere på, gik slotsporten op for dem og afslørede hvor enormt stedet rent faktisk var. Stedet bar tydeligt præg af en dyster fortid men det var blevet renoveret så det stadig var meget velholdt. Netop som han parkerede, kom en gammel butler ud til dem og sagde: "Velkommen Herre..... Fandt de turen afslappende?"
Imens han hjalp hende ud af bilen, smilede han og sagde: "Mange tak Bach... Ja både og... Jeg kom denne unge dame til undsætning så nu ville jeg byde hende indenfor. Vil du ikke gøre den lille pejsestue klar og så et let måltid? Ahh dette er frk. Julia"
Den gamle bukkede for hende meget ærbødigt og sagde: "Velkommen til frk. Julia.... Må deres ophold være tilfredsstillende... Jeg vil gøre som de bad om med det samme Herre..."
Den gamle bukkede og gik roligt igen imens Khá smilede og lukkede bilen efter dem. "Velkommen til mit hjem... Skal jeg vise dig lidt rundt inden vi går ind?"
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Julia Man 21 Nov 2016 - 16:56

Hun lyttede til ham, og da han fortalte at han godt vidste hendes navn , fik hun et overraskende udtryk i hele ansigtet, den havde hun slet ikke set komme, og det fik hende til at kigge på ham, med store øjne og et undren blik, men da han så fortalte så hvorfor forstod hun det, og nikkede. Så lænte sig lidt bagover i sædet, og kiggede ned ad sig selv, lidt jord her og der, og håret sad sikkert også forfærdeligt, men hun havde ikke chancen for at gøre noget ved det ligenu. Men hun fik en lille idé”Tror du måske jeg kunne få et bad hos dig, jeg kunne virkelig godt trænge til det”sagde hun med et smil over læberne. Og hun begyndte så småt også at få tanker om hvad nu hvis de mænd kom tilbage, eller kendte andre mænd der ville finde dem, hun håbede det ikke.
 
Så hørte hun hans venlige stemme den var meget sød i det, og venligt, næsten som en kongelig faktisk, og hun tænkte ikke så meget over hans spørgsmål, så hun nikkede bare”Jo det ville være meget dejligt, jeg er efterhånden blevet lidt små sulten"sagde hun og lod hendes blik være på ham lidt, før hun betragtede hans bil indefra, bare for at se hvordan den så ud, og mens hun kiggede ud ad vinduet engang imellem, fik hun øje på en smuk natur, og smukke omgivelser. Hun smilte af det”Jeg ved ikke hvad jeg havde gjort hvis du ikke havde reddet mig, eller hvis der bare slet ikke havde været nogen der hørte mig”sagde hun, og rystede lidt af tanken, men kom så til sig selv igen.
 
Varmen i bilen var dejlig, men det fik hende også til at kigge ned lidt, mens hun tænkte lidt godt nok var hun vampyr, og normalt var hun bare kold, men at mærke den varme det var underligt for hende, men det føltes dejligt. Hun kunne godt lide det, og havde slet ikke opdaget hans frakke var gledet lidt ned ad hendes skuldre, så da hun opdagede det, trak hun den lidt op igen”Jeg elsker faktisk mad, selvom jeg elsker blod, så er jeg virkelig madglad”sagde hun og grinte lidt, mens hun lagde hovedet på skrå, og hun sad lidt bedre i hans bil. Så lyttede hun til det han sagde om de snart var er, og hun begyndte at blive spændt på at se hvor han boede henne. Så fulgte hun hans retning han pegede i med øjnene, hun åbnede munden af beundring, og overraskelse”Bor du på det slot der, men er du kongelig”spurgte hun så undren, mens hun kiggede på ham. Og da de så nåede frem, kiggede hun på manden der modtog dem, det føltes lidt som en film for hende, sådan en romantisk, og elegant film. Hun smilte til manden der hed Bach, som Connor havde sagt, og hun nejede elegant til ham, hun tænkte det nok var sådan man skulle gøre det, så det gjorde hun”Jeg takker Bach mon ikke mit ophold vil blive godt når jeg har et godt selskab”sagde hun og kiggede hen på Connor af øjenkrogen. Så betragtede hun omgivelserne, og fik set slottet udefra, hold da op hvor var det smukt.
 

Havde sådan en speciel stil, og glans, det var virkelig smukt at se på, Julia kunne slet ikke få hendes øjne væk, hvor måtte det være dejligt at bo her. Hun kunne godt forstille sig det, og forstille hvordan kvinder måtte være vilde med det, at blive behandlet så godt, og elegant.  Så vendte hun sig lidt rundt mod Connor, og smilte bredt”Det ville være meget dejligt hvis du ville det, jeg er helt betaget af slottet allerede det er bare så smukt”sagde hun og tog frakken udover sig, og lukkede den så hun havde noget på, i det mindste. 
Julia
Julia
Novice (Rank 2)

Bosted : Terre i sin egen lejlighed

Antal indlæg : 18


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Khaa Man 21 Nov 2016 - 18:33

Han smilede lidt inden han kort lagde hånden på hendes ryg og hjalp hende indenfor hvor han så rystede på hovedet af sig selv og sagde: "Jeg fik vist aldrig svaret på dit spørgsmål før.... Når vi er færdige med rundvisningen, skal jeg nok vise dig til et af badeværelserne og så har jeg noget skiftetøj liggende du kan tage på. Jeg går ud fra du gerne vil det inden maden?"

Først kom de ind i den kæmpestore foyer der var inspireret af Ægypten men ellers i en meget smuk og overdådig gotisk stil. Først viste han hende stueetagen hvor det store køkken og balsal, spisesal, bibliotek, pejsestuer og galleri lå. Rundt omkring var der alle mulige andre rum. Førte etage var studierum, bibliotek, antikvitetsrum, gæsteværelser og alle mulige rum. Det virkede som om de mange rum ingen ende tog. For enden lå hvad han forklarede var hans egne gemakker. En af dørene var varm som en sommerdag og man anede sollys under døren men alligevel mærkedes det ikke som sollys.

Så viste han hende hen til det badeværelse der lå tættest på hans egne gemakker og tændte lyset. Det var utrolig flot indrettet med guldbelagte haner samt et badekar i mørk marmor. "Så her burde du kunne få et godt bad... Hov ja tøj...."
Så gik han hen og åbnede skabet der var fyldt med alt muligt fra hverdag til flotte aftenkjoler samt undertøj. Han kiggede lidt forsigtigt på hende og sagde: "Det her blev købt til en der valgte at forlade slottet... Men du tager bare det du synes... Hvis du bare ringer på klokken der hænger der, så henter jeg dig igen"
Så gik han roligt mod døren når han havde sikret sig hun havde hvad hun skulle bruge
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Julia Man 21 Nov 2016 - 20:56

Efter den flotte rundvisning hun fik, var der meget at se hun blev overrasket hvergang, det var helt vildt så flot der var, og helt vildt så godt indrettet det var. Hun kunne godt lide det, det havde en unik stil, og det var pænt af ham at vise hende rundt, selvom hun nu stadigvæk ville tro hun kunne fare vild lidt. Det skulle ikke undre hende hvis det skete det skete nemlig ret tit, især hvis området var stort, som det her.  Da de så endte ved badeværelset kiggede hun rundt det var ligeså  smukt som resten af slottets rum, hun stod helt målløs, og tog et skridt indenfor for at se nærmere på det hele, man kunne virkelig bare bruge lang tid herude, når det hele var så smukt. Hun kiggede så på ham, mens hun fik et smil på læben, og et undren udtryk i øjnene igen”Er du kongelig siden du bor på slottet her”spurgte hun i håb om hun nåede det inden hun ville tage et bad, ellers måtte hun vente lidt med at spørger ham om det.
 
Men det så hvist ud til han ikke var gået ud endnu, så hun kunne lige nå at spørger ham om han var kongelig, fordi det spørgsmål havde hun tænkt over ligesiden de nåede slottet, og trådte herind. Og hun kunne heller ikke komme i tanke om andet, end at han måtte være kongelig, men når hun så tænkte efter kunne det godt være en anden grund jo. Hun fik grebet fat om et håndklæde og fik hurtigt viklet det rundt om hende, så rakte hun frakken hen mod ham. ”Tusind tak igen for lån af din jakke, det var sødt af dig”sagde hun og vendte så ryggen til, men kigger over skulderen hen mod klokken, bare ringe når han skulle hente hende, det lød meget godt i hendes øre. Det hele var bare som en film agtigt, om en prinsesse og en prins, men hun var slet ikke nogen prinsesse. Dog havde hun styr på få ting, men det var næsten for meget at hun bare følte sig så heldig, og at Connor var så venlig mod hende.
 
 

En vampyr som hende, hun fik et smil på læben, og stod lidt for sig selv, så gik hun hen hen til ham, stod lidt fra ham og kiggede på hans øjne, så gav hun ham et kort kram”Det næsten alt for meget det her Connor.. Du behøvede slet ikke gøre det”sagde hun og gik lidt væk fra ham igen. Hendes blik faldt på badeværelsets indretning, og farver det var bare så smukt. ”Men jeg takker virkelig mange… Jeg skylder dig en tjeneste eftersom du jo reddede mit liv”sagde hun så og gik hen mod det tætteste spejl der var herinde, hun stod og kiggede på sig selv lidt. Hun trængte virkelig til et bad, bare for at skylle jordet af sig, og blive frisket op. ”Det er rart at føle sig velkommen, og at du er så venlig imod mig”sagde hun og kiggede hen på ham med et bredt smil. 
Julia
Julia
Novice (Rank 2)

Bosted : Terre i sin egen lejlighed

Antal indlæg : 18


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Khaa Man 21 Nov 2016 - 22:14

Han vendte sig om da hun spurgte og tog lidt overrasket imod krammet. Selv havde han lidt af hendes blod på hans t-shirt men han havde ikke rigtig lagt mærke til det.
Så rystede han lidt på hovedet og svarede på hendes spørgsmål: "Nej jeg er ikke kongelig... Og så alligevel... Det jeg var før det jeg er nu.... Er meget langt fra hinanden... Men det er en lang historie jeg vil dele med dig når du har fået chancen for at komme til hægterne. Men tag for dig af hvad der er her...."

Han strakte sig lidt som om hans ryg var øm inden han smilede og sagde: "Det var da det mindste jeg kunne gøre.... Du skylder mig ikke noget, det vil ikke være rigtigt af mig. Du var i problemer og jeg kunne ikke bare lade dem gøre det... Jeg må hellere... Du ringer bare når du er klar... Tøjet er der.... Ja...."
Det var noget tid siden han havde haft selskab der behandlede ham godt eller ikke prøvede at slå ham ihjel. Han nikkede en sidste gang inden han kastede et blik over på hende for hun var virkelig smuk. Så gik han ind til sig selv hvor Bach kom ind til ham.
"Maden er næsten klar Herre.... Jeg holder den varm til de ringer.... Skal jeg gøre klar til en overnattende gæst?"

Khá kiggede op på ham med et roligt smil og nikkede. "Det vil være dejligt gamle ven...." Bach bukkede ærbødigt og sagde: "Skal ske Herre..."
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Julia Man 21 Nov 2016 - 23:47

Da han så gik, lukkede hun døren, så hun var klar til at gå ind under bruseren der var, der var også et slags karbad af en slags, men hun følte lige i øjeblikket, at bruseren var det bedste valg, så det gjorde hun. Hun tog håndklædet af, og tog et kig i spejlet, hun havde godt nok jord rundt omkring og igen kiggede hun på hendes ryg, det var vildt at hun ikke var healet da det skete men heldigt at Connor var så flink, og fik ordnet skaderne, hun havde kun troet det var vampyrer der kunne sådan noget med at fjerne smerte, og det men hun tog hvist fejl. Så kiggede hun rundt inde på badeværelset, hun vidste endnu ikke hvad hun skulle tage på, men mon ikke hun fandt ud ad det, når hun havde været i bad.
 
Hun gik hen mod bruseren, tændte for vandet, dog havde Julia ikke noget imod varmt vand, men hun foretrak det kolde, men skulle det være varmt, så skulle det ikke være brændende varm, for så ville det ende galt. ”Hmmm”mumlede hun lidt for sig selv, mens hun nød vandet strømmede ned over hende, hun havde vendt kroppen mod muren, og kiggede blot ind i den, hun tænkte tilbage på det ude i skoven, tænk hvis de faktisk havde voldtaget hende, de ville have taget hendes mødom, og det ville hun slet ikke kunne lide. *Ej Julia slap af ryst det af dig… De var bare nogle idioter* tænkte hun så, mens hun så fik vasket hendes lange mørke hår, og fik vasket hendes krop, den bløde og kolde krop. I det mindste fik hun jordet af så det var godt, og gjorde hende glad.
 
Efter at have stået under vandet i lidt tid, besluttede hun sig for at træde ud ad det, det var lige hvad hun trængte til et dejligt bad, og endda på et smukt og glansfuldt badeværelse, det kunne ikke være meget bedre jo. Hun fik hurtigt tørt sig, ved hjælp af de hurtige reflekser, og gik hen tøjet, bare for at finde ud ad hvad hun skulle tage på. Hun ville ikke ringe med klokken endnu, men eftersom der var så sukke kjoler, og hun mest var til kjoler som sådan, så valgte hun bare at tage en kjole på, lang, mørke lilla kjole, blondet ved ryggen, den var smuk og elegant. Hun lod bare håret hænge lidt bølget ned over skulderen, hendes hår var bare naturligt bølget lidt. Sko havde hun ikke tænkt på, jo hendes egne stiletter de var ikke så beskidte igen, men for en sikkerhedsskyld gjorde hun dem rene så havde hun fået dem på. Og stod nu med klokken i den ene hånd, hun ringede med den, for at vente på Connor.
 

Bare for at tjekke hende selv ud, måtte hun lige få et glimt i spejlet, om det hele sad som det skulle, der var bare noget der manglede, lynlåsen bagpå, den skulle lynes, hun sukkede men sluttede af med et bredt smil. Gad vide om Connor kunne hjælpe hende med det.
Julia
Julia
Novice (Rank 2)

Bosted : Terre i sin egen lejlighed

Antal indlæg : 18


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Khaa Tirs 22 Nov 2016 - 0:08

Han havde i mellemtiden opdaget blodet fra hende der var smurt ud over trøjen så han var selv lige ude og vaske sig da der blev ringet med klokken. Så da han kom ud til hende, havde han kun lige fået den sorte skjorte på og var ved at tørre sit mørkblonde hår. Han smilede til hende og lagde sit håndklæde fra sig hvorefter han sagde:
"Var det dejligt med et bad? Nu skal jeg...." Så gik han roligt hen og lagde blidt hånden ved hendes side og lynede så kjolen op for hende. Så tog han et par skridt tilbage og ventede på hun vendte sig om.

"Du ser helt fantastisk ud.... Den sidder som syet på dig... Nå.... Vi må hellere komme ned i spisestuen... Jeg tænkte om vi skulle sidde og hyggesnakke lidt i den lille pejsestue bagefter?"
Som en gentleman holdte han sin arm så hun kunne tage den hvorefter han ville lede hende ned i den lille spisestue. På vejen, blussede hans øjne kort op i et hvidgyldent lys hvorefter han smilede til hende og sagde:
"Jeg er da frygtelig uhøflig.... Hvordan har du det så nu? Altså når der lige er kommet lidt ro på. Du skulle jo helst have det godt her...."

Da de havde bevæget sig nedenunder, stod Bach klar ved døren og sagde: "Forretten er serveret Herre.... Let safrankrydret unglaks med eksotisk råkostsalat.... Vinen til er en mild hvidvin og så er der en flaske tilpasset den unge dame..."
Khá nikkede smilende til ham og sagde: "Mange tak Bach...."
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Julia Tirs 22 Nov 2016 - 21:45

Da han var så flink at hjælpe hende med kjolen, smilte hun og nikkede”Det var friskende, og lige noget jeg havde haft brug for”så kiggede hun sig over skulderen på ham, da han fik lynet hendes kjole op, det havde været lidt svært for hende at gøre det selv, ellers havde hun haft gjort det. Så da han fik lynet den op, blev hun glad, den var virkelig også smuk den kjole, og så var det ikke en virkelig lys farve fordi det var nu ikke lige hende, selvom hun måske godt kunne bære de farver, så holdte hun sig bare til de mørke.
 
”Mange tak Connor, det er sødt af dig.. Jeg er helt vild med kjolen den er bare så elegant, og yndefuld”sagde hun og kiggede kort ned ad sig selv, hun beundrede virkelig kjolen, og kunne næsten ikke få hendes blik væk fra den igen. Så lyttede hun mens hendes blik et kort øjeblik bare var fråset fast på kjolen, den sad virkelig perfekt på hende, utroligt at den faktisk passede hende så godt, hun havde haft tanker og bekymringer om at ingen af kjolerne ville passe hende, men der tog hun fejl”Det lyder som en god idé det ville være meget hyggeligt.. jeg er frisk på det”sagde hun og gav ham et nik med hovedet.  Hun fik øjnene på hans arm, og havde godt nok set det på film, så hun tog imod den, lagde hendes hånd elegant ovenpå hans arm.
 
Hun fik øjnene på hans øjne et kort øjeblik, og tænkte lidt over hvor flotte de faktisk var, og de helt så strålende ud, aldrig havde hun set sådan en flot farve før, ja aldrig havde hun set så smukke øjne før. ”Jeg har det bedre… Det var som om vandet fra bruseren bare fik skyllet tankerne lidt væk fra det”sagde hun og fik et smil på læben, mens hun bare gik med ham og smilte lidt for sig selv.  Blikket gled lidt rundt omkring, bare for at se stedet an lidt mere. Hans ord om at hun skulle have det godt her fik hende til at kigge hen på ham”Connor jeg kan allerede mærke jeg er velkommen her, er sikker på jeg nok skal få det godt her, selvom jeg ikke vil trænge mig på”sagde hun med rolig stemme, og holdte hendes blik på ham lidt.
 
 

Så kiggede hun i retningen af Bach s stemme, og kiggede lidt på ham ud ad øjenkrogen, hendes blik havde jo været på Connor for det meste. Men da hun så hørte maden var klar, kunne hun ikke lade vær med at glæde sig, hun var efterhånden også blevet lidt småsulten”Det lyder virkelig lækkert”sagde hun næsten helt overrasket over at høre hvor elegant det bare lød, og så fin en ret og det de nu skulle have.
Julia
Julia
Novice (Rank 2)

Bosted : Terre i sin egen lejlighed

Antal indlæg : 18


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Khaa Tirs 22 Nov 2016 - 23:13

Han smilede venligt til hende og lagde hånden på hendes hånd hvorefter han sagde:
"Jeg håber du forstår humoren når jeg siger at det havde jeg aldrig troet en vampyr skulle sige til en som mig... Men jeg er virkelig glad for du føler dig velkommen... Og du trænger dig ikke på. Der er kun Bach og mig her... Så det er dejligt med selskab"
Kort vendte han blikket over på Bach og sagde: "Vil du ikke være venlig at sørge for et cognac-fad til den lille pejsestue efter maden? Og det her er måske overflødigt... Men hold endelig fri lidt Bach"
Den gamle butler bukkede ærbødigt og rystede så på hovedet. "Jeg er her for at tjene. Det er mit formål Herre..."

Connor smilede lidt og gik så ind i spisestuen med hende imens han sagde: "Bach er min ældste og mest loyale tjener.... Han nægter andet... Nå her er vi så"
Så ledte han hende hen til bordet hvor han trak en stol ud for hende og hjalp hende ind. Bagefter gik han over til sin egen plads og smilede. Hele bordet var lavet af smukt Ibenholt og udskåret med gotiske motiver. Lysekronen var tændt med et diskret lys da den femarmede lysestage brændte så flot. Der var dækket op til de næste retter og forretten stod og var klar.

Kort lænede han sig ind og hældte lidt blod op til hende hvorefter han hældte vin op til sig selv og skålede så med hende. "Håber det behager...." Han forsøgte at være diskret da han igen ømmede sig lidt over sin ryg
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Julia Fre 25 Nov 2016 - 13:13

Hendes blik havde flakket lidt rundt mellem genstandene herinde, og de smukke ting som var her, det var bare så flot at se på, bestemt noget hun sikkert godt kunne vende sig til, men dog kunne bare ikke forstille sig det lidt. Så faldt hendes blik på Connor, og hun skålede med ham, hvorefter hun smilte bredt og tog en tår af glasset. Det var dejligt, så smagfuldt, og frisk, så satte hun glasset ned på bordet”Blod er og forbliver nok mit fortrækkende drikkelse, men jeg kan sagtens drikke andet, men ja som vampyrer holder vi os mest til blod”sagde hun så og kiggede rundt lidt”Enlig er det ikke alt blod der smager lige godt, dit blod er udsøgt, helt bestemt en klar favorit”sagde hun så, og skulede venligt hen til ham mens hun kiggede rundt.
 
”Bach ser også venlig ud, han kunne da nok godt bruge en pause hvis han arbejder så meget for dig”sagde hun undren, og med et hevet øjenbryn, og blikket på ham igen. Enlig kunne hun godt forstå Bach, men hun kunne bare ikke lade vær med at tænke på om han overhovedet fik pauser, og det selvom hun havde godt nok hørt Connor nævnte det for ham. Så tænkte hun lidt, mens hun bare sad der og blikket på ham”Her er virkelig smukt, og det føltes så afslappende på en måde, helt elegant og beroligende”sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå.
 

”Hvordan har du det sådan generelt med vampyrer Connor, fordi jeg vil ikke have du tror jeg vil æde dig eller noget det kunne aldrig falde mig ind”sagde hun med hånden på hjertet.  Han havde jo reddet hende hun følte bare hun stod i gæld til ham på en måde, havde han ikke været der havde det hele bare endt meget værre. 
Julia
Julia
Novice (Rank 2)

Bosted : Terre i sin egen lejlighed

Antal indlæg : 18


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Khaa Fre 25 Nov 2016 - 13:56

Han smilede lidt over hendes ord og tog selv en tår af sit glas hvorefter han hældte en krydret vin op til hende i et andet glas. Bagefter prikkede han sig selv i fingeren så et par dråber blod landede i vinen, inden han satte glasset nærmere hende. "Det lyder måske mærkeligt at jeg har den slags bekendtskaber taget i betragtning af hvad jeg er.... Men jeg har en flaske Chardonnay blandet med mit blod hvis det frister. Og mange tak..."

Ved hendes næste ord, kiggede han kort efter Bach og så tilbage til hende med et forsigtigt smil. "Bach er ikke levende.... Jeg.... Var noget andet en gang.... Bach så mere end hvad jeg var og svor at tjene mig. Hans sjæl er bundet til mig så han vil ikke andet end at tjene... For han ser utrolig stor stolthed i det. Igennem alt min tid er han den eneste der altid har været der... " Det var som om der var mere at fortælle men det var som om han gemte det for ikke at hun skulle bebyrdes med det. Det var jo ikke sikkert det var en interesse hun havde.

Han grinede lidt og tog en bid inden han nikkede som tegn på at han forstod. Og så ville han ikke være uhøflig og tale med mad i munden.
"Jeg har det fint med vampyrer. Vi bliver nødt til at eksistere sammen i en verden som denne. Nogle er selvfølgelig.... Ikke så heldige... Og det her må du endelig ikke opfatte som en trudsel for det er det ikke... Og mange tak fordi du ikke vil æde mig... Men jeg er lidt mere end bare Engel.... Så at bide mig uden jeg selv har accepteret ville være farligt. Min sande skikkelse er.... Speciel. Men hvordan har du det med at spise sammen med en Engel?"
Hun var egentlig meget tiltalende og hyggelig at snakke med. Og så var det selvfølgelig godt at hun nød det ligeså
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Julia Tirs 29 Nov 2016 - 17:50

Hun tog så en tår af glasset og smagte på det, det smagte rigtig godt, og det havde hun aldrig prøvet før så det var godt lige at prøve noget nyt. Hun så helt tilfreds ud bagefter at have smagt på det, fordi det virkelig bare var så godt. Et smil kom frem på hendes læber og øjnene var rettet på ham”selvom han ikke er levende så er det som om han føler sig lidt levende, jeg havde virkelig aldrig troet at han ikke var levende men han virker til at være en flink herre hvis man kan sige det sådan, eller nej…”sagde hun så og tænkte lidt over orderne hun fik sagt det kunne man nok ikke kalde ham”En sød og elegant person lyder måske bedre”sagde hun så og tog en tår af glasset igen, hvorefter hun satte sig lidt bedre til rette på stolen, det ene ben over det andet.
 
Hendes blik gled så ned på kjolen hun havde på”Den er bare så smuk, tænk at du havde så smukke kjoler her”sagde hun med et smil på læben.  Og der var noget hun slet ikke kunne lade vær med at tænke på, og det var det med han var noget før gad vide hvad det kunne være”Hvad var du før Connor”spurgte hun med et hevet øjenbryn blot fordi hun undrede sig en smule over det.
 
Hun tog også en bid af munden og smagte på det, det var virkelig noget af det mest lækreste hun nogensinde havde fået, så godt, og havde virkelig en god smag. Hun så næsten helt tilfreds ud, da hun havde fået de første bider af maden. Så tyggede hun af munden blot for at være høflig inden hun ville sige noget til ham. Hun betragtede ham lidt, med et bredt smil”Tja det er første gang jeg har spist med en engel det er lidt underligt fordi vi vampyrer helst jo ser engle som mad, og som noget at drikke af jo, men det her er faktisk meget hyggeligt”sagde hun så og kiggede ned på maden foran hende, hun tog en bid til, og kiggede blot på ham.
 

Så fik hun tygget af munden, tog en tår af glasset og lukkede øjnene krot af nydelsen fra det”Men jeg er ikke som andre vampyrer… jeg hygger mig i dit selskab og jeg vil ikke skade dig, det kunne jeg ikke finde på”sagde hun med venlig stemme og hun var ærlig.
Julia
Julia
Novice (Rank 2)

Bosted : Terre i sin egen lejlighed

Antal indlæg : 18


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Khaa Tirs 29 Nov 2016 - 18:03

Han grinede lidt og tog en tår af sit glas inden endnu en bid røg ned og han tørrede sin mund.
Så strakte han sig ganske kort, det var utrolig længe siden han havde været ude og flyve.
"Det er han skam også. Når jeg ser tilbage har jeg ikke altid kaldt ham det, men han har været den ven der altid har været der.... Og han insisterer på at tjene som han gør. En sandt Butler tjener så Herren i huset ikke behøver. Det er sådan han siger det...."
Hendes kommentar om kjolen fik ham til at smile noget forsigtigt og sagde: "Jeg er kun glad for den bliver brugt.... Den klæder dig virkelig godt..."

Da hun spurgte om hvad han var før, pegede han roligt op på et stort maleri over pejsen. "Jeg var det der...."
På billedet var en høj mand klædt i sorte troldmandskåber med glødende symboler på. Han lignede et lig med askegrå hud og knoglede fingre. I stedet for øjne, var der et par glødende røde orber. "Jeg var den Djævel du ser der....."

Da det virkede til at de begge var færdige, ringede han med en lille klokke hvorefter Bach kom ind med en lille vogn. Først tog han tallerkener af og satte hovedretten foran dem. "Vildt-filet glaseret i rødvin med vildtsovs og nye kartofler svøbt i krydderurter med trøffelolie. Velbekomme...."
Bach bukkede for dem og kørte vognen ud da Khá havde sagt: "Mange tak Bach"

Han kiggede igen på hende med den svage gyldne glød i hans øjne hvorefter han sagde: "Jeg nyder også selskabet ganske meget"
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Julia Tirs 6 Dec 2016 - 21:07

”Den er virkelig smuk, har aldrig båret så smuk en kjole før”sagde hun med et bredt smil på læben, og blikket ned mod maden foran hende. Hun tog så en bid af det, og elskede smagen af det, for det smagte godt nok lækkert. Det hele så tilbredt så godt, og bare maden i sig selv var fantastisk. Aldrig før havde hun sagt så godt mad før, og en gang skulle være den første.
 
Hendes blik faldt så op på det han pegede på, og hun blev næsten helt overrasket over at se det, tænk at han var det før, hun holdte sit blik på det i noget tid, før hun kiggede hen på ham igen”Virkelig men hvordan kan du have været det, og nu er en engel”spurgte hun med et hevet øjenbryn, det var hun meget nysgerrig efter at vide. Hun tog så en tår af hendes glas, mens hun begyndte at undre sig lidt mere over hvordan det hele kunne være.
 

Hun lyttede så til det han sagde og smilte til ham”Det er jeg glad for, det er altid godt med selskab i stedenfor at være alene jo”sagde hun og tog en bid mere af maden, og kiggede først ned på hendes tallerken og derefter op på ham”Det smager virkelig godt hold da op”sagde hun efter at have tygget af munden.
Julia
Julia
Novice (Rank 2)

Bosted : Terre i sin egen lejlighed

Antal indlæg : 18


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Khaa Tirs 6 Dec 2016 - 22:17

Han blinkede nærmest til hende inden han smagte på vinen og sagde: "Det er ellers synd. Den ser ud som om den er lavet til dig. Ja nærmest på dig.... Så du har jo valgt rigtig godt. Dejligt med sådan et selskab...."

Da hun så spurgte om hans genfødsel, tog han en god tår af vin, en lille bid mad inden han forklarede: "Åh det er en længere historie.... Men den korte er at jeg var forbandet til at være det du ser der..... Satan tog hans magt tilbage da jeg nægtede at tjene ham.... Så jeg døde og endte 400 i Skærsilden hvor jeg blev udsat for alt hvad jeg havde gjort... Så valgte Gud at lade mig genføde som noget mere end Engel.... Og med min samvittighed i behold... Så kunne jeg måske gøre en forskel på jorden"

Han grinede lidt inden han rejste sig og sagde: "Jeg er glad for du kan lide det..... Jeg finder lige lidt musik. Har en svaghed for det antikke så håber du kan lide det...."
Så gik han hen til en gammel pladespiller og satte en plade på med forestillingen 'Phantom of the Opera'. Så gik han tilbage på sin plads og smilede til hende nærmest som om han ventede på om hun kunne lide den
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Julia Fre 16 Dec 2016 - 16:21

Da han så fortalte om hans genfødsel lyttede hun efter, mens hun indimellem lige tog en slurk af sit glas, det var vildt så meget han faktisk måtte have været igennem, hun fik helt en følelse af forståelse, og ondt af ham indeni sig, fordi det måtte have været hårdt. Men så igen tænkte hun også at det var godt han så blev til det han var nu”Det lyder ret vildt da”sagde hun så, og kiggede på ham hun kunne slet ikke forstille sig det, ham være sådan men nu kendte hun ham ikke helt vildt godt.

Men bare hendes første indtryk af ham fik hende til at tænke at han slet ikke skulle være sådan, hellere være som han var nu fordi det var som om det passede bedre til ham. ”At have muligheden for at gøre en forskel er da kun godt”sagde hun så, og sendte ham et bredt smil, hvorefter hun lige satte sig lidt bedre til rette på stolen. Hendes hænder var foldet sammen på hendes skød, og hun holdte blot sit blik på ham.

 

Hun var glad for han stolede på hende til at fortælle hende de ting, fordi ellers havde hun slet ikke regnet med det, eller vidst de ting omkring ham.  Og da musikken så kom på lyttede hun efter det var faktisk noget Julia godt kunne lide, og det gjorde bare hun lige fik sit smil lidt større. ”Jeg kan godt lide den slags musik, det lyder så elegant, og klassisk”sagde hun og kiggede rundt lidt”Og på en måde lyder det også meget roligt agtigt, man får sådan en dejlig ro af det”sagde hun så, og kiggede hen på Connor igen.
Julia
Julia
Novice (Rank 2)

Bosted : Terre i sin egen lejlighed

Antal indlæg : 18


Tilbage til toppen Go down

Save me-Khá Empty Sv: Save me-Khá

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum