Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Drinks & Devils - Maxwell EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Drinks & Devils - Maxwell EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Drinks & Devils - Maxwell EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Drinks & Devils - Maxwell EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Drinks & Devils - Maxwell EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Drinks & Devils - Maxwell EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Drinks & Devils - Maxwell EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Drinks & Devils - Maxwell EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Drinks & Devils - Maxwell EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Drinks & Devils - Maxwell EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Drinks & Devils - Maxwell

2 deltagere

Go down

Drinks & Devils - Maxwell Empty Drinks & Devils - Maxwell

Indlæg af Jordan Tirs 25 Apr 2017 - 17:04


Info:
- - - - -
Det havde været en travl aften bag barens disk på diskoteket hvor Jordan arbejdede. Hun svingede om sig med tonsvis af drinks og alt sammen med et smil og bevægende hofter der svingede rytmisk med musikken ved dansegulvet kun få meter fra hende. Hendes pause var om en halvtimes og hun vidste præcis hvad hun ville bruge den på.
Nogle fyrer fra hendes universitets sports-linjer sad ikke langt fra hende og talte om hende og uden deres viden lyttede hun med sin overnaturlige hørelse. Deres samtale gik mest om hvordan de ville prøve sig med at charmere sig ind på hende og tage hende med hjem, men som hun satte en martini foran den ene fyr ved navn Josh sagde hun roligt "Så må i da prøve lidt hårdere fyrer." med et smil på læberne og et glimt i øjet som hun sende dem. Hun vidste godt at det var flirtende og drilsk hvad hendes øjne sagde, men at lege med dem var nærmest som en del af jobbeskrivelsen. Fyrene piftede og hun ventede nu bare på at pause kom så hun selv kunne drikke og grine af dem med forsøg på at være galant og derfor betale for hendes drinks, en ting hun intet problem havde med at udnytte.

Stille gik tiden og om få minutter skulle hun ikke længere lave drinks til andre i en tyve minutters tid så der ville chancen være for selv at få festet mere end den lille dans hun gjorde hver gang hun skulle gå hen og servere en drink til nogen.
Dog kun få minutter før fangede hendes øje en fyr. Hun havde set ham før, men først på denne nat virkede han spændende. Ikke fordi han festede mere end andre eller var pænere, han var simpelt bare mere spændende.
Så minuttet før hun fik fri hev hun en af barstolene om bag disken og placerede den foran ham og hev en Rom & Cola frem som hun pladserede foran dem. Drengende fra før piftede og kaldte da de klart havde opdaget hun havde pause, men hun satte sig på stole overfor hvem end han var og rakte ham et glas hvori Rommen og Colaen allerede var blandet "Kunne jeg byde på en drink?".
Hun kørte en hånd igennem hendes hår, tog huen af og holde den i hånden som den anden bragte hendes krus til læberne hvor hun drak hele drikken i et forsøg. Derefter lagde hun glasset og rakte ham hånden der før havde holdt glasset "Navnet er Jordan. Jeg har set dig her før? Hvem jeg tror aldrig jeg har fået dit navn?" spurgte hun glædeligt ham lidt højt for at bryde gennem musikken som fik masserne til at danse.
Jordan
Jordan
Beginner (Rank 5)

Bosted : 4 værelses lejlighed i Terres Midpunkt

Antal indlæg : 61


Tilbage til toppen Go down

Drinks & Devils - Maxwell Empty Sv: Drinks & Devils - Maxwell

Indlæg af Maxwell Tirs 25 Apr 2017 - 18:12

Maxwell have været her hele aftnen og planlagde at være her hele natten, hvis der ikke var noget andet der kom op som mere interessant.
Han havde været ude og danse tidligere, men pigerne var alle sammen de samme og lidt for fulde til hans smag. Hvis han ikke følte for at lære nogen at kende, så smuttede han sædvanligt bare fra dem. Derfor sad han selv.
Han kørte fraværende rundt med sit tomme glas og lyttede efter de små klik isterningen sagde imod glasset, selvom det var svært at høre over den høre musik.
"Kunne jeg byde på en drink?" lød det pludselig.
Maxwell, der havde siddet og beskuet dansegulvet eller "menuen" som hans venner kunne lide at kalde det, rev sig løs og så tilbage over barren, hvor stemmen kom fra. Han ventede en typisk poptøs med for meget læbestift på og smagsløst undertøj, dårligt skjult under billigt, kort tøj. Men til hans behag var det ikke det der mødte hans blik.
Pigen på den anden side af baren var flot og bestemt al Maxwells opmærksomhed værd. Hun tog huen af og drak af sit glas, inden hun holdt en hånd frem.
"Navnet er Jordan. Jeg har set dig her før, men jeg tror aldrig jeg har fået dit navn?"
Maxwell smilede, stadig betaget af hvor køn pigen var, og tog hendes hånd. "Jeg hedder Maxwell. Rart at møde dig Jordan."
Han så så på glasset.
"Og jo tak, jeg siger aldrig nej tak til en drink." sagde han med et skævt drenget smil på læberne. Han havde ikke drukket meget og det han havde drukket var for længst dampet af. Han tog et øjeblik inden han rømmede sig og smilede lettere drilsk, med et glimt i sine stærkt blå øjne.
"Jeg må lige indrømme noget lidt pinligt: Du er så køn at jeg helt har glemt min scorereplik."
Han lagde siden af sit hoved op imod sin hånd på en afslappet men interesseret maner, imens han afventede et svar.
Maxwell
Maxwell
Novice (Rank 1)

Bosted : Terre - I en kælder, til en billig pris

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Drinks & Devils - Maxwell Empty Sv: Drinks & Devils - Maxwell

Indlæg af Jordan Tirs 25 Apr 2017 - 20:01

Jordan rakte Maxwell glasset. "Nå jamen det er jeg da glad for at hører." hun fnes af hans sjove scorereplik. Det var ikke fordi det var hendes type scorereplik, men den var lidt nuttet også selvom den virkelig ikke lå til højer benet efter hednes mening.
Hun tog rommen, og hælde i sit eget tomme glas og så ikke på Maxwell som hun spurgte "Hyggeligt at møde dig Max, kan jeg kalde dig Max? Ved du hvad, du ligner en Max, så det er du for nu. da hendes glas var fyldt overvejede hun kort om hun burde hente is til drikken, men hun følte ikke lige for det.

For nogen kunne det ligne at hun hele tiden drak og drak og drak og sandheden var at... Det gjorde hun. Hun drak nærmest hele tiden, men det var ikke et problem. Hendes overnaturlige regeneration som hun var så uheldig at blive skabt med, så hendes mange drinks gjorde ikke rigtigt noget endnu da hendes unaturlige tolerance bar hende endnu.
"Så hvorfor sidder man heroppe ved baren..." hun stoppede med at udtale sætningen som en af fyrene fra længere hende af baren kom hen og satte sine hænder i bordet lige ved siden af Maxwell.
Jordan tog glasset op til læberne igen og som fyren med navnet David skulle til at sige noget lagde hun det ned igen. Drengen skulle lige til at åbne munden som hun hurtigt sagde "Inden du taler fister, så tænk over om jeg magter at hører det eller om jeg bliver nødsag til at hente security for at få smidt dig ud igen denne her uge?" han mumlede noget og gik derefter tilbage til sin plads. "Okay, som jeg ville have sagt. Hvorfor sidder du her alene istedet for at prøve lykken på danse gulvet?" hendes smil blev undrende men forlod ikke et eneste sekund hendes læber.
Jordan
Jordan
Beginner (Rank 5)

Bosted : 4 værelses lejlighed i Terres Midpunkt

Antal indlæg : 61


Tilbage til toppen Go down

Drinks & Devils - Maxwell Empty Sv: Drinks & Devils - Maxwell

Indlæg af Maxwell Tirs 25 Apr 2017 - 21:26

Maxwell accepterede gerne forkortelsen af sit navn, det var noget mange gjorde fordi Max rullede pænere af tungen end Maxwell.
Han tog glasset op til munden og tog en stor slurk inden han smilede af den søde smag der fyldte hans mund. Han nikkede til hende som tak.
"Så hvorfor sidder man bare heroppe ved baren..." begyndte hun, inden hun stoppede. Maxwell undrede sig først, men bemærkede derefter en større fyr der stillede sig hen ved hans side. Han havde set ham på baren før og vidste at han havde sin omgang med pigerne. Han brød sig ikke rigtig om fyre som ham. De pustede sig op overfor hinanden, råbte af piger for sex og drenge for at massere deres eget ego. Maxwell havde en fornemmelse af at han var kommet for at tale med Jordan, og han tog bare diskret et sip af sin drik, indtil Jordan åbnede sin mund.
"Inden du taler fister, så tænk over om jeg magter at hører det eller om jeg bliver nødsag til at hente security for at få smidt dig ud igen denne her uge?"
Maxwell skulle anstrenge sig for ikke at tabe underkæben da han hørte hende tale sådan til fyren. Han forlod dem hurtigt uden at sige et ord og Maxwell så imponeret på Jordan. Det virkede som noget hun havde gjort meget. Maxwell besluttede sig for ikke at dvæle for længe ved den anden fyr dog, så han rettede istedet sin opmærksomhed imod Jordan igen.
"Okay, som jeg ville have sagt. Hvorfor sidder du her alene istedet for at prøve lykken på danse gulvet?"
Maxwell, der var midt i endnu en slurk, løftede øjenbrynene i et smilende ansigt og satte så glasset ned igen.
Han tørrede sig så om munden kort og trak på skuldrene.
"Tjah, jeg har vel været der, så jeg tager bare en pause. Prøvede at danse, havde det egentlig sjovt, meeeeen der var en pige eller to der havde fået lidt for meget at drikke og så bliver de liiiiidt for kærlige." sagde han og kastede med hovedet imod dansegulvet.
"Jeg bestilte dem en taxa og satte mig så her."
Han tog en slurk mere. Colaen var god og balancen imellem alkohol og læskedrik var perfekt.
"Hvad med dig? Har du været ude? Du venter måske du på nogle venner eller noget?"
Maxwell
Maxwell
Novice (Rank 1)

Bosted : Terre - I en kælder, til en billig pris

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Drinks & Devils - Maxwell Empty Sv: Drinks & Devils - Maxwell

Indlæg af Jordan Ons 26 Apr 2017 - 0:38

Max lød til at være en fin fyr. Han havde hjulpet to piger til en taxa af hvad Jordan kunne forstå og det virkede da som et godt træk før man sætter sig og får en lille drink. Selv var hun ved at være vant til at ringe efter taxier for at få folk hjem fordi de ikke selv kunne nummeret, men hun var også blevet vant til sexchikane og kunne efterhånden navne på hver security personale person på diskotekets liste over ansatte, for mængden af dage hvorpå en eller anden blev nødsag til at blive smidt ud var ufattelig, så nu havde hun fundet sine måder at holde dem væk og trusler om udsmidning virkede 90% af tiden.

Hun tog en enkel tår af sit glas som var blevet genfyldt før David havde været der og satte så glasset fra sig igen. "Jeg har ærgerligt talt været heromme bag baren hele aftenen. Og jeg har intet problem med det. Jeg venter ikke på nogen venner skal komme og redde mig væk fra disken for heromme har jeg en større og bedre fest end den omme på jeres side. Dog kunne det da være jeg skulle smutte lidt ud på dansegulvet inden min pause er over." hun tog endnu en slurk og satte igen glasset. Hun tog det så og skubbede det fra sig. Hun ville ikke risikere at drikke for meget nu hvor hun havde fundet en spændende tale-partner. "Så vi har begge en bedre fest med bunden af flasken af hvad jeg forstår?" hun kiggede med et smil på hans pæne øjne og tænkte stille over hvem han var når han ikke var her? Måske en person hun faktisk ville have interesse i at møde udenfor væggene der omringede dem lige nu. "Så hvad laver du til hverdag Maxy?" spurgte hun en smule højere som DJ'en begyndte at lege rundt med volumen for at få folk med på alle mulige mærkelige nye danse-finder og fiduser.
Jordan
Jordan
Beginner (Rank 5)

Bosted : 4 værelses lejlighed i Terres Midpunkt

Antal indlæg : 61


Tilbage til toppen Go down

Drinks & Devils - Maxwell Empty Sv: Drinks & Devils - Maxwell

Indlæg af Maxwell Ons 26 Apr 2017 - 22:56

Jordan virkede som en god kombo af hjerne, humør og et ansigt der ikke var svært at se på, tvært imod svært at tage øjnene fra.
"En god fests bedste ven er en passende mængde alkohol." sagde han og blinkede, da hun spurgte ind til hvorvidt han også fandt en bedre fest på unden af flasken.
Maxwell kunne lide at drikke indtil han havde det sjovt, men ikke så meget at han ikke kunne huske hvad der var sket den næste dag. Det var lidt det han følte pigerne fra tidligere havde gjort. Selv hvis han havde viet mere af sin tid til dem så ville de ikke kunne huske ham imorgen. Så så han ikke helt en pointe.
"Som jeg sagde tidligere, jeg siger sjældent nej til en drink eller en dans."
"Så hvad laver du til hvejrdag Maxy?" spurgte hun over DJéns musik.
Maxy? Maxwell smilede uden at mene det, men det var et sandt smil. Han havde ikke rigtig haft kælenavne før, så det vækkede varme følelser i hans mave. Han lod sit glas snurre rundt en gang inden har tog en slurk af det og tørrede sig om munden inden han svarede.
"Alting, ingenting og alt der imellem. Jeg svømmer når jeg har chancen og spiller guitar når jeg kan tage mig sammen til at få øvet. Jeg har også en hund der skal passes, men han passer mest sig selv. Ellers har jeg den knap så festlige version af dit job; jeg er tjener. Det er lidt derfor jeg kommer her om natten, der er ikke meget fest over at hælde vin op for gamle mænd." Han slog ud med armene. "En dreng skal have sin sjov, har jeg ret?"
Han kneb sit ene øje sammen og så på Jordan igen i det farvede lys fra lamperne. Disse omgivelser klædte hende og hun virkede tilpas, noget der kunne mærkes på hende.
"Hvad med dig? Hvad laver du til hverdag, ud over at lave en vildt god Rom&Coke?"
Maxwell
Maxwell
Novice (Rank 1)

Bosted : Terre - I en kælder, til en billig pris

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Drinks & Devils - Maxwell Empty Sv: Drinks & Devils - Maxwell

Indlæg af Jordan Fre 28 Apr 2017 - 1:08

Jordan lyttede interesseret til Maxs svar. Han virkede til at være en fyr der levede livet stille og roligt, et skridt adgangen. Et liv som hun ikke selv gjorde det. Hun levede selv mere på bare at gøre hvad hun lige følte for fra den ene dag til den anden. Som den gang hun mødte Bjørn. Bare et lille rygte havde ramt hendes øre og nu havde hun en træner, ven og... det sidste skubbede hun væk fra tankerne som hun så på Maxwell der var færdig med at fortælle. "Hvad jeg laver... Huh... Den var svær." sagde hun stille og tog sine fingre om sit glas hvor kun en smule rom stadig var i. Hun tænkte lidt over det indtil hun rettede sig hurtigt op. "Jo! Jeg læser lige nu på Historisk Linje på universitetet, men ud over det så fester jeg med vennerne når jeg ikke altså er ude og træne med min træner. Jeg er ikke en sports-junky, men jeg hygger mig med at træne engang imellem når tiden lige er til det." sagde hun så med et smil på læberne. Meget andet lavede hun ikke for tiden ud over måske det faktum hun lige havde fået en rumbo, men det var ikke noget hun talte tit om, for hvis folk aldrig skulle hjem til hende var det vel ikke til nogen nytte at fortælle dem det alligevel.
Derfor nævnte hun ikke det. "Men ellers laver jeg bare en virkelig mean rom'n'coke." hun drejede glasset og drak det sidste indhold der var deri og efter nu omkring den tyvende servering i aften af det til hende selv kunne hun mærke at det var tid til at stoppe. Ikke fordi hun var fuld, men bare fordi hun hellere ikke ville teste grænserne i aften. "Din tur til at stille et spørgsmål tror jeg så." sagde hun som glasset kom tilbage på bardiskens overflade at stå med et lille 'klonk'.
Jordan
Jordan
Beginner (Rank 5)

Bosted : 4 værelses lejlighed i Terres Midpunkt

Antal indlæg : 61


Tilbage til toppen Go down

Drinks & Devils - Maxwell Empty Sv: Drinks & Devils - Maxwell

Indlæg af Maxwell Lør 29 Apr 2017 - 21:32

Med et nik tog Maxwell sit glas op i sin hånd og drak den sidste slurk der var tilbage på bunden. Han satte også sit glas fra sig på bardisken og så op på Jordan igen. Han havde mange spørgsmål når man tænkte over det, men han kunne ikke rigtig beslutte sig for hvilke af dem var passende.
Hvor kommer du fra? Har du familie? Kæreste? Hvor bliver du klippet? Han tog et øjeblik til at betragte hendes sidecut. Han havde aldrig mødt nogen med den frisure før.
Han skulle lige til at åbne munden for at sige noget, da der pludselig lød en dump lyd bag ham. Selvom den blandede sig med DJéns musik kunne han ikke undgå at høre den med sin gode hørelse. Han vendte hovedet om, efter at have rynket sine bryn og fandt hurtigt årsagen til larmen. En fyr han havde set på skolen han var tolk hos, formodentlig 19 eller 20 år, havde slået en mindre fyr i gulvet. Ved siden af stod en ung pige med et dybt chokeret ansigtsudtryk. Han havde ikke set hende før, men det tog ikke lang tid før Maxwell kunne lægge to og to sammen og gætte sig til hvad der var sket. Unge mennesker, INGEN kunne bare holde deres fingre for sig selv.
Han så til et øjeblik i håbet om at det ikke ville gå videre og at fyren på gulvet ville acceptere sit nederlag, men det var selvfølgelig ikke hvad der skete. Fyren fra gulvet rejste sig og rettede straks et slag imod den første.
Maxwell kunne se at det her skulle til at udvikle sig i en rigtig grim retning, så han rejste sig brat fra stolen og så på Jordan.
"Jeg har været på nok barer til at vide hvor sådan noget der ender, jeg tror vi bør gøre noget." sagde han til hende og gik så resolut over til fyren med ryggen til. Maxwell lukkede en fast hånd om fyrens arm og da fyren vendte sig om for at se på Maxwell smilede djævlen bare til ham.
Fyren var stor, men åbenlyst fuld, så han var nok for langsom til rigtig at følge med i hvad der skete omkring ham.
"Godt så makker, det er nok nu, tror jeg." sagde Maxwell og gav slip på armen for ikke at virke unødvendigt truende. "Sæt dig ned og drik noget vand eller gå, hvad vil du helst?"
Fyren så på Maxwell med et slørret blik. Et sted bag ham kunne Maxwell se drengen fra før der opdagede at de nu var blevet opdaget, så han forsvandt bare et sted ud på dansegulvet. Det tog den første et øjeblik at beslutte sig for hvad han ville stille op med Maxwell, men valget han tog var ikke klogt. Han hævede klodset en stor knytnæve og slog efter Maxwells ansigt.
Maxwell, der havde forudset noget i den retning, greb fyrens hånd, lukkede sine hænder om hans håndled og vred armen om på hans ryg. "At gå så, okay. Du skal ikke op og slås her."
Maxwell drejede den fulde fyr imod udgangen og gav ham et skub der fik ham til at gå videre. Da de nåede til udgangen nikkede Maxwell til dørmanden og gav der slip på den unge fulde mand. "Hvor bor du?" ville Maxwell vide.
"Nede ad gaden." sagde dørmanden. "Jeg følger ham hjem."
Maxwell nikkede til tak og gik så tilbage til baren. Han satte sig foran Jordan igen og sukkede undskyldende.
"Det må du undskylde, jeg ved at i har vagter til den slags, men jeg kender fyren der og det ville ikke havde gået hurtigt nok. Jeg ville ikke afbryde vores samtale, øhm..."
Han prøvede at huske hvor de var nået til i samtalen.
"Hvordan fik du arbejde her?"
Maxwell
Maxwell
Novice (Rank 1)

Bosted : Terre - I en kælder, til en billig pris

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Drinks & Devils - Maxwell Empty Sv: Drinks & Devils - Maxwell

Indlæg af Jordan Fre 5 Maj 2017 - 15:35

Jordan så til som Maxwell rejste sig og tog sig af problemet med slåskampen. Jordan så bare ligeglad til som det skete, for hun vidste hun på ingen måder var i fare da man som ordsproget siger "Ikke bider hånden der fodre en" og i dette tilfælde var fodren drinksne som Jordan serverede. Derfor som Maxwell gik til fyren og fik ham ud af diskoteket vende hun som rundt og blandede tequila og vodka, bare med en lille citron på glasset. Hun fik lige sat sig igen som Maxwell også placerede sig igen.
"Jo nu skal du høre. Ville jeg sige hvis jeg nu var kedelig. Jeg vil hellere tale om hvordan du fik smidt ham der ud." hun pegede med sin lillefinger mod døren hvor dørmanden var på vej med barnet. "Du må da have noget træning du har gjort og må kende ham godt siden du så hurtigt greb ind." forklarede hun som hendes læber rørte glasset med hendes nye drink.

"Jeg ville have grebet ind, meeeeeen, jeg magtede det ikke lige idag." sagde hun bare med et grin og et lille smil. Glasset blev hurtigt tømt og endnu var hun ikke berørt af alkoholen som hun havde indtaget større mængder af end normalle mennesker ville kunne klare, men heldigt for hende havde hun lagt mærke til at Maxwells øjne ikke holde øje med glasset så han havde nok ingen ide om hvor meget hun egentligt havde drukket for nu. Men måske et gæt.
Jordan
Jordan
Beginner (Rank 5)

Bosted : 4 værelses lejlighed i Terres Midpunkt

Antal indlæg : 61


Tilbage til toppen Go down

Drinks & Devils - Maxwell Empty Sv: Drinks & Devils - Maxwell

Indlæg af Maxwell Ons 10 Maj 2017 - 18:33

Maxwell nikkede da Jordan spurgte ind til fyren og om hvorvidt Maxwell kendte ham. “Han går på den skole jeg er tolk for. Noget af en ballademager og med et temperament der går igennem loftet. Kombiner det med alkohol og så bliver han pludselig rigtig farlig, tænkte bare det nok var smartest at få ham ud, før nogen kom til skade.”
Den unge djævel tog sit glas op i hånden og snurrede det en omgang, så isterningen gled rundt i smeltevandet på bunden. “Jeg ville have grebet ind, meeeeeeeen jeg magtede det ikke lige i dag.” sagde Jordan og Maxwell smilede skævt til hende imens han nikkede forstående. Hun arbejdede her, fulde kunder var nok hverdagskost, så han kunne godt forestille sig af hun kunne blive træt af dem, selvom hun nok også var god til at håndtere dem.
Maxwell satte glasset ned igen og trak en 50ér frem fra lommen. “Tror du sådan en kan betale en Americano on the rocks?” spurgte han med et løftet øjenbryn.
“Samtaler går altid bedst med lidt til halsen. Og jeg har faktisk lidt træning med at smide folk ud, jeg har været dørmand en gang eller 5.”
Maxwell så kortvarigt på Jordans drink. Hun havde drukket… Hvor meget? Han havde ikke holdt øje med det, men han gik ud fra at hun burde være, i det mindste tipsy? Rom and coke kunne ramme en ret hårdt, især en pige, deres lave vægt og gennerelle system taget i betragtning. Men hun kunne selvfølgelig også bare have en god tolerance, dog var der noget der sagde Maxwell at der lå noget mere bag. Han fortsatte med at se på Jordan imens han ventede på et svar på hvorvidt han kunne købe den frugtede cocktail.
Maxwell
Maxwell
Novice (Rank 1)

Bosted : Terre - I en kælder, til en billig pris

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Drinks & Devils - Maxwell Empty Sv: Drinks & Devils - Maxwell

Indlæg af Jordan Fre 12 Maj 2017 - 1:06

Jordan vende sig på stolen som hun kørte halvtredseren over bordet med et smil. "Det kan den ihvertfald." Og allerede herfra var alle ingredienserne til Americanoen. Hun åbnede kort kassen og hev byttepenge ud som hun endnu engang hørt en eller anden tale om hendes kasser og hun sende dem et koldt intet betydende smil "Ja. Jeg har gode kasser. Hvor synd du ikke kommer til at nyde dem fister." hun fortsatte og smed pengene til Maxwell mens hun begynde at lave cocktailen til ham med et smil.
"Så en dørmand, tolk og flot-fyr. Er der noget du ikke er?" spurgte hun mens hun undrende så op mod loftet uden noget bestemt at finde deroppe. Hun havde før set folk smide folk ud på en næsten ligende måde, men ham her, Maxwell, han virkede mere erfaren. Som om han havde prøvet det før, men ville fem virkelig være nok til så elegant at pacificere en knægt med hans højde og drøjde?

Jordan satte cocktail shakeren til munden af et større glas som hun fyldte næsten til randen og så så hun mod Maxwell. "Yep. Du har brug for en paraply." sagde hun roligt som musikken overdøvede det og hun bare satte en lille lyseblå parasol i drinken fyldt med isterninger som hun satte foran ham. "Værsgo. Nu kan du næsten skimte halvvejs til toppen af min drikke rekord." sagde hun med et lille smil på læberne som hun igen placerede sin bagdel i stolen. Hun var stadig på pause nogle minutter endnu og hvis intet stoppede hende, så ville hun bruge dem her, foran Maxwell hvor en intelligent samtale faktisk kunne finde sted.
Jordan
Jordan
Beginner (Rank 5)

Bosted : 4 værelses lejlighed i Terres Midpunkt

Antal indlæg : 61


Tilbage til toppen Go down

Drinks & Devils - Maxwell Empty Sv: Drinks & Devils - Maxwell

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum