Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX.

2 deltagere

Go down

ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. Empty ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX.

Indlæg af Brian Søn 22 Okt 2017 - 22:49

tidspunkt: lørdag aften, omkring 21.

vejr: små regner, og blæser.

tøj: sikkerhed's sko i sorte fra Snickers, sorte arbejdes bukser fra Snickers, og en kraftig rød skovmands skjorte, en typisk irsk hat.

Buster havde været på arbejde hele lørdagen, på bygge pladsen lidt ude for Di Morga, for og tage hjem, i sin røde Tacoma 1995'er, med 3 af gutterne fra arbejdet, for og bokse træne, imens de andre var til fitness, og så snuppe en stor snack, og en god portion aften's mad, imens de snakkede løst om nye tider og venskaber blandt varulve, Buster var i super godt humør, og nød hyggen, håndværker humoren, trods de andre var franskmænd og han irer, fungerede det sku fint imellem varulvene, hvorpå den ene foreslog at de skulle give Buster en velkomst gave, og den høje irer, kiggede nysgerrig på dem, imens han røg en cigaret, og så på dem med et nysgerrig blik, hvor på de nikkede, og bad Buster følge med ud i en af deres trucks, for og smide ham ind på bagsædet, og hoppe ind i trucken, og starte, for at køre da ud af i natten, imens de havde en six-pack Guiness, Buster's ynglings, for og tage en stor tår af den kolde bajer, imens han røg ud af vinduet, hørte noget fransk rap musik, hvilket ikke helt huedet ham spor, men han måtte vel leve med det.

de kørte i en halv time's tid, for og ankomme ved en bar, som han så forstod på dem, var en Strip Bar, og han var helt paf, han havde aldrig været på strip bar, men de hev ham med ud, for og stå i kø, imens de drak deres øl færdig og smed dåserne ud, for at blive visiteret og vist ind på den store stripklub, for at gå over til en manager, hvor de sagde de ville leje en tøs til deres ven Buster, og den lille man kiggede på den store håndværker, som smilede tøvende og venligt, usikker, hvorpå manden nikkede, for og sende en tøs efter Naya, han var sån lidt, hvem fanden var det? hvor på en anden tøs førte ham til de private gemakker, imens han's gutter vinkede grinende, og sagde han bare sku sætte regningen til Olie, så han nikkede bare, hvor på han bestilte en stor Guiness, hvor på at han ville blive sat i en behaglig stol, hvor han havde frit udsigt til stangen, og fik han's kolde øl, imens han ventede usikkert på hvad da nu skulle ske.
Naya ville få besked på og vælge en sang, og give manden en rigtig god tur, fordi Buster's venner betalte nemlig rigtig godt, og gode drikke penge, hvis hun ku gøre den usikre Varulv til lidt mere mand, selv om han var bygget som sten, med håndværker hånder, og blødt smil, var han lidt af en charmør, men ikke god til damerne, og det vidste han's venner, derfor strip klubben.
Brian
Brian
Novice (Rank 1)

Bosted : Terre lejlighederne.

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. Empty Sv: ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX.

Indlæg af Naya Søn 22 Okt 2017 - 23:43

Naya var i fuld gang med at klæde om fra et nummer hun lige havde væet på scenen at lave. Hun sad og var ved at fikse makeuppen der lige skulle friskes op efter at have svedt lidt på scenen.
En af de andre piger kom ud til hende "Naya, du er blevet bestilt til et privat Show" sagde hun og lød næsten lige så overrasket som Naya selv så ud.
Det var bestemt ikke Naya der fik flest privat danse, da de fleste mænd ikke fortrak en kvinde som hende. Hun osede ligefrem af selvstændighed, hvor mange at de andre piger her havde dette, lille pige look, eller prinsesse. Der var jo også en grund til at Nayas serverings kostume var en militær uniform.
Hun rejste sig dog op, og fik over og fandt noget frækt undertøj, og en morgenkåbe i sating.
Hun lod håret være løst og hænge i nogle flotte krøller. Hun tog stiletterne på, og gik ellers hen til privat rummende.
Hun satte selv en sang på.
Lyset blev dæmpet så der kun var de røde og slå neorn lamper tændt og som lyste rummet op.
Naya kom ind, og begynde at danse, en smuk kvinde med gylden hud og sortbrunt hår. Hun smed morgenkøben efter ganske kort tid, inden hun dansede omkring poolstangen, snurrede rundt på den. Jo mere hun dansede, jo mere tøj røg der af. Da hun kun stod i sin BH og g-streng, hofteholder og nejlånstrømper, med blondekant der sad fast i hendes hofteholder, og de høje sorte stiletter, begynde hun at begive sig hen mod ham.

Hun dansede rundt om ham i stolen mens hendes hænder gled over hans overkrop, indtil hun sandt flads hos ham, med ryggen op af ham, og sin bagdel plantet over hans skød, mens hun bevægede hofterne i takt til musikken.
Hun lænede sig tilbage mod ham, lod sin nakke hvile mod hans skulder, svej i rykken, så der var frit udsyn til hendes kavalergang. Hendes arme gled op bag hans nakke, og hun lod fingerspidserne stryge ham over nakkehårende.
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. Empty Sv: ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX.

Indlæg af Brian Man 23 Okt 2017 - 0:03

Buster sad uroligt og drak sin Guiness, imens den såkaldte Naya ko mind, og manden sad tavst og kiggede på hende, lyttede til musikken, og jo mere hun bevægede sig, jo mere utilpas så håndværkeren ud, hvor på han ikke helt vidste hvad han skulle stille op med sig selv, dog kunne han ikke undgå og få en boner på, da hun satte sig på han's skød, hvilket gjorde ham ret utilpas, imens han tog store drag af sin sorte øl, for til sidst og spørge usikkert, da han ku mærke hende's fingre i nakken ''må jeg købe dig en stifte? og bare snakke istedet? føler mig ret utilpas, og det ikke på grund af dig, har aldrig gjort det her før, så det er ret overvælendet..'' mere kom da ikke ud, accenten var tyk irsk, og nogle ordene var da dobbelt lyd på, så hun ville måske have svært ved og forstå ham, men han prøvede at gøre sig forstående, for og blidt og tage hende's hånd, for og sætte hende længere oppe af han's skød, så hun ikke sad direkte på han's boner, for og række hende han's bajer, for og smile lidt kejlet, virkede ikke helt sikker på sig selv.

han sad lidt, imens hun fik øllen, og tænkte over hva pokker han sku spørge, for og spørge direkte retarded ''hvorfor arbejder en smuk dame som dig, som stripper, Naya?'' han løftede overarmen for og klø sig i nakken, så han's bicep blev spændt op, og han smilede kejtet til hende, hvilket mange tøser nok ville finde virkelig sødt, eller nuttet.
Brian
Brian
Novice (Rank 1)

Bosted : Terre lejlighederne.

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. Empty Sv: ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX.

Indlæg af Naya Man 23 Okt 2017 - 2:04

Hun vred sig i hans skød, og lod ham tydeligt få et godt udsyn til den bare hud, og den næsten gennemsigtige BH. Hendes finger gled legende over hans nakke. Det var ikke svært at mærke at det virkede på ham. Men det var jo også meningen.
Dog stoppede hun lidt op da hun hørte hvad han sagde. Hun rettede sig op, og vende sig halvt rundt mod ham og så overrasket og undrende på ham. Havde han lige spurgt om han måtte byde på en øl?
Hun forstod det ikke helt. Og han følte sig utilpas. Hun så en smule forvirret rundt. "uhm.." det har havde hun ikke prøvet før. Jo nogle mænd følte sig utilpas fordi de havde kærester og var tvunget her ind. Men at det var fordi det var første gang at han ikke brød sig om det forstod hun ikke.
Hun kørte en tot hår om bag øret, og vidste ikke helt hvad hun skulle sige eller gøre. Pludselig følte hun sig underligt nøgen.
Hun mærkede dog hvordan han trak hende mere op på skødet, og tog imod øllen mens hun så lidt spørgende på ham. Hun sad mere sidelæns nu, så hun bedre kunne se ham.

Hun betragtede ham med et undrende udtryk. Så meget at hun knap hørte hans spørgsmål. Dog kom hun med et lysløst og kort grin, næsten kun en antrækning af et smil. "Det kan du ikke regne ud?" spurgte hun og slog håret om på den ene side.
"fordi jeg har brug for at tjene penge.. og fordi det eneste sted du bliver betalt ordenligt som Maxikaner er et sted som her" sagde hun blot og tog en stor slurk af øllen, noget der afslørede at øl var noget der blev drukket en del af.

Hun så derefter lidt afventende på ham, som om han selv forklarede hvad det her gik ud på.
"og.. hvorfor befinder en fyr der føler ubehag over strippere sig så på en strip klub, endda i et privat rum?" spurgte hun så. Hun sad stadig kun i sit undertøj, og havde egentlig ikke længere nogle problemer med at sidde foran ham sådan. Hun så lidt på ham, inden hun lænede sig lidt frem mod ham, og snuste ind en enkalt gang.
"for ikke at tale om... en ulv der ikke bryder sig om kvinder der smider tøjet for ham?.." Hun løftede øjenbrynet og så på ham med et tvivlsomt udtryk. "er du bøsse?" spurgte hun med et skævt smil. Der var intet hånligt i den måde hun sagde det. Hvis han var forstod hun udemærket hans ubehag. Dog slog han hende ikke som en mand der var til andre mænd.. og så havde han vel heller ikke fået boner når hun dansede op af ham?
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. Empty Sv: ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX.

Indlæg af Brian Man 23 Okt 2017 - 19:05

Buster sad og blev mere og mere akavet imens hun sad på han's skød, men han kunne ikke benægte at han nød synet i stor grad, og den tykke lange bule i han's bukser var nok også et godt tegn på dette, imens han så på hende's overraskede og undrende blik, som fik ham til og smile akavet og usikkert, som nogle måske fandt nuttet, og andre ynkeligt, imens han rakte hende bajeren.
Han sad stille og kiggede på hende ved hende's ord, for og smile lidt mere, da hun satte sig mere sidelæns, og han studerede hende's ansigts træk, imens han selv havde det irske træk, som store brune øjne, bred pande, og lange kindben, imens han så hende i øjnene, for og blinke med det ene øje, for og være lidt sjov.

Han så bare nysgerrig på hende, imens han så hende drikke af øllen og forklare ham hvorfor, for og selv og tage en stor slurk øl, for og tænke lidt, imens han med sin grove irske accent sagde ''så det sku da derfor jeg ikke får helt så meget, som de andre, nå ja, da kan man sku bare se'' han så ikke vred ud, mere tænkende, som om det faktisk kom bag på den høje irer.
Han sad tænkende og gav hende øllen efter endnu en tår, for og sige roligt ''så det måske her jeg skal søge arbejde, gad vide om de hyre?'' han sad realt og tænkte over det, fuldkommen uden liv's erfaring, men han var også bare en bonde irer, som håndværker, så hva faen sku han vide.

Han sad stadig tænkende, før lyset gik op for ham, og han sagde med et kæmpe grin og klødede sig i nakken, så den velformede bicepts blev spændt, med et irsk flag på armen og 2 fadøl på hver side i næver da skåler, hvor han så sagde ''tja, nogle af mine makkere mente jeg sku have en velkommen til Frankrig dag, agtigt, så de tog mig med her til, men har aldrig prøvet der før, har kun set min eks kærester nøgen, så var lidt, meh, akavet'' han trak på skuldrendet, for og smile til hende, følte sig mere afslappet nu, for og kigge lidt usikkert på hende, da hun snusedet til ham, og han smilede venligt for at svare med sin tykke accent.
''yea, altså jeg har intet imod det, det bare sån, akavet, er ikke den mest erfarne eller noget, så er lidt på bar bund'' han trak på skuldrende for og tage en tår øl mere, og kigge på hende, for og hæve et øjenbryn og svare med et grin ''øhh, er du læge?'' han tog en slurk mere af øllen for og række hende den igen, smilede over hele femøren, imens han's boner lå tykt i han's bukser, tydeligt at han tændte på hende, men også et meget usikkert glimt i øjnene, som i nogle's verden, ku begrave sig på en uerfaren ulv, eller bare en da havde levet et meget isolerede Liv, som nogle Varulve gjorde.
Brian
Brian
Novice (Rank 1)

Bosted : Terre lejlighederne.

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. Empty Sv: ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX.

Indlæg af Naya Man 23 Okt 2017 - 20:51

Det var jo ikke fordi det var første gang at hun havde mødt en der var usikker, og som ikke følte sig helt behageligt omkring det hele. Men det var første gang at fyren havde budt hende på en øl, og havde givet udtryk for at han bare gerne ville snakke. Dog fandt hun ham interessant. Hun kunne ikke undgå at smile lidt da han forklarede at han var her fordi hans venner mente han skulle have en rigtig velkomst.
”hmm.. så jeg kan forstå at du lige er flyttet her til?” spurgte hun roligt.
”og lur mig om du ikke skulle komme fra Irland” sagde hun, og lod en pege finger glide over hanss tattoo, på armen.
Hun vende de brune øjne mod ham, og løftede et øjenbryn da han sagde at han ikke havde set en kvinde nøgen ud over hans eks kæreste.
Hun smilede lidt over det som hun tog øllen fra ham og tog en slurk.
”hmm.. hvad så med at få det Show?... hvad kan der ske?” sagde hun med det skævt smil, og lænede sig en smule mere ind mod ham
”andet end at den der bliver hårdere?” spurgte hun som hun lod sine negle spidser glide kildende over stoffet på hans bukser, lige oven på den ret så hårde bule.
Hun sende ham et skævt smil, inden hun vende sig rundt, så hun havde et ben på hver side af ham. Hun lod sine hænder glide op af hans brystkasse og op om hans nakke.
Der var noget ved ham! Noget der gjorde at hun virkelig havde lyst til at vise ham mere, dog…. Ikke her.
Hun lænede sig helt ind til ham, lod sine bryster presse sig lidt od hans overkrop, inden hun vippede hovedet om på siden af ham, og hviskede i hans øre. ”Hvis du gerne vil se endnu en nøgen kvinde, så vendt på mig når jeg har fri?” Hun rettede sig lidt op og så på ham, mens hendes hænder fik lov til at bevæge sig lidt mere på has overkrpp, og hun satte sig ned mod bulen i hans buksker, så hun gnubbede et ganske særligt punkt mod ham.
”jeg har kun en enkelt opvisning om lidt.. du kunne vende på mig ude foran?” spurgte hun med en tydeligt forførende stemme.
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. Empty Sv: ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX.

Indlæg af Brian Man 23 Okt 2017 - 23:57

Buster sad roligt, stadig lidt utilpas og akavet, imens han sad og studerede hende, for og se hende drikke af han's øl, for og tage imod den igen og selv tage endnu slurk af den næsten tomme øl, imens han grinte lidt af sine egne ord med han's venner, for og kigge på hende med sine store brune øjne, for og smile og nikke, han sagde roligt.
''ja er jeg, fra min landsby lav landende, det centrale Ireland'' han så på hende med et lille drenge agtigt smil.
han nikkede roligt, for og læne armen imod stole ryggen, han svarede muntert ''yep, det er jeg, født og opvokset der til mine sene år her'' han klukkede muntert, for og nikke flere gange i bekræftelse på sine ord.
han så hende i øjnene, og blev rød i kinderne, for og kigge ned, og klø sig i håret, for og kigge på hende igen, da hun havde løftet sit øjenbryn, og så smile fjoget.
han så hende drikke det sidste af øllen, imens han lagde sit hoved på skrå, for og blive mere rød i hovedet, ikke sikker på hvad han skulle svare, udover at nikke, for og smile lidt drenget fjoget igen.
han sagde dog roligt for og nikke ''ja, den bliver nok hårdere, men jeg antager det ikke er et problem?'' han så roligt på hende, for og smile blidt til hende, da hun strøg han's penis, men han var tydeligt lidt nervøs, med kæmpe røde kinder.
han så roligt på hende imens hun mærkede på ham, og han lagde usikkert sine hænder på hende's læn, for og holde om hende, for og nusse hende blidt med en finger.
han fulgte hende's bevægelser, for og smile til hende, da hun pressede sine bryster ind imod ham, for og ligge hovedet på skrå, med et nysgerrig blik, han blev dog helt paf, ventede flere sekunder, for og svare ''øhhhhh.. ja, det kunne jeg da godt tænke mig, så venter jeg til du har fri'' han smilede bredt, med mega røde kinder, da ku ligne kæmpe tomater, virkede faktisk ret spændt, dog usikker men lod hende mærke på han's krop, med et blidt smil, bed sig dog læben.
han nikkede til hende, for og sige med et blidt smil og blinkede til hende ''jeg skal nok vente klar med trucken, så det gør jeg bare'' han gav hende et lille kys på munden, for og smile til hende, ikke sikker på hvordan det her fungerede, men virkede dog spændt stadig.
Brian
Brian
Novice (Rank 1)

Bosted : Terre lejlighederne.

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. Empty Sv: ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX.

Indlæg af Naya Tirs 24 Okt 2017 - 0:52

Han virkede nu meget sød! Anderledes end mange andre unge mænd, og måske var det, det der fangede hende! For det var virkelig ikke bor alt for hende at hun indviterede fyrene med hjem, eller hjem til dem, det var jo ikke lget de var blevet enige om.
Det her var et sær tilfælde, og hun var faktisk en smule overrasket over sig selv. At hun havde spurgt ham. Men da han sagde ja, smilede hun roligt til ham. Han lignede en tomat i hovedet og hun havde svært ved ikke at grine,men formålet at lade vær.
Hun nikkede da han sagde at han ville vente med trucken. Dog da han kyssede hende, lænede hun sig hurtigt væk, og pressede ham mod sædet igen. Som om det var noget han ikke måtte. "Ikke her... Der er overvågning i rummende, og... Tja.. vi må ikke være sammen med vores kunder.. ud over i fritiden selvfølgelig" sagde hun og sende ham et blik med øjet. Hun vuggede lidt i hofterne og bevægede sig derpå også over hans lem, inden hun rejste sig. Hun bukkede sig dog ned, og satte sine hænder mod armlænende på stolen og så på ham. "Smut ud til dine venner og få en øl, jeg er færdig efter det sidste show, det er ca om en time" sagde hun med et skævt smil.
Hun rettede Og op og vende om og gik hen for at hente sit tøj, hun vrikkede med røven imens, bukkede sig sensuelt når hun samlede noget op. Hun så på ham som hun trak morgenkåben op. "Vi ses om ikke så længe flotte" sagde hun og sende ham et luft kys.
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. Empty Sv: ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX.

Indlæg af Brian Søn 29 Okt 2017 - 12:01

Buster sad roligt og smilede genert til hende, imens han tænkte lidt over hvordan han skulle håndtere dette her, men han fandt det nu ret komisk, selv om han ikke gav udtryk for det, udover han's venlige smil og blide brune øjne.
Han lagde hovedet på skrå, for og bevæge sit lem i buksen lidt, så hun ville ku mærke det, for og smile lidt mere muntert til hende, tydeligt at han bare drilledet hende og var lidt flabet, han sad dog roligt og så på hende.
han nikkede så bekræftende ''det er en rød Tacoma 1995'er, du vil ku genkende den på den irske nummerplade, logisk nok, den står på parering's plads C nummer 8'' han grinte af sine egne ord, for og se på hende, imens hun vuggede med hofterne, og bukkede sig efter sine ting, for og se på hende igen ved hende's ord, og smilede til hende, han sagde roligt ''en Irer da siger nej til øl? det sku nok ikke sket endnu, haha!'' han rejste sig op, for og blinke til hende på vejen ud og sagde ''tak for dansen'' for og lukke døren høfligt, selv om han kiggede en sidste gang.

Han gik ud til sine venner med den store boner i buksen, for og klappe sine kammerater på skuldrendet, snakke med dem om dansen, for og nappe en Guiness mere, og følge med i Naya's show, nikke til dem og grine, og more sig, for og se på uret, 10 minutter før showet sluttede, ville han bunde sin 3 øl, for og rejse sig op, og lægge drikke penge, og gå ud sin truck, hvor han havde sagt den stod og læne sig op af sin truck, for og tænde en cigaret, efter at have taget sin arbejdesjakke på, med O'Rallys Craftman Crew på ryggen og logo, et lille men godt håndværker firma i omegnens, self med rødder i det irske, for og vente på Naya, med tanker på hende, imens han røg, hans kammerater var taget hjem, så det var stille og roligt nu.
Brian
Brian
Novice (Rank 1)

Bosted : Terre lejlighederne.

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. Empty Sv: ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX.

Indlæg af Naya Søn 29 Okt 2017 - 19:29

Det var nu et eller andet over den fyr! Han var bestemt ikke som andre mænd hun havde mødt, og slet ikke vareulve. Vareulve plejede at være langt mere frembrusende, de fleste af dem var nogle hun flere gange måtte bede holde fingrene for sig selv! Eller hvor hun til sidst havde måtte gå, fordi hun ikke kunne holde ud at være i nærheden af dem mere.
Men ham her! Han var bestemt helt anderledes. Han var noget for sig selv, stille, genert, og rødmede sågar når hun blev for flirtende.
Måske var det derfor hun havde endt med at spørge ham om han ville vente på hende. Det var ellers ikke noget hun gjorde! Slet ikke!!!
Hun var normalt frastødt af alle de der mænd. På trods af hendes arbejde! Men de fleste mænd irriterede hende. Men ham her! Han var noget helt andet! Han ligefrem fascinerede hende. Hun nikkede da han havde forklaret hvilken bil han kørte i. Da han forlod stedet smilede hun roligt til ham som han gik ud af døren. Hun kom ned i omklædningsrummet ”det var du længe om” sagde en af de piger hun skulle på scene med.
”Undskyld, men han betalte for overtid” løj hun. Eller… det kom hans venner jo til, men det var ikke ligefrem fordi han havde bedt om det. Det var nærmere fordi de var begyndt at snakke.

Hun kom på scenen med de andre piger, og de startede showet. Se her
Undervejs smed pigerne mere og mere tøj, dog havde de alle stadig trusser på da de stoppede. Flere gange under showet tog Naya sig selv i at kaste et blik ned mod ham. Hvilket sikkert ville blive bemærket.

Efter showet og efter at Naya havde fri, skynde hun sig ud for at klæde om. Hendes kollagere ville vide hvorfor hun havde så travlt med at komme afsted. Men hun valgte nu blot at sige at hun havde en aftale med en gammel veninde. Hvis det var rigtigt så måtte de jo ikke aftale at mødes med kunderne og nogle af de her piger var virkelig nogle sladre kællinger.
Hun smed sin taske over skulderen og skynde sig ud på P-pladsen. Hun så sig om efter den røde truck. Hun kunne ikke undgå at smile lidt da hun så ham. Hun gik over til ham, og helt op til ham, rakte ud og tog hans smøg ud af hånden, og tog selv et væs af den, så roligt på ham.
”når… dit eller mit sted?.. eller fortrækker du at klare det i den der lækre øse?” spurgte hun meget direkte. Hun havde ikke ligefrem tænkt sig at lægge skjul på hvad hun havde tænkt sig.
Påklædning
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. Empty Sv: ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX.

Indlæg af Brian Tirs 31 Okt 2017 - 12:09

Buster stod roligt og smilede til Naya, ikke sikker på hvad han skulle gøre op med sig selv, han syntes det var gået ret hurtigt, og han var ikke just erfaren med disse situationer, men hva faen, så fik han jo prøvet noget nyt.
han så nysgerrig på hende, Naya virkede meget spændende, for en ung varulv at være, det kunne godt blive spændende det her, men han var lidt nervøs for og komme for tidligt, og gøre det akavet, men så måtte han bare være en god vovse og fortsætte.
Han havde aldrig været god til kvinder, og arbejde havde taget det meste af han's tid, såvel som han's Mors pub, forude boksning og træning, så for ham var det normalt ikke og være omgivet af kvinder, eller faktisk bare en kvinde da viste interesse i ham, han tænkte over dette imens han smilede til hende på vej ud, for og kigge lidt efter hende.

han sad roligt og nød showet, imens han drak sine øl, og så på hende danse, og kun hende, mødte hende's blikke, og smilede roligt, imens han drak af sin øl, stadig rød i kinderne, og han's gutter opdagede alligevel ingenting, de var snot stive, for og gå ud lidt før showet var slut.

Han stod roligt i sit arbejdestøj, og røg, hørte hende's lette skridt, imens stive kunder og andre folk, var på vej da ud af, han var dog underligt klar i hovedet, som før en bokse kamp, selv om han havde fået et par store fadøl, han så hende nappe han's cigaret, for og hæve et øjenbryn, han sagde roligt ''vi kan klare det i min lækre øse, og så tage hjem til mig bagefter? og fortsætte?'' han lød lidt usikker, men så alligevel var han sikker på det var det han ville, boneren i han's bukser var der stadig, hård og klar til brug, imens han fandt sine nøgler, for og åbne sin bil og åbne døren til bagsædet, kigge på hende med hovedet på skrå, for og lægge armen om hende.

han tog cigaretten, røg det sidste og smed den, for og løfte hende op, og lægge hende på bagsædet, selv lægge sig mellem hende's ben, presse sin boner i arbejde's bukserne imod hende's underliv, så hun ikke var i tvivl om hva ideen var, hvilket hun selv havde gjort klar hun var med på, for og åbne hende's bukser, og trække dem af, lægge sig mellem hende's ben igen, kysse hende på munden, nappe i hende's læbe, dog virkede han stadig lidt usikker, men prøvede sig frem, for og knappe sine bukser op, og finde sit lem på lidt over 20 cm frem, presse det imod hende's trusser for og rykke dem til side og glide ind, hvis hun havde nogen på, ellers ville han bare glide op i hende, imens han støttede sig til sædet, og greb hende's bryst med den anden hånd, for at begynde og støde oppe i hende, nappende i hende's læbe, hals, bryst, hva han ku få fat i.
Brian
Brian
Novice (Rank 1)

Bosted : Terre lejlighederne.

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX. Empty Sv: ehm.. how did i end here? with this lovely gal? ( Naya ) XXX.

Indlæg af Naya Tirs 31 Okt 2017 - 17:48

Naya var ikke typen der lagde skjul på hvad det var hun ville have! Hvorfor skulle hun dog det! Var det ikke kun en kompliment at vide at en anden tænde på en?
Og det han valgte at sige at de kunne klare det i hans øse, og derefter tage hjem og fortsætte hos ham, smredte der sig et skævt smil på hendes læber. Hmm.. nu var han pludselig ikke så nervøs mere? Og så alligevel, for man kunne tydeligt mærke hans usikkerhed.
Hun så på ham da han åbnede døren til bagsædet. Okay... Så han mente her?. Hun skævede ned mod hans bukser, og trods det var arbejdets bukser så var bulen i dem til at genkende. Han holde selvfølgelig ikke hele vejen hjem med sådan en i bukserne. Hun kunne ikke undgå at smile over det.
Hun lod sig blive vist ind på bagsædet, og sørgede for at døren blev lukket bag dem. Hun skulle ikke ses og så få et rygte om at han gik i seng med alle kunderne.
Da han lagde sig mellem hendes ben og hun kunne mærke den hårde bule smilede hun blot. Gengælde hans krus, og sukkede nydende over hvordan hans læber bevægede sig op hendes hals.
Hendes bukser kom hurtigt af, og hun hjalp sig selv af med jakken og tørklædet. Hun sukkede nydende da hun mærkede den store bule mod endes trusser, særligt da han havde fundet dit Lem frem.
"Du spilder ikke tiden må jeg sige" sagde hun inden hendes stemme i stedet blev erstattet med et nydelsesfuldt støn da han trængte op i hende. Hun bukkede benene lidt, og spredte dem mere så han bedre kunne komme til.
Hun stønnede for hvert et stød han lavede, og måtte gribe fat i bagsædets ryg. Det var ikke ligefrem fordi det var varmt, men det var hun faktisk ret ligeglad med lige nu! Selvom hun havde regnet med at de ville gøre det hjemme hos en af dem, så var det her fint! Hun havde været tændt og liderlig siden de havde aftalt at mødes, og han havde tydeligvis det samme! Og udsigten til at de kunne fortsætte hjemme hos ham var fantastisk!
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum