Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Golden Sun - Caine Blackwell

2 deltagere

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Lør 24 Feb 2018 - 21:23

De uskyldige dådyr øjne, så en smule tøvende op på Caine, da det var han tog en bid og derefter sagde de afgørende ord. Han ville bare ikke lade sig lægge og tag imod. Han skulle altid være top, eller det var i hvertfald hvad han havde givet af indtryk for, overfor Rayna. Hun sukkede kort og prøvede at lade vær med at smile, i det hun satte sig mere tilbage i stolen og betragtede Caine en smule, før hun lænede sig frem og foldede hænderne foran sig og lod sin hage hvile mod dem. De gyldne øjne, så intenst på Caine, i det et lille smil var ved at forme sig over de fyldige rosa farvede læber, inden de skilte sig ad og blidt spurgte hun " Må jeg gerne bo her i en måned. Mr Blackwell ". Hun vidste ikke om Caine nogle gange havde et ego trip, men med den stolthed han bar rundt på, som kunne bryde så let ud, som aftene før, dengang hun hørte ting gå i stykker på hans værelse, ja - så måtte dette være lige præcis noget for ham.. lige nok til at fodre hans ego.

Hun holde sit blik meget intenst på ham og afventede et svar, som han havde lovet hende, ville tilfredsstille hende. Hun vidste allerede at han ville sige ja, dog anede hun ikke, om han måske havde tænkt sig at smide mere ind i dealen, men indtil videre, så nød hun dette. De fleste ville nok kalde hende for en gold digger, samt sige at Caine var hendes sugar daddy, vis de mødte hende.. dog var det ikke fordi han betalte hendes tøj eller købte andre ting til hende, eller sponsorerede hendes uddannelse eller lejlighed, de ting gjorde hun selv. Dog på et punkt, ville han vel være hendes sugar daddy, vis han sagde ja og lod hende bo gratis i hans hjem.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Lør 24 Feb 2018 - 21:46

Han måtte indrømme at hun så helt fantastisk ud og den måde hun så på ham imens kunne nok gøre de fleste bløde i knæene. Han kunne da også mærke effekten hvilket fik hans smil til at vokse. Da hun så spurgte på den måde, kunne han ikke holde en varm latter tilbage og tog sig kort til maven inden hans øjne så dragende fandt hendes endnu en gang.
"Egentlig så havde det været fint at spørge 'Må jeg gerne bo her en måned Caine?' Men hvis du insisterer.... Og svaret er ja..... Og nu tilbyder jeg lidt mere så må du gøre med det tilbud som du vil..... Gør dit arbejde godt for mig.....
Og lad os begge to gøre hvad vi kan for at være på så god fod som muligt. Ikke nogle seksuelle tjenester eller noget,
bliver det aktuelt skal det nok komme af sig selv..... Men gør du de ting.... Så er jeg villig til at skaffe dig en lejlighed efter den måned....."


En ganske fair deal hvis han selv skulle sige det
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Lør 24 Feb 2018 - 21:54

Hun kunne ikke lade vær med at smile lidt ekstra, da det var at han begyndte at grine, efter hun havde spurgt ham. Hun blev dog også hurtigt bekræftet i hvorfor han begyndte at grine og et lille glimt i hendes øjne af glæde, kunne heller ikke undgås at ses. Da det var han holdt fast og nærmest insisterede i at hun kalde ham Caine, kunne hun dog ikke lade vær med at ryste en smule på hovedet. Hun havde det stadig lidt mærkeligt over at kalde ham Caine, men især ved sådan en sætning.. det ville lyde alt alt for personligt, efter hendes smag. Hun tog en tår af sin juice foran sig og lod smagen blidt glide ned, dog havde hun nær fået det galt i halsen, da han begyndte at snakke om seksuelle ydelser. Hun kunne ikke lade vær med at hoste en lille smule, før hun fik sat glasset ned og grinte lidt, i det hun sagde " Perfekt ".
Hun mente heller ikke ligefrem at det ville passe mellem dem, vis de skulle til at prøve at forhandle sådan ting, eftersom han tydeligvis godt havde forstået hendes hint aftenen før, hvilket måske ikke havde lagt så godt ved ham, eftersom han var blevet så vred.. dog anede hun stadig ikke helt, om han var blevet vred over situationen og ikke at få sin vilje, eller vred på sig selv mest af alt.. dog gættede hun på det sidste.

Hun så dog på ham med store øjne, da det var at han nævnte, at vis hun gjorde et godt nok job, at så ville hun ende med at få betalt en lejlighed af ham. Hun anede ikke helt hvad hun skulle sige. Han ville hjælpe hende med at skaffe den, men så igen.. betød det, at han ville betale for den, eller måske betale for indskudet af den. " Vent... på hvilken måde mener du, at du vil skaffe mig en?. Altså betale en ejerlejlighed eller en lejlighed.. og for hvor mange måneder eller.. blot hjælpe mig med at finde en.. og så betale indskud? ". Hun så tøvende på ham, men disse spørgsmål var utrolig vigtige for hende, eftersom det også var super vigtigt for hendes fremtid og fremtidige uddannelse. Hun så tøvende på Caine, i det hun ventede på at høre yderligere. Dog sætte det så sandelig et hårdt pres på hendes skuldre, eftersom hun følte, at nu var hun nød til at yde ekstra i sit arbejde, for at få den ekstra bonus.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Lør 24 Feb 2018 - 22:01

Han lyttede til hendes spørgsmål og lod hende så lige dreje tanken inde i sit hoved inden han sagde mere. Det var jo heller ikke nogen lille ting for hende lod det til. Men han havde jo fået indtrykket af at hun virkelig gerne ville have sit eget sted hvilket han så tydeligt godt kunne forstå. Det gav en noget frihed og et sikkert sted, et sted man kunne kalde hjemme.
Så hældte han lidt mere kaffe op til sig selv og smagte nydende på den. Han kunne ikke lade være med at sukke da han virkelig holdt af en god kop kaffe. "Jeg mener at nu har vi jo forhandlet en opgave.... Men det kan jo godt være jeg får brug for at hyre dig til en opgave igen..... Eller bare mødes til middag eller film eller hvad man finder på.... Men det korte af det lange er at når denne måned er gået.... Og vi ikke har revet hovedet af hinanden på det tidspunkt.... Så kan du se det som en fremtidig betaling for opgaver..... Jeg betaler lejligheden og udgifterne til den det første år..... Hvordan lyder det?"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Søn 25 Feb 2018 - 18:40

Hun så tøvende på ham, i det hun satte sig en smule tilbage i stolen, mens hun tænkte over hans forslag. Det var et virkelig godt forslag, dog havde hun jo tænkt sig at stoppe med at være tyv, ligeså snart hun havde sparet op til sin lejlighed samt husleje i hvertfald 3 år.. eftersom hun skulle også spare op til sin uddannelse indenfor fashion, i form af designer. Hun sukkede en smule og sagde " Jeg ved nu ikke Caine, det mange penge og jeg har ikke tænkt mig at stjæle forevigt.. ". Hun kunne ikke forstille sig, at kunne stjæle nok til ham på en hel måned, til at han ville betale for en lejlighed et helt år. Hun så tøvende på ham og svarede " Men vis du gerne vil.. og vis jeg kan nå at tjene nok.. i form af jobs, for dig denne måned.. så det en deal ". Hun kunne virkelig ikke lide hand me outs, så hun ville selvfølgelig gør alt hun kunne, for at tjene nok, samt for at arbejde hårdt, for at fortjene præcis sådan en form for belønning. Hun havde altid vidst, at man skulle tag imod hvad man blev givet, men noget hev dog altid i hende, når ting kom let.. fordi det var næsten altid som om, at der var et usynlig fare signal over de ting, eller at hun blot ikke følte at hun fortjente det.. hvilket altid påvirkede hendes stolthed. Hun tog den sidste tår af sin juice, før hun spiste op. Hun rejste sig og begyndte at rydde af bordet, fra hendes ende af, før hun satte sig ned igen og betragtede Caine en smule, med et lille smil, i det hun spurgte " Så er du klar til at få dit maleri idag? ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Søn 25 Feb 2018 - 19:03

Ganske rigtigt var det en del penge det handlede om, men ikke specielt mange for ham. Og han vidste jo hun havde nogle mål selvom hun ikke havde fortalt ham så meget om det. Og det var også fuldt ud forståeligt hvordan det virkede som et tilbud der var for godt til det kunne være sandt, men det var det nu.
"Der er heller ingen der siger du skal stjæle for evigt.... Når du kommer med det billede så skal jeg nok forklare dig hvordan det kan være...... Og hvis det går rigtig godt så kan du tjene lejligheden på en anden måde end at stjæle. Uden det lyder forkert......"
Caine havde et ukueligt talent for at få det meste ud af en situation, også for alle parter hvis han mente det kunne betale sig. "Og så mange penge er det jo heller ikke... Det er jo ikke fordi jeg køber den dyreste lejlighed jeg kan finde..... "
Da hun så spurgte om han var klar til billedet, nikkede han og havde en nærmest drilsk glød i øjnene inden han selv satte sig til rette med endnu en gang kaffe. "Det er jeg skam..... Jeg tænker vi kan tage ud og se på en lejlighed i næste uge så du ved hvad der venter..."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Søn 25 Feb 2018 - 22:46

Hun kunne ikke lade vær med at grine en lille smule af det som Caine sagde, da han sagde at hun kunne tjene til lejligheden på en anden måde end at stjæle, hvorefter han næsten lød flov over hans ord og hurtigt havde prøvet at forsvar dem, med at sikre sig, der ikke opstod nogen former for misforståelser. " Det okay Caine, jeg troede heller ikke at du mente det på sådan en måde ". Hun smilede blidt til ham og fulgte med i hans tale, omkring hvordan det ikke ville koste ham så meget, samt at de kunne tag ud og se på en lejlighed, dog hun havde allerede en i tankerne. " Der er faktisk en lejlighed, som jeg allerede har i tankerne.. men den er sikkert allerede taget, så vis vi kan finde noget ligene.. inde i Terre, så ville det være dejligt ". Hun var åben til at finde noget, noget smukt og pænt, som kunne være hendes nye start i livet, dog inden det.. så skulle hun lige ha skaffet sig selv en ny identitet.. og det ville ikke koste et lille beløb desværre.

" Dog skal jeg lige ha nogle papir iorden inden... ". Hun så kort væk fra ham. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle forklar nogen, at hun faktisk ikke var født i denne tid.. men var over 3000 år gammel.. og uden noget pas eller id.. i denne verden. Hun sukkede tungt og tænkte tilbage på sin tid, den tid hvor alt syntes at være så meget lettere.. men så alligevel ikke. Folk havde det utrolig let i denne tid, med deres maskiner, samt kort og mad og drikkelse, fra haner, så let som ingenting.. det var slet ikke i nærheden af hvad hun havde oplevet, dengang hun levede.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Søn 25 Feb 2018 - 23:05

Han rystede lidt på hovedet og grinede lidt inden han sagde: "Jeg ved godt vi har lagt aftenen bag os men jeg ville hellere være sikker...." Hvis de kunne være på¨god fod så ville han jo helst det.
Heldigvis virkede det til at hun var med på hans idé og han lyttede godt efter som hun nævnte en hun havde tænkt på. Så strøg han sig kort over hagen imens han kneb øjnene eftertænksomt sammen. "Det skader jo ikke at kigge på den... Og hvis det er en du rigtig gerne vil have så kan jeg være..... Meget overbevisende....." Det lå jo lidt i at være Djævel. "Men lad os se på det og så skal vi nok finde ud af noget...."

Da hun så nærmest virkede forsigtig som hun nævnte nogle papirer, vidste han selvfølgelig ikke at det var på grund af alder men han havde dog en idé om at det var på grund af hendes 'arbejde'. Så han strakte sig kort inden han så sagde: "Du må sige til hvis du skal bruge hjælp..... Jeg ved ikke hvad din situation er selvfølgelig men jeg er blevet.... Erfaren i hvordan man skal klare sig i en verden hvor man er ældre end hvad systemet synes om"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Tirs 27 Feb 2018 - 12:52

Hun så forsigtigt mod Caine, i det tusinder tanker strømmede igennem hendes hoved, mens hun tænkte på hvilke papir der skulle til, samt om hun kunne fortælle Caine det. Desuden, så skulle hun heller ikke ha papir endnu, eftersom hun gjorde de forskellige kriminelle ting omkring i Terre, som at sælge stoffer, samt lever pakker og stjæle fra folks hjem. Hun tøvede en smule og rystede på hovedet, i det hun sendte Caine et lille smil og sagde " Det okay.. det kommer engang når jeg har fået det hele til at klik.. ". Caine kunne blive en rigtig god hjælp, når det var hun var klar til at komme ind i systemet endnu engang. Hun kunne ikke lade vær med at smile en lille smule, ved tanken om hvor heldig hun egentlig var, af at ha mødt Caine. Da de begge var færdig med at spise, rejste hun sig fra stolen og begyndte at rydde af bordet og gøre rent, så godt hun nu kunne, samt putte ting i opvaskeren. Hun så kort over mod Caine, i det hun strakte sig og gabte en smule, inden hun lod armene falde ned igen og sagde " Nårh, jeg må vist hellere gør mig klar til jobbet ". Hun havde en opgave at fuldføre. Hun gik oven på og tog sin taske og pakkede de ting hun skulle, før hun kom nedenunder med den over ryggen, indtil det gik op for hende, at hun jo havde fået lov til at bo der. " Heh.. ups ". Hun satte tasken fra sig på gulvet og smilede flovt til Caine, da det havde gået op for hende, at hun havde gjort klar til at smutte med alle sine ting. " En gammel vane, er svær at gør bugt med ". Hun grinte kort og smilede uskyldigt til Caine, i det hun gik hen og tog sin sorte jakke op fra tasken. Hun så kort mod Caine og smilede forsigtigt, før hun sagde " Ses iaften engang ".


Aftenen kl 19:03


Hun tog ud på sin opgave som hun var instrueret i. Hun overvågede først området, hvorefter hun sørgede for at holde godt tap på manden. Der gik ikke længe, før hun fandt ud af rutine, samt hvordan han satte sit system op. Hun tog hen til sin kontakt og snakkede med ham og fik en smartphone og en lille bitte drone, samt fjernbetjening, i en lille taske. Hun brugte den til at hacke ind i systemet og se hvor længe hun kunne gå, uden at blive opdaget. Hun fik skrevet tiden ned, samt gjort det hele klar, til næste aften, før det blev mørkt og det var på tide at vende hjem af. Da hun kom hjem, var klokken allerede syv om aftenen. Hun regnede ikke med der var låst da hun kom tilbage til Caine´s villa. Det havde sneet en lille smule mens hun havde været væk, så da hun kom indenfor, var der små snefnug hist og her, i hendes sorte hår, samt på det sorte tøj, der langsomt smeltede i varmen. " Så jeg tilbage ". Hun havde ikke taget noget maleri i dag, det ville dog komme dagen efter.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Tirs 27 Feb 2018 - 13:06

Så nikkede han roligt til hende og smilede med en varm glød over sig. "Skulle du få brug for hjælpen så kom endelig til mig..... Og du skal ikke se det som en almisse.... Det er en hjælp fordi jeg sætter pris på dig...."
Han var forsigtig med hvordan han sagde det så hun ikke fik det dårligt eller blev stød.
Derefter rejste han sig roligt og hjalp med at sætte ting væk og ordne opvasken. Derefter gik han hen og hentede noget tøj imens hun pakkede sine ting. Det passede ca med at hun kom ned da han lige nøjagtigt havde fået bukser på og var ved at finde en skjorte frem.
Han kunne ikke lade være med at grine lidt da hun så kom med sin taske hvorefter han så sendte hende et varmt smil. "Det går nok.... Vi ses senere....."

Selve hans dag blev brugt med at slappe af og nyde en rolig dag hjemme. Ikke noget han gjorde særlig tit så det skulle også nydes rigtig godt. Som hun kom tilbage, lød der den smukkeste klassiske musik inde fra den ene stue. Da han hørte hende, kom han ud til hende med et glas varm kakao og rakte hende. "Tænkte du kunne bruge sådan et...... Fandt du ud af det du skulle?"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Tirs 27 Feb 2018 - 22:19

Hun stoppede kort op da hun kom indenfor, da sød musik fylde rummet. Et lille smil gled frem over de fyldige læber, i det hun tog sin jakke af og så mod Caine, der kom gående ud til hende med et glas varm kakao. Hun tog blidt imod glasset, før hun betragtede Caine med sine gyldne bambi øjne, inden hun tog en tår og gik indenfor, i den lune stue. " Det simpelthen forfærdelig vejr idag.. jeg havde hørt, at der kom storm, men ligefrem sne? ". Hun pillede nogle så snefnug ud af sit ravne sorte hår, før hendes blik blidt gled mod Caine igen, med et varmt smil over læberne. Hun tog en blid tår af kakaoen, før hun så tøvende på Caine og spurgte " Har vi flødeskum? ". Hun satte blidt koppen fra sig, i det hun satte sig til rette i sofaen og åndede lettet ud. Det var dejligt at komme indenfor i varmen, men endnu mere dejligt, at blive mødt af noget varmt kakao.

Rayna betragtede Caine en lille smule, i det hun spurgte ham " Så, hvad har du brug din dag på idag? ". Hun tog blidt fat i det nærmeste tæppe og trak det over sine ben, samt det meste af hendes overkrop, før hun rakte ud efter sin kakao og tog en slurk. " Det vildt dejligt ikke at skulle sove ude i nat.. forresten.. siden jeg kalder dig Caine, så.. tænkte jeg at du kunne få mit navn afvide.. jeg hedder Rayna Nuru Nem-Ankh.. jeg fra det gamle Egypten, kalder i det vist i denne tid ". Hun så tøvende på ham og ventede lidt på en positiv eller afventende respons. Hun ville helst ikke ha, at han måske reagerede negativt, dog tænkte hun ikke at han ville gør det, eftersom det ikke lå til Caine, undtagen den ene gang hun havde gjort ham arrig. Hun smilede forsigtigt og sagde " Jeg fra Nerfititi´s tid.. det nye rige, kalder man det.. eller nærmere 18 dynasti.. ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Tirs 27 Feb 2018 - 23:19

Han grinede lidt som hun nævnte hvordan vejret havde været og nikkede så til hende imens han sagde: "Ja det er kommet noget pludseligt.... Men åbenbart ikke nok til du ikke kunne gøre det du ville.... Det kan jeg lide...."
Da hun så spurgte om hvor vidt de havde flødeskum smilede han dristigt og var lige pludseligt væk med et vindpust. Kort efter kom endnu et vindpust og han stod der endnu en gang med en dåse flødeskum. Selvfølgelig den dyre slags, mindre kunne ikke gøre det. Så kom han lidt i sin kop inden han så satte sig ved siden af sig og lagde fødderne op på kanten af bordet. "Du må lige sige til hvis du vil have mere....."
Han strakte sig kort da hun spurgte om hvad hans dag var gået på og svarede så: "Jeg har lavet så lidt som muligt....
Noget jeg ikke under mig selv så tit..... Jeg har gået rundt og sunget lidt..... Det gør jeg dog som regel kun når jeg er alene...."


Han smilede varmt ved hendes ord om hun skulle sove indenfor og skulle til at kommentere på det da hun så fortalte videre. Men på intet tidspunkt udviste han frygt, vrede eller foragt. Måske mere nysgerrighed. Så tænkte han kort over det og strøg hånden igennem sit natsorte hår inden han sagde: "En fornøjelse at møde dig Rayna..... Jeg tror faktisk jeg har noget der vil interessere dig så...."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Ons 28 Feb 2018 - 21:11

Hun tog flødeskummen og fylde glasset godt op, før hun tog en ske foran sig og rørte rundt i kakaoen, indtil flødeskummet havde blandet sig med kakaoen. Hun var ikke til skrappe smage, men mere bløde og søde smage, når det galt drikkelse, dog ved mad, kunne hun godt lide krydret smage. Hun tog en tår, før hun satte glasset fra sig og slikkede sig blidt om munden, i det hun hørte Caine sige hendes navn, samt at han måske havde noget der interesseret hende. Hun hævede det ene bryn en smule, før hun spurgte " Hvad er det? ". Han havde gjort hende nysgerrig nu, så nu var hun nød til at vide hvad det var.

Hun tænkte lidt på det han havde sagt kort før, det med at han sang for sig selv, når han var alene, det havde skam også fanget hendes opmærksomhed og nu blev hun simpelthen nød til at vide det. " Er du så god til at synge? ". Hun smilede blidt og uskyldigt, dog havde hun et drilsk glimt i sine gyldne øjne, mens hun ventede på et svar fra ham af.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Ons 28 Feb 2018 - 21:29

Han havde selvfølgelig regnet med at hun blev nysgerrig omkring det, og han var heller ikke bleg for at svare.
"Det er.... Det er en antikvitet der er fra den tid du beskriver... Jeg vandt den på en auktion en gang og nu har jeg den egentlig bare liggende... Men jeg har altid syntes der var et eller andet over den. Men nu kan jeg så ikke læse hieroglyffer..... Det kan være du vil se på den?"

Så tog han selv en kop kakao men kom dog ikke helt så meget flødeskum i. Det var alligevel for meget for ham men lidt skulle der nu i. Da hun så spurgte om han var god til at synge kunne han så udemærket tyde det drilske glimt i hendes øjne så han svarede selvfølgelig også drilsk: "Tja.... Det ved jeg faktisk ikke.... Jeg har ikke sunget for folk før"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Ons 28 Feb 2018 - 22:06

Hun nikkede ivrigt, da det var han spurgte, om hun ville se på den, eftersom den stod med hieroglyffer. Det var utrolig spændende at vide, at der var noget der var fra hendes tid i denne verden, dog kendte hun godt til de fleste museer.. men sådan.. noget hun kunne række ud efter og rør ved, samt se og føle. En lettere trykkende følelse gled dog ind over hende og pressede mod hendes bryst, da hun tænkte på.. at hun ikke ejede det.. at Caine gjorde. Hun så tøvende på ham, i det hun sagde " Må jeg få det... vis det er jeg kan læse det? ". Hun så afventende på ham. Hun kunne aldrig helt udtrykke hvor meget betydning det ville ha for hende, vis han sagde ja, dog forstod hun også, vis det var at han sagde nej. Hun lyttede til hans ord omkring ham og det at synge.

Hun kunne ikke undgå at give et lille grin fra sig, i det hun smilede og sagde " Oh, nu er jeg nød til at høre dig synge ". Hun ville gerne høre ham synge, især når der ikke var andre der havde. Måske var han god, dog kunne det også være at han var dårlig. Hun så afventende på ham, med et lille håb i sine øjne, eftersom hun håbede lidt, at han ville prøve at synge noget for hende, blot lidt. Hun huskede dog tilbage til dengang de sad i bilen.. og hvor han sang en lille smule, dog havde hun ikke helt hørt efter dengang, samt sangen havde også været kørende imens, så den havde overdøvet det meste.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Ons 28 Feb 2018 - 23:27

Han kunne nærmest mærke på hende hvordan det betød så meget for hende at få genstanden. Selvfølgelig hvis hun kom fra en tid så længe siden så ville det være lidt mere end bare specielt med det han havde liggende.
Da hun så spurgte om hvor vidt hun måtte få det, så han lidt tænkende ud inden han så rejste sig og sagde: "Lad os se på genstanden først inden vi overvejer det.... Lad os se betydningen først....."
Så rakte han hånden ned til hende for at hjælpe hende op og stå inden han sagde: "Og når vi har gjort det..... Så vil jeg overveje om jeg vil synge for dig..... Kom....."

Så ledte han hende op til hans kontor ved siden af hans soveværelse hvor han gik hen til et pengeskab. Der drejede han en kode men prikkede også sin finger på noget. Langsomt åbnede han det og tog en smuk sort æske ud og lagde på bordet foran hende. "Her er den....." Så åbnede han ned til hvad der var et stort halssmykke båret af Nefertiti hende selv. "Som sagt kan jeg ikke læse hvad der står....."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Lør 3 Mar 2018 - 11:23

Hun smilede venligt og tog en tår af kakao´en, mens hun lyttede, før hun rejste sig og satte glasset blidt fra sig. Hun fulgte med Caine op af trapperne og berørte forsigtigt gelænderet til trappen, mens hun lod tankerne overtage hende. Hvilken genstand var han i besiddelse af?, samt ville hun kunne få den af ham, eller blev hun måske nød til at tag den en dag, vis den altså var det værd. Det kunne være en vase.. en tavle.. smykker måske?. Der var så mange uendelig muligheder, når det omhandlede noget fra hendes tid. De gyldne øjne, fulgte Caine´s bevægelser, som var hun et rovdyr, der fulgte sit bytte. Hun fjernede ikke sit blik en eneste gang. Da de trådte indenfor på hans kontor, så hun sig kort rundt. Det var flot og stilfuldt, ligesom Caine. Hun studerede den måde han prikkede sin finger, hvilket gav hende en ide om, at den havde indbygget blod dna stregkode.. så vis man skulle ind i hans pengeskab, så skulle man kunne koden, som hun kunne nu.. dog havde hun ikke ligefrem hans blod, men hun havde så heller ikke igen.. tænkt sig at bryde ind i hans bankboks.. dog noget sagde hende, at der måske kunne gemme sig en hemmelighed.. noget der i hvertfald peaked hendes nysgerrighed.

Da han trak en smuk sort æske frem, kunne hun forstille sig, at det måtte være et smykke, dog hvilket et, vidste hun ikke helt. Hun gik hen til bordet og så ned på den smukke æske, hvor hun kærligt, strøg boksens ydre, inden hun forsigtigt tog fat i låget og trak det af. Halskæden lå smukt pakket ned i æsken og egyptiske tegn kunne ses. Som the vulture.. floden.. bladet. Hun tog forsigtigt halskæden op og betragtede skriften. Det føltes ikke som en evighed siden hun havde læst egyptisk, så det lå hende meget nær hjerte. Hun begyndte at tyde hvert tegn.. dog da hun var færdig... stod hun med rystende hænder.

Flashbacks..


Fire vagter trådte indenfor i det hellige tempel af Bastet.. de begyndte at trække de hellige præster til sig, udspørge dem, tvinge information, om hvor den falske gudinde gemte sig. Dem der ikke stak hende i ryggen, blev dræbt med det samme og dem der ikke turde sige ord, forblev i live, i tide nok, til at se Rayna forsvinde fra side udgangen, inden de blev brutalt henrettet. Sværdet gled som smør henover de hengivne og loyale præsters hals. Blod blev sprøjtet udover de fine sand farvet vægge, før tunge skridt kunne høres igennem templet. Rædsel´s skrig.. fra folk der ikke var kriger, kunne høres. Helligheden blev forevigt plettet, fra den dag af.. på grund af hende.. de døde på grund af en løgn.

Virkeligheden..

Rayna snappede ud af sine minder. Rædsel kunne ses i de store dådyr øjne, mens et skræmt og sårbart udtryk.. havde spredt sig over det normalt kønne og smilene ansigt. Hun slap halskæden, ikke med vilje, men blot af ren natur.. i det hun mærkede tåre glide ned af sine kinder.. tåre der var kommet mens hun havde søgt ind i sig selv. Hun sank langsomt ned i knæ, i det hun lukkede sine øjne og lod sine hænder, møde det kolde gulv, før hun skrig af gråd... " Uwwaaarrrrrrhhhhh!!.....aaarrhhh-hh-hh... ghh... hhh... ". Hendes gråd blev langsomt opslugt af hulk og lyden ville ikke mere glide over de fyldige læber.. samt den melodiske stemme... forblev atter tavs. Hun rystede over hele sin krop.. Ordene på halskæden var - Nefertiti den rene. Nefertiti var alt andet end ren. Hun havde dræbt folk.. som hun havde vokset op blandt, samt elsket af hele sit hjerte. Folk med kun dets folk bedste i tankerne.. folk der aldrig havde gjort nogen ondt. Nefertiti var ondskaben selv.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Lør 3 Mar 2018 - 11:35

Han stod roligt og lod hende studere halskæden som hun havde lyst til men kunne hurtigt se at der begyndte at dukke noget op der på ingen måde var rart. Måske var minderne slet ikke noget der skulle have været pakket frem overhovedet. Da hun så slap halskæden, lagde han den hurtigt i æsken og lukkede den hvorefter den hurtigt blev smidt ind i pengeskabet igen. Måske fjernede det ikke minderne men så behøvede hun ikke at se den. Egentlig havde han en genstand mere af ægyptisk oprindelse men den måtte lige vente sådan som hun havde det lige nu.
Lige nu handlede det om at hun skulle kunne falde til ro igen hvilket han så gjorde sit bedste for at få til at ske.

Da hun sank sammen på knæ nede på det kolde gulv, var han der lige med det samme og gjorde noget han egentlig aldrig havde gjort før. Og han var heller ikke helt sikker på hvorfor han gjorde det nu. Så satte han sig ved siden af hende og lagde armene om hende imens han strøg hende beroligende på ryggen og sagde: "Det beklager jeg virkelig meget..... Havde jeg vidst den havde haft den effekt, havde jeg nøjedes med at vise dig den anden genstand.... Jeg ville aldrig gøre det her mod dig med vilje..... Rayna..... Jeg kan aldrig fjerne dine minder.... Men du er sikker her....."

Det var ikke sikkert hun mente hun kunne bruge det til noget men Caine havde aldrig været i sådan en situation så han måtte jo prøve det der føltes rigtigt
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Søn 4 Mar 2018 - 18:40

Hun rystede over det hele og mærkede sit hjerte banke smertefuldt i sit bryst, mens hendes vejrtrækning forblev hurtig og ureglmæssig, som var hun ved at få et angst anfald, noget hun kun havde haft en eneste gang før. Hun følte at verden om sig blev langsom, samt at det blev hårdere at trække vejret. Hun mærkede koldsveden ned af sin pande og hvordan hun ikke kunne styre sin krop fra at ryste. Hun hulkede mod Caine´s skulder, da det var han holde om hende og strøg hende beroligende ned af ryggen. Hun hulkede i et godt stykke tid, indtil hun begyndte at slappe af.. hun følte sig tung i hovedet og hendes energi var ikke mere eksisterende. Hans ord havde nærmest blandet sig, som var det utydeligt det han havde sagt tidligere. Hun så forsigtigt op mod ham, med dette sårbar blik, samt blanke våde øjne, der var en smule rødlige.. og hendes næse var blevet snottet, dog ikke så det hang ned, eftersom hun havde tørt det væk med sit ærme, skønt det ikke var så chamerende. Hendes tåre var på skulderen af Caine´s tøj.. samt som små saltede dråber på gulvet under hende.

Hun satte sig forsigtigt ned, i det hun satte sig i skrædderstilling og strøg blidt det ravne sorte hår bagud, før hun snøftede lidt og tørte sig under sine øjne, inden hun så mod Caine, med dette sørgmodige blik. Hun kunne ikke helt få ord ud, dog prøvede hun desperat at få et smil frem på sine læber, for at forsikre ham om, at hun vidste.. at han intet ondt mente med det... men det ville ikke komme frem, der kom blot et trist udseende hen over det skønne ansigt, der før havde lagt sådan en glæde og lykke over. Dette var typisk verden.. den spillede altid et spil med en.. og når man mindst ventede det, så ville den rive ens lykke i stykker og erstatte den med evig fortvivelse. Hun så kort ned mod jorden og snøftede forsigtigt igen, i det hun sagde med en lav.. rystende samt mild klang i sin stemme. " Jeg.. okay.. for nu ". Hun kunne ikke rigtig få andre ord frem. Hun rykkede sig blidt tættere på Caine, i det hun forsigtigt tog om ham og krammede sig tæt ind til ham. Hun ville mærke varmen fra ham og trygheden... over ikke at være alene.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Søn 4 Mar 2018 - 19:47

Hendes krop reagerede som om den var på vej ud i et panikanfald så derfor gjorde han også alt hvad han kunne for at give hende den ro hun havde brug for. Om hans skulder blev våd af tårer gjorde ikke noget, det betød bare at hun trods alt fandt en eller anden form for tryghed hos ham. Som hendes hjerte hamrede afsted, strøg han hende på ryggen med rolig hånd så det nærmest var som en blid massage og lod hende sidde lige så længe som hun overhovedet havde lyst til eller havde brug for. Det var mærkeligt at være så beroligende for en for han havde aldrig haft det sådan før. Normalt set ville han være fuldstændig ligeglad, men et eller andet i ham sagde at han blev nødt til at hjælpe hende, at tage sig af hende. Selvfølgelig kunne hun sagtens tage vare på sig selv men derfor kunne man stadig have brug for tryghed.

Hendes sørgmodige ansigt vidnede nærmest om hvordan hun forsøgte at fremstamme et smil men blev forhindret, så derfor smilede han let til hende så hun havde det lyspunkt at holde fast i også. Havde han vidst hun ville reagere sådan på det havde han aldrig fortalt hende at han havde den halskæde.
Som hun krammede sig ind til ham, løftede han hende meget blidt så hun kom op på hans skød og kunne sidde helt tæt. "Havde jeg vidst det..... Jeg vil altid være der for dig Rayna..... Altid...."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Man 5 Mar 2018 - 0:40

Hun så svagt op mod Caine med sine blanke gyldne øjne, mens hun mærkede tårerne endnu engang, glide ned af hendes allerede røde og ru kinder, der før var blevet strøget mod, med det ru ærme fra hendes trøje. Hun krammede sig blidt ind til Caine og lukkede sine øjne i, mens hun lyttede til hans bankende hjerte. Hun prøvede at blokerer følelserne indeni, samt få sig selv til at glemme minderne.. samt lyden af skrig. Hun følte sig traumatiseret, dog ikke på det punkt, hvor hun ikke mere kunne fungerer, men alligevel nok til at det påvirkede hende så voldsomt, at hun kunne få angst anfald.
Hun slap blidt sit greb om Caine, i det hun snøftede endnu engang, før hun strøg sine tåre væk, der langsomt forsvandt, inden hun mærkede sit hjerte slå normalt.. og hvordan hendes krop begynde at slappe af. Hun følte sig ør i hovedet og hun følte lidt for at lægge ned og sove en smule. Hun følte sig så uprofessionel, samt som en lille pige igen.. i Caine´s favn. Hun sukkede tungt og rejste sig forsigtigt, før hun så mod Caine og strøg blidt sit tøj en smule ned og rettede det på plads. " Undskyld.. jeg burde ha holdt mig mere.. under kontrol ".

Hun sukkede tungt endnu engang, før hun så en smule rundt, inden hun trådte forbi Caine og sagde " Jeg.. har brug for at være lidt alene ". Hun gik med raske skridt hen til gæsteværelset, i det hun lukkede døren efter sig og låste... før hun lod sig glide ned mod gulvet, med ryggen mod døren, inden hun brød ud i hulken igen. Hun kunne ikke holde alt smerten nede. Hun rejste sig forsigtigt op og kastede sig ned på sengen, før hun tog om en af puderne og lagde sit hoved på det og stirrede mod væggen. Hun endte med at falde i søvn kort efter.

Søndag Morgen kl 09:12

Da hun endelig vågnede igen, gik det op for hende, at det var blevet morgen, eftersom lyset glinsede ind fra vinduet, mens fugle sang kunne høres udenfor. Sneen fra igår, var så småt ved at forsvinde, skønt der var spor hist og her fra den. Hun strakte sig en smule, i det hun kiggede sig forvirret rundt. Havde hun sovet hele natten væk?. Hun så kort mod uret ved natbordet, som viste at klokken kun var de 9 om morgenen. Hun anede ikke hvilken dag det var, dog kom hun frem til, at det måtte være søndag. Hun kunne ikke forstille sig at Caine var vågen så tidligt, så det første hun gjorde, var at rejse sig op og vakle hen til spejlet, sætte sit hår i en hestehale, samt rette på det, så det ikke stod ud til alle sider, inden hun låste døren blidt op og gik hen mod Caine´s soveværelse. Hun stod der i et stykke tid, overvejede om hun skulle banke på, men valgte dog i stedet for, at prøve at tag fat i håndtaget og åbne døren blidt og forsigtigt, for at se om han var der. Vis han ikke var, ville hun lukke døren og tjekke nedenunder, men vis han var, ville hun liste sig ind i soveværelset og hen til hans seng.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Man 5 Mar 2018 - 1:03

Caine nussede hende stille og sagde ikke rigtig noget, lod hende tage sig den nødvendige tid så hun kunne falde lidt ned igen. Hvor mærkeligt det end lød da han jo var Djævel så forstod han hvor meget det kunne kræve at komme sig ovenpå noget så traumatiserende som det hun lige havde gennemgået. Da hun så slap grebet lidt igen, smilede han til hende og rejste sig så sammen med hende. "Det skal du ikke tænke på.... Jeg kender ikke din situation fra den gang.... Men jeg forstår følelserne bedre end man lige skulle tro....."

Da hun så gik forbi ham og hen mod døren, nikkede han en gang og sagde roligt: "Selvfølgelig..... Jeg er ikke så svær at finde..... Jeg håber du får det bedre.....:"
Egentlig vidste han også godt at hun nok ville give sig til at græde endnu en gang, men måske var det også det hun havde brug for. Han ville i hvertfald ikke forstyrre hende mere end det var nødvendigt. Da hun var gået, gik han ud og tog sig et dejligt varmt bad imens han nynnede lidt for sig selv. Nå ja han havde jo egentlig sagt hun nok ville høre ham synge, men det måtte vente til hun fik det bedre. Efter badet, fik han tørret krop og hår inden han så lagde sig ind i sengen med en god bog. Tøj gad han ikke tage på da han som regel sov nøgen. Og ganske vist var hun der jo men han havde jo ikke noget hun ikke havde set alligevel. Selvom det var en god bog så kredsede hans tanker alligevel om hvordan hun havde det.

Næste Morgen

Normalt set ville Caine være stået op nu men hans tanker havde alligevel kørt en del rundt så klokken havde alligevel rundet fire om natten inden han havde lagt bogen fra sig og forsøgt at sove. Selv det tog lidt tid men det lykkedes dog. Som hun kom ind i soveværelset, lå han roligt og sov, dynen havde gledet ned så den dækkede fra omkring navlen og ned
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Man 5 Mar 2018 - 1:34

De gyldne dådyr øjne, så nysgerrigt på Caine, der stadig lå i sin seng. Så uskyldig og sårbar han så ud, som han lå der og sov. Hun kunne se hans bryst der blidt bevægede sig i takt med hans rolige og dybe vejrtrækning. Forsigtigt lukkede hun døren i bagved sig, før hun mærkede sine tænder blive en smule mere spidse, samt hendes pupiller udvide sig og blive større. Hun listede sig langsomt og blidt.. tættere og tættere på Caine. Hun stoppede op ved siden af ham og så på ham i en helhed, før hun forsigtigt rakte sin hånd frem mod hans bryst. Hun havde aldrig nogensinde været så tæt på en fyr på denne måde. Hun huskede pludselig episoden, dengang de havde mødtes, før hun trak sin hånd til sig og så lettere nervøst på ham, før hun forsigtigt vendte sit blik mod hans bryst igen, samt mave. Hun kunne se den muskuløse muskulatur, før hun forsigtigt lod sine fingerspidser, blidt berør hans hud... vis han ikke vågnede før det.

Vis han vågnede, ville hun selvfølgelig trække sin hånd til sig.. men vis han ikke vågnede... ville hun berør hans bryst.. langsomt lade fingerspidserne.. glide ned af hans brystkasse, til hans mave muskler. Hun var som opslugt af nysgerrighed og sad på kanten af sengen nu, på sine knæ. Dog vis han vågnede ville hun trække hånden til sig. Ørene var en smule tydelige at se, i det hendes øre var kommet frem, eftersom den nysgerrige nærmest jægeriske side havde trådt frem i hende.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Man 5 Mar 2018 - 1:47

Om hvor vidt det var fordi det var længe siden han havde sovet godt eller om det ganske enkelt var fordi han valgte det, var usagt men han lå ihvertfald fredfyldt og sov. Nærmest som om han lå med et lille smil på læben. Så han registrerede slet ikke at hun kom ind til ham eller at hun kiggede på ham. Han vendte kun hovedet ganske roligt og gabte stille inden han vrikkede med bagdelen for at lægge sig bedre til rette men han vågnede dog ikke.
Da hun så rørte hans hud lige så blidt, kom der et lille smil på læben men ikke med noget tegn på han vågnede. I stedet var det for ham som et blidt kærtegn i en drøm så derfor registrerede hans system det også som en drøm.
Og der var absolut ingen grund til at afbryde en dejlig drøm

Han bevægede sig ikke rigtig som hun strøg ham ned af brystet og ned til hans mave. Da hun satte sig mod sengekanten på sine knæ, drejede han hovedet mod hende men stadig ingen tegn på han vågnede. Det virkede mere som det var selve trykket i den del af sengen der fik hans hoved til at tippe til den side
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Man 5 Mar 2018 - 1:53

Rayna så kort mod Caine og følte at hun overtrådte en grænse. Det var forbudt det hun gjorde, men så igen.. hun kunne ikke dy sig, nej nærmere.. hun ville ikke. Caine havde altid lavet så meget sjov med hende i starten, dengang de havde mødt hinanden.. nu var det vel lidt tid til at få hævn. Hun studerede hans ansigt og trak sig en smule bagud, hver gang han bevægede sig, dog som han rykkede sig dog uden at vågne, kunne hun ikke lade vær med at smile en lille smule og næsten begynde at give et lille grin fra sig, dog holde hun det inde. Hun så forsigtigt på ham og nærmede sig langsomt hans ansigt, i det hun lod sit blik falde mod hans læber. Hun berørte blidt hans underlæbe, med sin pegefinger.. før hun lænede sig frem mod ham, næsten som ville hun til at kysse ham.. smage på ham. Hun rødmede svagt og trak sig tilbage af. Vis han ikke vågnede, ville hun blot gå ud der fra, eftersom hun var alt for flov til at forblive der, samt hendes dyriske side var så småt ved at vise sig mere og mere. Ørene var fremme og halsen var ligeså også gledet frem. Hendes tænder var skarpere og de runde pupiller var utrolig store, så de gyldne øjne, næsten ikke kunne ses mere.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 5 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum