Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Music to lift the Spirits (Cara)

2 deltagere

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Søn 25 Feb 2018 - 2:45

De var nået frem og som altid var han en gentleman og førte hende hen til døren, og da de så var trådt indenfor så hun sig langsomt omkring, her var virkelig smukt, foyerne var utrolig flotte, ja selv genstandene hun kunne få øje på var flotte, allerede ved første øjekast da hun kom indenfor viste sig at være et flot sted han boede, her var indrettet rigtig flot, og hun var sikker på hun ikke engang havde set resten endnu. Men allerede nu var hun overrasket, hun kiggede fortsat rundt med et stort blik der tydeligt viste at hun var overrasket på en god måde, især over hvordan foyerne og stedet var indtil videre, hun var sikker på at han boede flot det kunne hun allerede gætte sig frem til, og den mordene stil der var klædte stedet utrolig godt, hun var meget overrasket, og lod hendes øjne glide rundt lidt mere på genstandene hun kunne se"Wow...Her er virkelig flot allerede bare ved første skridt indenfor"sagde hun og fik et smil på læben. Det undrede hende slet ikke at han boede så flot, det havde hun vist, og gættet sig lidt frem til, hun var efterhånden også blevet mere og mere spændt på at se resten af hans hjem, hans hånd på hendes ryg føltes meget rart, og hun havde intet imod det, hun sendte ham et smil mere.

Hun stoppede med at kigge rundt på genstandene, men det var næsten svært for hende ikke at beundre dem lidt, generelt beundre hans hjem allerede ved deres første skridt ind i hans hjem. Hun lagde en finger under hendes mundvig mens hun tænkte lidt, hendes blik var pludselig flyttet sig fra Kaylan"Har du så selv sat det sammen... Fordi allerede af det jeg kan se nu er det virkelig flot"sagde hun ærligt, og fjernede så fingeren fra hendes mundvig, og drejede kroppen en smule hen mod ham. Så stod hun og kiggede på ham med et bredt smil på læben, dog var hun stadigvæk helt overrasket over hvor flot foyerne var, og hvor smukt stilen han havde var, moderne var altid en ting hun havde fundet fascinerende. Så valgte hun at træde nogle skridt frem for at se om hun kunne se lidt mere, men han fulgte sikkert med, og førte hende rundt i hans hjem, så hun ville heller ikke gå for meget rundt, for hun vidste heller ikke om det var okay med ham.

Det kunne jo være at han selv jo ville vise hende rundt, som hun lidt godt kunne mærke på ham. Det var også hyggeligt, og høfligt af ham. Hun vendte så hendes krop mod ham igen, og rystede på hovedet til det han sagde om hun syntes det var for meget at han kiggede så meget på hende. "Årh nej det skal du ikke tænke på... Jeg har ikke noget imod det..Faktisk"stoppede hun så kort, hvorefter hun sendte ham et varmt smil"Kan jeg godt lide det... Jeg kan heller ikke lade være med at kigge på dig...Dit udseende fanger mig ligesom det gjorde i parken"sagde hun ærligt, og med en blid stemme. Hendes blik flyttede hun ikke, hun stod ved ham og kiggede på ham med det varme smil på læben, og håret hængende ned i den ene side over brystet. Det var måske også underligt at hun ikke selv syntes hun var en skønhed, men hun var nok bare ikke som alle andre kvinder der fandt dem smukke og utrolige lækre. "Jeg tænker nok ikke så meget over det...Men jeg siger endnu engang tusind ak for komplimenten...Det er sødt af dig"sagde hun med hendes blik fortsat på ham, hun gad ikke kigge andre steder hen ligenu, og så ventede hun også på ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Søn 25 Feb 2018 - 3:03

Først lod han hende bare kigge lidt rundt og hun virkede også rigtig begejstret for hans hjem, hvilket fik ham til at smile mere. Han tænkte jo normalt ikke så meget over det når han havde fået det sat sammen som han gerne ville men det var jo altid dejligt at få ros for ens hjem. Så kiggede han selv rundt en gang inden han nikkede og sagde: "Mange tak.... Det er også efterhånden endt som jeg gerne vil have det.... Jeg har også lige fået gjort poolen færdig. Jeg kan godt lide at svømme.."
Ved hendes spørgsmål nikkede han med et dragende smil inden han sagde: "Det har jeg ja... Det har selvfølgelig taget noget tid at finde alle tingene men det er også en af de sjove ting ved at sammensætte et hjem...." Så tog han blidt frakken og hængte på en stumtjener inden han kiggede smilende på hende igen imens han lagde hånden på hendes ryg.

Da hun så stoppede op og fortalte at hun godt kunne lide han kiggede på hende, kunne han ikke lade være med at få lidt farve i kinderne, specielt når hun nævnte hun heller ikke kunne lade være med at kigge på ham. "Det er jeg glad for du siger..... For jeg er ikke sikker på jeg kan lade være..... Og du må kigge alt det du vil.... Jeg kan godt lide det...." Roligt rakte han armen hen mod dobbelttrappen der ledte ovenpå inden han stadig holdt sin hånd på hendes ryg og spurgte: "Skal jeg starte med at vise dig lidt rundt eller vil du starte med inspiration fra billederne?" Det var selvfølgelig lidt drilsk spurgt
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Søn 25 Feb 2018 - 3:24

Da han førte hende hen til dobbeltrappen kiggede hun lidt på den, selv trappen var flot, alt hun havde set indtil videre var virkelig flot, det havde sikkert også taget meget lang tid at få gjort stedet så smukt som det var. Før de kunne gå videre hørte hun hans spørgsmål, ja var det en rundvisning sådan så hun kunne se lidt mere af hans hjem, eller skulle det være inspiration fra billederne, det var et godt spørgsmål som hun stod og tænkte lidt nøje over. Begge dele kunne være rigtig hyggelige, og spændende, det var næsten svært for hende at bestemme hvad hun syntes de skulle først, og hun vidste at hun var nød til at beslutte sig før de kunne gå videre. Så vendte hun sig hen mod ham, sendte ham et drilsk smil og et matchende blik"Overrask mig"svarede hun ham, mest fordi hun ville se hvad han havde syntes de skulle først, og fordi hun ville drille ham lidt tilbage. Begge dele kunne være rigtig hyggelige, og hun var interesseret i de to ting, og det var for svært for hende at beslutte, så hun valgte bare at drille ham lidt med at han skulle overraske hende med det.

At svømme var også noget hun selv godt kunne lide, det havde også været for lang tid siden at hun havde gjort det. Men poolen ville hun sikkert også få set på en rundvisning, men derimod var inspiration også noget der fangede hendes interesse og nysgerrighed. Der var efterhånden mange ting hun gerne ville se, og var nød til at vente, det kom sikkert med tiden det var hun næsten sikker på, og det håbede hun. Der var så noget hun pludselig kom i tanke om, som helt var glemt for hende, men som hun kom i tanke om, hun havde ikke hørt hvad en Fae var endnu, det var hun interesseret i, og måske havde han helt glemt at svare på det, måske fik hun chancen for at spørge ham igen om det. Cara kiggede så lidt rundt, før hun vendte blikket tilbage på ham"Jeg har intet imod det...Du må også kigge så meget du vil... Og foresten"sagde hun så med en kort pause, hvorefter hun lagde en hånd på hans ene kind"Så klæder det også dig at have røde kinder"sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå, mens hun holdte øjenkontakt med ham. Hans hud føltes blød at røre ved, hun fjernede ikke hendes hånd men skulle dog til at trække den til sig måske kunne han ikke lide det.

Dog gik der nogle minutter og hun tog hånden til sig, hun ville slet ikke gøre noget han ikke havde lyst til eller kunne lide, så hun vendte blikket væk fra ham med et blik der var rettet hen imod stumtjeneren, hun vidste ikke om hun skulle sige noget, så hun lod bare være. Hans ord omkring at han selv havde sat hans hjem i stand og det gjorde at hun var helt imponeret, og kiggede tilbage på ham, det var tydeligt at se at hun var overrasket på en god måde. Det måtte have været hårdt, men resultatet var jo fantastisk.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Søn 25 Feb 2018 - 3:39

Han kunne slet ikke stå for det drilske smil hun sendt ham og han kunne heller ikke lade være med at smile inden han så sagde: "Jeg tror måske jeg kan finde på noget..... Måske blander jeg lidt rundvisning med billederne også.... Hvem ved...."
Egentlig ville han have begyndt rundvisningen men nåede det ikke inden hun så lagde hånden på hans kind hvilket var virkelig dejligt. "Er det så tydeligt på mig at jeg kan lide det?.... Jeg ser heller ikke nogen grund til at gemme det...." Som hun fjernede hånden fra hans kind, lagde han armen om hende så hans hånd hvilede ved hendes talje imens han kiggede meget intenst på hende og sagde: "Du må jo flytte min hånd hvis ikke du bryder dig om det..... Men jeg ved hvor vi skal starte rundvisningen....." Så gik han med hende hen til en terrassedør ud til den flotte nye pool der dog havde et halvtag over sig i tilfælde af vejr og vind.

Roligt drejede han rundt og smilede til hende imens han sagde: "Jeg mangler vist at svare på dit spørgsmål.... Jeg er Fae og kommer fra landet Arcadia.... Arcadia er en anden verden.... En Fae er en meget magtfuld Fe, dog er feernes evner ikke helt så stærke i menneskenes verden men folk der fra ligner mere mig end de feer man ser i børnebøger..... Nu vil jeg vise dig Arcadia..... Det er en illusion du vil se men det giver dig indtrykket af hvordan der er...."
Så trådte han et par skridt væk fra hende og holdt sine arme ud til siden hvorefter verden omkring hende blev sløret. Snart lignede omgivelserne et overdådigt elverslot med den smukkeste natur omkring, ja det lignede noget fra et eventyr. Snart ville hun mærke solen og se hvordan den skinnede så smukt men der skete hende absolut ingenting. "Hvad synes du?"
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Søn 25 Feb 2018 - 3:59

Synet af den flotte pool mødte hendes øjne, og hun måtte næsten rive sig selv væk fra den, for ellers ville hun blot stå i længere tid og kigge på poolen, der var vel også tid til andre ting end at stirre på poolen. Og det var sandt, for hun nåede slet ikke sige noget, før han havde skabt en illusion af hans hjemland Arcadia, det var helt overraskende at se sådan noget, hun kunne mærke hvordan solen s varme ramte hendes hud, og hun stod med en hånd på brystet, og lukket øjne blot for at nyde følelsen, den dejlige følelse af sol der landede på hendes hud, godt nok var vampyrer ikke glade for varme og sol men det var kun hvis det var alt for meget af det, en vampyr som hende kunne sagtens tåle det bare det ikke var alt for meget"Det føltes så rart"sagde hun lavt, mens hun stod og nød solen der varmede mod hendes hud, efter nogle minutter lod hun hendes hånd falde ned ad siden på hende igen. Og langsomt åbnede hun øjnene, selve illusionen var utrolig, det var virkelig flot, hendes øjne studerede de omgivelser hun kunne se i den illusion, og selvom det var det så var det et utrolig flot syn.

At se den smukke natur der var i hans hjemland, og elverslottet var utrolig smukt, sådan et slot havde hun aldrig set før, hun stod med et beundrende blik og kiggede på det. Hendes første tanke var om han var en prins af en slags, men det vidste hun ikke, men slottet var utrolig smukt, gad vide hvordan det så ud indeni. Nysgerrigheden havde taget lidt over omkring det"Der ser virkelig ud til at være utrolig smukt...Jeg har aldrig set et elverslot før, men udfra det syn jeg ser er det virkelig ligeså smukt som resten af omgivelserne"sagde hun med et smil på læben. Hun vendte blikket kort hen mod ham, før hun vendte blikket tilbage på illusionen, det var rigtig flot, hun kunne godt lide det, og det var tydeligt at se på hende både i hendes ansigt, men især også på hendes øjne.

"Jeg ser allerede frem til den dag vi skal derhen..Til dit hjemland, hvis du selvfølgelig vil have mig med"sagde hun lidt og blinkede lidt drilsk til ham. Hun var sikker på at hun ville kunne lide det, og så ville det være første gang at hun faktisk kom et andet sted hen end bare det normale, men det kom jo an på ham, om han ville tage hende med hjem til hans hjemland. Det kunne være det ville komme jo, det var aldrig til at vide, hun vendte blikket hen på ham igen"Det er virkelig så smukt, jeg tror aldrig jeg set noget smukkere"sagde hun med et varmt smil, og holdte øjenkontakt med ham derfra hvor hun stod. At han nævnte at han måske ville blande både rundvisning og inspiration fra billederne ind, var en rigtig god idé det havde hun intet imod, så hun sendte ham et nik, og var spændt på det. Det var svært for hende ikke at kigge mere på illusionen og det var næsten svært for hende ikke bare at træde tættere på for at se nærmere efter, fordi hun skulle huske at det blot var en illusion Kaylan havde skabt, og hans hånd omkring hendes talje havde hun heller ikke noget imod, han havde selv flyttet den, hvilket han var nød til for at skabe illusionen"Jeg er glad for at du vil lade mig se dit hjemland igennem en illusion...Det er virkelig smukt..Jeg ved jeg har gentaget det men det er virkelig smukt.."sagde hun med blid stemme, og lod hendes blik hvile sig på ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Søn 25 Feb 2018 - 10:06

Hans øjne lyste svagt ved brugen af hans evner men han kunne dog godt bevæge sig imens illusionen var aktiv, så han gik roligt hen til hende igen som hun stod og nød det specielle sollys. Så lagde han meget blidt hånden på hendes kind og smilede varmt imens han sagde: "Jeg er glad for du kan lide det.... Det her er fra min faders slot... Det er også en verden hvor vampyrer ikke bliver brændt af solen.... Selvom dem der er, stadig vælger at leve i mørket...."
Efter lidt tid, forsvandt illusionen langsomt og de var nu tilbage ved poolen og kunne se op på de klare stjerner på en fuldstændig skyfri himmel.
Dog med et lidt trist ansigtsudtryk, kiggede han på hende og forklarede: "Jeg ville meget gerne tage dig med der til en gang.... Men det kan jeg ikke..... Jeg fandt først ud af det da jeg var rejst.... Men har du først forladt Arcadia, så kan du ikke komme tilbage igen.... Ikke af hvad jeg har fundet ud af i hvertfald...."

Så lagde han dog armen om hendes talje igen og sendte hende et meget varmt smil inden han sagde: "Men jeg kan vise dig bidder..... Og nu... Lad os se noget mere....." Så gik han lidt rundt i villaen sammen med hende og viste hende de mange rum der egentlig var. Der var kontor, gæsteværelser, hans eget soveværelse der var stort samt køkken, spisestue og toiletter rundt omkring så der aldrig var langt til et. Til sidst valgte han så at vise hende galleriet hvor der hang alle mulige billeder. Dem der var de flotteste og mest detaljerede var portrætter af både ansigt men også i fuld figur. De var utrolig detaljerede ned til selv den mindste lille ting.
"Hvad synes du?... Jeg har også malet et enkelt nøgenbillede en gang men det var en bestilling så det hængte jeg naturligvis ikke op"
Så var der en masse billeder hun kunne gå lidt rundt og kigge på så hun kunne samle inspiration til hvordan hun selv ville males
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Søn 25 Feb 2018 - 15:33

Følelsen af at han igen havde lagt armen omkring hendes talje, fik hende til at både føle sig tryg selvom det måske lød underligt når man var en vampyr. Men det var rart at følges med ham rundt, mens han havde armen omkring hendes talje igen.  Det var tydeligt at fornemme at han var klar til at fortsætte med at vise hende rundt, og det var hun selv klar til, hun jo bare stået og nydt udsigten af hans hjemland Arcadia selvom det var illusion, var det stadigvæk meget smukt, og da han fortalte omkring det, og fik set hans triste udtryk havde hun lyst til at lægge en hånd på hans kind og fortælle ham, at det var hun ked af at høre, men at vise hende hans hjemland i små bidder var en god løsning. Så fik hun set en helt masse mere end bare poolen, og illusionen af hans hjemland, han havde ført hende rundt så hun både så en masse rum, det gjorde hende næsten mundlam på en god måde, alting var så flot, så klassisk og som han havde nævnt før var det moderne, og det kunne man sagtens se."Men hvis den illusion og det var fra dit faders slot betyder det så..."stoppede hun kort efter hun fik en tænkende mine over ansigtet.

"At du er en prins"spurgte hun så efter at have fortsat med den tænkende mine på ansigtet. Hun var blevet lidt nysgerrig omkring det, men hvis han var kongelig, passede hans flotte udseende til det, så det skulle ikke undre hende hvis han var det. Dog ventede hun på hans svar til det, så imens faldt hendes blik rundt på de gentande, rum, og omgivelser hun kom forbi mens han viste hende rundt. Til alle sidst havde han valgt at vise hende galleriet, det var hun ligeså overrasket over at se, og hun stod igen helt mundlam over hvor flot der var, og hvor flotte billeder der hang. Dem hun kunne se var utrolig flotte, og hun havde aldrig set så mange billeder før, det havde fanget hendes opmærksomhed og hun lod øjnene betragte nogle af malerierne inde i galleriet"Wow...Her er virkelig smukt... Alle de malerier...Hvordan kan jeg nå at se dem allesammen"sagde hun med blid stemme, efterfulgt af et mildt grin. Men hun ville gå rundt og se om hun kunne finde noget inspiration til, hvordan hun ville males. Så Cara trådte nogle skridt væk fra ham, sendte ham et smil, og lod hendes øjne falde på hans ansigt kort, før hun vendte rundt for at betragte malerierne lidt tættere på, der var rigtig mange, men han havde sikkert også malet i mange år.

Hun nærmede sig nogle portrætter der var utrolig flotte, alle de detaljer, former, den måde han havde tegnet dem på, penselstrøgene, farverne, ja den måde han havde skabt så smukke portrætter var helt overraskende for hende at se, men hun beundrede det. Hun gik lidt videre, der var alt for meget at se, hun vidste slet ikke om hun kunne se alle malerierne men det ville måske ikke gøre så meget"Du er virkelig en sand kunstner... De malerier du har malet er allesammen unikke på hver deres måde...Og de udstråler rigtig meget"sagde hun og kiggede sig over skulderen hen på ham. Hun sendte ham et smil, og et varmt blik, hvorefter hun vendte blikket tilbage på malerierne, så gik hun lidt videre og pludselig stoppede hun op ved et maleri med smukke farver, en smuk kvinde kunne hun se, og den måde hun var placeret på og malet på kunne Cara rigtig godt lide, det var fuld figur, og det var lige sådan noget hun godt kunne tænke sig"Se det her er en fantastisk idé, det er virkelig et smukt maleri der udstråler skønhed, og når jeg kigger på det forstiller jeg mig poserede og  udstråle"sagde hun med et blidt smil, og holdte hendes øjne hvilende på maleriet, det fangede hendes øjne, og det var utrolig flot malet. Det var helt klart hendes idé til en inspiration til hvordan hun selv ville males"Er der mulighed for genstande at bruge...Eller måske silke...Eller ja du er kunstneren så du bestemmer, men det er helt det her maleri jeg vil bruge som inspiration"Sagde hun med venlig stemme, og vendte sig lidt rundt så hun stod og kiggede på ham, med hendes krop hen imod ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Søn 25 Feb 2018 - 16:32

Selvom det måske var lidt sørgmodigt at tænke på han ikke kunne komme hjem igen men samtidig så var det rigtig dejligt at vise det til hende. Specielt fordi hun virkede oprigtigt interesseret i det og hun var meget begejstret. Så stoppede han op sammen med hende og lyttede til hendes spørgsmål hvorefter han dog rystede lidt på hovedet.
"I Arcadia er der ikke konger og dronninger.... Hver del bliver regeret af en fyrste og min fader var sådan en fyrste.
Så ja man kan vel godt sige jeg er en slags prins..."

Det var selvfølgelig ikke noget han tænkte så meget over i denne verden men der var nu noget behageligt over at snakke med hende om det. Så fik han plejet minderne lidt og hun var jo rigtig dejlig selskab.

Så gik rundturen ellers igennem hans hus og han kunne ikke lade være med at blive varm indeni over hvordan hun virkede til at kunne lide stedet så meget. Men det bedste var nu næsten hendes reaktion som de kom ind til de mange billeder i det rum han havde indrettet som et galleri. Da hun så sagde hvordan han var en sand kunstner trak han lidt på skuldrene inden han sagde: "Jeg ved ikke om jeg er en sand kunstner.... Men jeg er rigtig glad for du kan lide dem..... Jeg prøver i hvertfald at gøre hvert billede unikt...."
Da hun så smilede så lækkert til ham efter at have fundet et, gik han hen til hende og lagde hånden om hendes talje igen som han kiggede på det.
"Altså det kan vi sagtens bruge hvis det er.... Og genstande? Altså jeg har lidt forskellige møbler for eksempel og silke kan jeg nok godt finde.... Vil du så males i det tøj, noget andet tøj eller bare silken?"
Nu vidste han jo ikke hvor blufærdig hun var men så havde hun lidt forskellige muligheder at tage stilling til. Imens hun tænkte over det, lod han blikket vandre over hende imens han dannede sig ideer inde i hovedet
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Søn 25 Feb 2018 - 17:26

Hendes blik faldt hen på maleriet der havde fanget hende helt specielt, og hun havde ikke tænkt for meget over hendes beslutning om at det var det her maleri, var det hun ville bruge som inspiration. Det var virkelig smukt på en helt særlig måde, og hun fik en tænkende næsten drømmende udtryk i øjnene mens hendes øjne gled ned ad maleriet. Hun kunne næsten se det for sig, hvordan det ville se ud hende malet smukt og unikt af Kaylan, og hvordan hun ville poserer og bruge det hun måtte have, det drømmende blik der var i hendes øjne var tydeligt, og det var tydeligt at se hvor glad hun faktisk var. Det var pænt af ham at han gerne ville male hende, det så hun meget frem til, og var meget spændt på det, og før hun havde stået der og drømt og fået billeder i hovedet omkring, hvordan det ville se ud måtte hun ryste det af sig. Mest også for at komme tilbage til virkeligheden, så kiggede hun hen på Kaylan, der var kommet hen til hende, og havde lagt hans hånd igen ved hendes talje, det føltes igen rart og dejligt."Det kan man godt se... De er allesammen unikke og virkelig smukke"sagde hun med et smil, og holdte blikket hvilende på hans ansigt.

Efter lidt minutter flyttede hun så blikket hen på maleriet, hun stod og fik et tænkende udtryk på ansigtet, ja det var det gode spørgsmål. Det skulle hun beslutte sig, hvordan det var at hun ville males, var det kun med silke, eller var det med tøj på, eller måske noget andet tøj. Det var næsten en svær beslutning, og Cara stod også og tænkte nøje over det med blikket på maleriet, skulle hun springe ud i at det kun skulle være silken, hun tænkte lidt mere over det, men iført tøj det kunne også være meget smukt. Hun begyndte at få en masse billeder i hovedet omkring det ene og det andet, og hun var virkelig nød til at finde ud ad hvad det skulle være"Det er en svær beslutning...Der er næsten så mange muligheder"sagde hun med et smil, og kiggede lidt mere på maleriet de stod ved, og som var maleriet der ville blive brugt som inspiration. Det så ud til at kvinden på maleriet havde fuld påklædning på, men dog stod hun stadigvæk og tænkte, om det var det hun ønskede."Hmm"mumlede hun så lavt mens hun fortsat tænkte over, hvordan hun ville males.

Efter lidt tid fik hun næsten et lysende blik, og hun vendte sig mod Kaylan, fik sendt ham et varmt blik, og nu var hun helt sikker på hvordan hun ville males. Ja endelig havde hun fundet og tænkt nøje over det, dog var hun meget spændt på et, hvordan det ville gøres og hvilke idéer han mon havde til det"Jeg tænker kun silken"sagde hun så og lagde hovedet en lille smule på skrå, dog betød det selvfølgelig at hun skulle smide hendes tøj, men det havde hun intet imod, hun ville vise ham, og hjælpe ham med at få skabt et smukt maleri, så hun ville gøre alt hvad hun kunne for at være en god model."Jeg er sikker på det er en smuk og spændende idé"sagde hun så og holdte blikket hvilende på ham, før hun ventede på hvordan han ville reagere over hendes beslutning, hun havde hørt at han før havde malet et nøgenbilled, men gad vide om han havde malet noget i den stil hun havde nævnt, hende kun med silke. Hun fik så et overrasket udtryk i øjnene over at han nævnte at han var en slags prins, men han lignede også en mest pågrund af hans flotte ydre"Du er ligeså flot som en prins... Du er den første prins jeg nogensinde har mødt"sagde hun med ærlig stemme, og sendte ham et bredt smil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Søn 25 Feb 2018 - 17:43

Han lod hende stå og tænke over hvordan hun gerne ville males imens han selv dannede sig billeder inden i hovedet om hun skulle posere på en bestemt måde eller om hun skulle ligge ned eller hvordan. Der var rigeligt med muligheder og allesammen af dem var spændende. "Der er nemlig mange muligheder ja..... Men jeg er sikker på vi skal skal finde ud af noget rigtig smukt....."
Da hun så nævnte at hun gerne ville males kun iført silke, fik han lidt store øjne men et varmt smil var med og han sagde: "Kun silken? Jeg synes det lyder virkelig tiltalende...... Og så skal jeg gøre mit bedste for ikke at stirre for meget på dig....." Så blinkede han drilsk til hende inden han sagde: "Kom med så skal du se...... Jeg tror jeg har en idé....."

Så ledte han hende ind i en anden stue og rakte så armen ud mod en mørk antik sofa med høj ryg på hvorefter han sagde: "Hvad siger du til at posere på den? Og hvad farve silke kunne du tænke dig? Jeg har sort, hvid og mørkerød....." Selvom han sagde han nok skulle lade være, kunne han nok ikke helt lade være med at kigge på hende alligevel. Men hvis hun havde haft noget imod det så havde hun nok ikke foreslået at blive malet kun iført silke.
Roligt strøg han hende på ryggen imens han betragtede hende varmt og sagde: "Så håber jeg det er en god oplevelse.... Og du er langt den smukkeste vampyr jeg nogensinde har mødt..... Hvornår kunne du godt tænke dig at blive malet egentlig? Jeg skal jo lige hente tingene når det er...."
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Søn 25 Feb 2018 - 18:13

Da hun blev ledt ind i et rum, hvor der var en meget smuk mørk sofa med høj ryg kunne hun ikke lade være med at beundre det en smule, hendes blik gled hen over møblerne der var herinde i rummet, selvom der hvist primært kun var sofaen, men det var meget smuk, havde også det klassiske moderne over sig, så det passede til resten af hans hus, det havde den samme stil, det kunne hun huske at han havde fortalt hende. Hans spørgsmål omkring, hvornår hun ønskede at blive malet behøvede hun ikke tænke for meget over, så hun valgte at træde lidt tættere på sofaen, lagde en hånd ovenpå den høje ryg, hvorefter hendes hånd langsomt gled hen over et lille stykke på højryggen af sofaen, det føltes dejligt at røre ved."Jeg er klar til at blive malet nu, hvis du er"svarede hun og sendte ham et smil. Da han havde nævnt at han sikkert ikke kunne lade være med ikke at kigge på hende, kunne hun slet ikke lade være med at rødme en smule, hun flyttede sit blik fra ham hen på sofaen igen, og hun stod der og tænkte lidt, der måtte da også være et sted hvor hun kunne klæde om, eller måske få ham til at vende ryggen til så hun kunne skifte.

På den anden side var hun faktisk lidt genert over at han skulle se hendes krop helt nøgen, så derfor var hun nød til at bede ham vende ryggen til måske, men det var så kun når silken var hentet og alle de andre ting. Cara kunne igen forstille  sig det, det var virkelig spændende, hun var meget spændt på det, og at han ville kunne kigge meget mere på hende gjorde hende slet ikke noget, hun var glad for at få chancen for at være hans model, hun kunne slet ikke lade være med at rødme endnu engang over det han sagde, hende være den smukkeste vampyr han havde mødt det havde hun aldrig hørt før, og det havde hun slet ikke troet, så det kom helt overraskende for hende, men det fik hende også til at smile. Hendes blik var rettet på ham, et hvilende blik på hans ansigt, og efter få minutter valgte hun at gå hen foran sofaen, og satte sig ned på den, bare for at mærke hvordan det ville føltes"Man sidder da virkelig godt i den"sagde hun med et smil, og lod hænderne køre på hver deres side af sofaens stof. Så sad hun ellers bare der på sofaen, hendes blik var stadigvæk på Kaylan, hun ville ikke kigge væk fra ham i øjeblikket, og lagde det ene ben over det andet så hun sad lidt bedre på sofaen, det var en virkelig smuk sofa, og man sad virkelig godt i den.

Hurtig fik hun ideer til hvordan hun kunne posere på den, men hvis han jo skulle male hende var hun næsten nød til måske at holde sig til en posering. Men hun var ikke sikker, hvis der var noget måtte han sige det eller guide hende en smule, så hun vidste hvordan hun skulle være før han kunne male hende, men hu var sikker på at det skulle være med kun silke, og hun tænkte lidt over hans spørgsmål. Ja hvad farve skulle silken være, hun var ret hurtig til at beslutte sig og sendte ham et stort smil"Mørkerød helt klart... Jeg er sikker på det vil give et bedre farvespil, og passe bedre til både min hud, og hår"sagde hun efterfulgt af et mildt grin. Så ventede hun ellers på at han ville hente tingene, fordi hun var klar til at han skulle male hende, eller næsten klar hun manglede blot at tage tøjet af, men det ventede hun med til han havde hentet silken så hun havde noget foran sig, tænk at hun kunne være så genert over at vise ham hendes fulde krop uden tøj, men det var vel måske en normal ting.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Søn 25 Feb 2018 - 18:55

Så nikkede han roligt imens han smilede varmt og dragende til hende inden han sagde: "Klokken er heller ikke så mange som man skulle tro.... Ikke at det betyder noget..... Jeg glæder mig rigtig meget...."
Han kunne jo ikke læse hendes tanker men hendes kulør og den måde hun kiggede væk på, fortalte næsten hvordan hun havde det. Og skulle hun udtrykke det når han kom tilbage så kunne han godt sørge for at der var et sted hun kunne skifte.
Som hun strøg hånden hen over sofaen og satte sig i den, kiggede han på hende, han havde slet ikke lyst til at kigge væk igen. "Det gør man ja...... Jeg er også glad for den......" Hvis hun godt kunne tænke sig at sidde på en bestemt måde, ville han da meget gerne høre hendes ideer. De skulle nok finde ud af noget rigtig godt, det skulle nok blive spændende at male hende. Når han tænkte efter havde han aldrig glædet sig så meget til at male en som han glædede sig nu.

Da hun så valgte det skulle være den mørkerøde silke, nikkede han med et smil og dannede sig et dejligt billede inde i hovedet af hvordan det måtte se ud. Og han var ikke skummel eller noget men derfor kunne han jo godt nyde tanken om hende der sad nøgen i hans sofa. "Så henter jeg lige tingene..... Og når det hele er sat op, kan vi gå i gang....
Det bliver en fornøjelse at male dig....."
Så gik han roligt ind i et andet lokale hvor han hurtigt fandt sin taske med maletingene samt silken og så hans egen maleskjorte. Under den anden arm, tog han et lærred og staffeliet hvorefter han gik tilbage i stuen og sagde: "Så....." Staffeliet blev sat op med lærred og maletingene sat klar hvorefter han pakkede silken frem, det var en utrolig lækker blød silke i en smuk mørkerød farve. Efter at have givet hende stykket, smilede han og sagde: "Hvis du gerne vil have det.... Så skal jeg nok vende mig om så du kan skifte..... Jeg skal selv have en anden skjorte på..... Imens kan du fortælle mig om du har fået ideer til en måde du gerne vil posere på....."
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Søn 25 Feb 2018 - 19:31

Da han havde givet hende silke stykket mærkede hun, hvor blødt og dejligt det var at have i hænderne. Det var utrolig smukt og hun havde før rørt ved silke, det var virkelig noget stof ja nok det eneste stof hun fandt fascinerende og yndefuldt, og oveni det var stoffet også virkelig elegant på sin egen specielle måde. Hendes øjne faldt hen på tasken med hans malerting, og hun kunne se han havde fået gjort klar til at han skulle male hende, nu manglede hun bare at tage hendes tøj af, og bringe silken over sig, eller nærmere bare holde den foran sig, så hendes nøgne krop ikke var helt blottet. Den mørkerøde farve var virkelig flot, og hun kunne allerede gætte sig frem til at det ville se smukt ud i hendes hudfarve, de to kontraster sammen det måtte være smukt, og helt specielt. Hun lod et blik falde hen på Kaylan, og hun sendte ham et smil, og mens hun sad i sofaen og kiggede på ham kunne hun slet ikke undgå at få øje på skjorten han havde taget med, det var forstående at han selv skulle have noget andet på"Jeg glæder mig rigtig meget, og jeg er sikker på det bliver et smukt resultat...Det er jo dig der maler det"sagde hun og sendte ham et drilsk blik og matchende smil.

Efter lidt tid rejste hun sig op fra sofaen, og lod hendes blik falde ned på silken som hun havde i hænderne, hun kunne godt lide at røre ved det, det føltes så rart som det gled indimellem hendes fingre, og hvordan farven næsten strålede ved siden af hendes hud. Cara nikkede så til ham omkring at han kunne vende ryggen til, hvilket han hvist ville ende med at gøre, så hun fik hevet trøjen af, derefter nederdelen, ja nu stod hun bare iført et sort blondet undertøjs sæt, hun rødmede en smule, dog havde hun ikke noget imod, hvis han ville smugkigge en smule, hun ville ikke bebrejde ham for at gøre det, men hun ville ikke lægge mærke til det, for ligenu var hun igang med at tage alt hendes tøj af, trøjen var af og nederdel var af. Langsomt fik hun bundet hendes bh op, og langsomt trak hun trusserne ned og trådte ud af dem. Så fik hun et smil på læben, og valgte at folde alt hendes tøj pænt ved siden af sofaen. Så tog hun silken omkring sig, og satte sig ned på sofaeen igen"Jeg er klar Kaylan"sagde hun med en blid stemme, og holdte hendes blik hen mod ham, han skulle sikkert lige vende sig rundt først før han kunne se hende.

Hun sad tilpas i sofaen, det ene ben over det andet på en elegant måde, den mørkerøde silke der hang ned af kanterne på sofaen ved hendes ben, og hvordan farverne fra både sofaen, hendes hud, og silken passede sammen måtte se smukt ud. Hun kunne ikke selv se det, men hun var sikker på at det var det helt rigtige valg at vælge den flotte farve silke som hun havde valgt"Jeg håber jeg kan leve op til dine forventninger om en smuk, og dygtig model"sagde hun med en blid stemme igen, og et bredt smil på læben. Det var tydeligt at hun var spændt på det, og ventede på at han var klar, før ville hun ikke begynde at finde en posering hun skulle holde sig i, før han kunne begynde at male.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Søn 25 Feb 2018 - 19:49

Han grinede kort og slap et næsten forførende smil inden han sagde: "Jeg håber det bliver så godt som du lader til at være sikker på..... Jeg vil i hvertfald gøre mit bedste....."
Så vendte han ryggen til og kunne næsten se det for sig som hun klædte sig af. Ganske rigtigt kunne han heller ikke lade være med at kaste et kort blik over skulderen som hun stod kun i undertøj. Det sad helt fantastisk på hende, det var utrolig sexet. Derefter smilede han lidt for sig selv og begyndte at tage skjorten af hvorefter den blev lagt pænt sammen. Det passede nok ca med hun var klar at han havde taget maleskjorten over sig, en sort skjorte i utrolig let stof. Da hun så sagde hun var klar, vendte han sig roligt rundt imens han var ved at lukke skjorten. Det var dog tydeligt at han ikke var blufærdig på nogen måde, og hvis ikke hun kunne lide udsigten, sagde hun det jo nok.

Så lod han øjnene vandre hen over hendes krop som hun sad så smukt og hvilket vidunderligt syn det var. Silken kærtegnede hendes perfekte hud og det var sexet samtidig med det var meget smagfuldt. Brystvorterne kunne ganske svagt anes under det smukke stof og ganske som hun havde tænkt så var det en utrolig smuk kontrast. Det skulle nok blive et rigtig godt billede.
"Det gør du allerede...... Du er virkelig smuk..... Hvis jeg skal være helt ærlig så er det næsten synd at gemme kroppen væk men den silke lægger sig utrolig smukt omkring dig......"
Han lod den øverste knap på skjorten være åben og spurgte så: "Så er vi vist ved at være klar...... Hvordan vil du gerne sidde? Eller ligge?...... Tilgiv mig hvis jeg stirrer.... Men jeg kan ikke helt lade være"
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Søn 25 Feb 2018 - 20:28

At hendes brystvorter kunne ses lidt igennem silken gjorde hende slet ikke noget, lige i øjeblikket kunne det være lidt svært at tro på at hun ikke var blufærdig, men det var hun, hun havde intet imod at han havde mulighed for at kigge på både hendes krop, men også på hendes brystvorter der kunne ses, hun sendte ham et smil, og holdte hendes blik hvilende på ham.  Efter at hun så havde siddet og kigget på ham lidt, flyttede hun blikket væk fra ham, øjnene var faldet ned på silken, og hun tænkte en smule, ja hvordan skulle hun placere sig på sofaen, det var et godt spørgsmål, hun vidste hun havde nogle ideer til det, men det skulle hvist kun være en stilling og det skulle være en hun kunne holde imens han ville male hende. Den ene idé poppede hurtig op i hendes hoved efter den anden, men så fik hun en idé. Hun svingede benene op på sofaen så hun sad i en havfrue lignende stilling, hvor at silken blot fulgte med, det foldede smukt både over hende, men også ned af sofaen hun sad på. Det var stadigvæk et smukt stof, utrolig flot farve, og dog havde det på en måde ikke undret hende at han havde noget silke, det var vel også et elegant og yndefuldt stof.

Så sad hun i havfrue stillingen på sofaen, hendes ene hånd holdte hun ved brystet for at holde silken oppe så den ikke ville vise hele hendes krop. Og hun sad og var klar til at han skulle male hende, hun var mere og mere spændt, især på hvordan resultatet ville blive af det, så rystede hun kort på hovedet af det han sagde, med undskyld hvis han stirrede det gjorde slet ikke noget, hun holdte blikket hvilende på ham, og sendte ham et smil"Det skal du ikke tænke på... Det er helt okay, og hvis du tænker en anden stilling vil være bedre må du sige til"Sagde hun med ærlig og bestemt stemme. Det var jo ham der skulle male hende, så han havde det bedste overblik over hvordan det måtte se ud, og hvordan det skulle se ud, så hun sad blot og ventede lidt, det kunne være han havde en bedre stilling hun kunne sidde i. Hans ord om at hun igen var smuk fik hende endnu engang til at rødme en smule, men hun kiggede ikke væk fra ham som hun havde gjort før, nej hendes blik hvilede sig på hans ansigt, og hun havde et varmt smil på læben.

Synet af ham i skjorte var et tiltrækkende syn, og det fik hende til at lade hendes øjne glide ned ad ham kort, hun kunne slet ikke lade være når han havde ladet den øverste knap være åben. Hun var nød til at komme til sig selv før hun begyndte at få alle mulige tanker om det ene og det andet af intense og kærtegnende ting. Hendes hår foldede sig ned over brystet, og hun sad nu meget godt i sofaen, hun var nysgerrig på om han fandt den stilling hun sad i som en god idé, eller om han havde andre ideer."Jeg er efterhånden mere og mere spændt på det"sagde hun så med en venlig stemme, og et bredt smil. Hendes blik var rettet på hans ansigt, og hun fik øjenkontakt med ham, i øjeblikket valgte hun ikke at sige noget, hans øjne var flotte det vidste han, og det var svært ikke at kigge på dem, eller generelt kigge på ham"Du må sige til hvis du ønsker jeg skal sidde i en anden stilling, eller hvis jeg skal ligge ned...Det er jo dig der kan se helheden af det hele jo"sagde hun og sendte ham et forførende blik, og et blidt smil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Søn 25 Feb 2018 - 22:09

Han smilede varmt som hun satte sig til rette og hvilket et vidunderligt syn det var. Roligt trådte han et skridt tilbage så han kunne se hende ordentligt og man kunne tydeligt se på hans blik at han nød udsigten virkelig meget. Hun var så utrolig smuk og han var helt stolt over hun ville males af ham. Heldigvis havde de masser af tid så der var heller ingen grund til at forhaste noget.
"Det er jeg glad for du siger..... Der er ingen grund til at ændre hvordan du sidder..... Du er helt perfekt sådan der.....
Jeg kan slet ikke få øjnene fra dig igen...... Det har jeg heller ikke lyst til...."
Han bed selvfølgelig mærke i hvordan hun så på ham med de rødmende kinder så han kunne heller ikke undgå selv at føle sig varm. "Det var den rødmen der...... Jeg kan lide det....."

Så stillede han sig op til staffeliet og tog palletten op hvor han så begyndte at komme nogen farver på. Det var tydeligt noget han havde prøvet før for han bevarede øjenkontakten med hende uden problemer. "Jeg er også utrolig spændt......" Da hun så sendte ham det forførende blik, smilede han selv dragende og fik en idé. "Jeg fik faktisk en lidt vovet idé....... Den er dristig så du må endelig sige til hvis det er for meget..... Silken klæder dig....
Men skal vi ikke gøre det mere vovet?.... Hvis du synes så kunne du sænke silken ved det ene bryst så meget som du føler for.... Så kan jeg endnu bedre fange følelsen fra dig..... Og hvis det hjælper dig, skal jeg nok åbne skjorten helt..."
Den sidste del blev sagt noget drilsk men det ville ikke genere ham
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Søn 25 Feb 2018 - 22:36

Hans vovende idé fik hende til at kigge med et drilsk smil på ham, og hun havde pludselig fået en lidt mere vovende idé, og hun var allerede spændt på hvordan han ville reagere over det, så hun havde et drilsk næsten lokkende smil på læben, hvorefter hun langsomt lod silken falde ned fra hendes bryst så hele hendes underliv var dækket af silken, men den øverste del af hende ikke var dækket. Så holdte hun en hånd mod hendes bryst, og den anden var placeret elegant ned langs hendes krop. Det var tydeligt at se, at hun havde en flot figur, og silken passede helt perfekt ind, både til det sammenspil der var mellem sofaen og hendes hud, men også for selve billedet. Dog havde hun slet ikke noget imod at han kunne se hendes bryster nu, det havde hun slet ikke noget imod, så hun holdte hendes øjne på ham og sendte ham et næsten lokkende og forførende smil"Bedre"sagde hun så lidt drilsk. Hendes hænder kærtegnede silken der lå over hendes underliv, og lidt imellem hendes ben, det føltes så dejligt, og virkelig rart, det var også noget blødt stof, og noget man kunne nyde i længere tid. Hans ord om at han kunne åbne lidt mere af hans skjorte fik hende til at sende ham et drilsk blik, for det havde hun slet intet imod hvis han gjorde.

"Det må du meget gerne... Vil jeg da ikke klage over, for den skjorte klæder dig...Men er det her bedre"spurgte hun så undrende og lod hendes øjne glide ned ad hende, hele hendes overkrop var blottet, der var intet silke i vejen, dog havde hun ikke noget imod det, hendes øjne faldt langsomt op på ham igen. Hun fangede igen hans øjne så de havde øjenkontakt, dog vidste hun godt at han skulle koncentrere sig om at male hende, og da han nævnte rødmen kunne hun ikke lade være med at stryge en hårtot væk fra ansigtet og hun nikkede"Ja jeg kan næsten ikke lade være...Når du siger så søde ting til mig... Det er jeg slet ikke vant til"sagde hun med blid stemme, hvorefter hun lagde hovedet en smule på skrå, hendes blik var dog stadigvæk rettet på ham. Han havde nævnt at han slet ikke ville kigge væk fra hende, og det syntes hun kun var en god ting, desuden var det også hende der var i hans fokus ligenu, mest fordi hun sad model for ham.
Ja de havde masse af tid, der var stadigvæk aften, og de kunne nå at lave en helt masse ting, de havde allerede været på café og mødt hinanden i parken.

Nu var det nået til at hun havde fået en rundvisning, set poolen og set lidt af hans hjemland igennem en illusion, og ja nu sad hun model på hans flotte sofa i rummet de var inde i. Hun følte sig meget klar, og var meget glad for at hun måtte få lov til at være hans model, og få lov til at blive malet af ham. Cara havde et blidt smil på læben, og hun var sikker på at aftenen var fyldt med andre spændende ting, og hun var sikker på hun sikkert ville opleve mere end bare at blive malet af så dygtig en person som Kaylan. "Jeg håber du kan male og koncentrere dig hvis jeg ser sådan her ud"sagde hun drilsk, og fik sendt ham et forførende blik, hun hentydede tydeligvis  til hendes bryster der var fri for silken, det var ikke bare det ene men begge to. Ja silken hang nu bare over hendes underliv, og var foldet fint ned over hendes ben lidt, og lidt indimellem hendes ben, det måtte være svært for ham at male hende hvis han ikke havde koncentration eller ja hvis hun så drilsk havde valgt at lade silken falde ned fra hendes bryst."Jeg er allerede spændt på resultatet"grinte hun så mildt, og kiggede fortsat på ham hun flyttede ikke blikket holdte blot hendes øjne på ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Søn 25 Feb 2018 - 23:14

Hendes ansigtsudtryk sagde nærmest det hele, hun var sensuel og forførende. Hun virkede tydeligt til at være med på hans idé og han bed sig kort i underlæben som hun lod silken falde ned og afsløre hendes utroligt smukke bryster. Hvis ikke det var fordi han vidste bedre, ville han tro der var koldt eller også blev hun lidt mere end glad. Hendes brystvorter strittede i hvertfald dejligt. Så nikkede han lidt inden han sagde: "Meget bedre...... Det er en udsigt jeg sagtens kan vænne mig til..... Man bliver da helt varm....."

Da hun så nævnte hvordan han gerne måtte tage skjorten af, smilede han forførende til hende og smilede varmt imens han sagde: "Det er bestemt bedre..... Selvom det sorte undertøj også klædte dig så er det der virkelig et vidunderligt syn..... Jeg siger så søde ting til dig fordi jeg mener dem..... Og nu havde jeg jo egentlig bare sagt jeg ville åbne skjorten.... Men når du nu sidder så smukt....."
Så åbnede han skjorten helt og tog den også helt af inden han lagde den på tasken og stod så hun kunne se hans markerede overkrop alt det hun ville.
Det ville uden tvivl blive en meget intens aften og det var fantastisk at de havde masser af tid tilbage, det var ikke til at sige hvad de ville komme til.

Så gik han op til staffeliet og drejede det lidt så hun bedre kunne se ham hvorefter han blinkede til hende og sagde: "Jeg vil da gøre mit bedste.... Og min koncentration kan være svær at bryde....." Han tvivlede nu ikke på hun kunne hvis det var det hun ville. Så gik han langsomt i gang med at tage de første penselstrøg og havde ind imellem blikket hvilende på den skønhed der nu sad så lækkert på hans sofa
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Søn 25 Feb 2018 - 23:34

Da så begyndte at male på hans lærred sørgede hun for ikke at flytte sig, hun var nød til at holde den position hun havde ligenu, men det var heller ikke noget problem for hende, det kunne hun nemlig sagtens. Desuden sad hun rigtig godt i sofaen, den var rar at sidde i, og hun lige i det øjeblik kunne hun slet ikke lade være med at forestille sig, hvordan alle hans andre møbler måtte være ligeså bløde og flotte. Det med det morderne stil klædte rummet så godt, og hun var næsten sikker på at de andre rum, og steder hvor der var morderne møbler og genstande ville være ligeså flot. Hendes blik hvilede på ham, og hun havde et stærkt blik der både udstrålede en sikkerhed, en tryghed og en intenshed hvilket var meningen at hun havde det blik, det var mest fordi det ville sikkert se godt ud på hans lærred, hun kunne nu også meget godt lide at sidde der i sofaen og kigge på ham, og selvfølgelig kunne hun godt lide at mærke opmærksomheden han sendte hende, og gav hende. Det ville enhver kvinde da ikke klage over, og at hendes brystvorter strittede gjorde hende slet ikke noget, hun havde dog mærket lidt kulde, men det gjorde slet ikke noget.

Det var da også lige før at hun ødelagde hendes udtryk ved at se at han havde taget skjorten af, hun holdte dog hendes positionen, og måtte vente med at give ham kompliment for hans udseende igen efter at hun var blevet malet. Det var nu meget hyggeligt, hun vidste at de sagtens kunne finde noget at bruge aftenen på, ingen tvivl omkring det. Hendes blik hvilede fortsat på ham, og hun kunne mærke hvor spændt hun mere og mere var blevet efter at se resultatet når han var færdig, og hun var sikker på at han ville gøre det unikt som resten af hans malerier"Det er jeg glad for at høre...Jeg siger tak for det...Jeg kan godt lide at høre dem"sagde hun og hentyde til hans søde ord til hende, hun kunne ikke lade være med at svare ham, og håbede ikke det ville betyde noget for maleriet, hun havde hørt at når man sad model skulle man sidde helt stille. Det var svært efter længere tid, men hun brød det ikke, hun vidste hun kunne klare det, og hun kunne godt lide at være hans model i dette hyggelige og intense øjeblik. Ja der skulle sikkert nok ske en helt masse spændende ting i løbet af aftenen for ikke at nævne natten.

Det gad hun ikke tænke så meget mere over, hun håbede at hun kunne overnatte hos ham, men alle de slags ting  med tiden, ligenu var det maleriet der var fokus på. Cara havde et smil på læben mens han malede hende, hun kunne høre hvergang hans pensel ramte lærredet, og hun kunne se og mærke på ham at han faktisk godt kunne lide at male hende, der var bare noget over ham der sagde det, og fortalte hende at han nød det, nød synet og nød at kigge på hende. Hun vidste undervejs ikke hvor langt han var med at få malet hende, men hun var tålmodig, og flyttede sig ikke ud fra hendes stilling. "Jeg er spændt på resultatet"fik hun så sagt med en blid stemme.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Søn 25 Feb 2018 - 23:49

Så smilede han intenst som hun takkede for hans ord hvorefter hans blik vandrede over hende endnu en gang imens han sagde: "Så er det vel nok heldigt at jeg kan lide at sige dem..... Jeg har altid ment at en rose vokser bedst når den får at vide den er smuk......" Han havde godt bemærket hvordan hun havde reageret da han havde smidt skjorten, men det var kun en god ting. Hun skulle jo også helst nyde det hun så.
Da han havde fået malet lidt og hun så nævnte hvordan hun var spændt på resultatet, lagde han palletten forsigtigt fra sig og gik hen til hende. Foran sofaen knælede han ganske let og så hende meget intenst i øjnene inden han strøg en finger ganske let langs hendes kæbe. "Det er okay.... Du må gerne snakke og bevæge dig..... Hvis det bliver et problem for billedet, kommer jeg bare hen og retter på dig......"
Så rejste han sig og gik roligt hen for at male videre. Han vidste jo selvfølgelig ikke om hvor vidt hun ville overnatte hos ham eller noget, men nu kunne de jo også se hvordan tiden gik.
Noget sagde ham de godt kunne lide at drille hinanden lidt, og det nød han egentlig. For det måtte jo betyde at hun også godt kunne lide det og var tryg.

Da hun så sagde hun var spændt på resultatet, smilede han forførende til hende og sagde: "Jeg tror også det bliver rigtig godt.... Det her er nok den bedste gang jeg nogensinde har malet nogen.... Og du ser helt fortryllende ud... Men min koncentration holder dog endnu...." Det var lidt som om han udfordrede hende til at teste hans koncentration, det var egentlig også hans erfaring at et billede blev bedre på den måde.
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 26 Feb 2018 - 0:12

Det havde hun slet ikke set komme at han ville lægge paletten fra sig, for at gå hen til hende, ikke nok med det havde han knælet ved hende, følelsen af hans finger der rørte ved hendes hud føltes rart og fik hende til at holde den intense øjenkontakt med ham, selvom det var lidt svært eftersom hun kunne se hans markeret overkrop men hun holdte øjenkontakten i øjeblikket. Da han så gik tilbage for at male videre, kunne hun ikke lade være med at mærke den røde farve i kinderne, hun rødmede igen det var mystisk og underligt på en måde det lignede ikke hende, men det var fordi han var så sød mod hende, hans søde ord, det var ren ærlighed det kunne hun høre. Hans berøring mod hendes hud var hun allerede begyndt savne så straks han trådte væk, men det gjorde ikke noget han skulle jo male videre, men det var elegant og sødt gjort af ham"Det er jeg sikker på du har ret i..Jeg har dog aldrig hørt det før men jeg er sikker på det passer"sagde hun og nikkede til ham. Årh roser var der noget mere smukt i hendes øjne i form af blomster så var det roser, men kunne alle kvinder ikke lide dem, de var både romantiske, smukke, strålende, og duftede så godt.

Det var tydeligt at de godt kunne lide at drille hinanden, og det kunne hun også godt lide, at der skete sådan noget var da altid hyggeligt. Aftenen var godt igang allerede, og Cara var spændt på at se hvor denne aften ville føre hen, og spændt på at se lidt mere af hans hjem. Hun havde endda også haft tanken om en svømmetur i poolen, der var mange muligheder hvad man lige kunne lave men ja tiden måtte se an hvad der ville ske, dog var der en ting hun var sikker på, og det var at hun ikke havde lyst til at slutte hans selskab, hun havde ikke lysten til bare at tage hjem igen, hun hyggede sig sammen med ham, og det var ikke det hun til at starte med havde troet. Men en vampyr og elver de kunne sagtens more sig sammen, og have nogle interessante øjeblikke det havde hun og Kaylan været et godt eksempel på"Roser er noget af det smukkeste i form af blomster...De er så fascinerende...De udstråler en glanshed og skønhed...Det er helt klart min yndlings blomst"sagde hun så og smillede varmt, hvorefter hendes blik begyndte at blive lidt mere intens men også blidt.

Han nævnte at hans koncentration holdt ud, det var godt nok, selvom hun havde haft tanken om at drille ham lidt mere, måske forføre ham lidt mere men hun holdte det tilbage. Hun var bare blevet så spændt og nysgerrig på et endelig resultat af maleriet af hende,  ja gad vide hvordan det ville se ud, der var efterhånden kommet en stor nysgerrighed i hende omkring det"Jeg holder også positionen her i sofaen, selvom..."stoppede hun så hvorefter hendes smil blev en smule større, og der lå klart noget forførende og drilsk over det"Jeg nyder synet af dig i bar overkrop, er du sikker på du ikke prøver at distrahere mig"spurgte hun med en drillende og venlig tone.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 26 Feb 2018 - 1:00

Som han gik tilbage for at male, kunne han også godt mærke at han havde egentlig ikke lyst til at stoppe med at røre hende. Men nu var det jo heller ikke til at sige hvor aftenen og natten endte henne. Måske kunne de tage en svømmetur i poolen under stjernehimlen, eller noget helt andet, det var ikke til at sige. Så kiggede han smilende på hende som han kom op til staffeliet igen og hans smil var varmt og forførende. "Du har ret.... Roser er noget magisk i sig selv..... Skønhed og elegance..... Selv deres kronblade er perfekte ved selv en berøring..... Lige som dig....."
Han kunne virkelig godt lide at røre hende, hendes hud var lige så blød som silken hvis ikke mere. Og den smukke røde farve hun fik af hans berøring og blik var helt fantastisk. Roligt gik han lidt mere i gang med at male videre. Han havde så småt fået styr på faconen i billedet hvilket også var derfor hun godt kunne bevæge sig eller snakke. Nu kom den spændende del af billedet, nemlig at få detaljer på.

Han havde heller ikke lyst til hun skulle afsted igen, han elskede hendes selskab og den særlige kemi mellem dem. Den var næsten sensuel og meget varm, så det var ikke usandsynligt at der ville ske mere. Og hvis der gjorde, ville det ikke genere ham det mindste. Og hun virkede heller ikke til at se sig fri for den tanke. Da hun så nævnte hvordan hun holdt positionen med besvær fordi hun kunne lide synet af ham og han måske distraherede hende, grinede han kort og gav hende et meget forførende smil inden han sagde: "Du må se alt det du vil...... Og du distraherer da også mig.... Det er dig der ligger med en nøgen og helt perfekt krop kun halvt dækket af silke..... Så vi må jo se om jeg kan holde koncentrationen..... Jeg er heldigvis på et punkt hvor jeg godt kan blive distraheret.... Men distraherer jeg da for meget?....." Der var en sjov leg med at drille hinanden og han kunne rigtig godt lide den måde hun sad på og holdt på hendes eget bryst
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 26 Feb 2018 - 1:20

Selvom hun ikke vidste hvor langt han var med at male hende, så kunne hun godt fornemme at han var nået dertil, hvor det interessante kom nemlig detaljerne, det var tit vildt hvor meget detaljer kunne gøre ved et billed, det samme som lys og skygge, det kunne gøre rigtig meget, tit tænkte de fleste nok ikke over det, men der var enlig nogle enkle ting der spillede ind ved et maleri. Men hvis de ting ikke havde været der, ville et billed nok også være kedeligt at kigge på, og det ville sikkert heller ikke fange opmærksomhed og fokus. Fortsat sad hun i sofaen, stadigvæk med hendes blik hvilende på hans ansigt, det blide smil havde hun fortsat på læben, og han var måske nået dertil, hvor hun sagtens kunne bevæge sig rundt i sofaen, for han manglede hvist ikke særlig meget igen. Dog vidste hun det ikke, men ved at se hans ansigtsudtryk, og mærke den koncentration han stod og havde kunne hun godt fornemme, at han ikke manglede så meget igen, hvilket kun gjorde at hendes nysgerrighed blev større og større.

"Mener du det...Men er en rose ikke meget smukkere, den udstråler sikkert endnu mere end jeg gør...Jeg har altid beundret roser de er så fascinerende"sagde hun med blid stemme, og et næsten drømmende blik. Ordet magisk fik hende også til at tænke lidt, der var vel også noget magisk over denne aften her, alting føltes så rart, hyggeligt og trygt. Den følelse havde hu havde aldrig haft sådan rigtigt før, hvergang hun stolede på nogen endte de tit med at forråde hende, eller lyve overfor hende, hvorfor forstod hun aldrig. Hendes blik hvilede igen på Kaylan, og udstrålede et gnist og intenshed, hvorefter hun sendte ham et smil"Men du er ligeså flot som jeg er smuk...Din udstråling og udseende er god til at fange en"sagde hun og blinkede så drilsk til ham.

Ja hun var bestemt også sikker på at de måske kunne tage en tur i poolen, nyde det under en himmel fyldt med stjerner, ideen lød meget hyggelig, og udover den idé var der helt sikkert også mange andre ideer. Tid havde de masser af, og i hinandens selskab kunne de da aldrig kede sig. Cara var nysgerrig over hvordan det måtte være for ham at stå og male hende, at havde fokus på hende, og næsten fordybe sig i hans kunst, og teknik, dog var hun også sikker på at resultatet ville blive fremragende, og helt unikt. "Jeg er glad for at du vil have mig som model...Det er rigtig hyggeligt"sagde hun så med venlig stemme, og et bredt smil på læben. Silken var dejlig som altid, den var blød, men at han nævnte hendes hud var blødere fik hende blot til at smile lidt større.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Kaylan Du'Dannan Man 26 Feb 2018 - 1:36

Da hun spurgte om ikke rosen havde mere udstråling end hun havde, smilede han varmt og dragende til hende inden han rystede på hovedet inden han så drejede sig mere over mod hende. Så kunne hun også langt bedre se ham, han elskede den måde hun kiggede på ham. "Jeg vælger at se det som du har langt mere udstråling og skønhed end rosen..... Det er dig jeg maler og ikke den...... Rosen er smuk men den kan ikke holde mit fokus som du kan.... Og du har noget rosen ikke har....." Det var fuldt ud med vilje at han ikke sagde mere end det, for så kunne hendes sind måske selv forestille sig nogle ting. Et forsigtigt drilleri men det var skam ment på en god måde.
Han malede videre som hun kommenterede hvor flot hun syntes han var hvorefter han ikke kunne lade være med at spørge: "Man skulle næsten tro du prøvede at bryde min koncentration eller forføre mig..... Slet ikke dårligt...." Det var noget der var med til at gøre aftenen langt mere intens og han elskede hvert et sekund.

Hun var utrolig dygtig til at sidde stille men en lille del af ham håbede på hun måske ville prøve mere på at drille ham. Hvordan kunne han selvfølgelig ikke sige men han var sikker på hun nok skulle have nogen spændende ideer. Og hvis hun havde, havde han også nogle ideer klar til at give igen. Og det var langt fra utænkeligt at han ville røre hende igen.
"Selvom det er svært ikke at kigge på dig hele tiden.... Så hygger jeg mig også rigtig meget med at male dig....
Jeg blev da helt varm da du valgte at sidde sådan med silken i stedet for..... Den måde din hånd hviler på dit bryst....
Eller den måde du lader silken gemme dig lidt.... Det er virkelig tiltalende.... Så jeg gør selvfølgelig mit allerbedste for at det bliver rigtig godt..... Jeg er da meget spændt på hvad du synes.... Og så kan jeg godt lide den måde du kigger sådan på mig....."


Så meget var der ikke igen men der var stadig en del han skulle have på for det skulle gøres ordentligt. Han glædede sig meget til at høre hvad hun syntes om billedet men samtidig med glædede han sig også til hvad der skete bagefter selvom han ikke vidste hvad det var endnu
Kaylan Du'Dannan
Kaylan Du'Dannan
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter

Antal indlæg : 219


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Cara Man 26 Feb 2018 - 2:00

Eftersom at hun havde siddet i den stilling i noget tid nu valgte hun at ligge sig helt ned i sofaen, stadigvæk med det ene ben krydset over det andet, silken lå stadigvæk og dækkede for hendes underliv, og lidt af den nederste del af hende, man kunne godt se noget af hendes ben, og silken der foldede så elegant og faldt smukt ned ad det andet ben, det hele måtte se smukt ud, og ikke nok med det faldt silken også ind imellem benene som før. Den ene hånd holdte hun stadigvæk ved hendes bryst, og den anden lå hvilende ved siden af hendes krop, den nye stilling hun var placeret i kunne godt blive interessant, og hun håbede at han kunne bruge det til noget, ja hun var også lidt nysgerrig efter hvad han ville sige til det, hvad hans reaktion ville være. Men selvom hun lå i den her nye stilling kunne det godt se ud som om silken var ved at glide helt af hende, dog gjorde den ikke det fordi hun holdte lidt fast om det med hendes hånd der hang ned ad siden på hende. "Det føltes rart med noget andet, og jeg må indrømme jeg ligger godt"sagde hun og sendte ham et næsten lokkende blik, og et blidt smil.

Det var klart hun lå godt i sofaen den var så blød, og at hun ikke havde noget tøj på gjorde bare at det gav en bedre følelse. Mens hun lå ned i sofaen drejede hun hovedet en smule, så hun kiggede hen på ham. Igen hvilede hendes blik på ham, men denne gang havde hun fanget hans øjne, det føltes på en måde meget intens, og smilet på hendes læbe var blevet lidt større, det var flere gange tydeligt at se på hende at hun hyggede sig, og at hun var nysgerrig på hvordan hans maleri ville se ud når det var færdig, godt nok manglede han noget men hun kunne sagtens vente, de behøvede ikke skynde sig jo"Hvad vil du gøre hvis jeg bryder din koncentration... Hvis jeg slet ikke kan lade være med at drille dig...Eller forføre dig"sagde hun med en blid stemme, og blinkede drilsk til ham. Okay hun kunne slet ikke lade være med det, hun kunne godt lide at drille ham, og synet af ham stående der med pensel i hånden, en bar overkrop, de flotte øjne og den udstråling hvordan var det ikke svært ikke bare at forføre ham en smule, og hele tiden kigge på ham. "Jeg føler mig virkelig heldig over at jeg kan være model for dig...Det er ikke tit jeg får det tilbud...Men jeg ser mig heller ikke som en model"sagde hun ærligt.

Da han så nævnte at hun havde langt mere udstråling end rosen, og at hun havde langt mere skønhed kunne hun slet ikke undgå at næsten kigge overrasket på ham mens hun rødmede en smule, det var virkelig sødt af ham at han syntes det, det gjorde hende glad at høre. Hun kunne godt høre at han mente det, hvilket var dejligt, og hun ændrede så blik så det ikke længere var overrasket men et varmt blik hun sendte ham, ligesom at han godt kunne lide hendes blik, ligeså meget kunne hun lide hans blik. Der var en ting han havde nævnt der fik hende til at tænke, ja hvad var det han mente med hun havde noget rosen ikke havde, det tænkte hun lidt over men var nysgerrig"Hvad har jeg som rosen ikke har...Du har fanget min nysgerrighed igen... Jeg kan slet ikke tænke mig frem til det"sagde hun med et venligt smil, og betragtede ham, lod hendes blik glide ned ad ham, og låse sig fast på hans øjne igen. Hans ord om at han ikke kunne lade være med at kigge på hende, gjorde at hendes smil igen blev større"Jeg kan godt lide du kigger på mig...Følelsen af at mærke det...Og hvordan du både er koncentreret men også udstråler...Det ser rigtig smukt ud"sagde hun så, og sendte ham denne gang et varmt smil og blidt blik.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Music to lift the Spirits (Cara) - Page 2 Empty Sv: Music to lift the Spirits (Cara)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum