Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gående gennem terre's gader EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gående gennem terre's gader EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gående gennem terre's gader EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gående gennem terre's gader EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gående gennem terre's gader EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gående gennem terre's gader EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gående gennem terre's gader EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gående gennem terre's gader EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gående gennem terre's gader EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gående gennem terre's gader EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gående gennem terre's gader

Go down

Gående gennem terre's gader Empty Gående gennem terre's gader

Indlæg af Zankuji Ons 9 Jun 2010 - 11:25

S_terre
T_18.00
O_en masse mennesker
P_kig på mit billede
D_9/6
V_blid blæst



Jaster kom gående ned gennem Terre's gader og kiggede rundt i gaderne *gud hvor er her mange mennesker*tænkte han og fik vidre da der var en stror mand der gik ind i ham så de begge væltede "hey se dig for"sagde manden der var ved at rejse sig op. Jaster rejste sig bare op "se selv for kødklump"sagde han og gik vidre "kødklump bare vent hvis jeg for fat i dig"sagde manden efter jaster. Jaster vente sig i et kort øjeblik "ja hvad vil der så ske"sagde han bare og vente sig så igen og gik vidre *stor i sin kæft men svag*tænkte han og gik vidre gennem terre's gader.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Gående gennem terre's gader Empty Sv: Gående gennem terre's gader

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 11:32

Trecia gik stille og roligt igennem gaderne, hun studerede husene omkring sig. Hendes blik blev fanget af nogle mennesker der gik forbi hende, dog fjernede hun hurtigt blikket fra det, over på to mænd, som var kommet op at skændes kort. Hun rystede kort på hoved, før hun rettede sit blik ligeud igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gående gennem terre's gader Empty Sv: Gående gennem terre's gader

Indlæg af Zankuji Ons 9 Jun 2010 - 11:38

*der var en der kiggede på mig og ham manden*tænkte han og kiggede efter den person og gik efter personen uden personen ville kunne opdage ham på nogen måder han fuldte efter personen gennem den store menneske mængde *hvem kan det være*tænkte han og kiggede på personen mens han fuldte efter personen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Gående gennem terre's gader Empty Sv: Gående gennem terre's gader

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 11:46

Hun gik bare stille og roligt videre. Selvom der var mange mennesker, så det ikke ud til at besvære hende ved at komme frem. Hun drejede ned af en lille mindre gade, hvor der ikke var så mange mennesker som på den anden. Hendes blik udforskede alt omkring hende nysgerrigt. Hun kunne se en større gade længere fremme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gående gennem terre's gader Empty Sv: Gående gennem terre's gader

Indlæg af Zankuji Ons 9 Jun 2010 - 12:14

Han hoppede op på taget af et hus og kiggede på personen og hoppede ned på den anden side og stilte sig på gaden og kiggede på personen som vidste sig at være en pige "hey"sagde han og kiggede på pigen med et stille smil og kiggede på hende "du kiggede på mig og ham den anden mand ikke"spurgte han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Gående gennem terre's gader Empty Sv: Gående gennem terre's gader

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 12:18

Trecia stoppede forskrækket op, da manden oppede ned foran hende. Hun stoppede med at gå, og gik i stedet et skridt tilbage, som en ren refleks. Det tog hende noget tid at genkende ham. "Ja, jeg så på jer." svarede hun stille. Hun studerede personen foran sig. "Hvorfor egentlig? Måtte jeg ikke det?" Spurgte hun bagefter. Hun kiggede stille på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gående gennem terre's gader Empty Sv: Gående gennem terre's gader

Indlæg af Zankuji Ons 9 Jun 2010 - 12:34

"jo jo men følte mig bare troet af det ikke andet"sagde han med et stille smil. "undskyld at jeg forskrækkede dig"sagde han med et stille smil "mit navn er jaster"sagde han og kiggede på hende og håbede på at det ikke gjorde noget at han bare hoppede ned foran hende. Han stod og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Gående gennem terre's gader Empty Sv: Gående gennem terre's gader

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum