Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Terres gader, er triste om natten (Noir) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Terres gader, er triste om natten (Noir) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Terres gader, er triste om natten (Noir) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Terres gader, er triste om natten (Noir) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Terres gader, er triste om natten (Noir) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Terres gader, er triste om natten (Noir) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Terres gader, er triste om natten (Noir) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Terres gader, er triste om natten (Noir) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Terres gader, er triste om natten (Noir) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Terres gader, er triste om natten (Noir) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Terres gader, er triste om natten (Noir)

Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Logan Man 28 Feb 2011 - 15:35

Sted: Terres centrum
Tid: 00.23
Dato: natten til den 9 marts
Vejr: Lidt koldt det er vel 1-2
Omgivelse: skraldespande, butikker der er lukket, ingen mennesker da de fleste er hjemme og sove.
Påklædning: Skudsikker vest, løse sorte bukser, hvid tank top og sorte bokse handsker uden fingre (http://www.knockoutsports.dk/images/gloves/fightgloves/ko3_4finger1.gif).

Logan kom gående igennem Terres gader, på ind mod centrum.
Han var gået udenfor for at finde et sted at samle sine tanker, han måtte finde en måde at få våben til sine oprører men dog stadig på en diskret måde. Men også for at lede efter mulige vampyrer der var uden for på den her tid, hvilke en del var da de ikke kunne tåle sollys.
Logan brød sig ikke om tanken, at en eller anden af Malakel spioner kunne følge ham i skyggerne uden at han vidste det, men hvad var sandsynligheden for det? ikke så stor men den kunne være det.
Logan tog en øresnegl i øret for at høre om der var nogle meldinger om vampyrers færden i byen.... Men han kunne ikke høre noget han ikke vidste i forvejen. Han tog den ud igen, han måtte bruge alle sine sanser for at finde en vampyr i gaderne om natten.
Han havde sit sædvanlige udstyr på, sine 4 M9'er fordelt 1 på hvert lår, 1 i sit bælte og en under sin venstre arm, på ryggen havde han et sværd sammen med to knive og til sidst hans nyeste våben til samlingen, i sine handsker kunne der komme 17 cm stål klinger ud, som han kunne bruge som en slags klør, de var knivskarpe og kunne stort set skære igennem alt.
Han så sig over skulderen, intet at se. Logan stoppede ved en lille gyde ikke så stor, men satte sig der inde så man lige præcis ikke kunne se ham, på grund af skyggerne, han sad der, dels for at holde en pause men også for at holde udkig for at se om nogle forfulgte ham.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 15:58

Lange skridt, sorte stiletter med 10 cm høje hæle, lange smukke ben der var blottet og havde ingen netstrømper på eller noget?, en stram sort nederdel der posede lidt forneden og så en stram hvid tshirt og så en lang halskæde der var sort der havde lidt vedhæng her og der hængende i sig fordi den samlede sig på midten og hang samlet lidt et stykke i ca? 4 cm ned af ved brysterne satte den sig nemlig sammen. Der var guld vinger som vedhæng i den.
Hun havde guld øreringe der var runde og hendes platinske hvide lange flagrende hår var sat op i en hestehale dog hang der 2 hårlokker ned ved siden af hendes ansigt/kæbe.
Hun så let rundt med de lidt lysende rav gul øjne af hendes i mens ringen på hendes finger glinsede, den havde en smuk grøn sten i sig der nærmest lyste i månens skær vis dog månen ramte den eller var fremme for den sagsskyld..
og så bar hun en hvid jakke ud over dette tøj, dog kunne nederdelen ses neden under efter som den gik til over knæene af hende.
*Hmm?? lo..logan*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Logan Man 28 Feb 2011 - 16:11

Logan så op i det han hørte stilet hæle ramme asfalten, var der bid eller var det bare endnu et væsen som ikke var vampyr.
*Vent er det Noir? eller jeg er bare så træt at det ligner hende?" tænke Logan og så på kvinden.
Han tog et par lydløse skridt frem om bag kvinden, holdt hende for munden så hvis det var en vampyr kunne hun ikke råbe om hjælp, "ssh, jeg vil ikke gøre dig noget ondt.. Bare rolig" Hviskede Logan i øret på hende han trak hende ind i gyden og slap hende.
Logan så overrasket på hende, det var Noir! "Noir, hvad laver du her? klokken er halv et om natten, burde du ikke ligge i din seng? SÅ du ikke kommer for sent til skole?" Sagde Logan og rørte sit ansigt med højre hånd samme hånd havde holdt hende for munden med. Han ville mærke om det var ham eller Noir der var kold, for han syntes at idet han rørte Noir føltes han fingre kolde.
"Noir er du okay? du virker ret kold, altså ikke på væremåden, men på din temperatur" Sagde Logan og så på hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 16:19

Noir mærkede hånden i det hun prøvede at skrige og blev let trukket med selveste Logan ind i gyden og hun trak stadig vejret dog ikke særlig meget og meget lav i det som vis man trak vejret igennem et normal sugerør men ikke mere?.
Hun mærkede stille sin hud og rømmede sig i det hun fik sig ovenlig rejst op på bene igen og fik sin balance tilbage i det hun sagde"Logan!" hun tog let om ham og krammede sig ind til ham i det hun dog krammede sig ind til ham mærkede hun hans kind mod sin og så hans hals!?... Hun gik ldit i panik inde i sig selv i det hun skubbede ham let væk og roede sig så flovt i håret i det hun sagde"Hey med dig, og nej jeg helt okay aldrig haft det bedre sådan da" hun så flovt på ham og hun havde faktisk en lille taske hun holdte ned af siden, den sorte taske der dog ikke var så lille men henes skole taske, den skuldertaske hun altid gik med.
Hun så lidt på logan og sagde"hvad laver du ude så sent?" hun havde blodposer i tasken fordi hun drak ikke af nogen eller noget andet end blodposer med et sugerør....
Hun så lidt på ham og sagde flovt"jeg... Logan jeg har noget jeg skal fortælle dig" da hun snakkede der kom hendes hugtænder let frem fordi de kunne jo gå i sig selv og så komme frem igen, men de dukkede let frem id et hun tog sig for munden lidt flovt og rødmede over kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Logan Man 28 Feb 2011 - 16:40

Logan gengældte krammet og smilte men kort efter forsvandt smilet totalt fra hans læber og så på hende.
"det mener du bare ikke er sket, det er ikke rigtigt, det kan ikke være sket" sagde Logan og tog et par skridt tilbage.
"sig at det ikke er sandt, please sig at det ikke er sandt" sagde Logan og så væk, dor at fjerne en tåre, han måtte ikke se ud som om han græd for hvis han græd var han svag, og han måtte ikke virke svag i den her verden.
"vil du have mig undskyldt et minut" sagde Logan, vendte sig, trak en kniv og skar en streg over fire andre ar det sad på hans arm.
"hvem gjorde det? Giv mig et navn så klarer jeg resten, det eneste du skal tænke på er hvordan din ven der gjorde det har det bagefter" Sagde Logan og knækkede sine fingre.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 17:14

Noir så lidt på ham og sagde"nej Logan det er altså ikke så ledt som du tror og det ikke Kalden ham du slåsset mod ham her jeg... ham der forvandlede mig ham kender jeg fra ..." hun huskede tydligt tilbage på da han havde voldtaget hende men... men dog os på da han så en gang efter havde taget sig pænt af hende og ud og spise fint og det hele? som en slags undskyld fordi han ikke kunne ha styret sig og sådan dog..
Hun så lidt på ringen der var på hendes (ringefinger)....... hun sukkede let og rakte fingeren mod ham for at vise ringen og sagde"det er sådan set ... ser du da han forvandlede mig... jeg har mødt ham nogen gange nu og da han forvandlede mig sagde han jeg... jeg var hans..." hun rømmede sig let og rødmede i hele ansigtet i det hun sagde"Jeg tror vi er forlovede..... "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Logan Man 28 Feb 2011 - 18:07

Logan tabte næsten sig kæbe idet hun nævnte forlovet, kort efter gi khan hen og sparkede til en skraldespand der tog et par meter fra ham.
"Det kan du ikke mene, først bliver du vampyr, hvor jeg kunne have hjulpet, også har du tænk dig at gifte dig med ham, selvom det i praksis ham der dræbte dig" Sagde Logan og så på hende.
"skulle jeg så også gifte mig med den idiot der skød mig da jeg var Irak? eller skulle jeg gifte mig med dig da du skød mig?" sagde Logan og så på hende, han var lamslået, han vidste ikke hvad han skulle gøre eller sige.
"Gør mig bare den tjeneste og fortæl mig hvor han er, så gør jeg kort proces" Sagde Logan.
"Kan du se hvad det her er?" sagde Logan og pegede på fire ar og et nyt sår som var på tværts af de fire.
"Det her er alle de gange jeg kunne have reddet nogle mennesker fra at blive vampyr, men jeg gjorde det ikke eller ikke var der den dag" Sagde Logan og så på hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 18:13

Noir lukkede øjnene i det hun bed tænderne sammen og råbte højt"STOP SÅ OKAY!, jeg har ikke valgt at blive hans forlovede eller blot være hans så tæt sådan er det bare han ville have jeg var det og han gav mig den her jeg kan gå i lys og jeg drikker kun fra blodposer med et sugerør og bider aldrig eller noget af den slags! jeg kan faktisk udemærket styre mig fordi det ikke er menneskeblod jeg drikker og så trækker jeg stadig vejret så der ikke så meget der helt forandret for mig Logan så kom ikke her og tro... tro jeg valgte alt det her" hun rødmede let og sagde"og nej jeg som en søster for dig og ikke mere husk nu det" hun blinkede kort til ham og så let ned i det hun satte sig på jorden op af en husmur og stirrede ud i luften mens hænderne holdte hendes hoved oppe,.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Logan Man 28 Feb 2011 - 18:33

"valgte det, du kunne jo trykke på den flotte knap jeg gav dig og have undgået det der, hvad vil du så gøre når der ikke er mere falsk blod tilbage? Og hvad gør du så? Hvad vil du så gøre? Så bliver du tvunget til at gøre det, og lige det du gør det, så for du smag for det og til sidst er du ikke bedre end de andre blodsuger" sagde Logan og holdt en pause.
"du ved vel godt at på et tidspunkt vil dem der giver mig informationer om hvor der er vampyrer finde ud af der er en ny, også vul helvede bryde løs for så er der andre vampyr jægere der vil tage chancen og tjene nogle penge på at fange dig" sagde logan og så på hende.
"selvom du er min søster kan jeg ikke skjule dig fra firmaet for evigt, det kan jeg ikke, hvis de finder ud af det er jeg magteløs overfor det" sagde Logan og så på hende.
Han gik hen mod hende og stoppede "og da du er min søster fortjener jeg i det mindste at møde din forlovede,jeg skal nok love at jeg ikke tager våben med" sagde Logan og rakte hende hånden som tegn på at det var accepeteret.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 23:47

Noir så på logan og mærkede stille de blodige tåre ville komme frem men fik dem holdt tilbage og hun lignede skam sig selv som den lille pige bare mere bleg i det i det tårene af blod trillede fra de smukke gule øjne der var blanke og så forfærdelige ud når hun græd fordi det jo var synd og hun ikke var en pige der skulle græde normalt?.
Hun mærkede dem glide ned og tørte dem let men så havde hun jo blod aftegn her og der i det hun sagde"Jeg kunne ikke nå at trykke på den okay fordi før jeg vidste af det var han ved mig, han kan gøre sig usynlig os og jeg prøvede at nå væk men jeg mistede bipperen i min taske fordi troede ikke det kunne ske på min skole, alt skete jo så hurtigt!" hun så ned og kiggede så op på selveste Logans hånd i det hun sagde"jeg ikke et monster... jeg vil ikke være sådan og der vil altid være det ellers må jeg leve af blodposer fra hospitalet det vil de altid have...." hun så stille på Logan og sagde"ellers... ellers kunne du donere blod vis du har så meget i mod det, så tager jeg kun fra dig altså... i en pose efter du har doneret det" hun rødmede og tænkte hvor dumt det egenlig lød!?, men hun havde en point... fordi vis han ikke ville ha det skete ville han så være villig til at hjælpe hende os måske?, dog ville hun aldrig bide ham.
Hun så lidt ned i det hun tog i mod hans hånd og fik sig rejst langsomt op og kiggede på sin og hans hånd der holdte hinandens i det hun sagde"jeg ved nu ikke, han... jeg tror ikke du skal møde ham, han er ikke ligefrem venligsindet.... mod fremmede og slet ikke mod ? vampyrjæger tror jeg ikke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Logan Tirs 1 Mar 2011 - 15:21

"Noir det blod du får fra et hospital er rigtigt blod, ikke noget falsk blod, og hvis jeg gav dig noget blod ville det være menneskeblod og hvem ved, måske ville du få smag for det" sagde logan og så på hende med et smil.
"Det er ikke fordi jeg ikke vil, jeg er bare bange for at du vil få smag for det, så det er både for din skyld men også for alle andres" sagde han kort og så på hende.
Der var en ting der undrede logan, hun havde stadig ikke sagt sin 'kærestes' navn, selvom Logan havde sspurgt flere end en gang.
"Hvorfor. Har du ikke sagt hvad din fyr hedder? Er du bange for jeg vil smadre haø? Eller opsøge ham og så dræbe ham? For du tror da ikke at en eller anden død mand han dræbe mig, for det første har jeg våbene, hvad har han? Sine øh så farlige tænder?" sagde logan og så på hende.
"men hvis han ikke er venligsindet er han da lige min type, er han så også psykopat? Og er voldig? For så vil jeg rigtig gerne møde ham" sagde Logan og kiggede over sin skulder.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2011 - 18:07

Noir så på ham og sagde"Nej han har ikke kun sine tænder han er russisk våben handler så vidt jeg ved, han har meget mere end dig Logan og flere tusinder arbejder så vidt jeg har hørt om ham okay... han er farlig og meget være end Kalden, ham her er ikke bange og er meget højt oppe i arkiet... han... han hedder Alexander.." hun så let væk fra selveste Logan i det hun sagde"du ville ikke kunne dræbe ham tro mig, du alt for svag fordi du et menneske og det må du os snart indse... vis du var et overnaturligt væsen var du måske lidt i chance for at kunne dræbe ham men som menneske har du ingen chance derfor skal du heller ikke se ham, han tøver ikke med at dræbe nogen eller noget ... og så... så tror jeg at jeg elsker ham.. han har den her gentleman side der virkelig elegant og rolig, samt sød og venlig, han er virkelig som en ægte.... mand" hun så ned og sagde"jeg vil ikke ha der sker dig noget og jeg ville ikke ha vis han angriber dig, du en del af min familie nu i mine øjne... og nej du ikke svag du stærk men ved ham falmer din styrke drastisk... Logan" hun tog hånden for ansigtet fordi hun var så ked.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Logan Tirs 1 Mar 2011 - 22:42

Logan så på hende, han havde godt hørt om denne Alexander, han var våben dealer som hjalp Samuel med våben.
"Undsyld men mener du Alxander som, ham der går bag navnet Scars eller noget i den stil? Kunne du ikke finde en mere sindssyg psykopat? Og denne gang skal du ikke sige mig imod, for han er sindssyg, for det første er han vampyr og for det andet er alle hans venner tidligere russiske speciel soldater, og du står og snakker om kærlighed? Noir du er 17, du ved ikke engang hvad ordet elske er, selv ikke jeg forstår ordet... Men det jeg prøver at sige er, vil du gerne død? Eller du er jo død men, vil du gerne død igen, hvis andre vampyrjagere finder ud af at i er kærester vil de ikke tøve med at kidnappe dig også slå dig og ham ihjel" sagde logan og tog sin øresnelg i øret.
"Pis! Det er ikke godt" mumlede Logan for sig selv.
"Ja jeg har kontakt med en kvindelig vampyr, giv mig 2 minutter så er den ude af verden" sagde Logan til personen han snakkede med i øresnwglen.
Logan trak den ene af sin pistoler og affurede 6 skud kort efter hinanden.
"Målet er nedlagt, stryg en hvis Noir et eller andet fra listen, hun er død for anden gang nu" sagde logan og tog øresneglen ud.
"det var så lidt, der reddede jeg lige dit liv fra et helvede af vampyrjagere der ville jage dig, kan din lille kæreste det? Men jeg risikere selvfølelig mit liv, på grund af at jeg hjælpe en vampyr, men sådan er det vel bare" sagde Logan og smilte til hende
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2011 - 23:12

Noir så temmelig vredt på ham og sagde"HOLD DIN KÆFT LOGAN" hun vendte sig vredt om og de blodige tåre strøg ned af hendes kinder i det hun så væk fra ham nu og sagde med gråd i stemmen"det ikke din skyld men ville du ikke nok lade vær med at være så fucking dømmende og jeg kan sagtens klare mig selv!" hun vendte sig vredt om mod ham og der kunne man se en slags skældede hud som vendte hendes hud sig om med sølv skæld og der stod Logan så over for Logan..
Noir havde nu udseendet af Logan, stemmen som Logan, og højden ja alt...
Noir lignede en perfekt kopi af Logan og da hun talte til ham lød hun fuldkommen som ham uden nogen som helst fejl"Se... jeg kan klare mig selv, jeg kan tage form til hvad jeg vil, hvornår jeg vil og uden nogen, nogen sinde ville kunne opdage det, jeg ligner dig og er som dig nu, benægt det ikke" Noir forvandlede sig til sig selv i det hun gik hen til ham og tog let fat i hans trøje og stod nu tæt op af ham og hviskede i hans øre"Jeg har det fint med at være sådan her... jeg stærkere end den menneske jeg var før, jeg stadig mig selv men nu.... kan jeg forsvar mig mod fyre som kalden, jægere, og alt det der... Scars ja min forlovede, jeg valgte ham ikke men han .... han har bare noget over sig okay, han er som en rigtig mand skal være..." hun så væk fra Logan og slap ham i det hun begyndte at småløbe og råbte så"Så lad mig være OKAY!" tårene strømmede nu ned af hendes kinder, de blodige tåre..... stakkels Noir...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Logan Ons 2 Mar 2011 - 21:34

"Real man.... he's more like an man eater" mumlede Logan og så hende små løbe, hvorfor ender det altid med at en af dem løber? og lige om lidt bliver en sikkert også skudt.
"Hvorfor løber du?" sagde Logan og tog to pistoler og ladede dem, han lagde dem så tilbage kort efter.
"Formeskifter han ikke redde en for altid, til sidst kan man ikke ændre sig mere, og så er du på røven" sagde Logan og begynde at gå efter hende, men hans gang blev hurtigt til løb.
"Noir stop" Sagde Logan, "grib!" sagde Logan og kastede den ene skrap ladte pistol til hende.
"Skyd mig så!" sagde Logan og tog sin skudsikre vest af og pegede på sin højre skulder, der hvor hun havde ramt ham sidst.
"Skyd mig eller jeg skyder dig!" Sagde Logan og trak sin pistol og pegede på hende.
Logan håbede virkelig det ville gå om han havde forudset, for ellers skulle han tage et skud til, men sådan var livet jo.
"3!" sagde Logan og lagde en finger på aftrækkeren.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 21:40

Noir greb ikke pistolen men vendte sig blot brat om og sagde"HVAD!? jeg vil sku da ikke skyde dig er du blevet fuldstændig sindsyg eller hvad? Logan" hun så på ham helt lammet fordi han sådan blot havde sagt hun skulle skyde ham? det var jo helt forrygt.
Hun stod der lidt og betragtede ham mens hun kiggede ned på pistolen og sagde"fint blot skyd!..." hun lukkede øjnene let og ventede fordi hun ville ikke skyde ham.
og hun ville sikkert også heale når han havde skudt hende dog... vis det var sølv kuglerne jo ville hun heale mindre hurtigt...
De gule katte øjne glinsede let mens hun betragtede ham og langsomt gik hen mod ham og sagde"Logan stop nu okay.. du ... du skyder mig jo ikke det ved vi begge to du aldrig kunne finde på" hun bed sig i underlæben og håbede virkelig hun havde ret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Logan Ons 2 Mar 2011 - 21:58

Logan så på hende og smilte, han lagde pistolen væk.
"Du kan åbenbart ikke klare dig alene, hvis jeg have fået dig som mission og jeg ville dræbe dig, have du ikke skudt mig, havde jeg gjort det, så du kan åbenbart ikke klare alle jæger i verden" sagde Logan
"og selv ikke den her lille situation ville din lille kæreste ikke redde dig fra, den eneste der ville du redde dig nu, ville være mig" sagde Logan og så på hende.
Logan gik over mod hende og rakte sin hånd frem som at vise at han ville tage pistolen.
"hør, jeg dømmer dig ikke, jeg siger bare at jeg godt kunne have hjulpet dig. Jeg dømmer dig ikke, okay?" sagde Logan og smilte venligt til hende.
"hør Noir, du kan aldrig regne med folk, hvis de har et våben, også selvom de er dine venner, hvem siger ikke at jeg ikke bare kunne trykke på aftrækkeren og så ville du være historie?" sagde Logan og så på hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Logan Tors 3 Mar 2011 - 20:16

// Stadig lyst?//
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 20:19

//Ja svare lige senere//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 22:45

Noir så vredt på ham og sagde"som om, jeg er stærkere end dig og så længe det ikke er sølv som jeg tror så vil det ikke skade mig blot heale mindre hurtigt" hun så lidt væk fra ham og sagde"desuden ved jeg du ikke kunne finde på at skyde mig der og jeg havde fuldstændig ret!" hun smilede lidt i det hun vendte sig mod ham og pludselig stod der foran ham lidt og sagde"Hmmm? så ... angående det med... med du har intet i mod det" hun så lidt på Logan og sagde så"Skal vi ikke gå her fra lidt? og efter som du kender Scars så ved du os han ikke er lille og faktisk højre end dig vil jeg væde med" hun smilede lidt i det hun så lidt væk og sagde"desuden er vi jo ikke rigtige søskende og du må acceptere mit valg uanset hvor tosset det er" hun blinkede til logan og sagde"skal vi finde et sted og sidde og snakke?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Logan Søn 6 Mar 2011 - 17:07

Logan grinte, idet hun sagde at han ikke kunne finde på at skyde hende.
"så du siger at jeg ikke kunne finde på at skyde dig? hvordan kan du vide om jeg vil eller ej? du er jo ikke inden i mit hoved, du har ingen ide om hvor let det er at dræbe et menneske eller et menneske lignende væsen, med den her pistol, et tryk og man er færdig" sagde Logan og så på sin pistol.
"Jeg kender ikke din lille kæreste, jeg har hørt om ham, og hvor han holder til, ude ved havnen ik? For hvis det er rigtig, skal jeg bare plante nok sprængstof til at springe bygningen væk, også er din lille kæreste væk for evigt, eller jeg kunne selvfølelig også godt bare springe døren op og så nakke alle der er der inde, inklusiv din kæreste" Sagde Logan og kiggede væk.
Han kunne ikke forstå hvordan det kunne ske, det ene øjeblik er ham og Noir bedste venner, og det andet er de næsten fjender der står og tåber af hinanden.
"Og bare så du ved det Noir, behøver jeg ikke at accepter dit valg, jeg skal bare være indforstået med det, i princippet kunne jeg være totalt lige glad med dine valg" sagde Logan og begynde at gå ned ad gaden.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terres gader, er triste om natten (Noir) Empty Sv: Terres gader, er triste om natten (Noir)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum