Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hello darkness [ emnesøgning ] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hello darkness [ emnesøgning ] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hello darkness [ emnesøgning ] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hello darkness [ emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hello darkness [ emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hello darkness [ emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hello darkness [ emnesøgning ] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hello darkness [ emnesøgning ] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hello darkness [ emnesøgning ] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hello darkness [ emnesøgning ] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hello darkness [ emnesøgning ]

Go down

Hello darkness [ emnesøgning ] Empty Hello darkness [ emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Fre 29 Jun 2018 - 20:24

Jeg har haft holdt en lang pause fra vie, men nu vender jeg tilbage igen med en ny karakter. Aleksanteri er nye forsøg på at komme i gang igen. Jeg bestræber mig på svare en til to gange i ugen, alt efter meget tid jeg har. Jeg er nemlig meget aktiv på en anden side, og det vil ikke altid være sådan at man kan forvente at jeg svare, men hvis det er til leve med, stå jeg gerne til råddighed for diverse plot og tråde. Jeg holder mig til tråde med lidt plot, men engang i mellem kan jeg godt finde på at spille og se hvad der sker. Jeg holder mig til skrive 300 ord som normal udgang, men mere eller mindre kan skrives, det kommer helt an på hvad der er arbejde med.

Men lade os skyde den her søgning i gang.

Akelsanteri er ikke hans sande navn, men et navn som han på nyværende tidspunkt bruger. Hans familie navn er derimod den eneste ting man vil kunne genkende, nemlig Sakellarios som er navnet på større vampyr familie, Akelsanteri er den næste arving til familiens rigdom, men på nuværende tidspunk er han stadig for ung til at kunne lede familien. Derfor er Akelsanteri rejst bort fra Rusland, han er ung og rastløs. Generelt farlig for andre som der krydser hans veje, han har efterlad et spot af mord igennem Europa og nu er han løs i den sydlig del Frankrig. Akelsanteri er pleasuer seeker, han leder konstant efter nydelse, og han kommer ofte ud de mere vilde eventyr. Han kender ikke til ordet nej, og han er ikke godt selvskab for andre omkring ham. Han er charmerende og manipulerende på høj plan, og han skaber ikke venskaber.

• Relationer til hans familie: Akelsanteri har forlad syn familie, men ikke med godkendelse. Det mest interessant punkt, ville være en anden vampyr som kender til hans familie og som måske er sendt på opgave for få ham tilbage til Rusland, ikke at der skal lykkes. Men lidt overtales kamp, eller fysisk kamp kunne helt klart være en mulighed. Dertil har Akelsanteri en søster som er vampyr, hun kunne eventuelt været kommet til Di Morga for finde ham, men hun bliver måske selv betaget af leve livet en smule og derfor ender hun med blive i Di Morga sammen med Aleksanteri, i sted for at tage hjem med ham igen.
  • Flirt, elsker og andet: Det ville helt klart give mening hvis der var en eller flere elsker som ville have lyst tage den slags eventyr med Akelsanteri, han selv ligeglad med hans elsker ved han er sammen med andre, for hos ham handler det mere sex end følelser. Køn og race er ligegyldig, Akelsanteri er til begge, han har dog med lege med overnaturlig racer frem for mennesker.
  • Mord, vold og mere: En person der kunne være efter ham, måske for mord på familie medlem og derfor søger de nu hævn eller andet. Det kunne helt klart ske at Akelsanteri kommer ud stor problemer hvor han næste blive drabet, eller anden stor fysisk skade, gerne sollys eller anden uv-lys som efterlad sit ar.
    Alt andet: Der sådan set åben for alle andre ting, jeg er ikke sparsom med hvad der kan ske, så hvis du har en ide, så fyr løs også kan vi se hvor det ender.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hello darkness [ emnesøgning ] Empty Sv: Hello darkness [ emnesøgning ]

Indlæg af Charmeine Love Søn 8 Jul 2018 - 20:44

Stiller gerne Sapphira til rådighed.. en varulv der har alt imod vamps.. så mon ikke vi kan finde ud af noget sjovt ;D
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1568

Indlæg af Gæst Man 9 Jul 2018 - 21:38

Jo, det kunne helt sikkert blive en god mulighed :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum