Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kedsomhed - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kedsomhed - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kedsomhed - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kedsomhed - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kedsomhed - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kedsomhed - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kedsomhed - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kedsomhed - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kedsomhed - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kedsomhed - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kedsomhed

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Jeanna Fre 11 Jun 2010 - 21:04

Jeanna sukkede, hun tog imod forbindingen, og så hjælpeløst på ham, hun bed sig hårdt i læben, hvad skulle hun gøre?.. Hun sukkede dybt irriteret over sig selv, og så ned i gulvet, blodet løb igen, "Pis!" sagde hun lidt vredt da det ramte gulvet
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 21:10

Brendon så over på hende og vende sit blik ned mod gulvet "sæt dig over på sengen og få det der klaret" sagde han i en venlig tone, mens han lukkede dåsen og tog en anden og åbnede den og tog en pille ind i munden inden han drak nået mere vand. han så mærkeligt på hende med et sløret blik da pillerne begynde at virke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Jeanna Fre 11 Jun 2010 - 21:15

Jeanna sukkede hjælpeløst "jeg kan ikke finde ud af det!" peb hun klagende, og så ned i gulvet "Jeg er virkelig hjælpeløs" sukkede hun irriteret over sig selv "Undskyld" peb hun og fik let tåre i øjnene, hun følte sig bare så dum
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 21:17

Brendon nikkede til det hun sagde og rejste sig op "sæt dig over i sengen" sagde han og rakte sin hånd hen til hende for at få kluden og kluden, selv om hans hjerte hoppede afsted inde i ham. og han bestemt ikke havde lyst til at røre ved hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Jeanna Fre 11 Jun 2010 - 21:19

Jeanna gav ham kluden og fik så med besvær gået over til sengen og satte sig, hun bed sig hårdt i læben og så på ham "undskyld" mumlede hun og så ned i gulvet.. Hvorfor var hun så genert overfor ham, når hun plejede at være så selvsikker og forførende.. Men det virkede som om han afskyede hende og det gjorde hende lidt dårligt til mode
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 21:26

Brendon så over på hende og gik over og satte sig på knæ foran hende "sid helt stille" sagde han og lag forbindingen ned på gulvet, han begynde at tørre hendes knæ af for blod med kluden og svare ikke på hendes undskyld. da han ikke kunne se hvorfor hun skulle undskylde, selv om han helst ville være i bad så han kunne få sin hud til at føle ren igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Jeanna Fre 11 Jun 2010 - 21:29

Jeanna stønnede svagt i smerte og så væk, det gjorde ondt, men det skulle vel gøres, hun bed sig hårdt i læben, han afskyede hende, det vidste hun bare, og det irriterede hende virkelig, hun ville ikke se på ham, og sukkede bare dybt imens hun prøvede at lade vær med at skrige i smerte
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 21:33

Brendon vaskede det til han var sikker på at såret var rent, inden han tog forbindingen og tog omkring hendes knæ. han rejste sig op og gik hen og tørrede blodet op fra gulvet inden han tænde tv'et "bliv her mens jeg går i bad" sagde han og gik hen og fandt nået tøj frem, inden han lag kluden over på sin skrivebord

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Jeanna Fre 11 Jun 2010 - 21:35

Jeanna sukkede "undskyld at jeg er til så meget besvær" mumlede hun og trak sine ben op til sig og knugede sig nærmest ind til sine ben, hun lagde sit hovede på sit raske knæ og så på tv'et, men det hele var bare sløret og flød sammen inde i hendes hovedet, hun kunne slet ikke koncentrere sig, og tænkte hele tiden på Chris og Brendon, hun sukkede dybt
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 21:37

Han smilte til hende og træk på skulderne "det gør ikke nået, det er skønt at føle sig som den stærke nogle gange" sagde han selv om det jo slet ikke var det han var, han var nok det svageste menneske i verden. han trykkede tøjet ind til sig "du sover bare her i nat" sagde han inden han gik ud og ind på badeværelset, hvor han lag sit tøj ved vasken og smed sit tøj inden han gik ind under vandet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Jeanna Fre 11 Jun 2010 - 21:42

Jeanna så efter ham, hun bed sig kort i læben, kunne hun tillade sig at sove der? Efter hvordan hun havde opført sig, hun fattede det slet ikke og så, så ind i tv'et, hun fattede egentlig ikke hvad der skete, da hun kune tænkte på hvad der lige var sket, hun bed sig hårdt i læben, så skulle hun vel nok sove på gulvet, da han jo ikke kunne klare at blive rørt og fordi han havde så svage knogler kunne han jo ikke sove på gulvet
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 21:47

Brendon gik lidt efter ud og tørrede sig i et håndklæde, inden han smed det over i en kurv og gik under vandet igen og sukkede. han havde virkelig at skulle gå i bad flere gange af at andre rørte ved ham, han begynde at vaske sig igen og lukkede sine øjne i imens

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Jeanna Fre 11 Jun 2010 - 21:49

Jeanna sukkede dybt og rejste sig med besvær, hun kunne ikke bare blive der, hun var til for meget besvær, hun humpede mod døren, og hørte vandet der løb, hun kom forbi badeværelset og bed sig hårdt i læben, skulle hun sige at hun gik eller bare gå, hun sukkede dybt
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 21:54

Brendon gik ud af badeværelset igen og tørrede sig selv i en nyt håndklæde, og kunne mærke at han følte sig ren igen. han kunne godt høre nået på gangen og tog håndklædet omkring livet på sig selv, inden han gik ud og åbnede. han så over på hende og tænkte ikke så meget over at man kunne se knoglerne i hans krop, og hans hoftpiercinger "hvor skal du hen ?" spurgte han om og smilte venligt til hende, da han endelig ikke havde lyst til at hun skulle gå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Jeanna Fre 11 Jun 2010 - 21:56

Jeanna fik et lille chok, hun bed sig hårdt i læben "Jeg tænkte bare.. Jeg vil ikke være til mere besvær.. Så jeg... Tror bare jeg går" hun havde lidt svært ved at sige det da hun egentlig gerne ville blive. Hun bed sig hårdt i læben og betragtede ham, hun mærkede at hendes hjerte slog hårdere, hun trådte et skridt tilbage
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 22:01

Brendon så over på hende og rystede på hovedet af hende og gik ind på badeværelset uden at lukke døren "du er altså ikke til besvær, jeg kan godt lide at hænge ud med dig" sagde han og tog den langærmet sorte trøje han havde fundet frem i sit skab, han tog den på og træk den op til sine albuers så de to stjerner på hans håndelede en på hver blev vist frem "jeg har alligevel intet at lave nu" sagde han og så over på hende med et smil på læben, mens han tog sine boxershorts og tog den på. mens han beholde håndklædet omkring livet, så hun ikke ville se nået. til sidst tog hans sine sorte joggingbukser på og fjernede håndklædet og begynde istedet at tørre sit hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Jeanna Fre 11 Jun 2010 - 22:04

Jeanna betragtede ham stille imens og bed sig så hårdt i læben imens hun tvang sig selv til at se væk "Det virker bare til at du... At du afskyr mig" sagde hun og bed sig ekstra hårdt i læben så det begyndte at bløde "Typisk!" sagde hun lettere irriteret
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 22:07

Brendon rystede på hovedet af det hun sagde og lag håndklædet over i kurven til den anden, inden han tog sit gamle tøj op i sine hænder "nej, jeg afskyer dig ikke bare fordi jeg ikke vil røre ved dig eller blive rørt" sagde han mens hans hår stod ud til alle sider, han gik ind på sit værelse igen og smed sit gamle tøj over i sin egen kurv og fandt sin børste frem og begynde at børste sit hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Jeanna Fre 11 Jun 2010 - 22:10

Jeanna sukkede let "Så skal vi nok ikke være venner" mumlede hun og så kort på ham, inden hun så mod døren, hun bed sig let i læben, men stoppede da det gjorde ondt, fordi hun havde bidt så hårdt før, hun så stille på ham "Jeg krammer altid mine venner, osv" sukkede hun dybt
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 22:13

Brendon træk bare på skulderne og så ud af sit værelse "så må du lære at ikke kramme denne ene" sagde han og ville jo gerne være venner med hende, men hvis hun ikke ville så kunne han ikke gøre nået ved det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Jeanna Fre 11 Jun 2010 - 22:15

Jeanna sukkede let og nikkede "Men så skal du nok holde dig 2 meter væk fra mig mindst" advarede hun ham og sukkede dybt, hun så på ham og gik så stille hen til ham og så ham stille i øjnene
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 22:16

Brendon så over på hende og nikkede, og lag sin børste til siden inden han satte sig på stolen og så over på tv'et "er du endelig sulten?" sagde han og kom i tanke om sin burger han havde købt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Jeanna Fre 11 Jun 2010 - 22:18

Jeanna rystede på hovedet, hun spiste egentlig ikke så meget, derfor var hun også utroligt tynd, men ikke så det var ekstremt, men så hun var rimelig pæn, hun tvang et smil frem og satte sig på sengen, og så rundt på hans værelse inden hun så på ham "Jeg tager nok afsted her om aftenen" mumlede hun så og lod ham ikke protestere
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 22:21

Brendon så over på hende og hævede det ene øjebryn af hende og nikkede "se ingen kan klare at være vener med en som har fobi i at mine rørt" sagde han og sukkede, han vende sit blik mod tv'et igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Jeanna Fre 11 Jun 2010 - 22:24

Jeanna følte sig pludselig dårligt tilpas "Det er ikke sandt!" protesterede hun og sukkede dybt "Det er bare.. Jeg kan nok ikke lade vær med at ville kramme dig... Og det vil jeg ikke udsætte dig for" hviskede hun og fik svagt tåre i øjnene
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed - Page 3 Empty Sv: Kedsomhed

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum