Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme //Jolene// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme //Jolene// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme //Jolene// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme //Jolene// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme //Jolene// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme //Jolene// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme //Jolene// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme //Jolene// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme //Jolene// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme //Jolene// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme //Jolene//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

hjemme //Jolene// Empty hjemme //Jolene//

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 18:43

S_terre
O_hjemme ved jaster i hans garage
T_15.00
P_bar over krop og sorte bukser
V_varmt




Jaster stod ude i sin garage og slappede af og kiggede lidt på sin bil engang imellem kiggede ud på gaden og gik hen til garageport og kiggede rundt "puha det er virkelig varmt"sagde han og kiggede op på solen og kiggede om der kom nogen gående *hvorfor skal der også være så varmt her idag*tænkte han og kiggede lidt rundt og stod lidt i garageporten lidt med et glas vand i hånden og drak lidt af det med et stille smil på læberne.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 18:51

Jolene gik forbi nede på gaden. Hendes smukke hud var lidt brun fordi hun havde værte så meget ude. De lovede i vejrudsigten at det ville blive koldt om natten og Jolene's vinger var ikke så varme. Så kunne hun ikke sove på gaden som hun jo plejede. Hun så op mod en mand/dreng der stod i en garageport. Hun stoppede op og kiggede derop. Hun håbede lidt at han ikke havde set hende, men det var lidt umuligt at han ikke havde for hun stod lige så man kunne se hende ved bare at kigge ned på gaden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 19:04

Han kiggede hen på en pige der havde kigget på ham *hvem mon hun er*tænkte han og kiggede på pigen med et stille smil og kiggede bare på hende *hun ser ud til ikke ha et sted at bo eller noget*tænkte han og kiggede bare på hende og drak lidt mere vand
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 19:08

Hun tog sig så sammen til at gå op til ham. Hun gik derop med et lille smil. "Hejsa," sagde hun så og smilte til ham. "Mit navn er Jolene," Hun smilte og så på ham.
Jolene kiggede sig rundt. Det var da et flot sted selvom de bare var udenfor. Hun var ikke vant til at være sådan nogle flotte steder fordi hun boede jo som sagt på gaden.


Tøjet, eller sådan ser hun ud(med håret)http://www.theedge.co.nz/Portals/0-Articles/3325/293.swift.taylor.lc.020409.jpg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 19:13

Han kiggede på pigen med et stille smil "hej"sagde han og kiggede på hende "jeg hedder Jaster"sagde han og med et smil på sine læber og kiggede lidt rundt "er du ikke vant til sådan nogle steder eller kigger du bare"sagde han og kiggede på hende med et smil.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 19:22

"Jeg er ikke vant til sådan nogle steder," sagde hun lidt flovt. "Er du menneske?" Spurgte hun bare for at skifte emne.
Hun bed sig let i underlæben og så igen lidt rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 19:29

"menneske nej jeg er en dæmon"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "jeg er ikke et svagt menneske"sagde han og kiggede på hende "men hvorfor er du ikke vant til sådan nogen steder her du liner en der er fornem nemlig"sagde han med et smil og kiggede på hendes tøj
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 19:32

"Fordi jeg bor på gaden," sagde hun flovt. Det var var lidt flovt for han havde jo lige sagt at hun så fornem ud. Det var også lidt pinligt. Huns milte til ham for at ikke se for pinlig berørt ud. "Jeg er dødsengel," sagde hun så.

//sorry, men skal logge//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 19:45

"dødsengel"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og kiggede så lidt rundt "vil du have noget at spise"spurgte han og kiggede på hende "du ser sulten ud"sagde han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 20:05

"Uhh...ja tak," sagde hun og smikte sødt. Det lyse krøllede hår hang foran hendes skuldre. Tørklædet der var om det øverste af hendes hoved fik håret til ikke at flavre for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 20:07

"så kom med indenfor"sagde han og gik indenfor i huset og ud i køkkenet og gik hen til køleskabet og fandt noget mad
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 20:19

Hun gik med ind. Hun var meget tynd, og det var fordi hun jo ikke fik ret meget mad når hun boede på gaden. Hun så sig omkring og fik øje på en stol. "Må jeg sidde her?" spurgte hun så lidt efter. Hun var lidt træt i benene fordi hun havde gået næsten hele dagen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 20:53

"ja du sætter dig bare"sagde han med et smil og kom ind med noget mad til hende og stilete det på et bord med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:46

Jolene smilte sødt til ham. "Tusind tak," sagde hun. Det var et hyggeligt hus og maden smagte virkelig godt, ivertfald til det hun plejede at få. Ej, det smagte fantasisk. "Det smager virkelig,virkelig godt," sagde hun og spiste af det med et kært smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 15:48

"det var da godt at det smager godt"sagde han med et stille smil og satte sig hen i sofaen og slappede af "der er godt nok varmt udenfor i dag det var da helt vildt"sagde han med et smil og kiggede på hende "syns du ikke også at det er varmt?"spurgte han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:54

Hun smilte. "Jo, men det er lige det, det ikke bliver i nat. Jeg må sove ude i kulden med mine kolde vinger med folk der kigger på mig," sagde hun. Ikke plajende eller noget, men hun sagde det bare. Hun spiste lidt mere og så stift ud i luften som om hun tænkte på et eller andet. Det gjorde hun sådan set også...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 16:04

"hmm når ja du boede på gaden ikke hmm jeg har et gæsteværelse du må låne hvis du vil"sagde han med et lille smil og kiggede på hende *man kan da ikke leve på gaden længe man har jo behov for mad og drikke og en god seng at sove i*tænkte han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:07

Hun smilte som takkende, men inde i hende var der en stor trang til at sige at det ville hun ikke. "Nej, nej, det er alt for meget," sagde hun uden at hendes helt eget jeg vidste det. En plageånd sagde at det var for meget. Hun kunne ikke sige ja, tak, men prøvede. Hun skældte nærmest ud på hendes indre jeg. Det indre jeg var dystert og grimt, men hendes yderste var faktastisk smukt og sødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 16:10

"du må gerne hvis du da vil"sagde han med et smil bare for at være venlig mod hende og kiggede på hende med et smil og gik ud og hentede noget at drikke og kom ind til hende igen med et smil og drak lidt af det han havde hentet ude fra køkkenet af og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:13

"Undksyld mig," sagde hun og løb ud. Hun løb hurtigt ud foran huset og stod lænet op af husets mure. "Nu holder du op!" sagde hun med en streng stemme. Hun havde en eller anden person inde i sig. Hun var virkelig sur og vred nu. Hun gik lidt ud fra væggen og lod sine vinger folde ud fra hendes tynde og lige ryg. Hun gik hen foran døren. Hun smilte usikkert til ham og så ned i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 16:20

Han gik ud til hende "noget galt"spurgte han og kiggede på hende med et venligt smil og kiggede bare på hende og kunne ikke forstå hvad hun skulle til at gøre men kiggede bare på hende med et stille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:23

Hun lod vingerne filde sammen, ikke helt ind i ryggen, men bare så hun kunne gå hen til ham. "Jeg er virkelig ked af at jeg må flyve væk, men har lige brug for at komme hen til min mor lidt..." sagde hun og en lille tåre trillede ned. "Det ville være dejligt hvis du tog med?" Hun så spørgende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 16:26

"hmm kan jeg godt"sagde han med et stille smil og lod sine dæmon vinger komme frem og kiggede på hende med et smil "skal vi komme afsted"sagde han med et smil og kiggede på hende "hvad er der med din mor"spurgte han med et stille smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:31

"Hun er død, og ligge jo i en grav..," Hun tavs lidt. Det var lidt for trist. Hendes mor havde været så dejlig og sød og smuk. Hun havde lyst hår lige som Jolene havde. "Ja, lad os det," sagde hun så efter lidt tid. "Du kan vel flyve, ik'?" Hun så på ham med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 16:35

"ja men det er ikke særlig tit jeg gør det"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "men det gør mig ondt det med din mor"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjemme //Jolene// Empty Sv: hjemme //Jolene//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum