Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tease i fuldskab EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tease i fuldskab EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tease i fuldskab EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tease i fuldskab EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tease i fuldskab EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tease i fuldskab EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tease i fuldskab EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tease i fuldskab EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tease i fuldskab EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tease i fuldskab EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tease i fuldskab

2 deltagere

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Tease i fuldskab Empty Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 19:50

S: Trease
O: En masse fuld og meget glad personer
T: 01.00
V: mørket
D: en gang i november

___________________________________________________________________________________________

Ailince stod bag scene , hun var efterhånden blevet vantil at arbejde på Tease selvom det stadig var lidt sværte nogle gang, i sær da mange mænd var blevet vild med hende, begynd af hendes så kaldt perfekt krop, hun stod og snakkede med en af dørmændene , de grinede "Så har du været her i 14 dage, så det dig som slutter i dag" , Ailince nikkede "det bliver vildt" sagde hun og smilede blidt...
Den værerest at være den sidste, folk var blevet mest fulde og liderlige, hun smilede hun bare en kostumme som var meget forførende, Ailince stort hår hang ned over hendes skuldre, der var gået lang tid siden sidste hun havde set jester og hendes figur var blevet mere udvirkede end før, hun så frem mod scene , lyset gik ud ... Hendes tur ... en lille mand kom frem på scene
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 19:59

Jaster sad ved et bord og kiggede på scene. *mon der kommer et godt talent nu*tænkte han og kiggede på scenen og ville have den stripper i stedet for manden der stod der *håber hun er god*tænkte han og kiggede bare. han var ikke fuld. han kiggede på scenen og ventede på der ville ske noget der oppe *hvem mon det kan være har jo ikke set alle de strippere der arbejder her*tænkte han med et lille smil og kiggede på scenen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 20:07

den lille manden åbnede munden "Som alle ved har vores nye lille stjerne været her i 14 dage , så hendes tur til at havde denne plads" sagde han og en helt masse skrig "Ai , ai , ai ai," sagde de i kor, de fuld mænd , Manden smilede tilfreds "Nemlig vores lille stjerne Ai" sagde han og lyset gik ud og Han smilede til Ailince "gå ud og giv mig nogle penge" sagde han og Ailince nikkede , lyset var stadig sluttede og helt mørket , hun gik hen til strengen og træk vejret dybt, hendes navn blive ved med at blevet råbte i rummet, hun stod med ryggen til de fulde mænd, hun svinge benene om strengen og musikken startede og lyset tændt på den perfekt krop, med sort hår, hun havde kridhvid ud og hendes bryst var mist en D-skål... hun var velkendelig ... mændene begyndte at råbe "Ai"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 20:12

*ailince*tænkte han og kiggede på hende med et smil og kiggede på hende med et smil *det havde jeg ikke forventet at se hende her*tænkte han med et smil og kiggede op på hende på scenen *hun er nu også pænt lækker*tænkte han med et smil og kiggede på hende med et stort smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 20:19

Ailince hørte alle deres tanker , hun sukkede i hovedet , men drejede sig nu rundt om strengen , utrolige sexey var hun og forførende, hun vendte sig nu ned ad og man kunne se hendes perfekt ansigt, hun havde et frækt smilede og gled sig ned af strengen, hun var efterhånden blevet vantil dette, hun vendte nu ryggen til strengen og gled ned af den , samtiden spredte hun lårene til siden og da hun rejste sig op , gled hun sin røv op af strengen og hendes bryst gled frem ad , hun gik nu frem mod en mand, som helt klart var villig til at give pengene , da hun var der hende smid hun den første del af toppen af og lagde den over manden , mens lagde han pengene i hendes sko. hun tog pengene og lagde dem ned til hendes bryst
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 20:27

*sexy*tænkte han med et smil og kiggede på hende *uha jeg tror der er noget der er vågnet op nu*tænkte han og kiggede på hende *men det gør den jo altid når det er Ailince jeg ser på*tænkte han med et smil og nød hendes show
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 20:33

hun smid nu sin yderste del og gav den til en manden , hun var forførende og nem at tjen penge på, hun flyttede sig nu ikke fra stedet, En af dørmanden så underne på hende , han holdet fast i hendes ben *fuck* tænkte hun og kom i tanke om noget hun lægget sig frem mod manden og hviskede "du må ventede skat" sagde hun og manden lystet op.. og gav hendes pengene , han lagde dem ned i hendes sko ... ailince smilede frækt rundt og gik tilbage til sin streng og drejede rundt på den
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 20:38

Han kiggede på hende og satte sig op til scenen og kiggede på hende *kæft hun er god til det*tænkte han med et smil og kiggede bare på hende med et smil og blev mere tændt af hende men han måtte jo vente med sin p** osv *gud hun kan virkelig tænde mig*tænkte han med et smil og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 20:42

Zero kom ud fra sit kontor og smilede han gik hen til scenen og så på hans ynglings stripper og gav hende tegn på en lille lønforhøjelse efter det jo var hans bar kunne han jo bestemme det han så Jaster og så vredt på ham han hørte hans tanker og gik hen til ham han stilte sig ved siden af ham "nyder du showet" halv råbte han for at overdøve musikken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 20:44

Ailince opdaget ikke jaster, hun havde hold sig væk fra ham , for at komme over ham... hun stoppede på foran sin streng med at glide ned af den, hun lod nu på gulvet og gled sig forførende op at strengen , hun var glad for sin vampyr evner lige nu , hun slikkede strengen og opdagede Zero, hun nikkede til ham og så han gik hen mod en bestem person , hun opdagede Jaster ..*han kan vis stadig ikke li ham* tænkte hun og drejede rundt om strengen nu
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 20:47

Hans hjerte blev knust da han så zero og kiggede på ailince han kunne ikke fatte noget lige nu alt andet end ham *så er man knust jeg tror jeg går ville gerne blive men ikke når han er der*tænkte han og rejste sig *nu havde jeg lige fået følser for ailince tak for det zero*tænkte han og begyndte stille at gå med hovedet ned af
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 20:49

Zero tog fat i hans nakke og hev ham hen til stolen igen og smed ham ned på stolen igen faktisk og bukkede sig over ham "ja du var måske ved at få følelser for hende men tænk over at du har bundet dig til en ved at sige du elsker hende" sagde han hårdt "jeg kan mærke Adrianna har samme følelser hun skal bare have tid til at kunne overskue dem"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 20:52

Det gav et chok i Ailince over hans stemmen, hun stoppede med at bevægede sig, lyset slukkede fortid , hun var løbe væk fra scene "Hvad ment han med det" hun stod mod væggen og så mod luftede, den lille mand kom ud "Sorry, Ai , bliv vis chokket over noget, husk hun er stadig ny .. så her kommer Liny" sagde han , Ailince så ned mod jorden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 20:54

Han tog fat i zero ingen ville kunne stoppe ham nu ikke engang zero selv "du holder din fede k*ft lukket mine følser for ailince er stærkere end dem jeg har for adrianna sorry men det er sandt jeg har haft dem længe for ailince men turte ikke sige det til hende for hun havde nok ikke de samme følser før hun fortalte mig det"sagde han og havde godt fat i zero
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 20:57

Zero så meget vredt på hende "jeg vil ikke lade dig såre Adrianna når du allerede har sagt du elsker hende" sagde han "ved du godt at du er tilbage til player vis du siger du elsker Adrianna men kommer i forhold med Ailince" sagde han vredt "skrid ud af min bar nu" sagde han roligt og tvang hans greb af ham ved at tage fat i hans håndled og klemme til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 20:59

Ailince var kommet i sin tjeneste kostume og stod på den anden side af dem, hun kiggede på dem , med et overasket blik , mest over det jaster havde sagt, hun kiggede på zero ... hun vidste ikke hvem hun skulle være sur på , derefter så hun ned , hun sagde bare et ord "Sorry" sagde hun og lyd ked af det , hun sagde undskylde til dem begge to... hun virkede blide og mere roligere end før... hun gemt sin rigtigt følelser
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 21:04

"du ved viste ikke at jeg har to sider af mig selv ikke"sagde han og tog fat i ham med den anden hånd og løftede ham op i luften "men så får du den at se"sagde han og stod bare med ham i oppe i loften han ville ikke kunne gøre noget "og du kan jo bare anholde mig hvis du tør"sagde han hårdt og gik og kastede ham hen i et bord
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 21:08

Zero ramte aldrig bordet han var forsvundet han var kommet frem over Jaster og hamrede ham ned i jorden med en næve overdækket med en slags Kaos bokse handske han landede foran ham med et roligt blik "dette er ude for mit job" sagde han roligt og så hårdt på Jaster "jeg har osse 2 sider som du nok ved" han smilede roligt "du holder dig fra hende jeg ved hvordan du er du er player en gang player altid player" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 21:08

///vent lige skal snakke i telefon//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 21:11

//ok Ai^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 21:16

Han stod bare det slag zero gav ham var kun normalt slag "jeg er immun overfor andre dæmoners magi og evner så dit kaos p*s virker ikke på mig længere men hvis du vil ha mig undskyldt har ikke en grund til at leve"sagde han og tog en kniv frem og satte den der hvor hans hjerte var "undskyld ailince at jeg har været så dum nu skal du blive fri for mig"sagde han


//okay//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 21:19

Zero kunne ikke holde et grin tilbage kniven blev overdækket med kaos som fik den til at forsvinde "glem det Jaster" sagde han roligt "jeg kan godt se mellem fingre med det der med Adrianna men du skal gøre 2 ting for mig" sagde han roligt og så på Ai "behandle hende ordenligt og" han så alvorlig ud og så på Jaster "advar aldrig en anden pige om mig igen"


//sorry men ville lige hurtigt stoppe ham^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 21:24

Ailince så på den ene til den anden, og folk var begyndte at løbe ud af strip-klubben "Fald ned i to" sagde hun utrolige og bliv stående, hun vidste det var fareligt at komme for tæt på hun og mod dørmændene, de rystede på hovede, de var alle svagere end de to , Ailince sukkede og så uroligt på dem, splittede mellem den hun elskede og sin bedste ven , hun så på den ene til den anden, hun så knive "Nej" sagde hun og sprang hen og holdet sin hånden om hans som var om knive "hvad end du skal bruge den til så lad være" hun græd nu . for første gang i lang tid , vidste hun sit sande jeg

//back , min mor kan snakke en evighed ., sorry/
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 21:30

"okay det er i orden zero ville bare beskøtte kvinder men gør mig en tjeneste brug ikke magt få pigerne til selv vil uden magt det er meget bedre"sagde han med et lille smil "bare jeg kan få ailince hende elsker jeg virkelig meget og håber at jeg kan gøre hende lykkelig har ikke haft en tanke uden jeg har tænkt på hende"sagde han og kiggede på ailince også på zero "og undskyld at jeg var sådan et fjols zero kan du tilgive mig"sagde han og kiggede på zero
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 21:34

Zero grinte lidt "du kender mig Jaster" sagde han og lagde en hånd på hans skulder "jeg tilgiver aldrig" han slog ham hårdt i maven han vidste at det ville gøre ondt selvom han ikke brugte sine evner "men jeg fik det bedre af det der" sagde han og grinte lidt "nåh men Ai" han så på hende "du skal tilbage til arbejdet og Jaster" han så på Jaster "vi to skal skaffe kunder som vi har skræmt væk"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum