Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Eftermiddags sol.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Eftermiddags sol.
Tid: Omkring kl. 16
Omgivelser: Folk som er på vej hjem efter en dag på stranden.
Vejr: Solen skinner, få skyer på himlen.
Påklædning: Sorte shorts, briller, [color:0201=FF6600]orange T-shirt, sandaler, gips på højre arm.
Stéph kom cyklende hen til stranden. Han stoppede op ved kiosken, hvor han parkerede sin cykel. Men denne gang låste han den ikke, fordi han skulle ikke så langt fra den. Kiosken var ved at lukke, og mange mennesker var på vej hjem, fordi de skulle hjem ig lave mad. Stéph var kun cyklet afsted for at komme lidt hjemmefra, han havde haft et mindre skænderi med sin far, men det var alligevel ikke så hæftigt. Han satte sig ned foran kiosken og lænte sig op ad muren.
Gæst- Gæst
Sv: Eftermiddags sol.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stéph løb om mod stranden. Han hoppede over en træstamme, som han så. Han vidste ikke, hvorfor det var, at han løb. Så han satte ned i gåtempo igen. Hans hjerte galoperede efter anstrengelserne. Men det var en dejlig fornemmelse. Han elskede jo at løbe, men det kunne folk ikke forstå.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad er det der?" spurgte Stéph og hentydede til bogen. Det var ikke tit, at han selv læste bøger. Han læste kun dem fra skolen. Og måske nogen gange lidt om tennis og trompeter, som var om taktik og noder.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad vil du gerne være?" spurgte Stéph pludselig Amelia, "Altså i fremtiden." Det kunne jo blive interessant at vide, og han kunne jo overveje mange ting, fordi han selv ikke var sikker på sit valg.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da Amelia nævnte skolelære, så lavede Stéph en grimasse. det ville han ikke være, det ville han ikke kunne klare. Han kunne lave mad, men han gik ikke så meget op i det, at han ville blive kok. Stéph sukkede lidt, hvad skulle han blive. Hvad betød noget for ham?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stéph smilte bredt og kiggede på Amelia, "Tak." Hun havde et sted ret, han kunne jo leve af sin musik, selvom der ikke var nogen, som kendte til hans spillen. Han kunne jo tage på musik collegiet om et år. Det var det, han ønskede, det var det, han ville.
Gæst- Gæst
//Glop=Koala kram//
Gæst- Gæst
Da hun nævnte det med vejret, sukkede han. Han var ikke ude for at nyde det gode vejr. Han havde bare trængt til en lille pasue hjemmefra, derfor var han cyklet herud. Det var nemlig en dejlig lang tur.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har bare haft et mindre skænderi med min far." mumlede Stéph så og begyndte at gå mod vandet, som var roligt i dag.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det var bare noget om min skole. Han mente, at jeg burde tage mig sammen. Men det havde jeg ikke lyst til." forklarede Stéph, "Og så endte det med, at jeg tog herud for at få lidt fred."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg skal nok komme til dig, næste gang." sagde Stéph og smilte glad. Hun var den første, at han talte med disse ting om. Det var en lettelse at kunne sige det til nogen. Måske skulle han også begynde at snakke med Victor? Måske.
Stéph trådte sine sandaler af og gik ud i vandet, så det lgie dækkede hans ankler.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stéph lagde mærke til Amelias greb blev strammere. Han grinte lidt, da hun sagde, at han ikke måtte give slip. Det var ærgeligt, at han ikke kunne svømme med gipsen på armen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvorfor er du bange for vandet?" spurgte Stéph, der han ikke helt kunne se det. Vandet var noget af naturen, som omgav hele verden. Den var en del af verden. Og man skulel bruge det, hvis man skulle kunne overleve.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham