Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Eftermiddags sol. - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Eftermiddags sol. - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Eftermiddags sol. - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Eftermiddags sol. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Eftermiddags sol. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Eftermiddags sol. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Eftermiddags sol. - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Eftermiddags sol. - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Eftermiddags sol. - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Eftermiddags sol. - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Eftermiddags sol.

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Eftermiddags sol. - Page 3 Empty Sv: Eftermiddags sol.

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 19:43

Stéph stod bare og så på Amelia, han skulle til at råbe til hende, at der kom nogle bag hende, men hun havde allerede lagt mærke til dem. Så måtte han igen bare stå og kigge på hende. "Jamen.." sagde Stéph, "Jeg prøvede jo på det, men jeg har ikke øjne i nakken." Han surmullede lidt over det, som hun havde sagt. Han havde jo prøvet, men han havde ikke set den største af dem, som var kommet bagfra og havde taget fat i ham.
Da mændne kom til bevidsthed igen, så fandt de deres motorcykler og startede dem. "I vil ikke blive glemt." var det sidste, som blev råbt til dem, inden mændne forsvandt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 19:51

Amelia børstede sine hænder mod hinadende og så tilfreds mod dem da de forsvandt i det fjerne. "Det gik jo ikk så værst." Så så hun sig over skulderen. "Undskyld..Jeg ved det godt..Og jeg er også ked af at du skulle se mig sådan her. Det sker ikk så tit" Hun så lidt ned i jorden og stod stille. Hun ville ikk så ham i øjnene da hun vidste at der var en slags blanding af overraskelse og forvirring og måske noget andet. Hun bed sig hårdt i sin undelræbe og hendes øjne var lukkede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 19:55

Stéph forstod ikke helt, hvad det var hun mente i starten, men så gik det pludselig op for ham, at hun måtte hentyde til hendes opførelse. Han forstod ikke, hvad problemet var ved det? Han kunne også pludselig blive rasende eller pludselig kold overfor en person. Det var jo ikke alle, som kunne holde den perfekte maske hele tiden. Så han forstod det ikke.
Stéph grinte lidt og gik og nussede Amelias hår. "Det er overstået nu, så der er intet at bekymre sig om." sagde han, man kunne godt høre, at han var lettet over, at de var væk. De havde været noget af en mundfuld.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 20:07

Amelia fulgte ham med øjnene da han gik hen mod hende og lagde sin hånd på hendes hoved for at nusse hendes hår. Da det skete voksede det søde og varme smil frem igen og hun så op. Hun grinte svagt og mindede igen lidt som en lille søster af en slags eller ihvert faldt noget lignende. Hun nikkede smilende og roligt. "Ja og undskyld at jeg bare løb væk men jeg ville se om der var noget jeg kunne gøre.." sagde hun undskyldende og så på ham for at håbe han ville tilgive hende for det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 20:32

"Det er helt i orden, så længe du er i sikkerhed, så er alt godt." sagde Stéph og smilte, han tog igen sin hånd til sig. Han så ud i det fjerne. Han glædede sig til den dag, hvor han igen kunne bruge sin hånd. Så ville have nogle flere muligheder, når han endte i vanskelige situationer. Det gik op for ham, at første var begyndt at ende i disse former for situationer, da han havde mødt Amelia. Tiltrak hun ulykker? Eller var der bare en periode, som skulle overstås.

//Undskyld det korte indlæg, var lidt ukrativ/uinspireret. /: //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 20:36

Amelia kunne høre hans tanker og begyndte selv at tænke over dem. Tiltrak hun virkelig ulykker. Hun var klodset men ikk gjort nogen noget. Hun mente ikk at det var en periode han var igennem en man vidste det jo ikk. Hun gik roligt ved og stilte sig ved siden af ham også med blikket mod havet. "Du glæder dig, hva.. Til at kunne gøre ting ordenligt igen.." sagde hun med en helt rolig og afslappende stemme.

//Det er okay ^^ Og srry for mit kort indlæg//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 20:45

Stéph stilte sig ved siden af hende. Han havde venstre hånd i lommen, mens han holdet den anden arm i en ret vinkel, så hans arm mere kunne slappe af. Han så på havet, som var så roligt, han nød lyden. Den var afslappet og rolig. "Ja, men nu går der vel en 4-5 uger, før det sker. Men i den tid, så vil jeg nyde min frihed." sagde Stéph og smilte. Og han nød den virkelig meget.
Stille begyndte Stéph at nynne en melodi. Det var 'I remember'. Han kunne godt lide den, hvertfald det første stykke. Det gav megen mening hos ham.

//Det er okay. :D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum