Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Eftermiddags sol. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Eftermiddags sol. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Eftermiddags sol. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Eftermiddags sol. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Eftermiddags sol. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Eftermiddags sol. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Eftermiddags sol. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Eftermiddags sol. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Eftermiddags sol. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Eftermiddags sol. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Eftermiddags sol.

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Eftermiddags sol. - Page 2 Empty Sv: Eftermiddags sol.

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 13:20

Hun strammede grebet om ham da hun kunne mærke at han gik længere ud. *Nej..* lød en svag piven i hans hoved et kort øjeblik. Hun strammede både grbet om hans mave/liv og om hans hals men stadig sådan at hun ikk kvælte ham. "Jeg..Jeg kan ikk svømme og..jeg har haft vandskræk...sidne jeg var helt lille" forklarende hun pivende og havde staidg sine øjne klemt hårdt sammen og lagde så sin pande mod hans skulder. "Og jeg ved det er underligt eller åndsvagt.. Men sådan..har jeg det bare med vand i store mængder"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:32

"I store mængder, hvorfor så ikke starte i det små?" spurgte Stéph hende. Han troede virkelig på, at hun havde vandstræk, fordi hun strammede grebet endnu mere, da han var gået længere ud i vandet. Han vendte sig om og kiggede ind på stranden. Nu så havet ikke så stort ud længere. Han nød lyden af havet.
"Prøv at kigge nu." sagde Stéph, da han havde gættet, at hun havde lukket dem. Han ville hjælpe hende med at komme over hendes skræk. Det var nemlig skønt at svømme ved stranden. Han kunne det så ikke lige nu, fordi han havde gips på armen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:38

Amelia hang længe før at hun tog od til at åbne sine øjne og se ud over havet. Først det ene og så bagefter det andet. Efter noget tid slappede hun lidt mere af. "Så længe du ikk slipper mig.." mumlede hun svagt. Hun ahvde jo ikk rigtigt noget imod at de ud over det men så snart at hun blev omgivet af det gik hun i panik. Hun hang u roligt og slap stille og roligt grebet hvilket hun ikk skulle have gjort. Hun gled ret hårdt ned fra hans ryg og et bange udbrød kom fra hende. Dog lød der intet plask. Men nu hang der istedet en lille fin brun harekilling med hendes smukke klare brune øjne på hans skulder og kømpede for at holde sig oppe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:54

Stéph nikkede til, at han ikke ville slippe hende, men så var det, at hun lige pludselig forsvandt fra hans ryg. Han greb bagud med begge hænder, men han kunne ikke intet mærke. Han vendte sig lidt om, men kunne intet se. Han blev lidt forvirret. Han havde heller ikke hørt noget ramme vandet. Han var ved at overveje mulighederne. Han så op, måske en fugl. Så var det, at han mærkede, at der var noget på hans skulder.
Stéph rakte om til sin skulder og fik fat i noget pelset, en pote. Han løftede op i det og om foran ham, så han kunne se på det. Det var en harekilling. "Amelia?" spurgte Stéph forvirret. Nu overraskede hun ham igen. Han satte hende på hans gips, så han holdte om hende med den anden hånd, så hun ikke ville falde videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:58

Amelia så bare på ham med hendes store uskyldige øjne. E lille bevægelse der kort kunne minde om et lille nik kom fra hende. Hun sad bare stille på hans arm med arm og følte sig tryg da han lagde den anden arm om hende. Hun lukkede sine øjne lidt. *Undskyld..Men det sker af og til enten når jeg er utrolig genert/flov eller meget i panik* lød det inde i hans hoved med en blid og rolig stemme og et opgivede suk kunne også høres. Hun begyndte så stille og roligt at slikke sin ene potte og gned den så om sit øre. Lige som en lille killing. Det kunne hun ikk gøre for. Det var de instinter hun fik når hun forsvandlede sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:11

"Du behøver ikke undskylde, du reddede jo dig selv, på en måde." sagde Stéph og smilte. Havde der været andre tilstede, så ville de nok have syntes, at han er skør, fordi han snakkede med et syr, men Stéph vidste bedre. "Du er faktisk nuttet." røg der ud af Stéph, det var måske lidt pinligt, så han fortrød næsten igen, at han havde sagt det, men alligeve ikke, hun var jo nuttet.
Stéph gik igen ind på sandet, hvor han satte Amelia ned på sandet, så hun kunne blive sig selv igen, uden at det ville give problemer, mens de var i vandet. Stéph fandt sine sandaler og tog dem på, selvom hans fødder var fyldt med sand.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:16

Men kunne se hendes øjne spærre sig lidt op og en svag rosa farve kunne skimmes iblandt den brune pels. Det var ikk ligefrem normalt blandt dyr. Hun nikkede takmenneigt. *T-Tak* fik hun frem stammet. Da han satte hende på sandet igen forvandlede hun sig ikk tilbage men gik bare roligt ved hans side som en hun. Men det så en smule underligt ud at en så lille harekilling gik ved siden af en dreng der faktisk var ret høj. Et lille og sødt 'Maiv' kom fra hende og man kunne skimme at smil. Hun lavede små fodspor i sandet og hendes blik var rettet ligefrem for sig og af og til op på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:22

Stéph kiggede ned på Amelia, han undrede sig over, hvorfor hun ikke blev til et menneske igen, men han lod være det hun var. Han fik øje på nogle ældre mennesker, som hilste på ham. Han smilte igen til dem og fortsatte videre op mod kiosken, som var lukket nu. Han kunne fornemme, at de ældre mennesker kiggede på Amelia, fordi hun hoppede ved hans side.
Stéph havde intet imod det. Og skulle der nu komme noget, så kunne han jo bare samle hende op. Så ville hun være i sikkerhed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:26

Hun kiggede op på ham og et lumsk og lidt drisk smil var fremme. *Nåeh så jeg kan kalde dig min private helt siden at du jo ville redde mig stort set hvar gang der skete noget.. Ej jeg laver bare sjov.. Og forresten så vil jeg helst ikk lige forvandle mig tilbage da jeg så ..øhm..hvordan skal jeg forklare det..Hmm..Jo jeg..øhm..ja jeg er ingen tøj på når det sker* Så så hun lidt væk. Det var ret pinligt at sige. Hun sukkede lavmælt, næsten lydløst igen og rettede sit blik lige frem for isg igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:30

"Det kan du jo godt kalde det." sagde Stéph og grinte over det med, at han skulle være en helt. Han var godt nok ikke helt nogen helt, men alligevel. Han ville redde hende uanset hvad. Hun var en af hans venner. Han kom igen til at tænke på den sag, hvor Amelia var blevet forfulgt af de der drenge, hvorefter det senere var kommet i avisen. Han kiggede på sin arm og gipsen.
Stéph kiggede sådan lidt overrasket på hende, da hun nævnte det med tøjet. "Men jeg troede..." begyndte han og opgav så fuldstændig at prøve at komme med en forklaring, fordi han vidste slet ikke, hvad han skulle tænke. Det gav ikke nogen mening for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:33

*Undskyld men sådan sker det af og til det er ikk så tit at jeg kan gøre så at jeg kan forvandle mig tilbage med tøj på men det også kun i nødstilfælle* Hun rettede sit blik mod himlen og så mod ham med et for-sjov-surmule-ansigt. *Vil kæles* lød det bestemt og barnligt fra hende og bagefter et sød latter hvor efter at hun begyndte st hoppe og springe muntert rundt om hans fødder. Men ikk aå at han faldt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:37

Stéph tænkte lidt over hendes ord, men han forstod det virkelig ikke. Men det behøvede han vel heller ikke, så han trak på skulderne. Stéph så undrende ned på hende, da hun sagde, at hun ville kæles. Hvad skete der nu for det? Men uanset, hvad han tænkte, så samlede han hende op. Men han tog hende i nakken og satte hende som før. Han begyndte helt tilfældig at nusse hende bag øret. Han satte sig igen op ad muren ved kiosken, da han var kommet derhen. Hvor efter han satte Amelia på hans skød.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:42

Amelia begyndte efter noget tid at spinde. Hun elskede at blive kælet med lige megte hvilket dyr hun var. Da hun blev lagt i hans skød drejde hun rundt om sig selv 2 gange og lagde sig blidt sammenkrøllet. Men kunne stadig skimme det lille smil der var fremme. Hvis man så hende på afstand ville hun abre ligne en normal harekilling men hvis man så hende tæt på kunne man godt se hun var en lidt underlig en af den race. Motor kunne høres og 4 motortcykler kom drønende hen af stranden hen mod dem eller måske bare forbi dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:46

Stéph sad og smilte, da han så, at Amelia ikke lignede et normalt dyr. Men hun var sød og kælen, så Stéph sad bare og nussede hende, mens han lænte sig op ad væggen. Han havde siddet og betragtede himlen, hvor der kun var meget få skyer. Solen var i vest, den var jo på vej ned og om på den anden side af kloden.
Da Stéph blev opmærksom på motor larmen, så han op og mod parkeringspladsen. Det var ikke tit, at han hørte så meget støj på en gang fra motorer, som måtte stamme fra motorcykler. Og hvad ville de her? Det var jo ingen på stranden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:52

Amelia så op og sprang ned fra hans skød. Så luntede hun hen til et sted hvor hun bedre kunne se hvad der foregik. Hun spærrede sine øjne lidt op og uden selv at vide det løn hun ind i et lille hul i kiosken for at gemme sig. Hun kom i tanke om Stéphan men hun vidste ikk helt hvorda hun skulle hjælpe ham der ind eller noget andet sted. Hun håbede at ejerne af motorcyklerne ikk ville gøre ham noget.

//Srry det korte indlæg//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:59

Stéph så efter Amelia, da hun hoppede ned fra ham, men da hun ikke dukkede op igen. Rejste han sig op kiggede rundt om hjørnet, mens han bekymret sagde, "Amelia?" Men han ramte noget og faldt bagover. Han nåede ikke at få balancen, så han faldt bagover. Han ville støøte af med hænderne, men den ene var jo brækket, så det resulterede i en masse grimasser. Stéph så op og så, at han havde ramt en bred mand/fister med læderjakke, han måtte være en af dem, som var kommet med motorcyklerne.
"Undskyld.." mumlede Stéph, mens han ømmede sig over sin arm.

//Helt i orden. :D
Men skal lige spise, tilbage om en 20 min.//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 18:05

Amelia havde kunne høre at han ahvde ondt og havde også set hvad der var sket. Hun spærrede sine øjne op og hun så i panik rundt i den lille kiosk om der måske var noget tøj. Hun ledte feberisk efter noget og det tog et godt stykke tid før hun gjorde. Hun så lidt på det. Det lignede det hun ahvde haft på tidligere. Men det skulle gerne ligge der hjemme. Det plejede det. Eller også var det bare en fejl der var sket mens at hun havde forvandlet sig før. En mindre puf kunne så høres hvis motorene var slukkede hvilket de ikk helt var. Hun tog hurtigt tøjet på og så meget forsigtigt og lydløst udgennem en sprække.
//Fint fint ^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 18:48

Stéph så stadig op på ham den brede, hvorefter han sendte et blik til de fire andre, som også stod der. Det så ud til, at ham den første måtte være deres leder. Han fattede ikke helt, hvad de ville, men han fik nogle nedværdigende, irriterende blikke. Han så igen rundt efter Amelia, han var bekymret for hende. Han rejste sig op, og da han ville gå videre, blev han stoppet af en af de mindre. Stéph så undrende på ham.
"Du skal knæle og komme med en ordenlig undskyldning til vores leder." sagde manden til Stéph, som om han lige havde krænket deres ledere. Stéph spærrede bare øjene op.

//Det tog lidt længere tid. Skulle lige udfylde noget. -.-"//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 18:52

Amelia spærrede selv sine øjne op. Det var da noget åndsvagt noget at sige man skulle. De var jo ikk andet end et par halvhjernede mænder der legede en mellemting mellem en rocker og en royal person. Hun sukkede lavmælt, næsten lydløst og så videre. Hun dog heller ikk sikker på om de ville skade ham hvis han ikk gjorde som de sagde. Hun lod være med at sende en tanke bedsked til Stéphan selv om at hun vidste at han var lidt bekymreet for hvor hun var. Hun ville vente med at gøre noget og se hvad der skete.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 18:58

Der blev skubbede til Stéph, så han vaklede nogle skridt bagud og stødte ind i muren. Hvilket resulterede i flere grimasser, fordi han hamrede armen ind i muren. Han fandt sig i denne bahandling, men kunne jo ikke lægge sig ud med dem. De var både større, og sikkert stærkere. Stéph blev nu irriteret på sin arm, havde han kunne bruge den, så ville han kunne smutte ind mellem dem og stikke af.
"Knæl så!" blev der befaldet fra en af mændene. Stéph kiggede stadig bare på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 19:04

"Hold nu bare jeres fede kæft, idioter" lød en ret kold stemme oppe fra taget. Amelia sad på udkanten af det mens at hendes ben svagt dingelede under hende. Hun ahvde rettet sit hoved så hendes pandehår lagde en skygge for hendes øjne og skjule det samt at der ingen smil var. "Kan i ikk finde et andet sted at lege jeres åndsvage julelege..Og forresten så nu jeg tænker efter så er det altså ikk jul mere" Hun så nu på dem og hendes øjne kunne nu ses. De var stift rettet mod mændene og de vidste ingen venlighed. En kold aura havde omkredset hende og hun var ret skræmmende nu faktisk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 19:20

Stéph blev lidt forvirret over, hvor stemmen kom fra, men da de andre kiggede op, så gik han lidt væk fra muren for at kigge op. Han fik store øjne, da han så Amelia. Han havde ikke kunne genkende hendes stemme, hun var hvertfald ikke særlig glad. Nu havde hun overrasket ham igen. Stéph stod lidt der i sine egne tanker, da han blevet hævet ud af dem, fordi en af mændne havde taget ham bagfra og holdte nu en kniv mod hans strube. Dette havde været et vink fra deres leder. Lederen stod nu ved siden af Stéph og kiggede op på Amelia.
"Hvis du gerne vil have, at din ven skal leve, så må du komme herned." sagde lederen og havde en masse perverse tanker, mens han smilte smørret.
Stéph ville til at råbe noget og gøre modstand, men de lagde en hånd over hans mund, så han ikke kunne sige. *Gør det ikke Amelia"* skreg Stéph inde i hans hovede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 19:25

Et lille smil voksede frem på hendes læber. Et lidt kold og flabet samt sadistsk smil. Så rejste hun sig op og så stadig ned på dem. Hun ahvde glemt den dejlige følelse af det. "Nåeh..Jamen så må jeg vel det med mindste i vil her op i stedet?" Hun så hen mod Stéphan. *Stå stille og så snart du er sluppet fri så løb.. Jeg er stærkere end jeg ser ud til* Stemmen der nu var i hans hoved var heller ikk ændret. Sadig lidt kold og bestemt. Så sprang hun lige så let ned i sandet hvor hun elegant landede. "Så..Slip ham..eller skal jeg skære stuben over på jer?" Hun lød utrlig sikker i sin sag og der var ingen tvivl om at hun mente det. Man kunne næsten også mærke en manglende blodtørst gennem ehndes stemme. "Er i med?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 19:32

Lederen nikkede til ham, som havde Stéph i sit greb, han nikkede bare igen. De to andre, som ikke lavede noget begyndte at gå hen imod Amelia. "Du forstod vist ikke helt mine ord." sagde lederen, "Jeg ville bytte ham for dig."
Stéph blev ikke mindre rolig over, det hun sagde eller gjorde. Hun skulle jo bevare sin hemmelighed. Den måtte jo ikke afslørres. Han bed ham, som holdte ham, i hånden. Manden begyndte at råbe op og gav slip på Stéph. Stéph bukkede sig og smuttede væk fra ham, men lederen havde opdaget det, så han tog nu Stéph i nakken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 19:37

"Det ville jge ikk gøre hvis jeg var dig" Amelia var nu mellem lederen og Stéphan med et lige så smærret smil som før. Med håj fast sprang hun og en hård knytnæve ramte lederen utrolig hårdt lederens hage så han væltede bagover og slap Stéphan. Hun stod lidt og så på lederen med et ligegyldigt blik. Så så hun sig over skulder med Stéphan. "Sagde sig ikk du skulle løbe" Hendes stemme var nu blid og rolig og med et sødt og varmt smil på læben. Hun ahvde godt opdaget dem der kom løbende mod hende og hun dukkede sig bare og hoppede en gang for at undgå deres slag. "Ups.." lød det bare helt ligegyldigt fra hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum