Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ny i byen //åbent// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ny i byen //åbent// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ny i byen //åbent// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ny i byen //åbent// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ny i byen //åbent// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ny i byen //åbent// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ny i byen //åbent// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ny i byen //åbent// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ny i byen //åbent// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ny i byen //åbent// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ny i byen //åbent//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

ny i byen //åbent// Empty ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 15:21

en ny person er kommet til terre og han leder efter noget

s: i den mørke del af terre
t: 22.34
o: i en gyde hvor kun er få mensker der går forbi
v: over skyet med en lille smule vind

Zeven sidder i den mørke gyde og hygger sig med en kasse øl og en pakke smøger *der sker ikke så meget i den her by jo bordt set hende der bliv skudt* tænkte Zeven mens han helder en øl i sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 16:14

Mikala gik i gemme gyden hun hade en håndtaske med sig det hade hun flere ting i som hun kunne bruge vise hun fik brug for det som en pistol som hendes mor hade haft men som nu Mikala hade også nogen spøjet og arpulder men forskellige fomer for bedøvlase bare for at være sikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 16:22

Zeven kiggede op "jamen goddag min ven "Zeven smilet og to en slurk af sin øl" øhhh kender du en der hedder zal jeg leder nemlig efter ham " spurte Zeven og smilete til hende. Zeven kigget og tænkte *hvad laver hun her på den her tid *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 16:26

" Zal hmmm har mødt ham en gang før og goddag " sagde mikala hun gik lidt forbi ham men måtte sætte sig ned hun var en smule udmatte efter en lange gå tur rundt i området hun hade være ude og feste en smule i aften

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 16:43

"nå okay men jeg er Zeven hyggelig at møde dig " han kiggede på hende og to en øl op fra kassen og og sagde "vil du ha en øl " og stillte øl foran hende. Zeven to sin hånd ned i sin lomme og trak en pakke cigerater op to en op og tænde den " sikke en dejlige aften " sagde han og kigget op mod himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 16:50

" Mikala er mit naven og jo tak bare en enkel " sagde Mikala og drak den hun så ned hun hade det skridt med at drikke men hun måtte fordrive tiden med fester og ander ting ind til hun skulle tag kampen op i mod Zane " ja det er der " sagde mikala og tog endnu en slurk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 16:51

Zal stod op på et af de mange tage i Terre og så ned på sin gamle ven, og pigen som han havde set før. "Lille Bror, du er sgu vokset din gnom" mumlede han til sig selv og forsvandt i skyggen.
I en skygge et par meter væk fra de to trådte Zal ud og gabte, han holdte sig dog diskret og trak frakken over sig så man ikke kunne se hans ansigt, der efter gik han hen til dem.
"God aften i to, er det i orden jeg slår mig ned?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 16:57

Mikala fik er chok og tabet sim flaske og i det hun ville sammen skåren på skar hun sig på dem " av " sagde mikala og sad med sin finder i munden det blødt en smule hun sammen skåren op og smed dem ud hun leder efter et plaset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 16:59

"godaften " Zeven kigget op på ham og sagde "sæt dig enlig vil du ha en øl " Zeven trak en øl op fra kassen og holde den op mod ham *hvem er han *tænkte Zeven og smilte lidt skævt til den frammed person

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 17:00

"Aaah undskyld hvis jeg forskrækkede dem, jeg så bare at der sad to personer her på gaden og jeg tænkte... Jeg ville da lige være med" Zal tog en lille forbinding op af sin lomme og viklede den forsigtigt rundt om Mikalas finger. "Så er du så god som ny Prinsesse" sagde han med et venligt blink, og tog en cigaret op og tændte den, hvorefter han satte sig ned ved siden af dem.
Zal tog imod øllen og satte sig og drak af den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 17:03

Mikala så ned hun leder efter noget andet nu " for pokke hvor er den henne når det ligge den jo møg pistol " sagde Mikala og trak den op men den var ikke lade og der var ingen petroner i den det var en kaliber 23 en særlig pistol som ikke fandet ret mange af mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 17:05

"hvem er de " spurte zeven høfligt og holde en øl hen i mod en frammed person imens Zeven skådet sin smøg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 17:10

"Jeg er blot en gammel ulv, de ved... Alt for gammel vil nogen sige" grinte han og tog øllen og tog en slurk. Zal blottede sit ansigt en smule men han havde ændret sig meget på 250 år til at Zeven ville kunne genkende ham med det samme.
Zal tog et hiv af sin smøg og lænte sig op af væggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 17:14

Mikala sad og så på sin pistol en særlig laver kaliber 23 shotgond Mikala tog en flaske med cola op og drak af den hun så ned hun fik et syne " nej " sagde mikala og lag flaske fra sig og holdt hånderen foran øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 17:18

*hvem er han* tænte Zeven kigget godt efter på den frammed person" hvor har jeg set han før" mumlet Zeven lidt for sig selv. Zeven kigget på den frammed person og Zeven fik øje på en amulet *hvor har jeg set den før *tænke Zeven og kigget ned a sig selv og så en amulet næsten ligsådan.Zeven kigget op og sagde " Zal er det dig ?" Zeven får et shok "hvad er der mikala"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 17:35

Zal fjernede maskeringen og kiggede på Zeven.
"Hvad så Lille-bror, du er sgu vokset lidt" sagde han med et grin og skodet sin smøg.
"Og hvad er der i vejen med dem" Sagde han mens han kiggede bekymret mod Mikala
"De er vel ikke... Sløj?" sagde han med et tonefald der var svært at bestemme.
Zal lænte sig tilbage og kradsede sig ind under frakken, et lille klik kunne blive hørt, men han lod som ingenting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 17:44

Mikala ryste på hovedt og bliv sig selv " nej jeg er okey det var bare noget " sagde mikala hun satte sig til at pusse sine pistol og bag efter lag hun den ned i sin taske igen sammen med alt andet hun hade med sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 17:45

Zeven kigger på Zal med et smil og siger "dejligt at se dig igen store bror "Zeven kigget over på mikala og ligger en hånd på hendes skuller" er der noget galt mikala du ser ikke for godt ud "sagde Zeven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 17:52

" det var ikke noget det var bare noget som sker somtider " sagde mikala hun tog sin flaske og drak af den hun hade som tider bare brug for at slappe af efter et syn det tog på hendes kræfter som hun ikke rigtig kunne styre endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 17:57

"okay" sagde Zeven og kigger hen på
Zal og siger "hvor og hvad har du laver i de siste 250 år min bror " Zeven smlier over at se sin bror igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 18:05

Zal blev ved med at kigge på hende og kiggede derefter på Zeven.
"Barishan er her også, snart er vi samlet igen bror... Til at starte blod fejden igen... Til at hævne Persien..." Zal stemme havde ændret sig til en kold og morderisk stemme.
Han kiggede mod Mikala "Ja undskyld, vi har bare noget... Vi skal ordne..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 18:10

" Persien er det ikke det som bliv slog for rigtig mange år siden af en dæmon " spurte Mikala hun hade hørt det før # kunn dr være det sted Min far tog til og aldrig kom tilbage fra # tænket Mikala

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 18:13

Zeven kigget på Zal "det var på tide min bror " et vind pust kom og Zeven er forsvundet. "broder her oppe kom vi har ting der skal gøres " der var han oppe på tagene Zeven øjne var hel måne blå men det var også det enest man kan se af skykken fra af ham og sværdet i hans hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 18:16

Zal kiggede på hende "Persien faldte til dæmoner, engle, dødsengle og aspara som hjalp korstogene, de vandt på grund af fejhed ikke på grund af lyst og formål" Zal så en smule sur ud, det så ud som om dette emne var et han havde sagt tusinde gange.
"Persien var det stærkeste folkefærd... På grund af dette fald.. Er en blod fejde starten... Et slagteri... Af dæmoner... Vampyrer... Engle.. Aspara... Alt hvad JEG lyster... Aldrig betvivl mine ord... Jeg er arvetager til persien.. Og jeg stopper ikke før jeg har fået min hævn.. De folk der bliver dræbt... Opdager det først den dag min rapir skære halsen over på dem."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 18:21

"kom så broder vi skal vider " Zeven kigger ned på mikala og laver et lille vink med sin hånd som et lille farvel " kom så Zal vi skal vider" Zeven tænde en smøg og venter kun på Zal og forsvinder i et vind pust som vinden selv


Sidst rettet af Zeven Lør 19 Jun 2010 - 18:23, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny i byen //åbent// Empty Sv: ny i byen //åbent//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum