Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
ny i byen //åbent//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: ny i byen //åbent//
Gæst- Gæst
"I mit ord og persiens... De er tilgivet lille pige" Han kiggede på hende med blide øjne og tørrede en tåre væk. "Kan du holde dig munter mit barn" Zal forsvandt i samme sekund og stod nu ved siden af Zeven. "Jeg er Klar bror, lad os smutte" gabte han mens han tændte en smøg.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Min pige, livet er den største gave, aldrig misbrug det." Zal trak en ring op og puttede den i hendes hånd. "Hvis du nogensinde skal bruge hjælp... Eller en at snakke med... Så er jeg der for dig.. Husk det min pige" Han kyssede igen blidt hendes pande og gik denne gang væk der fra,
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Arme pigebarn... Vi kan ikke gøre noget hvis hendes vilje til at dø er større end viljen til at leve... Selvom det er en skam" Han kiggede På Mikala og så tilbage på Zeven og rakte ham en kold øl. "Bare lige en lille en jeg fandt" Grinede han derefter forsvandt han i skyggen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ved ikke hvad vi skal gøre for at hjælpe hende... Hun ser ikke ud til
at vil ha vores hjælp... Hun er desperat... Manisk.."
Zal kiggede på Mikala og prøvede at finde en måde at hjælpe hende på.
"Du ved at jeg normalt ikke hjælper folk jeg ikke kender... Hvis hun vil dø.. Er der ikke så meget jeg kan gøre"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad vælger du pige barn... Liv eller død... Be om hjælp hvis du vil ha det... Jeg er træt af opmærksomheds krævene piger der tror at hele verden er der for dem.. Hvis du vil leve så gør noget med dit live i stedet for at kravle igennem det" Zals øjne var kolde og onde.
Hvis man ikke kendte ham bedre ville man ikke vide om han var en dæmon selv, men sandheden var at Zal var bare kold, hun var dæmon... Dæmoner skal dø.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Skal vi hjælpe hende videre eller hjælpe hende med at leve?" sagde han koldt.
"Du ved... Hun er dæmon... Det er enten vores job eller vores følelser gamle dreng"
Zal kiggede rundt og puttede en lyd dæmper på sin pistol.
En ældre herre kom gående hen af gaden og så Zal, Zeven og pigen.
Zal kunne hører hvordan manden tog sin mobil op i panik for at ringe efter hjælp og pejede sin pistol mod Ham og skød af uden at kigge.
Manden blev ramt lige i hovedet og faldt om med et bump.
"Han så for meget..." Sagde Zal mens han kiggede ned på Mikala.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Zal kiggede koldt mod hende mens han gik forbi hende og ud på gaden. Han kiggede op mod skyerne som forlængst var blevet dækket med mørk, og forsvandt ud i mørket.
Zal hoppede over tagene i sin ulve form og hoppede ud over kanten af et hus hvor efter han landte på gaden i sin normale form og gik sløvt videre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Byen der var fyldt af forrædere.. [Åbent men forbeholdt til Lana]
» Ny i byen
» En nat i byen - Eno
» en tur i byen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift