Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Drifteren kommer til byen (Åbent Emne)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Drifteren kommer til byen (Åbent Emne)
Tid; 00:45
Omgivelser; Hotel værelser, det er på første sal så der er et stykke ned. Overskyet og køligt
Vejr; Overskyet og køligt.
Påklædning; Samme som på billedet
Thyrus ankommer til Pladsen hvor Drift turneringen skal starte. De skal køre gennem et parkerings hus. Thyrus kigger sig omkring på sætter sig på sin Lamborghini Diablo. Han smiler skævt da han kigger rundt på de andre Kører og deres biler. Han ryster svagt på hovedet og fjerner noget hår fra hans ansigt * De kan ikke det vilde. Jeg glæder mig til at vinde dette ræs så de gode Drifterer viser sig*. Thyrus sætter sig ind i sin bil og starter den.
Løbet starter kørt tid efter da alle er klar. Thyrus drifter hurtigt forbi de første 3. Han smiler da han kører forbi den fjerde. Thyrus og den sidste Drifter nærmer sig efter lidt tid vejen up det den sidste sal på højhuset. Thyrus og den anden Drifter ser der kun er plads til en bil af gangen på vejen op. De gasser begge to up og kører mod opkørslen. *så han vil lege kylling. Fint med mig* lige før de begge når opkørslen bremser den anden Drifter. Da Thyrus kommer i mål først venter der han et horde af råbende Drift fans. Han ruller vinduet ned, kigger ud og siger til ledelsen af Turneringen ’’navnet er Thyrus’’ (sagt på engelsk Thyrus). Nogle kvindelige fans løber over mod han for at snakke med Thyrus. Thyrus ruller vinduet op og kører mod hotelet.
Han stiller sig udenfor sit værelse og tager et tungt åndedrag * Sådan startet mit liv her altså. Jage Vampyrer og Drifte for at tjene penge. Hvad er forskellen fra det her sted og alle andre?*
Gæst- Gæst
Sv: Drifteren kommer til byen (Åbent Emne)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Thyrus grinede lavt. Han virkede selv overrasket over hans grin da han gik indenfor. Værelset så ikke ud til at have været brugt før. Thyrus Smed sin frakke og tog sine pistolhylstre med sine pistoler ud og lade dem på nat bordet så satte han sig i en stol ’’ Jeg beskytter ofte de folk jeg kører rundt med. Men nej jeg arbejder ikke for politiet…. Jeg er mere en bodyguard ’’. Thyrus gjorde tegn til at hun kunne sætte sig i en stol * Hvis du bare vidste alle de ting der er galt. Selv hvis jeg valgte at fortælle så ville jeg aldrig bringe så mange minder frem foran sådan en sød person *. Thyrus smilede svagt ’’ Det er lang tid siden jeg har mødt en så venlig og hjælpsom person som dig ’’ Thyrus tøvede lidt, det var som om han ville sige noget med ikke vidste om hun ville finde det sjovt. Han nikkede kort for sig selv og sagde så med en drillende stemme ’’ Hvad ville du have gjort hvis jeg var en farlig vampyr det ville spise dig ’’ Imens Thyrus sagde det satte han side pege fingre foran sin mund så det lignede Vampyr tænder, men det lignede nu mere hvalrostænder. Thyrus lænede sig tilbage i stolen og slappede af for første gang i meget lang tid.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Skal lige spise ^^
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//svarer senere bliver nød til at gå //.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Gamle minder kommer altid igen og hjemsøger en( Max 4 /åbent
» Byen der var fyldt af forrædere.. [Åbent men forbeholdt til Lana]
» Havet kommer. (Første emne!!!)
» Nyt menneske i byen - Emne søgning
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus