Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Afslapning //Night// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Afslapning //Night// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Afslapning //Night// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Afslapning //Night// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Afslapning //Night// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Afslapning //Night// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Afslapning //Night// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Afslapning //Night// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Afslapning //Night// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Afslapning //Night// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Afslapning //Night//

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Afslapning //Night// Empty Afslapning //Night//

Indlæg af Jeanna Søn 20 Jun 2010 - 14:13

S: Sombre
V: Varmt
T: 23.04
O: Få mennesker der går tur
D: Fredag

Jeanna kom gående hen af en sti, hendes blik gled rundt, på de få mennesker som gik rundt i parken, solen var ved at gå ned, og sendte sine sidste varme stråler, hun smilede svagt og nød den sidste varme. Hun fandt en bænk og satte sig på den, hendes blik gled igen rundt, hun håbede på at se nogen hun kendte, men der var ingen, hun sukkede dybt i så ned i jorden. Hun havde en sort top på med en lyserød cupcake på, og så sorte stramme jeans, og bare tæer
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Antal indlæg : 231

Tilbage til toppen Go down

Afslapning //Night// Empty Sv: Afslapning //Night//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 14:26

Night gik stille rundt i parken og kiggede på alle dem der kiggede på ham. De syndes han så sjov ud fordi han gik med en blok og en blyant og tegnede imens uden at gå ind i noget. Han tegnede et billede en af sine venner... Ligepludseligt støtte han ind i noget og løftede hovedet en dreng? "sorry" sagde han hurtigt og gik videre. drengen kiggede undrene på ham og rystede bare på hovedet inden han begyndte at snakke videre med dem han stod ved. Night gik bare vuidere imens han tegnede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Jeanna Søn 20 Jun 2010 - 14:29

Jeanna sukkede dybt, hun kedet sig utroligt meget, og der var ikke rigtigt noget at lave, hun bed sig kort i læben og lod så igen blikket glide rundt, da hun fik øje på en dreng som åbenbart var meget optaget af at tegne og gik ind i en dreng, hun grinte svagt, og betragtede let drengen, hun lagde hovedet let på skrå
Jeanna
Jeanna

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 14:34

Night kiggede rundt og fik øje på Jea - som han kaldte hende.
Night begyndte at smile og vinkede til hende "hey Jea"sagde han glad og gik over imod hende. Da han var ovre ved hende satte han sig stille ned ved siden af hende "hvad laver du her? "spurgta han smilende og døst til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Jeanna Søn 20 Jun 2010 - 14:39

Jeanna rødmede blidt, da det gik op for hende at det var night, hun grinte let "Hej" sagde hun lidt fortumlet, hun smilte skævt, "Jeg leder efter et sted at sove i nat" sagde hun og så ned i jorden, hun boede jo på gaden, så hver aften skulle hun jo lede efter et sted at sove
Jeanna
Jeanna

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 14:52

Night kiggede undrene på hende "et sted at sove?" gentog han og kiggede på hende "har du ikek et hus?" spurgta han så om og kiggede stille påb hende. Han gemte stille blokken væk nede i tasken sammen emd blyanten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Jeanna Søn 20 Jun 2010 - 14:54

Jeanna bed sig let i læben "Ja jeg bor jo på gaden" mumlede hun og så stadig ned i jorden, "Det troede jeg at du vidste" mumlede hun og kørte en hånd igennem sit sorte blå hår, hun så stille op på ham
Jeanna
Jeanna

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:02

Night så meget overrasket på hende "vil du overnatte ovre ved mig? jeg har en masse gæste væresler.." han smilte sødt til hende og kunne ikek stoppe med at smile. Han havde aldrig haf nogle over ved sit hjem. "Jeg har mit egen hus også har min mor et og min far har et... de er skilt også er der vores ferie hus hvor mine bedtse forældre bor" han smilte stille og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Jeanna Søn 20 Jun 2010 - 15:05

Jeanna så stille på ham, hun smilte svagt "Vil jeg gerne, men vil ikke være til besvær" sagde hun og rødmede blidt, hun smilte svagt, hun kunne ikke lade vær og kramede ham
Jeanna
Jeanna

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:11

"besvær!?" sagde han og grinte sødt "jeg har nærmest 100 væresler i mit eget hus" sagde han og grinte "mine forældre er begge vildt rige" Ngiht lød ikke særligt begajstres da han sagde det "så er selv meget rig" "men mine forældte har lavet alt i mit hus eller købt og inrettet, jeg har ikke rigtig bestemt selv og de betaler huslejen og sådan" "vile gerne selv, men må ikke" han kiggede på hende og krammede hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Jeanna Søn 20 Jun 2010 - 15:14

Jeanna grinte let "Det må være dejligt at være rig" mumlede hun og smilte blidt, hun betragtede ham blidt "Hvor er du sød" sagde hun og kyssede ham kort på kinden, hun rødmede blidt og fniste fjantet
Jeanna
Jeanna

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 16:01

Night rystede stille på hovedet "syndes jeg enlig ikke" Han sukkede stille og kiggede overrasket på hende "hvorfor er jeg sød?" spurgta han og var stadig ret overrasket over kysset på kiden. Det var noget han aldrig havde prøvet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Jeanna Søn 20 Jun 2010 - 16:05

Jeanna fniste fjantet "Du er bare sød" sagde hun små lallet og rødmede blidt, hun betragtede ham med sine smukke brune øjne, imens hun bare smilte
Jeanna
Jeanna

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 16:07

Night kiggede undrene på hende og grinte så sødt "det er du også" sagde han så og smitle.
Han havde virkelig meget lyst til at drille hende og begyndte at ule hendes hår "du har bub hår!" sagde han grinende og smilte sødt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Jeanna Søn 20 Jun 2010 - 16:11

Jeanna grinte fjantet og prikkede til ham "Nej mig ikke sød!" sagde hun barnligt og skubbede blidt til ham, hun rejste sig så pludselig og satte sig på hans skød med et ben på hver side af ham, hun smilte drillende og prikkede til ham
Jeanna
Jeanna

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 16:14

Night kiggede ondt på hende og rejdte sig så op så hun faldt ned. Heldigvis var det ikke hårdt hbun faldt. Han grinte stille og satte sig ned i knæ "er du ok?" spurgta han stile og kiggede på hende,.

Gæst
Gæst

Indlæg af Jeanna Søn 20 Jun 2010 - 16:20

Jeanna gav et lille skrig fra sig, hun satte sig op "Eij altså!" sagde hun og så surt på ham "Dig ond!" surmulede hun og gad ikke engang kigge på ham
Jeanna
Jeanna

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 16:22

Night grinte og hev hende op "nope mig ikke ond, dig bare tosset" han kiggede på hende med et smil. "er du ok? " spurgta han så bekymret og kiggede hende i øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Jeanna Søn 20 Jun 2010 - 16:26

Jeanna greb fat om ham og trak ham med ned og ligge på jorden, så han endte med at ligge ovenpå hende "Ja jeg har det fint" grinte hun og smilte drillende
Jeanna
Jeanna

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 16:33

Night kiggede lidt surt på hende og trillede ned "godt" sagde han såp og smitle. Han rejste sig stille og hev hende op. "tossetøs" smilte han. Alle dm der var der stod nu og gikkede på dem og det fik Night til at grine lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Jeanna Søn 20 Jun 2010 - 16:34

Jeanna grinte let "Neeeeij bliv nu liggende" sagde hun surmulende, og rødmede svagt, hun satte sig hen på bænken igen og betragtede let night, hun fniste fjantet
Jeanna
Jeanna

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:06

Night kiggede på hende og smitle. Stille satte han sig ved siden af hende "hvad griner du af?" spurgta han og smilte til hende. "du rødmer" sagde han og grinte sødt.

///sorry er også igang emd min profil så er lidt langsom XP

Gæst
Gæst

Indlæg af Jeanna Søn 20 Jun 2010 - 17:19

Jeanna grinte let og prikkede ham på næsen "Har jeg ikke lov til at grine?" spurgte hun og så mistænktsomt på ham, hun smilte nuttet "Nej jeg gør ikke" klagede hun så
Jeanna
Jeanna

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:48

night kigggede igen surt på hende "ikke prikke" sagde han bestemt. "jo det har du, bare ikke af mig" sagde han på en meget drillende måde og grinte så "jo du gør så" sagde han og prikkede hende på hendes ene kind. "it' kawaii" sagde han så og smilte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Jeanna Man 21 Jun 2010 - 14:56

Jeanna rødmede endnu mere, og surmulede let, hun bed blidt ud efter hans finger og kom så til at bide blidt i hans finger, hun fniste fjantet og ville ikke give slip på hans finger
Jeanna
Jeanna

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner