Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
afslapning//Keela// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
afslapning//Keela// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
afslapning//Keela// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
afslapning//Keela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
afslapning//Keela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
afslapning//Keela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
afslapning//Keela// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
afslapning//Keela// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
afslapning//Keela// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
afslapning//Keela// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

afslapning//Keela//

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

afslapning//Keela// Empty afslapning//Keela//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:19

S-stranden
O-mennesker
T-13.00
V-sol
P-lyserød bikini

Cille var nede på Stranden som altid hun boede jo ikke så langt væk fra den så hun var der nede næsten være dag bare for at se hvad der skete der nede. Hun lå på et tæppe nede og smilte og kiggede ud på vandet hun havde sin lyserøde bikini på og en pose ved siden af sig som der var et eller andet i *mon der er nogen man kan snakke med lige nu*tænkte hun og kiggede rundt men kunne ikke finde nogen der var til at snakke med så hun kiggede bare ud på vandet

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

afslapning//Keela// Empty Sv: afslapning//Keela//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:27

Keela var gået ned til stranden, hun havde en sort badedragt på. Den havde ingen ryg og fremhævede hende figur ganske godt. Hun havde sit håndklæde om livet, som en form for nederdel. Mest fordi hun ikk gad gå med det i hånden. Hun havde en lille skuldertaske med sig. Den havde militær farver og camoflage. Hun kiggede rundt og så en pige der sad alene. Hun smilede og gik hen til pigen, "Heij!" sagde hun glad og smilede let. "Har du brug for lidt selskab eller vil du hellere være alene?" smilede hun roligt og kiggede på hende. "Forresten, hedder Keela."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:34

Hun kiggede op på pigen der kom og snakkede til hende og smilte til hende "hej du er da velkommen til at holde mig med selvskab"sagde hun og kiggede på hende med et smil "hyggeligt at møde dig Keela"sagde hun og kiggede op på hende "mit navn er Cille"sagde hun og smilte til hende *hun ser ny ud*tænkte hun og kiggede bare på hende med et stille sødt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:40

Hun tog sit håndklæde af sin underkrop og foldede det ud på sandet ved siden af pigen. Hun astte sig på det og lagde sin taske ved siden af. Hun smilede let, "Det er da ogs altid hyggeligt at snakke med nogle i stedet for at sidde alene." hun smilede da Cille sagde sit navn. "Måske kan du lide sild?" smilede hun drillende fordi navnet kunne lyde lidt som sild hvis man kaldte hende for Cil. "Men det er ogs en perfekt dag at være på stranden. Jeg overvejede at ville tage sol, men synes ikk jeg trænger til det."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:45

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det er det da"sagde hun og kiggede på hende med et smil "ja men hvad har du lyst til at vi skal snakke om"spurgte hun og kiggede på hende "og det altid dejligt at møde nye folk og få venner"sagde hun og kiggede på hende "hvad for et køn er du til"spurgte hun og kiggede på hende med et stille grin

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:54

hun rystede på hovedet, "Det ved jeg ikk..." sagde hun roligt og smilede let. Hun nikkede roligt af at hun sagde venner, "Tja... Er ny her, så kan ikk ige jeg har særlig mange..." sagde hun med et suk og smilede let. "Men har da mødt nogle." sagde hun glad. "mest dæmoner..." sagde hun drømmene. "Elsker dem bare. Og ved ikk hvad jeg er til, har ikk nogle tanker om det, når jeg lige er flyttet til."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:00

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "er du i tvivl om hvad du til"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvorfor hun spurgte om det noget skal de jo snakke om "men jeg er også dæmon"sagde hun og kiggede på hende med et sødt smil "kan godt hjælpe dig hvis du er i tvivl om hvad køn du til"sagde hun med et smil og var bare glad for at snakke med hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:03

Hun smilede begejstret og kravlede hen til hende. "Hvad er du så!?" smiled ehun glad og lignede et lille barn i ansigtet. Hendes øjne glitrede nærmest og hun smilede helt vildt glad. Hun lå på maven og smilede glad. Hun satte hovedet på skrå, "Jeg er ikk seksuelt tiltrukket af nogle af kønnene..." sagde hun roligt og sukkede. "Altså jeg vil ikk i seng med en pige og føler ikk jeg vil med en dreng heller, men det er jo heller ikk fordi jeg måske ikk kunne blive lun på en. Men ved ikk hvilket køn det skulle være."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:08

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg er en Vand dæmon"sagde hun og kiggede på hende "hvis det var det du mente jeg kan kontrollere vand"sagde hun med et smil og kiggede bare på hende "og skal vi ikke prøve at se om du nyder at kæle med en pige og eller også er bi-seksuel"sagde hun og kiggede på hende med et smil og lille sødt grin

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:15

Hun smilede betaget og kunne ikk undgå det. "Har altid synes dæmoner var så interrasante!" sagde hun glad og smilede. "Men du må helst ikk bruge vand på mig, kan bruge ild. Men det er ikk fordi vand skader mig, jeg kan sagtens komme i kontakt med det. Men hvis jeg bliver angrebet, er det rimelig hårdt for mig." sagde hun roligt og smilede lidt. "Men hvad mener du med kæle?" hun havde aldrig hørt om at kæle med en.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:18

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "kom med ind i hulen der så skal jeg vise dig de og der er et vandfald der inde"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og tog hendes ene hånd og kiggede på hende "okay skal jeg nok lade være med"sagde hun og smilte til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:21

Hun smilede lidt, "Øhm, hvad skal vi da dér?" hun satte hovedet på skrå. Men valgte at følge med alligevel. Hun var blevet nysgerrig og det gjorde at hun bare MÅTTE vide hvad der var og se det. Hun smilede en anelse glad og gik med Cille da hun begyndte at gå. Hun kiggede tilbage, "men hvad med vores ting?" spurgte hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:26

"dem tager vi med"sagde hun og tog sine ting med sig og kiggede på hende og havde også taget hendes ting med sig ind i hulen og kiggede på hende og gik helt ind i enden af hulen og et vandfald kom til syne derinde og kiggede på hende med et smil på sine læber og lagde deres ting og kiggede på hende og lagde sit tæppe på jorden og kiggede lidt rundt "vil du prøve det med at kæle"spurgte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:33

Hun gik med og sstopped eop da hun så vandfaldet, hun smilede helt bredt og utrolig glad. "Wau!" sagde hun helt vildt glad og smilede. "Det er da smukt!" smilede hun glad og kiggede på det. Hun kiggede på Cil, "Hvorfor er der ingen her?" smilede hun let og nød det dog. Men forstod det ikk, folk burde da ville strømme for at kunne se dette. Hun kiggede undrende, "Jeg forstår altså ikk hvad det der kæle betyder..." sagde hun og sukkede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:36

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "ved jeg ikke tror ikke nogen har tænk på at gå her ind"sagde hun med et smil på sine læber "kæle er at man lægger ned og tager lidt på hinanden og kysser men skal nok lade være med at kysse dig medmindre du selv vil ha det"sagde hun og kiggede på hende med et stille sød smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:44

Hun nikkede let, "Det kan der være noget om..." sagde hun og tænkte sig om. Hun kiggede en anelse... Forbavset? på Cille og rystede på hovedet. "Det tror jeg altså ikk jeg vil!" sagde hun hurtigt. "Altså ikk fordi vi begge er piger, men mest fordi jeg har lovet mig selv jeg ikk vil gøre sådanne ting indtil jeg føler mig hjemme her, fordi ellers vil jeg bare føle jeg glemmer at føle mig hjemme og vil aldrig være det igen..." sukkede hun let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:48

"okay"sagde hun og lagde sig ned på sit tæppe og gad ikke til at rejse sig igen *sige det til en vis dæmon*tænkte hun og kiggede op på hende med et smil på sine læber og viste ikke lige hvad hun skulle sige lige nu "hvad skal vi lave"spurgte hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville lave noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:52

Hun gik hen og foldede igen sit håndklæde ud. Hun satte sig blidt på det ved siden af Cil, "Det ved jeg ikk... Hvad har du lyst til?" smilede hun let. "Er du egentlig leppe siden du vil det?" spurgte hun og kom til at tænke lidt på det. "Der er ikk noget forkert ved det, men kom bare til at tænke på det lige nu..." smilede hun let og kløede sig bag hoevdet med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:55

"nej ved bare ikke hvad køn jeg er til endnu"sagde hun og kiggede på hende "så tror jeg ikke jeg er"sagde hun med et stille grin på sine læber "ved det ikke"sagde hun og lukkede sine øjne "har du så mødt nogen spænde personer"sagde hun og kiggede igen på hende med et stille smil på sine læber og kede sig godt nok

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:57

Hun grinede lidt og smilede let, "Jeg ved hvad du mener..." sagde hun let og sukkede en smule. Hun tænkte sig om, "Der er ikk nogle der var spændene, men har mødt nogle stykker..." sagde hun og tænkte sig om. "De var alle drenge... Hmm... Kaoru... Cricker... Kroudon... Og..." hun slog sig lidt på hovedet og tænkte sig om. "Jo! En der hedder Zero...!" sagde hun og sukkede let ved navnet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:01

"hmm er du så også blevet slave"sagde hun og kiggede på hende og smilte ikke lige nu og var på en måde sur på Zero lige fortiden og viste ikke hvad hun skulle sige og ville heller ikke fornærme hende på nogen måder og kiggede bare på hende *det er hun sikkert*tænkte hun og lukkede sine øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:03

Hun nikkede og kløede sig bag hovedet. "Han tvang mig..." sukkede hun let og kiggede på hende. "DU er det nok ogs siden du ved det." sagde hun roligt og smilede opgivende. "Altså jeg må bare deale med det..." sagde hun surt og sukkede. "Selvom jeg ikk vil være det, så har jeg intet valg. jeg ved hvad en kontrakt indebære..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:08

Hun kiggede på hende "en kontrakt det var ikke en normal kontrakt du skrev under på det var en slave kontrakt som indebære at du skal gøre som han siger og ikke være besværlig for ellers pisker han dig eller noget helt andet han er et dumt svin i mine øjne men hvorfor skrev jeg under når han alligevel skaffer sig nye slaver"sagde hun og lukkede øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:11

Hun sukkede og kiggede på hende, "Jeg ved det altså godt..." sagde hun roligt. "Han er ikk den eneste dæmmon der har prøvet at binde mig til en..." sukkede hun og lagde armene over kors. Hun bed sig lidt i læben, "Jeg vil ikk være en slave, men jeg vil hellere være en lydig slave en at han skal tyde til vold mod mig. Jeg hader vold..." mumlede hun stille. "Han er et svin, men jeg har intet valg mere..." hun mærkede hun begyndte at græde igen. Men hun havde aldrig grædt foran nogle, og sjældent alene. Så hun rysted epå hovedet og kiggede på hende, "Men hva mener du med skaffer sig nye?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:15

Hun kiggede på hende "han har altid nye slaver og får flere og flere"sagde hun og kiggede på hende da hun begyndte at græde og rykkede hen til hende og lagde sine arme om hende for at trøste hende "jeg skal nok støtte dig"sagde hun stille og holdte om hende med et stille smil på sine læber og kiggede på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum