Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:04

S: En skjult bjerg kløft i Nain Des Bjergkæden
T: Hen af eftermiddagen.
O: klipper, solskin og let brise, få skyer på himlen
D: 20/6

Barishan stod og ventede i kløften med hænderne i lommerne på sin jakke. Barishan havde et smil på læberne.* endelig får jeg den berygtede Zane at møde. Jeg må bare håbe han vil hjælpe mig med min mission . Barishan stod og tappede sin fod let i jorden mens han ventede på Kajika og Zane. Den lette brise ramte Barishans hår og stiheden der var fik Barishan til at føle sig i bedre humør. * det her skal nok blive en god dag *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:43

kajika kom gående i shorts og top i det hun gik ved siden af Zane og opdagede Barishan og sagde"der er han, han vil snakke med dig om et eller andet og denne gang tror jeg ikke det en fælde dog er jeg ikke sikker men jeg er her til at bakke dig op Zane helt 100% okay så blot tag hen og snakke med ham jeg holder mig lidt på afstand i det han ville snakke med dig kun" hun smilede kært til barishan og stod lidt bagved Zane i det hun stod med hænderne bagved ryggen og observerede dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:35

Han fnøs.
"Jeg kan stadig ikke lide at du er her Kajika. Sidste gang blev du slået ihjel..." sagde han, og gik så over mod Barishan.
Zane var iført en jernbeslået, sort læderbrynje, et par sorte bukser og et par tunge støvler.
Han havde også en langærmet, sort skjorte på, men det var som regel ikke Zanes tøj man først kiggede på; det var hans øjne. Kolde, onde og ulæselige grå øjne.
"Hvem er du, og hvad vil du?" spurgte han da han nåede Barishan.
Han lagdee armene over kors og betragtede krigeren afventende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:42

Barishan førte sin hånd overmod Zane for a give ham hånden '' Mit navn er Balian Iben Fahalad eller med andre ord Barishan. Jeg kom her for at udføre en Mission sammen med Zal. Dog ser mig og Zal ikke på missionen på samme måde. Hvis du ikke har mødt Zal i nu så pas på hans måde at gøre ting på er meget mere brutale en mine metoder er'' Barishan havde en sølv ring på sin højre hånd. Sådan en ring korsriddere havde for mange år siden. Barishans crystal blå øjne viste ingen vrede eller frygt overfor Zane. '' Det er nået mig for øre at du her evner til at styre Dæmoner, har jeg ret?''. Barishan stod og afventede Zanes svar mens han kiggede over på Kajika og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:55

kajika så på ham og roede sig i håret og sagde"åååårh Zal igen ja vi kender hans metoder sidst døde jeg på grund af ham og blev gramset på så ja vi kender hans metoder og nogen af dem er noget.... anderledes end normal men det ....... det ikke klogt, havd vil i med Zane egenlig???" hun betragtede barishan og Zane i det hun bed sig let i underlæben og tog blidt om Zane og hviskede"tag det roligt okay Zal .... mente det ikke ondt Zane så tag det helt roligt jeg er jo i live nu så slap helt af og tænk på det er Barishan du skal give en hjælp ikke Zal??? okay"hun vidste at Zane ville blive sur over navnet af Zal

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:02

Det der forhindrede Zane i omgående at afvæbne og alvorligt skade Brishan, var Kajikas ord.
Zane havde spændt alle muskler og været meget tæt på at angribe Barishan, da krigeren fortalte at han arbejdede sammen med Zal.
I stedet for at gå amok som en anden barbar, gav Zane ham hånden og sendte ham et koldt blik.
"Zal er medskyldig i tortur og drab af denne pige, som du åbenbart kender." sagde han og kiggede på Kajika.
Han vendte blikket mod Barishan igen og sagde: "Han er også skyldig i at hjælpe en oprører med at forsøge at tvinge mig af tronen i Di Morga... ved at tage pigen som gidsel! Men du virker anderledes... tal, korsridder, og jeg vil lytte."
Han betragtede roligt Barishan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:12

Barishan smilede og bukkede med respekt overfor Zane'' Det lyder måske som en dum ide for dig til at starte med, men her kommer min mission. Din evne til at styre Dæmoner er kommet for min Ordens øre, vi ønsker din hjælp til at dræbe de stærkeste dæmoner som har voldt os nogle problemer. Zal ønskede at fjerne dig fra tronen så en anden ville få den magt, en Zal nemmere kunne snakke med. Jeg regner dog med at du er til at snakke med. Som betaling hvis du hjælper os vil Ordenen støtte dig'' * Han virker til at være let at gøre sur. Hvis Kajika ikke havde været her havde det helt sikkert endt i kamp. Godt hun er her, nu må jeg bare overbevise hende om at det her er for det bedste. Så kan hun overbevise Zane * Barishan kiggede alvorligt på Zane '' jeg vil hjælpe dig hvis du hjælper mig, det har du mit ord på. Disuden så er der mange Dæmoner der vil dræbe dig. Hjælp mig med at udslette dem så hjælper jeg dig med at fjerne oprørene'' * jeg er ved at sælge min sjæl for Ordenen. Hvis jeg slutter mig til Zane så vil min sjæl være tabt for evigt, men jeg betaler gerne den pris for at redde andre *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:17

Kajika betragtede dem lettere undrende og sagde"Hmmm lyder spændende dog hvad er det for nogen dæmoner der er begyndt at være problemer med ser du der er nemlig nogen der er tilhængere af Zane jo som Ma´lakel er og mange andre...." hun betragtede Barishan og så til Zane i det hun let bed sig i underlæben og lyttede til de to fyre der snakkede som de ville og så ændrede hun kurs og satte sig lidt fra dem og holdte øje. Kajika ånede lettet op i det hun holdte øje med dem meget varsomt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:21

Han fnøs hånligt.
"Så din ven Zal tror at min evne kommer af at jeg sidder på tronen? Jeg beklager, men der tager han fejl. Jeg er født med evnen... og jeg er så vidt jeg ved den eneste i verden der kan kontrollere dæmoner... Jeg vil overveje dit tilbud, korsridder." sagde han.
*Det kunn måske være en god ting...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:31

Barishan nikkede mod Zane'' Det glæder mig at du vil overveje det. Hvor lang tid har du brug for tid til at tænke og hvor mødes vi så igen?'' Barishan lænede sig mod en sten og kiggede mod Kajika så lænede han sig overmod Zane igen og viskede til ham '' Pas på hende der. Jeg mødte en knægt hvis kræfter du havde tager. Knægten elskede hende højt. Kærlighed kommer ikke bare ud af den blå luft. Jeg kan regne ud du har de samme følelser over for hende efter som hende ord vægtes så tungt i din dømmekraft'' Barishan lænede sig op af stenen igen og smilede overmod Kajika *hvis jeg ikke tager meget fejl så er det ikke kun Zane, Kalona og mig hun har fortryllet. Hah det er vist hende man skal passe på. Hun trækker i trådene bag Zane. Som ordsproget siger bag en mægtig mand er en smuk kvinde. Jeg kan ikke komme over jeg var ved at falde for hende som alle andre *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 12:25

kajika sukkede let og betragtede dem i det de snakkede og tænkte*hmmm..... nu har Barishan sikkert samme ide om at jeg.... jeg fortryller alle.... jeg så godt hvordan han så på mig, og Zane hader mig og mit liv er ruiner på grund af mit! Udseende! og min egen personlighed! skulle jeg så spille ond og være modbydelig!???..... årh hvorfor er jeg forbandet med dette udseende så næsten alle fyre falder for mig, jeg ber ikke om 3 eller 4 kants dramaer!! jeg ber blot om at kende mine følser og vælge!* hun bed sig i underlæben i det hun rejste sig op og så mod dem begge og sagde stille"undskyld jeg tror lige jeg slapper lidt af længere nede af bjerget" hun svang håret blidt bagud og satte det op i en hestehale i det hun sukkede og huskede at Zane havde forbandet hende med han aldrig ville ha hende og hans ord var taget tilbage.... hun huskede aften hvor de havde snakket og grint... men den aften var langt her fra eller da Barishan holdte lidt mere afstand til hende end før... det smertede hende meget... hvorfor skulle hun være så forbandet KØN! hvorfor skulle hun ligne denne gudinde!.... hvorfor!!!.... hun trippede lidt ned af bjergets sti og sukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 19:42

Zane fnøs og så Barishan i øjnene.
"Hun har haft sin chance hos mig, det indrømmer jeg. Men hun forspildte den den selv samme dag jeg tog den lille mides kræfter. Sir Barishan.. der er stor forskel på begær og kærlighed, og tro mig.. den unge mand begærer hende blot. Man kan ikke forelske sig så hurtigt." sagde han med en ligegyldig tone.
"Men hvad dit tilbud angår, så er svaret ja. Jeg vil hjælpe dig, og til gengæld, hjælper du mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 19:56

Barishan nikkede og knælede foran Zane og satte sit sværd i jorden foran ham selv. ''som lovet er jeg din tro tjener så''. Barishan lukkede øjnene. * tilgiv mig for at slutte mig til den her ondskab. Jeg har solgt min sjæl for at dræbe de dæmoner. Min mission er lykkedes men prisen var min sjæl. Jeg går i skyggerne med tunge skridt, jeg ser kun mørket nu. Bare jeg bliver tilgivet for mine synder. Flygt dæmoner døden nærmer sig for jer *. Barishan rejste sig op og kiggede alvorligt på Zane. '' hvad er planen, herre''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 20:59

Zane smilede koldt.
"Rejs dig blot, korsridder. Planen fra nu af er simpel. Vi må opspore de pågældende dæmoner.
Har du nogen idéer til det, korsridder?"
Han kneb øjnene en anelse sammen. Han havde set denne mand før... han virkede bekendt.
Med ét slog det ham.
*Balian... kan han være den Balian? Det må tiden vise...* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 21:11

Barishan kiggede på Zane da det så ud til at Zane genkendte hans navn. * jeg transformerende min hårfarve til sort dengang jeg kæmpede i Jerusalem for ikke at blive genkendt i historierne. Kan han virkelig kende mig ud fra mit navn. Jeg må sige det er imponerende * Barishan smilede til Zane '' Jeg er sikker på du kender nogle af Di Morga's stærkeste Dæmoner og ved hvor de holder til. Lad os starte med en af dem. For at teste hvor godt vi arbejder sammen,herre. Disuden føler jeg det ville være en god ide at have Kajika i nærheden, hendes healing's evner kunne komme os til gode''. Det var nemt at se at Barishan havde styr på taktik og hvordan en kamp og en da en hær skulle styres. Tegnene på at det var den Balian Zane tænkte på blev mere og mere tydelige. Da Barishan vendte rygger til kunne Zane se på Barishans sværd en tekst der stod på Latin: Når de rige starter krig, når de fattige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 21:28

Zane smilede koldt.
"Så du jager ikk bestemte dæmoner.. du jager dem alle?" spurgte han.
*Hans taktiske måde at tænke på beviser at jeg havde ret... det er faktisk den Balian...* tænkte han.
"Har jeg ret, korsridder?" spurgte han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 21:36

Barishan grinede sagte og nikkede '' min Orden giver mig navne på dem de ønsker jeg skal dræbe. I mellemtiden dræber jeg de dæmoner jeg ser på min vej. Disuden ville jeg aldrig angribe en dæmon Ordenen har navngivet sammen med dig, herre. Uden først at have analyseret hvor godt vi arbejder sammen. Jeg håber du forstår, herre''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 22:05

Han fnøs og sendte Barishan et koldt blik.
"Giv mig navnet på en af dem fra din liste. Jeg ser ingen grund til at angribe en... uskyldig... dæmon, hvis man da kan sige sådan om de bæster." sagde han og stirrede korsridderen direkte i øjnene.
"Betvivl ikke mine kræfter... og tro mig. Samarbejdet bliver utroligt let for dig." sagde han så.
Et ondt smil bredte sig på hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 22:13

Barishan grinede.'' Der er mange Dæmoner på min liste her fra landet. Damia, Jaster, Malakel. Bare for at give et par eksempler, dog har jeg ikke været heldig nok til at møde dem i nu''. Barishan satte sine arme over kors mens han gik ved siden af Zane. * Zane er for selvsikker, det kan blive et problem i kamp. Han virker til at kæmpe bedst alene, det her tegner ikke godt hvis vi møder en A klasse Dæmon. Jeg må bare have tillid til ham*. Barishan kiggede mod himlen mens han gik og tænkte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 22:16

Zane lukkede øjnene og tænkte.
*Ma'lakel.. Jaster... dem kan jeg ikke give ham... men denne Damia er en anden sag.* tænkte han.
"Godt så. Lad os gå efter Damia først. Jeg vil få hende lokaliseret." sagde han.
Det her kune godt gå hen og blive problematisk...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 22:22

Barishan kiggede på Zane og nikkede. '' Hvor ønsker du mig så i din hær?''. Barishan fløj let over jorden mens han sagde det. * underligt at han tager det navn. Jeg gav ham to top navne og et navn der lå i midten. Han tog den svageste. Det vil sige at de to andre er nogen han kender, eller det må jeg gå ud fra *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 22:26

Jeg ønsker at du går ind som Kaptajn for en gruppe af oprørsjægere. Dit job bliver at lede og organisere gruppen, og at jage oprørerne." sagde han.
"Det er en stor opgave, og jeg håber at du er værdig til den, Barishan."
Han smilede koldt til korsridderen.
*Men hvad gør jeg når han har fået fat i Damia? Hvordan skal jeg beskytte Ma'lakel og Jaster? Måske bliver det nødvendigt at dræbe Barishan. En skam...* tænkte han irriteret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 22:36

Barishan smilede tilbage til Zane '' som de ønsker, herre''. Barishan gik videre mens han tænkte * oprører, jeg jager ikke nogen som helst før alle 3 på min liste er døde. Zane tror jeg stoler blindt på ham. Jeg må se om han virkelig vil hjælpe mig med at dræbe de her dæmoner, hvis ikke ender det nok i kamp mellem Zane og mig. Så må jeg have Zal, Kalona og Zeven med mig. Han kan ikke klare os alle fire *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat) Empty Sv: Mødet der kunne ændre fremtiden (Kajika, Barishan, Zane= privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum