Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mødet ved søen//kajika// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mødet ved søen//kajika// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mødet ved søen//kajika// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mødet ved søen//kajika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mødet ved søen//kajika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mødet ved søen//kajika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mødet ved søen//kajika// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mødet ved søen//kajika// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mødet ved søen//kajika// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mødet ved søen//kajika// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mødet ved søen//kajika//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 3:56

S-Søen
O-Søen og lidt træer
P-stramme jeans og lyserød top og sko
V-Blæst
T-18.00


Cille var nede ved søen og kiggede på søen og begyndte at lave nogle bevægelser og hævede den ene hånd tilsidst og noget vand hævede sig op fra søen af og hun fik det hen mellem sine hænder *vand dæmon er sjovt at være*tænkte hun og og vandet var formet som en kugle og koncentrere sig om det hun ville og kiggede op i himlen med et smil og skød vandet lige op i luften i en stråle. Der var meget kræft i strålen så den fløj langt op før hun splittede den i og lod det flyve ned mod jorden og før det ramte jorden skød hun det mod et lille nyvoksen som lige var kommet op så man kunne se der blev skåret over af vandet for hun havde gjort det lidt skabt i det så det kunne gøre det. Det lille træ faldt til jorden og Cille satte sig ned på jorden *det kræver da en del energi men ikke alt for meget før man laver mere Avanceret teknikker*tænkte hun med et stille grin og kiggede på det lille træ hun havde fældet med træet det var vildt i hendes øjne lige nu men hun skulle nok blive stærkere i sine teknikker og håbe på hun kunne begynde at blive bedre til at bruge sine evner og satte sig helt hen til søens kant og kiggede på vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:39

Kajika kom stille gående for ssig selv(iført det du ser på billedet :P) hun så rundt og koncentrerede sig temmelig meget over hvor hun nu var, det var såååå lang tid siden hun havde været i skoven?. Hun betragtede hvordan nogen træer rystede ikke langt fra hende i det hun tog sig til næsen og tænkte*Hmmm dæmon... dæmoner har ikke blod så det sikkert spild af kræfter at få en fighte op* kajika rystede let på hovedet i det hun stille gik hen af mod Cille og betragtede hende lidt på afstand i det hun sagde"Hey man skal være sød mod træerne, de os levende jo" hun smilede kært og hendes stemme var sød dog med et smile sjov i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:48

Hun sad stille og kiggede på vandet og koncentrere sig om vandet og der begyndte at komme bølger som også var meningen lige nu og alt det hun sad bare og bølgerne blev bare større og større og i det hun blev snakket til kiggede hun bagud og så den der snakkede til hende "jeg var bare i gang med at træne mine evner"sagde hun og kiggede på hende *hvem er hun*tænkte hun og kiggede bare på hende som om hun ikke havde set en kvinde før eller sådan noget "hvem er du"spurgte hun med et stille smil på sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:00

kajika smilede kært og kom frem i det hun satte sig et stykke fra Cille dog lidt tæt alligevel men på en venskabelig måde og så på vandet og sagde"årh okay... så du er en vand dæmon eller??? og mig jeg hedder kajika rart at møde dig... jeg vidst faret lidt vild her i skoven faktisk" kajika smilede kært og berørte vandet blidt og sagde"jeg kunne en gang styre vand lidt... men kun meget lidt med min evne men har helt glemt hvordan man gør igen... jeg telekineser du ved telekinesiske kræfter... jeg kan samle vand i en lille usynlig skjold boble" hun grinte kært og prøvede men der gik altid hul før den nået op af vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:03

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "okay så men navnet er Cille"sagde hun og kiggede på hende med et smil "hyggeligt at møde dig Kajika"sagde hun og kiggede stile rundt med et smil også på hende igen "hvad er du for en race"spurgte hun og kiggede på hende "og ja jeg er vand dæmon"sagde hun med et smil og kiggede på vandet og havde god kontrol over vandet nu efter sin træning hun havde haft gennem tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 20:30

Kajika smilede og berørte sit halsbånd lidt og sukekt i det hun tænkte på sin herre lazarus og model jobbet han havde skaffet hende med de 20 bookninger allerede og at hun nok os snart ville støde på hans familie?. Men hun smilede blot til pigen og sagde"jeg er halv vampyr og halv engel og ? hvad kan man som? vand dæmon" hun kiggede undersøgende på Cille og smilede kært i det hun så på vandet igen og prøvede at lave en bobble om noget i vandet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 20:48

Hun kiggede på hende og grinte stille "siger det sig ikke lidt selv altså vand dæmon"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad hun skulle sige "hvad er det for et halsbånd du har på der"spurgte hun med et stille smil på sine læber og gik hen for at se hvad det var man kunne ikke se at hun viste hvem lazarus selvom hun havde mødt ham en gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 21:04

kajika så lidt på Cille og kraglede lidt bagud og rødmede kræftigt"årh dette jamen... øhm det blot en ting... eller... argh" hun bed sig i underlæben og sagde"det... det min herre der... der har givet mig det, efter som han ville beholde mig, hvorefter han... han gjorde mig til vampyr?... det en lang historie jeg helst vil sno mig uden om vis jeg kan" hun kunne ikke få halsbåndet af kun Lazarus kunne og han ville beholde hende til evigtid sagde han og hun var jo os hans første skabte Child(skabning) i flere tusinder år.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 21:38

Hun kiggede på hende "Lad mig gætte lazarus"sagde hun og kiggede på hende "har jeg ret i det kajika"sagde hun og kiggede stille og roligt på hende *jeg tror det ham han er en af de stærkeste vampyre jeg har mødt mens jeg har været her*tænkte hun og kiggede bare på kajika *har han gjort hende til vampyr*tænkte hun og ventede endeligt bare på svare fra kajika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 21:42

Kajika rødmede let og nikket flovt"Ja egenlig... han bed mig ikke bare? han ville knap nok rør mig han... han tvang mig til at sige ja med... med at torturer mig og få mig til at bede om at blive hans child... så jeg gav op til sidst efter flere måneder og så tvang han mig til at bo i hans kælder bagefter.... han købte kjoler til mig efter jeg havde taget halsbåndet på, jeg kan høre hans tanker om omvendt, og så kan vi altid fornemme hvor hinanden er og nogen gange føle utrolig intens smerte ved hinanden og så.... så drikker vi os nogen gange for hinanden altså... han drikker fra mig?, jeg aner ikke hvorfor men jeg tror han nyder det? så har jeg os set hans familie og startet som model ved hans søster? lazarus ide, og så er hans bror vild med mig vist og hans lille bror den mindste vil ha mit barn eller child vis jeg får et eller laver en vampyr det vil sige child??" hun så lidt ned og knyttet hånden hårdt og så lettere rasende ud"Men jeg ikke hans slave!" hun så lettere rødt og fik blodrøde øjne som lazarus.. Hun tog sig til hovedet og så lidt på Cille og sagde"Undskyld blot tankerne om ham gør mig rasende"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 21:53

Hun kiggede på hende og grinte over at hun var blevet så rød i hovedet af at snakke så meget og der kom lidt vand op fra søen af som hun tog og kastede i hovedet på kajika for at køle af "så kan du så falde til ro du"sagde hun med et grin og det var kun drilleri det hun gjorde og det håbede hun på at kajika kunne forstå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 22:00

kajika grinte og tog blidt noget vand i sin bobble af telekinese energi og holdte det inde nok til at kunne sprøjte lidt på Cille og sagde"haha jeg ved det mig og rødmen går ikke godt og så min vrede til ham!?... men gosh det så mærkeligt... at bo ved ham og sådan.... og jeg kan bare slet ikke luske mig uden om hans planer og alt muligt han er for smart og klog til det? det så mærkeligt..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 22:06

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg kender det godt mange gange"sagde hun og kiggede på hende "men han må ha brug for dig for en eller anden måde ikke"sagde hun og kiggede bare på hende "hvad kan han bruge dig til ellers hvis der ikke er noget du ikke skal bruges til"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 22:09

kajika så lidt flov ud og sagde"nej... han har intet at bruge mig til faktisk... han ønskede mig blot... at jeg var hans slave til evig tid måske... måske dronning så vidt han har snakket om det, da jeg spurgte ham... om hvorfor ? hvad grunden var kunne han ikke svare mig fordi han vidste ikke selv grunden som... som om vi har bygget et stærkere bånd end slave og mester, som om de sjæle vi ikke skulle ha er forbundet, jeg er jo trodsandt hans første child i tusinder af år?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 22:12

Hun kiggede på hende og viste ikke lige hvad hun skulle sige til det hele "har du en mand der er kraftfuld som han kan afpresse dig med altså hvis du forstår mig om tingene"sagde hun og kiggede på hende med et smil "eller kan jeg tage fejl"spurgte hun med et stille dog det samme smil på sine læber og viste ikke hvad hun skulle sige mere lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 22:15

Kajika nikket og sagde"Ja det var ... det var det første han frydet sig over at han kunne bruge min mand som sit våben da han fik mig men da han gjorde mig til sit child... ja så har han skaffet mig model job?, og han har taget mig med til fester og jeg har fået storslået kjoler og han... han er ligefrem sød ved mig undtagen når jeg bliver straffet.... men? men han vil dræbe min mand uanset hvad vis dæmoinen ikke tager over så han kan bruge ham som sit våben og der vil han bruge mig men... men han vil ikke slippe mig bagefter.. han vil beholde mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 22:31

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "når okay men er han ikke ond endeligt og har hørt så meget om denne Zane og alt det hurlumhej der forgår her i byen"sagde hun og kiggede på kajika "kender du noget til alt det"spurgte hun og kiggede bare på hende uden at vide hvad der skete.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 22:33

kajika sagde"ååårh! jo !!! Lazarus er helt klart ond tro mig vis jeg ikke gør som han vil ha så der straf til mig" hun grinte og sagde"Hmm ja jeg kender det, det var mig der blev den første dræbte i byen af Zane og jeg mødte ham os den første dag han kom til Terra faktisk??" hun smilede lidt og rømmede sig ved minderne og sagde"han endte med at blive en ven me jeg vil ikke sætte mine spor i denne kamp"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 22:38

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "okay der kan man bare se"sagde hun og kiggede lidt rundt "du har sikkert mange venner der ville gøre alt for at komme af med ham Zane men ikke så en der er ond kan overtage så hænger vi jo i det samme sted igen"sagde hun og kiggede igen på hende med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 22:47

kajika nikket forstående og sagde"Ja det gør vi nemmelig me jeg vil heller ikke lade Lazarus... overtge terra og dog... jeg ikke så sikker mere altså jeg føler mig mere og mere knyttet til ham og vil intet ha der sker med ham og samtidig har jeg selv lyst til at smadre ham til plukfisk.." hun så lidt ned og sagde"Tjoo jeg har vennner fra begge side nogen der kæmper for Zane og andre der vil dræbe ham"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 22:51

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "hvem er på den gode side af som vil nakke Zane siden du har venner på begge sider"sagde hun og kiggede på hende med et smil og satte sig ned på jorden og smilte til hende og ventede kun lige nu hun var ikke spion for nogen eller noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 22:59

kajika sagde"årh så mange som min man og velarian minn bedste ven der er bror til Zane og så Zankuji og zann bang og ja så mange andre? altså og så der Zane som vil være hersker og så der Angelie og så der malakel på Zanes side... sååå det lidt kompliceret som du kan høre" hun grinte lidt og roede sig undrende i håret og så lidt mistæktsomt rundt og sagde"me øhm? hva laver du ellers til hverdag?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:06

Hun kiggede på hende "Zankuji hmm Dæmon"sagde hun til sig selv og viste ikke om kajika hørte det eller ej "hvad jeg går og laver til hverdag hmm ikke det store"sagde hun og kiggede på hende "hvad med dig"sagde hun og smilte stille og kiggede lidt rundt og viste ikke hvad hun skulle sige for det var ikke så meget at snakke om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:17

kajika trak på skuldrene og sagde"arbejde og mine hobbys og sådan lidt af hveert og så er jeg os lidt sammen med lazarus hver morgen jo, fordi jeg bor ikke mere ved min mand fordi jeg åben´bart ikke må desværre og jeg kan ikke gå i mod hans beordre.... det så træls men jeg... jeg går faktisk meget tit i byen eller tager en løbetur på stranden eller i skove" hun smilede og sagde"Sååå du har intet fritids arbejde eller hobbyer eller noget du kan li at lave"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:27

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "okay du har meget at se til"sagde hun og kiggede rundt "nej der er ikke noget jeg er blot en pige der ikke laver noget som helst"sagde hun og kiggede på hende "og har endeligt heller ikke tænkte mig og gøre det"sagde hun og kiggede på hende "Zero tror han kan bruge en som han vil næsten når han er ja liderlig og ja dumme dyr"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum