Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den Ultimative Kamp (Barishan)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 23:55

Barishan lukkede øjnene inde i tornadoen. * hvorfor skulle han gøre det her. Nej jeg falder ikke for din plan Zane *. Barishan trak en nål fyldt med gift op af sin taske og sendte vinden det var fyldt med ild op i luften og angreb Zane med en knytnæve, da hans knytnæve var tæt på Zane tog åbnede han hånden og prøvede at sætte sprøjten med giften ind i Zane. Imens Barishan gjorde dette hev han voldsomt efter vejret. Blod strømmede fra hans brystkasse og mund. Hans normalt næsten perfekte udre var dækket i jord og blod, meget af blodet var dog også Zane’s blod. Barishan havde et blik i øjnene da han kiggede på Zane, hvis Zane så ham i øjnene ville han se en vilje til at vinde der langt oversted hvad burde være muligt for en i hans tilstand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:03

Han hævede et øjenbryn af overraskelse.
*Selvfølgelig kan han da flytte hvirvelvinden...* tænkte han og følte sig dum.
Han brød sig ikke om at føle sig dum.
Da Barishan Dukkede op og slog ud efter ham, greb Zane hans hånd på en måde så Zanes egen hånd blev gennemboret af nålen.
"Argh! Shit!" udbrød han rasende.
Hans øjne lyste af had nu, og med en enkelt, vridende og knusende bevægelse, brækkede han Barishans håndled og knuste knoglerne i hans hånd.
Så sparkede han Barishan i hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:09

Barishan skreg af smerte og skulle lige til at falde på knæ igen. Men hold sig på benene af ren viljestyrke. Han lukkede øjnene og prøvede at nikke Zane en skalle. * pis. Der kom ikke nok gift i ham til at have en dødelig effekt, dog burde det svække ham så meget fysisk at kampen ikke et tabt. Min venstre skulder er smadret og min højre hånd brækket. Tænk, hvad gør du nu Barishan. Jeg har det, jeg ved hvad jeg skal gøre *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:15

Barishans skalde, var Zane ikke forberedt på. Smerten eksploderede i hans hoved.
*Arh for helvede da!* tænkte han og tog sig til hovedet. Han tog et par skridt bagud og slap Barishan.
Så mærkede han giften.
"Hvad... hvad er det her..." hvæsede han.
Han følte sig pludselig svag, og gik på knæ.
"Gah!.. Balian, din...!!" hvæsede han vredt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:34

Barishan vaklede på hans ben og så ud til at kunne besvime hvert øjeblik det skulle være. han gik langsomt over mod kanten of bjerget og bed i sin taste og rykkede den af. Tasken lå foran ham og så Barishan faldt på knæ. Han lukkede sine øjne og så ud til enten at acceptere at Zane var vinderen af kampen eller at han koncentrere sig. * hvis jeg kan samle den smule vind kraft det tager at tage nålen ud af den håndgranat jeg har i min taske så vil det kombineret med at vi kommer til at stå på afsatsen måske være nok til at dræbe os begge da eksplosionen vil få os til at falde ned. Jeg må bare lokke ham her hen, jeg har opgivet at vinde men måske kan jeg tage ham med i faldet. Problemet er bare jeg er begyndt at føle mig så søvnig. Det er fordi jeg har mistet så meget blod, så det her skal slutte nu * Barishan sad med lukkede øjne og hostede blod op og sagde så. ’’ Kom her over op afslut det her Zane’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:42

Zane kæmpede sig op at stå.
"Balian.. din lille lort... tror du virkelig at jeg... hopper på sådan... et trick...?"
Han vidste ikke hvad Barishan havde tænkt sig, men det var jo tydeligt at det var en fælde.
"Jeg skal nok.. afslutte det.. herfra..." stønnede han.
SÅ rakte han en hånd frem, og fyrede en voldsom bølge af Hellfire afsted mod Barishan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:01

Barishan hørte ilden buldre brugde den smule vind det krævede at trække nålen ud af granaten og lod sig falde bagover og derfor ud over kanten af bjergets top. Ilden ramte hans ansigt of krop let men han overlevede ilden fordi han undgik den ved at falde ned. Mens Barishan styrtede mod ned smilede han og tænkte. * granaten skulle springe om cirka 5 sekunder, det er omkring den tid det burde kræve for Zane at gå hen og kigge ned om jeg er død * Barishan ramte nogle træer længere nede på bjerget. Han ramte en gren og et knæk hørtes da hans ryg brækkede. Barishan lå nu der på de kolde sten. Hans ryg var brækket, hans venstre skulder knust, hans højre hånd brækket, Han var forbrændt i ansigtet og på maven efter hellfire. Dog var hans sår på brystkassen lukkede på grund af ilden der havde forbrændt ham. Han blødte kun ud af munden nu, men han var i live. Han havde overlevet et møde med Zane, selvom Zane havde vundet følte Barishan stadigvæk at han havde gjort hvad han kunne for at stoppe Zane. Barishan var bare ikke stærk nok til at vinde. Mens han lå der og følte han nærmede sig sin ende vidste han dog der var en svag mulighed for at nogen ville finde ham og redde ham fra døden. Barishan havde hørt Zane’s aftale med Djævlen, han blev nød til at give den information til oprørerne.
// Håber folk har nydt mig og Zane’s kamp og syntes den var fed//
// Hvis der er en person der vil være med til at emne at han/hun finder Barishan efter hans kampen mod Zane skal sende en PM til mig//.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:13

Zane smilede triumferende, og vaklede over til kanten for at kigge ned.
I det øjeblik han lænede sig ud over kanten, eksploderede Barishans granat bag ham.
Zan blev slyngt ud over kanten og faldt ned.
Han landede tungt omtrent ti meter fra Barishan.
Han blev slået ud på stedet.

// Håber i har nydt emnet mellem Barishan og Zane! Hvis du vil være den person der finder Zane, så PM mig, å laver vi et privat emne :) //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) - Page 2 Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum