Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
just one night more(Zal=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
just one night more(Zal=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
just one night more(Zal=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
just one night more(Zal=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
just one night more(Zal=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
just one night more(Zal=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
just one night more(Zal=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
just one night more(Zal=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
just one night more(Zal=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
just one night more(Zal=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

just one night more(Zal=privat)

Go down

just one night more(Zal=privat) Empty just one night more(Zal=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 23:20

Tid : Midnat

Sted : Salles de banquets og terra

Omgivelser : Folk er for det meste gået ind på bar eller club.. gaderne ligger øde hen...

vejr : varmt og solen er gået ned for blot en time siden kun.. mens vinden ikke er til at mærke.




Kajika gik for sig selv mens hun betragtede omgivelserne og svang let med håret mens hun gik der og mærkede blidt stenene i mens hun gik hen af mod en af de populær Diskoteker som The reggie club. hun var iført shorts i hvid og en top os i hvid, der var åben hele vejen ned til navlen så den stoppede under og der var kun en kæde ved brysterne og ingen bh... hun strøg håret let til siden og det var bølgende og løst i dag. hun havde ikke tænkt sig det store blot få en drink og komme hjem af eller måske gå lidt rundt i byen og prøve forskellige ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just one night more(Zal=privat) Empty Sv: just one night more(Zal=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:02

Fra en af de mange bar i diskoteks området blev en dør sparket op og en skikkelse blev smut ud af en kendt gambler bar af to store dørvagter.
Manden rejste sig op og børstede sig ad og gloede rasende på vagterne.
"HVAD MENER I MED AT JEG SNØD!" råbte han rasende. En lille herre kom ud af døren og så ned på Zal, man kunne tydeligt mærke at han var en Dæmon "Vi vil ikke ha din slags her... Slet ikke når du... Vinder" Grinte Den lille klamme mand. Han var skaldet og tyk og havde et slimet smil på sit ansigt. Zal gloede rasende på manden, men fik så et roligt ansigts udtryk på.
"Nuvel... Så lad retfærdigheden råde" Zal forsvandt i en skygge.
Den lille mand kiggede sig skræmt omkring "FIND HAM!!" Det to dørvagter kiggede dumt rundt.
Lyden af noget skarpt kunne blive hørt på gaden.. Lyden af noget skarpt der gled igennem kød som var det smør. Som kom yderlige fire-fem sving.
Den lille mand vendte sig rundt som om han havde set et spøgelse, Foran ham lå hans to dørvagter, den ene havde fået skåret halsen næsten helt over så han hovede hang i en lille luns kød, samtidig var hans mave sprættet op og hans indvolde flød ud på gaden da han faldt sammen. Ved siden var der noget der engang var en kæmpe kødklump af en dør mand, nu var der bare rester tilbage, skåret i flere stykker.
Den lille mand bakkede hurtigt tilbage men stødte mod noget hårdt og vendte sig om, det syn han så var det sidste han kom til at se.
Et højt brag kunne blive hørt og de folk der ikke havde set eller hørt drabet på de to dørmænd hørte det her.
Det eneste der stod tilbage levende var en muskuløs herre med en pistol i hånden, han vendte sig langsomt rundt og så ud på folket "Dette... Er skæbnen for alle.... Alle der stiller sig i vejen for mig... Spred ordet..." Manden kiggede koldt ud mod den store gruppe af folk der kiggede på ham. Zal var genfødt... i 150 år havde han været gemt væk af den her... Anden jeg... Den gentlemand som folk kendte... Han var træt af det... Det var på tide folk så at han mente det.. Han spottede Kajika hurtigt og holdte øje med hendes reaktion "ha en forsat god aften"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just one night more(Zal=privat) Empty Sv: just one night more(Zal=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:13

Kajika stoppede op og havde set alt.... hun havde set slagtningen af dem og hvordan Zal havde gået fuldstændig amok, hele hendes spinkle veltrænede timeglasforms krop rystede i alt sin vold i mens hendes øje tikkede let, og hun kunne ikke fjerne det isnende blik fra Zal der var ved at dø over hun havde set det, hun var ikke så vand til blod som hun alligvel regnede med så da han endelig var færdig.... så hun stille mod ham og hænderne rystede som var hun ved at shake en drink eller som havde hun den sygdom der gjorde det umuligt for en at holde rystelserne tilbage.. hun stod der med det smukke beklædning og hendes lange smukke hår blafrende bagved hende mens hun stille prøvede at gå et skridt i det, man så hende stille tag sig til hovedet og så blev alt sort for hende, og det var som i en film når der kom slowmotion, hun faldt stille mod jorden elegant med en drejende bevægelse så hendes ryg ville ramme først og så hovedet... vis ingen nået at gribe hende inden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just one night more(Zal=privat) Empty Sv: just one night more(Zal=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:23

Zal kiggede rundt med et roligt blik.
"Det her var ikke nødvendigt... Jeg er her for at beskytte folket mod sådan nogen" Zal pegede på dæmonen "Jeg er her... For at beskytte med den tyran der styrer dette land... Tro mig jeg vil sejre" Reaktioner var spredt ud, nogen stod bare skræmt stille mens andre råbte og hujede med Zal og hylede ham som en frelser "Jeg vil aldrig slå uskyldige ihjel... Det lover jeg jer... Fra nu af... Vil det være en krig..." Zal Så Kajika da hun faldt sammen og satte af.
I en helt enorm fart gled han hen af jorden og greb hende.
Zal blødte fra hele hans højre side efter at ha gledet hen og grebet hende.
Han rejste sig op og så rundt på de måbende folk "Sejre... Vil blive vores" Derefter humpede han afsted med bifald og skrål i baggrunden. "Lille pige dog... Hvad skal jeg dog gøre af dig nu" Zal gik hen mod det nærmeste hotel og lejede et værelse.
Med Kajika i armene gik han op og lagde hende ned på sengen, det var ikke det bedste hotel men det gik an. Zal gik ud på bade værelset, tog sit tøj af, og gik i bad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just one night more(Zal=privat) Empty Sv: just one night more(Zal=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:31

kajika vågnede efter noget tid og tog sig til hovedet, hun var helt ør og forvirret helt omtumlet simpelthen af at ha faldet så hurtigt og set den blodmasakre der var udspillet for hendes øje, hun holdte virkelig ikke til at se folk blive flænset i småstykker foran sig og skudt som hende selv få huller! og det var skam IKKE PIERCINGER hun snakkede om.. hun satte sig op og så på sengen og tænkte*hva i hvor er de....den dog fraaaa??* hun gabte let i det hun fik bene ud til siden af sengen og fik sig dog rejst op efter at ha mærkede gulvet under sine følsomme meget trætte fødder og hørte vandet og tænkte*mmmmh bad måske burde jeg tag et...* Kajika gik stille hen af mod badeværelset i det hun stoppede op før hun tog fat i håndtaget og gik hen til skabet, skubbede det til siden, tog tøjet af, og begav sig til at gå hen til Badeværelset igen , dog tog hun et håndklæde ved døren inden hun åbnede den og spærrede øjnene lidt mere op i det hun så rundt og i alt sin vågen træthed og døsighed gik hun hen til bruseren i det hun stoppede op da hun mærkede tøjet på gulvet og så ned med store øjne!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just one night more(Zal=privat) Empty Sv: just one night more(Zal=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:53

Zal slukkede vandet og tog håndklædet der hang over bruse kabinen og åbnede op.
Han så rolig på Kajika "Du er vågen kan jeg se" mens han gik nøgen ud af badet og først der tog håndklædet rundt om sig. "Værsgo sæben står der inde
og håndklæderne... Har du fundet" smilede han og gik ind på værelset igen og tændte for tv'et "Der er mad i køleskabet hvis du er sulten" råbte han ud og lagde sig tilbage i sengen.
Han trak hurtigt sin taske frem og tog et par underbukser og joggin bukser og tog det på.
Hans krop var prydet med tattooveringer og der var så mange at det nogen gange så ud som om det bevægede sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just one night more(Zal=privat) Empty Sv: just one night more(Zal=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:00

kaika stod mundlam igennem hele hans lange smukke tale om hvad der var der og her og hvad køleskabet indholdte og hvor tingene var. hun stod blot og så på ham i det hun over rødmede over kinderne og gjorde plads til at han kunne komme forbi og tænkte*ARGH!!! JEG SÅ HAM NØGEN! JEG SÅ ZAL!!!! ARGH!!! NØGEN! SIG DET LØGN!!! jeg så bare ikke en anden mand nøgen jeg så ikke en mand nøgen nej jeg så ham ikke nøgen jeg så intet nemlig! intet...* hun lod håndklædet falde blidt ned af hendes hud glidende og lod håndklædet give sin phhn... lyd fra sig i det hun stille tændte vandet lidt mere og gik ind under det dejlige varme vand og tog sæben og lukkede øjnene i mens hun sæbede sin nøgne krop ind i det, blidt og lod finger spidserne kærtegne kroppens steder der næsten var uudforskede.. mens hun smilede uskyldigt og tog brusehovedet og lod sig blidt vaskes ren af de sprøjtende vanddråber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just one night more(Zal=privat) Empty Sv: just one night more(Zal=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:20

Døren til hotel værelset blev åbnet og man kunne hører Zal rejste fra sengen.
En lung mand stod i døren "Er det dig der har bestilt alt der her?" Sukkede den unge dreng.
"Det kan du sgu tro det er" Grinte Zal og tog imod de to poser "Her har du nogle drikke penge og opfør dig nu ordenligt.. Husk med hovedet når du længst" Grinte han og gav knægten hvad der svarede til 5000 kr i drikke penge. "Og så ses vi" Sagde han og skubbede knægten ud af dørenl. Zal satte sig tilbage i sengen og mærkede hvordan stilheden og roen sank sig ned over ham. Han åbnede poserne "Jeg håber du kan li Pizza, slik, Chips og Cola" Grinte han højt og pakkede alle varende ud mens han sad i skrædder stilling på sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just one night more(Zal=privat) Empty Sv: just one night more(Zal=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:31

kajika kom stille gående ud med et håndklæde om hovedet i hvid og hendes hår kunne ses lidt i totter der var krøllede let bølgende dog havde hun glat hår normalt men denne gang krøllede det lidt fordi det altid gjorde det i vand fordi hun var europæisk.. hun smilede i det hun bar en UTROLIG! kort håndklæde der lige dækkede og man kunne se hvordan hendes smukke gyldenbrune hud funklede mens hun gik der i bare tær og sagde"Hmmm" hun tog sit tøj og lod det være på tørre ved en radiator fordi det var blevet vådt og sagde"heh det helt fint med mig Zal" hun stod der med bene blidt foldede, det ene over det andet, og den ene fod var let på tå, mens den anden var plantet på gulvet helt for at holde balancen mens hun så køleskabet igennem og så skabene mens hun tjekkede hvad der var hvor.. og vendte sig mod ham og satte sig blidt på senge kanten med et smukt hvidt perle smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just one night more(Zal=privat) Empty Sv: just one night more(Zal=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum