Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lovely Night ' Privat ' EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lovely Night ' Privat ' EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lovely Night ' Privat ' EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lovely Night ' Privat ' EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lovely Night ' Privat ' EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lovely Night ' Privat ' EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lovely Night ' Privat ' EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lovely Night ' Privat ' EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lovely Night ' Privat ' EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lovely Night ' Privat ' EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lovely Night ' Privat '

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Fre 6 Dec 2013 - 21:59

Lovely Night ' Privat ' 1lHiD

Tid ✘ 23:12
Sted ✘ Diskotek
Vejr ✘ Blæst, kulde, mørke
Omgivelser ✘ Masser af fulde folk
Dag ✘ Fredag

Beklædning
Skinny jeans(Sort) Hullede og slidt.
Figur syet skjorte(Hvid) lidt gennemsigtig.
2 Diamand øreringe, (venstre øreflip) Sølv stænger.
1 (Højre øreflip) Sølv stang.
Hvide højhælet.


Blæsten hev og sled i lygtepælene udenfor, mens indenfor var vinden slet ikke eksisterende. Natte livet var allerede begyndt, som så mange andre fredag aftener. Den flotte natte himmel bar få grålige candyfloss ligene skyer, mens gader blev oplyst.. natten´s væsner var så småt begyndt at krybe ud fra deres skjul, mens uskyldige mennesker ligeså gjorde sig klar til en uforglemmelige aften. Musikken pumpede der ud af, mens selvlysende maling blev spredt ud over kroppe og møbler. Festen var fuldt igang, med alkohol og stoffer rundt omkring. Kimberly var taget en tur på disko for at stresse lidt af,- Og sikke hun dog også fik gjort det. Kimberly havde 2 lysende blå streger hen af hver kind, samt et blå,rød,grøn,orange op af sine smukke arme. Hendes hvide skjorte havde pletter på sig, som var hun blevet beskudt med maling. Det fine strawberry blonde hår, var også malet en smule på spidserne med giftig ligene grøn farve. Hun havde finger aftryk på sine sorte bukser.

Alle morede sig fortræffeligt,  mens musikken pumpede der ud af, ligeså hurtig som folk slugte deres jungleshorts. Kimberly havde ikke moret sig så meget, siden hun ankom til byen. Byen havde været hendes escape pod, da en fyr havde efterladt hende nøgen på et halv tomt hotel værelse, med et nyt knust hjerte, samt mistet mødom. Ifølge Kimberly, var alle mænd roden til al ondskab på jorden,- Dog betød det jo ikke, at man ikke kunne hygge sig med dem. Kimberly var freelance fotograf, så hun kunne gå fra spion til krigs fotograf, hvilket hun havde prøvet (begge dele). Det betalte godt, dog nogle gange var der næsten intet at leve for. Hun havde tjent godt denne måned, så selvfølgelig skulle det fejres. Kimberly stod ude på dansegulvet med en veninde og drejede sine hofter i takt til musikkens tasty rytmer. Hun grinte og smilede, strålede som en sol, blandt de fordrukne idioter der omgav hende. Hun var ikke ligefrem ædru, dog var hun ikke helt ude af stand til at tage fornuftige valg.

Da musikken skiftede og folk syntes at tage en syngom, gik hun fra mængden og hen til den farverige bar, der badet i forskellige strålende regnbue farver, som havde selveste regnbuen brækket sig over det hele. Hun satte sig på en af de fine sorte læder barstole, efter den var blevet gjort rent (selvfølgelig), hvor hun så bestilte sig en SKÏNNY cult. Hun tog imod den og tog den op til sine fyldige rosa pink læber og tog en tilfredsstillende tår. Den havde en sød smag af hyldeblomst, blandet med danskvand, så boblerne kildede en i den tørre hals. Hun stillede flasken fra sig og drejede elegant om på stolen, for at kunne se ud mod mængden af folk, der endnu ikke var kommet væk fra dansegulvet. * Pokkers! *. Hun ærgede sig en smule over, at hun ikke havde et kamera nu, eftersom hun kunne ha fået taget nogle ret så cool pics.

De isblå øjne, så en smule bedrøvet mod den glade mængde. Hun kunne ikke lade være med at tænke på, hvor alene hun egentlig var i denne verden, eftersom hendes familie var død, mens nogle var forsvundet sporløst. Hun sukkede en smule og lukkede sine øjne, prøvede at forstille sig en verden, hvor alle kendte hinanden. Hun blev hurtigt trukket tilbage til virkeligheden igen, da hun opdagede hvor åndssvag den ide egentlig var, samt hvor UMULIG den var. * A dreamer, is always.. a dreamer *. Hun begyndte med en blid nynnen, at nynne i takt til sangens delikate ord, hvert ord lød som visdom i hendes øre. Et smil viste sig over hendes læber, da OneRepublic - counting stars blev smækket på.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Lør 7 Dec 2013 - 15:01

Endnu en aften i byen, det var noget han havde haft brug for lige som så mange andre, det var måske underligt at han var ude i byen så tit, han havde egentligt været ude hver aften den seneste uge, og det havde ligesom ikke rigtigt givet så meget andet end hvad man kunne forvente, et måltid og mere kedsomhed.

Han kiggede rundt i forsamlingen omkring sig, for at finde ud af hvor han skulle begive sig hen, ligesom alle andre der var tilstede havde han heller ikke kunnet undgå den selvlsende mnaling, selvom han dog forsøgte at fjerne det meste, fordi han syntes det føltes ubehageligt på huden, på trods af at han var vampyr.

Han gik med rolige skridt op til baren, og satte sig ved siden af en kvinde der sad og nynnede, han bestilte ikke noget med det samme, men efter lidt tid bestilte han sig da noget at drikke trods det ingen effekt ville have på ham. Han kiggede på hende og med et stille og roligt smil talte han til hende.

''hey hvad så, hvorfor sidder du bare her og nynner istedet for at være derude og danse?''

Han smilede blidt til hende.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Lør 7 Dec 2013 - 18:40

Kimberly stoppede med at nynne med det samme, da hun hørte en person ved sin side, pludselig starte en samtale med hende, sådan uden videre. " Hm? ". Hun så kort over mod ham og hævede det fine buede lysebrune øjenbryn, der havde et lille knæ ved siden af midten af brynet. " Mig?. Nåh, jeg har skam været ude og danse min røv i stykker ". Hun grinte kort og tog en tår af sin SKINNY drink. " Hva med dig? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og drejede rundt på sin stol, før hun betragtede Matic en smule med sit elevator blik. " Hvorfor er du ikke ude og shake that booty ". Hun blinkede kort til ham, dog ikke flirtende, eftersom hun ikke var den type. Hun tog endnu en tår af sin flaske og stillede den fra sig. Hun satte sig en smule på skrå, så hun bedre kunne opretholde en hvis øjenkontakt, eftersom det ville være uhøflig ikke at gør det. Kimberly besad en hvis speciel duft, især for vampyr. Hun var det mest unikke man kunne få inde for blod. Aspara og engle, endda født sådan. Hun smilede en smule og betragtede Matic´s hud og udseende lidt, før hun tøvende lænede sig frem og hviskede spørgende. " Er du egentlig det man kan kalde for en ' vampyr ' ?? ". Hun lænede sig tilbage igen og smilede venligt til ham.

Kimberly var freelance fotograf, så hun havde været en del steder, set meget og hørt meget. Hun havde mødt en vampyr før, dog havde han ikke ligefrem været så sød, men hun var da endt helskindet hjem, uden at blive bidt og total suget tør. " Mit navn er Kimberly. Du kan blot kalde mig Kimi ". Hun gav et skindende hvidt tandpasta smil fra sig og slikkede sig kort om sine læber, da hun vendte sit blik væk fra Matic og så mod mægden. Den tunge luft indenfor og svedende kroppe, samt alt den alkohol, gjorde ens læber en smule tørre, samt halsen ligeså. Hun tog sin flaske i hånden og så kort over mod Matic og sagde" Såh? hvad laver du egentlig her. Alene?? ". Hun kunne ikke se ham som single, men måske var han ligesom hende. En der havde det bedst ved at være en lone wolf, der klarede sig selv og passede sig selv. Hun havde ikke brug for nogen eller noget i sit liv, dog var hun alligevel glad for at stifte nye bekendtskaber.

Endnu engang blev pladen vendt og lyden skiftede til noget mere rave party kinda music. Kimberly smilede en smule og så mod Matic og så ned på sin drink og sagde" Såh- Hvad syntes du om musikken? ". Mennesker svedte og dansede som gjaldt det deres liv. Nogen kastede maling efter hinanden, mens andre sad og snavede for groft på de lækre røde læder sofaer, her og der i hjørnerne. Kimberly lænede sig ind over baren og hviskede noget i øret på fyren der stod der. Han nikkede og pegede mod en sofa, hvor folk kort gik hen og smed nogen der sad i den, væk. " Kom ". Kimberly hoppede ned og gik hen til den røde læder sofa, der blev gjort rent, inden de satte sig. Hun så kort over mod Matic. De var et sted der var lidt mere stille nu, dog musikken kunne anes, samt ses igennem de fine sorte slør, der blev ført sammen, så de sad lidt mere privat. " Det altid godt at ha sine kontakter,- ". Hun grinte en smule og fandt en flaske frem og åbnede den, før hun tog en tår af den. " Sig endelig til, vis du kunne tænke dig blod. Jeg sikker på, der nogle tøser der gerne vil gi sig til dig, for få dollers ". Matic var jo ikke grim, så hun kunne sagtens gå ud og inviter nogen ind til dem, så han kunne drikke, vis han lystet. " Så hvor du fra?. Altså, land og såen ". Hun kom jo ikke fra Di Morga, men Frankrig,- Paris.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Søn 15 Dec 2013 - 10:32

''Ja jeg er vampyr, men jeg er nu ikke lige som andre vampyre.''

Han smilede ganske blidt til hende, som hun sagde hendes navn og så stillede hun ham endnu et spørgsmål, og han grinede lidt, ja hvad lavede han der alene? Det var jo egentligt ikke det nemmeste spørgsmål at svare på. Han kiggede kort ned af hende og drillendde svarede han hende.

''Måske for at finde nogen som dig at more sig med.''

Han fulgte med hende ind i det aflukkede rum og han blev en smule overrasket over det hun sagde. Det med blodet, og han grinede bare drilsk, og han kunne da godt se hun ikke mente han kunne få fra hende men han ville stadig lege med og drille hende, så han lænede sig en smule over mod hende, og lod hans hånd kort stryge over hendes hals.

''Nååå du vil måske ikke selv give?''

Han smilede drilsk til hende og lænede sig tilbage igen, han havde ikke brugt sin evne på hende. han smilede roligt, og så kort væk da hun spurgte til hvor han var fra, han sank lige en klump hurtigt.

''En lille landsby 40 kilometer væk. Du?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Søn 15 Dec 2013 - 21:13

Hun hævede kort det ene øjenbryn i undren, da han svarede hendes spørgsmål. - Hun anede ikke hvad han mente med at han ikke var ligesom andre vampyr, dog vidste hun heller ikke helt om hun ville vide det. " Findes der da mere end en slags? ". Hun var ikke vampyr, så hvad skulle hun også vide om dem, andet end dem hun havde mødt engang, hvilket ikke havde været et alt for rart møde. De isblå øjne betragtede Matic med et varsomt blik, som var hun parat til at flygte, vis han prøvede på noget. En uskyldig rødmen gled over hendes kindben, som endte med at ligne blush. Hun var flov over hans berøring, eftersom han var den anden fyr, der nogensinde havde rørt hende sådan. Hun var ikke jomfru, men hun havde kun været tæt på en fyr, som så havde såret hende så grusomt. Hun betragtede Matic lidt og rykkede sig en smuuuuule væk fra ham, før hun så mod sin flaske og tog en stor tår.

Da hun stillede flasken fra sig, gav hun et lille grin fra sig og sagde med sikkerhed i sin blide stemme. " Ingen vampyr,- Og jeg mener virkelig ingen. Har nogensinde og vil nogensinde.. komme til at bide mig ". Hun grinte lidt og smilede selvsikkert til Matic. Hun rettede derefter en smule på fletningen der lå ned af hendes skulder og betragtede Matic lidt, da han fortalte hvor han var fra. " Hm? ". Hun havde opdaget det lettere nervøse træk.. den måde han nærmest sank alt hans mod.. før han svarede hende. " Jeg fra Paris. Opvokset og gået i skole der, indtil jeg tog her til ". Hun smilede venligt og sagde " Jeg hørte om andre væsner boede her, fra en veninde.. samt jeg manglede jobs ". Hun så kort ned på sine smukke hvide negle, der gav genskær som et ny pudset spejl. " Jeg freelance fotograf. Jeg bliver hyret til forskellige jobs ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Søn 15 Dec 2013 - 21:31

''Nej ikke at der findes forskellige slags, bare mere som at jeg ikke opfører mig som nogen vampyr du sikkert har mødt.''

Han smilede stille og kunne bare ikke lade være med at grine blidt da hun sagde det med at ingen vampyr ville få lov til at bide hende nogensinde, men hvorfor mon hun ikke ville lade nogen vampyr bide hende? Det kunne da sagtens føles rar.

''Nååå så hvad hvis jeg nu sprang på dig lige nu og her og bed dig?''

Hans stemme var drillende men ikke truende, mest fordi det ikke var det han var ude efter, han ville ikke skræmme hende. Han nikkede bare til hendes fortælling om hvordan hun var kommet hertil. Han smilede så stille og rykkede sig tættere på hende for at drille.

''Men bare rolig, jeg bider faktisk aldrig uden at have fået lov først.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Søn 15 Dec 2013 - 21:49

Hun begyndte at grine en smule, da han sagde at han ikke opførte sig som andre vampyr. " Såh?, du ikke frådende, blodtørstig, sensuel, sex gal, samt et svin ". Hun smilede lidt og sagde" Just kiddin. Jeg tror ikke i alle er onde og grusomme, så bare rolig, no judgement from me ". Hun grinte lidt igen og smilede uskyldigt til Matic. Hun førte flasken af sin, op til læberne og tog den sidste slurk hun havde i den, dog havde hun ikke ligefrem regnet med hans næster ord, samt at han ville rykke tættere på hende. Hun så flovt på ham og stillede hurtigt flasken fra sig, før hun så med vilje væk fra hans blik og sagde " Såh ville jeg muligvis være nød til at spidde dig ". Hun grinte lidt og så mod ham, før et lille genert smil viste sig og hun derefter så uskyldigt væk fra ham igen. Hun anede ikke helt hvad hun skulle sige til de informationer han gav hende, men hun kunne dog ikke lade være med at komme med en lille flabet kommentar. " Så du er altså som en hund med mundkurv på?. Jamen så der jo intet at frygte ". Hun rakte kort tunge til ham og strakte sig lidt, før hun sank en smule ned i den røde læder sofa og lod bene glide op på bordet. " Så hvad er dit navn? ". Han havde endnu ikke sagt hvad han hed.. og hun var ved at dø af nysgerrighed efter at vide det.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Søn 15 Dec 2013 - 21:54

''Nej det er jeg ikke. Måske nogle ville kalde mig sexgal og sensuel, men ikke frådende eller blodtørstig.''

Han smilede bare roligt til hende og han grinede med hende over hendes kommentar med at han var som en hund med en mundkurv på, men rykkede sig hurtigt hen og snappede ud efter hende for at vise hende at hun skulle passe på med hvad hun sagde, og overvejede bare at bruge sin evne på hende også.

''Pas nu på, bare fordi jeg ikke bider betyder det ikke jeg ikke kan noget.''

Han grinede bare drillende til hende, og han kunne ikke lade være med at læne sig tæt på hendes øre for at svare hende, og hviskede så ganske stille og drillende mens han holdte hendes hoved med hans hånd, og lod meget meget svagt hans evne påvirke hende.

''Matic''

Hans læber strejfede hendes øre som han udtalte hans navn og satte sig så tilbage igen, som om det aldrig var sket.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Søn 15 Dec 2013 - 22:12

" Ih!? ". Hun gav et helt spring fra sig, da han snappede ud efter hende. Hun havde ikke set det komme, så det havde virkelig forskrækket hende. " hvorfor gjorde du nu det?!.. ". Hun så på ham med store øjne og da han kom med sin forklaring, kunne hun ikke andet end at grine. " Forhelved haha!. Der fik du mig virkelig ". Hun smilede uskyldigt til ham og grinte en smule, mens hun fumlede efter nogle penge, så hun kunne bestille lidt ekstra at drikke, eftersom hendes hals var begyndt at blive en smule tør. Hun mærkede hans hånd og nåede ikke at skubbe ham væk, før hun mærkede en følelse boble i hendes mave, samt mellem hendes ben. Sommerfulge og liderlighed!?, nej tak!. Hun så flovt på Matic og rejste sig op, mens de uskyldige dådyr isblå øjne, så chokeret på ham. Hans grå øjne varslede ulykke, som ville der ske HENDE noget, vis hun ikke passede på. Denne mand, det var så sjovt hun ikke havde opdaget det før, men med hendes 1,70.. og hans næsten 2 meter.. han var en mand, en med større styrke og hurtighed end andre mænd. Hun opdagede først nu, hvor dum hun havde været at tro, at han var som et uskyldigt lile lam. " Undskyld mig, men.. jeg tror det bedst jeg tager hjem nu ". Hun kunnen mærke det.. mærke det da han rørte hende.. han måtte ha gjort noget.. det var hun sikker på. Alle alarm klokker ringede, mens hun hurtigt flygtede igennem mængden af folk,- Hun fik maling ud over sig, samt kunne ikke undgå at miste en knap her og der på sin skjorte, i det folk bumpede ind i hende. * hvordan kunne jeg være så dum!?.. Han er en vampyr.. og jeg det perfekte måltid!... *.

Hendes tanker begyndte at strejfe til tidligere på natten. Havde han allerede udset hende som et let mål?, dengang hun sad i baren og drak for sig selv. Hun kunne mærke alkoholen i sit blod, hvordan det havde påvirket hendes dømmekraft, samt hendes evne til at gå lige og kontrollere hende´s nu ukontrollerbar krop. * Fuck!. *. Hun gik ned i knæ midt i mængden og begyndte at tage sine stiletter af, så det var lettere for hende at gå hurtigere, samt undgå at falde.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Søn 15 Dec 2013 - 22:19

''Hey hey rolig nu jeg har ikke tænkt mig at gøre dig noget''

Han skyndte sig efter hende, men han forsøgte at undgå at virke truende, og da hun gik i knæ midt på gulvet skyndte han sig hen til hende, og hjalp hende op at stå. Han stillede sig foran hende, regnede med at hun måske ville råbe eller skrige af ham eller noget i den stil, men han kunne ikke lade være med at ville hjælpe hende.

''hey hey søde, tror du ikke du har fået lidt for meget at drikke til at du skal vandre rundt alene, har du nogle veninder der kan hjælpe dig?''

Han talte med en meget stille og rolig stemme som han stod der med hende efter han havde hevet hende op, han støttede hende kun holdte ikke fast i hende. Han håbede da ikke hun var blevet alt for bange for ham han ville jo bare drille og lege en smule med hende, ikke gøre hende ondt på nogen måde.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Søn 15 Dec 2013 - 22:30

Hun havde sine stiletter i hver en hånd og da hun opdagede Matic og pludselig stod på sine ben, kunne hun rigtig mærke alkoholen, hvordan den slog hende som en wrecking ball. " Damn.. ". Hun tog sig kort til hovedet og så en smule mod gulvet, for at prøve at genvinde fokus, mens Matic´s ord rungede i hendes hoved, som kirke klokker. " Syysh!... ". Hun placerede en finger for hans læber og sagde med en snaldert stemme. " Dine ord.. auv ". Hun grinte lidt bagefter og tænkte * hvor mange genstande har jeg liiige... drukket*. Hun så op mod Matic og betragtede ham en smule med de blanke isblå øje, før hun sagde med en mild stemme. " Jeg ikke dit legetøj, jeg.. jeg aner ikke hvad du gjorde, men.. men næste gang, såh!.. såh ". Hun mærkede pludselig verden dreje rundt om sig og før hun vidste af det, havde hun brækket sig ud over Matic. Hun tog sig hurtigt for munden og betragtede ham, nu våd, dog uden madrester, eftersom hun ikke havde fået noget at spise, i en dag eller to.

" Omg!?. Sorry Matic jeg.. ". Hun tog sig til hovedet med den anden hånd og mærkede pludselig en smerte slå, inden hele verden begyndte at gå i slowmotion. " Jeg tror... at nogen kom noget i min... drink ". Hun nåede ikke længere i en samtale, fordi efter det sidste ord, gik lyset ud for hende og hendes krop blev slap og faldt mod jorden. Folk rundt om, havde allerede dannet en cirkel om hende, eftersom hun brækkede sig, dog var det ikke noget alvorligt, men hun var i hvert fald gået ud som et lys. De betragtede Matic en smule, eftersom han jo så ud til at kende hende. De vendte ham derefter ryggen og begyndte at passe sig selv igen.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Søn 15 Dec 2013 - 22:37

Han kiggede på hende og havde et undrende blik i øjnene da hun talte til ham, men da hun pludseligt brækkede sig ud over ham var han i tvivl om om han skulle råbe eller grine men da hun væltede om, skyndte han at hive hende op over hans skulder, og Smed hans trøje som var smurt ind i bræk. Han tog hende med sig hjem i hans lejlighed hvor han lagde hende ud i badet hvor han tændte bruseren, og håbede på det ville vække hende.

''Hey vågn op, vask dig selv og smid dit tøj over i kurven der, jeg kommer med noget rent til dig.''

Han havde lagt en lille bunke tøj til hende hurtigt efter. Der lagde en bh et par trusser et par jeans og en skjorte, det burde passe hende medmindre selvfølgelig at hun brugte nogen form for snyd under tøjet. Han satte sig ud i hans sofa, men han havde døren ind til badeværelset på klem så han ville kunne høre hende hvis hun fik brug for hjælp.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Søn 15 Dec 2013 - 22:50

Hun vågnede med et sæt, da hun mærkede det iskolde vand ramme hendes hud. " IRRRRRRHHH!!! ". Hun skrig højt på, så højt at Matic´s naboer sikkert ville ha hørt hende. Hun hostede kort og fik sig såen vendt om, så hun nu lå på alle fire. " Hvad har du gang i?! ". Hun hostede en smule og fjernede sit lange pandehår, der var faldet ned for øjnene af hende, dog da hun opdagede Matic, samt at hun var i en bruser påklædt.. kunne hun hurtigt huske hvad der var sket. " Oh.. ". Hun tog sig en smule til sit dunkende hoved, før hun lod sig dumpe mod de iskolde fliser med ryggen mod dem. " Tak Matic.. ". Hun grinte lidt og sukkede, før hun tøvende sagde " Har du et eller andet.. der kan tag hovedpinen væk.. eller kvalmen ". Hun havde det elendigt, som havde hun drukket for 4 personer, i stedet for en. Hun betragtede badeværelset en smule, da han endelig var gået der fra. Her var rent og nydeligt, som havde han næsten aldrig brugt det?.

Hun rejste sig forsigtigt op og begyndte at klæde sig selv af udenfor bruseren. Hun tog det våde tøj og vred det kort for vand, før hun smed det over i kurven og gik ind under bruseren igen. Tøjet han havde fundet frem til hende, var noget der passede sådan.. okay, undtagen at personen der havde gået med dette... var pæreformet, ikke timeglasformet?. Hun betragtede skjorten en smule og derefter bhen, før hun prøvede den. Bh´en var for lille til hendes barm, men ellers var pasformen rundt om ok. Hun tog den af og iførte sig skjorten, som var en smule for stor ved barmen, men passede sådan.. nogenlunde om hendes smalle talje, dog stadig lidt løst. Kimberly tog derefter jeansene på, som hang løst en smule foroven, men dog passede ved resten. Hun flettede derefter sit hår ned af den ene skulder, eftersom det var vådt.. og nødigt skulle gør den hvide skjorte gennemsigtig. Hun åbnede forsigtigt døren efter at ha slukket vandet og sagde tøvende. " Tak matic, dog.. jeg ". Hun vidste ikke om hun skulle sige hvad hun kunne passe og ikke, så hun lod blot vær. " Jeg må hellere se at komme hjem ". Hun fandt sig hurtigt nede på gulvet, på knæ.. i det hun havde prøvet at gå nogle skridt for sig selv.. " Damn.. hvor meget drak jeg lige.. ". Hun prøvede at tælle på sine finger, men der var ikke finger nok. " Kan jeg crash på din sofa?.. blot for i nat ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Søn 15 Dec 2013 - 22:59

Han betragtede hende roligt, og da hun kom ud til han kunne han godt se tøjet ikke passede helt, og han smilede bare stille til hende. Han havde desværre ikke hovedpinspiller da han jo aldrig selv brugte dem, så det eneste han egentligt kunne tilbyde var hans blod, men det var sgu nok ikke ligefrem noget hun havde den store lyst til.

''Ja og jeg har desværre ikke nogen piller det enest jeg kan tilbyde er egentligt mit blod''

Han grinede blidt, og kiggede på hende da hun begyndte at gå og han skyndte sig hen og hjælpe hende op at stå igen, og han hjalp hende hen på sofaen og han grinede bare stille og drillende da hun spurgte om hun måtte crashe en nat på hans sofa.

''Jo det må du da... Er jeg den eneste der finder det utroligt ironisk at du stak af fra personen der hjælper dig? Hvordan var det mon gået hvis ikke jeg havde hjulpet dig?''

Han grinede roligt som han dumpede ned i sofaen overfor hende, han havde stadig ikke nogen trøje på da han havde smidt den fra sig efter som hun havde brækket sig ud over den. han rejste sig så op kort efter og smilede stille til hende.

''jeg tager lige selv et bad, eftersom at nogen svinede mig til.''

Han grinede og tog et bad og gik så ud til hende igen. Han havde et par nye bukser på men stadig ingen trøje.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Man 16 Dec 2013 - 0:10

Hun så kort mod Matic og rystede på hovedet, før hun sagde" Jeg ikke helt klar til at lege vampyr ". Hun havde healings evne, dog havde hun aldrig prøvet at heale noget som tømmermænd, eller prøvet at fjerne sin kvalme med det.. og hun fandt hurtigt ud af hvorfor. Hun kunne ikke heale sig selv, kun overflødige hudafskrabninger her og der. Hun sukkede dybt og sagde" Fedt.. min healings evne virker ikke ". Hun grinte lidt da han snakkede om at ha hjulpet hende, efter hun havde prøvet at stikke af fra ham. " Ha ha Matic.. ". Hun rakte kort tunge af ham og smilede en smule, før hun lagde sig ned i sofaen og prøvede at flade ud. " Mmmh, meget bedre ". Hun så flovt over på ham, eftersom han kun var iført sine bukser. Hans krop var virkelig flot, samt han så ud til at træne en del, dog så han ikke for pumpet ud, hvilket altid var noget, eftersom de fleste fyre følte den trang til at overdrive.. " Det må du altså virkelig undskylde... ". Hun sukkede dybt da han endelig var gået.

Hun tog sig til sine røde kinder og sukkede en smule, før hun strakte sig lidt og rejste sig så op. Hun listede sig ind i hans soveværelse og begyndte så småt at rode hans skuffer igennem, efter en tshirt hun kunne sove i. Hans overkrop var lang, samt han var temmelig høj, så hans tshirt´s skulle nok gå hende til midt på lårene. Hun fandt endelig en sort tshirt, der ville gå hende til midt på lårene, dog skulle hun ikke prøve at bukke sig frem, så ville det ende galt. Hun gik derefter ud i stuen igen, og tog tæppet over sine ben og lagde sig og ventede på han kom ud. " Undskyld, men jeg tog mig den frihed at skifte til noget.. der kunne soves i ". Hun grinte lidt og smilede forsigtigt til ham, før hun betragtede hans krop lidt... " Skal du ikke.. øhm,- Ha en trøje på? ". Hun lagde hovedet lidt på skrå og betragtede ham, før hun tog sig ømt til hovedet igen og sagde" Okay.. dit blod.. vis det kan kurer dette, så.. så vil jeg vildt gerne ha en tår eller to ". Hun måtte bare bide ubehaget i sig. " Er der nogen.. side effekter ved at indtag vampyr blod.. undtagen total helbredelse af alt der kaldes kvalme og ubehag? ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Man 16 Dec 2013 - 0:22

''Haha det er helt i orden jeg forstår dig skam godt.''

Han smilede stille og han rakte bare tunge tilbage da hun sagde ha ha til hans joke omkring det med at han hjalp hende efter hun var flygtet fra ham. Han smilede bare roligt og han rystede på hovedet da hun undskyldte sig selv. Det var helt iorden. Han havde intet problem med det.

''Hey hey det er helt i orden du er vist bare ikke vant til at drikke?''

Han kiggede på hende og morede sig over da han lagde mærke til hendes røde kinder da han gik ud og tog et bad, og da han kom tilbage igen så han hun havde skiftet tøj, og han nikkede bare det var helt i orden, selvom han virkeligt overvejde at sige hun skulle tage den af, bare for at drille hende.

''Nå nu vil du? Men nej der er ikke nogen sideeffekter udover du skal være tæt på mig lidt tid, kan du klare det?''

Han grinede drillende og bed hul i hans håndled og holdte det hen til hendes mund så hun lige fik en lille bitte smule, og tog så hånden til sig igen, og med et stille smil satte han sig overfor hende og grinede.

''Og er det et problem jeg har bar overkrop''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Man 16 Dec 2013 - 0:32

Hun grinte og sagde" Du er en hund med mundkurv. Jeg tror at jeg overlever at være tæt på dig ". Hun grinte lidt og betragtede hans håndled, som han holde mod hende. Hun tog blidt fat om det og førte hans håndled hen til hendes fyldige læber, der lukkede sig om de to huller. Hun lod blodet glide ned i sin hals og mærkede trangen til at kaste det hele op, men hun sank det dog og fjernede så hurtigt hans hånd og sagde" Stygt... jeg kan slet ikke fatte, at i kan få jer selv til at drikke sådan noget.. altså blod generaldt ". Hun grinte en smule og smilede til Matic, før hun lagde sig til rette og gabte en smule. Hun strakte sig lidt og så kort over mod ham, før hun lukkede sine øjne træt i og svarede ham tilbage. " Altså, nu ser du jo ikke ligefrem mig gå rundt og flashe min overkrop ". Hun grinte lidt og gabte en smule, før hun mærkede trætheden tag over.

" Angående drikkeriet. Har du set hvor spinkle og slank jeg er bygget?. Jeg burde højst ha lov til at drikke 2 genstande, vis da ikke kun 1 ". Hun kunne ikke lade være med at grine lidt efter hun havde sagt dette, fordi der var jo en smule sandhed i det, vis man tænkte sig lidt om. Hun tog tæppet lidt længere op af sin krop og åbnede sine øjne, så de isblå øjne igen så mod Matic, før hun sagde træt. " Det ser ud til at virke det dersens.. blod af dit ". Smerten forsvandt så småt, sammen med kvalmen og ubehaget. " Ey Matic?. Vis du prøver på noget, så får du slag, husk det ". Hun smilte drilsk til ham og lukkede så sine øjne, før hun begyndte at falde så småt i søvn.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Man 16 Dec 2013 - 0:40

''Skal jeg virkeligt modbevise det der?''

Han grinede bare drillende til hende, og han kunne ikke lade være med at overveje at gøre noget ved det hun sagde men han grinede bare da hun spurgte ind til hvordan de kunne få sig selv til at drikke det og han forstod godt hun spurgte, det var ret ubehageligt de første mange gange. Han kiggede på hende med et stille smil.

''Det vænner man sig til med tiden. Og nej desværre gør du ikke det, du burde prøve det, du kunne ende med at få noget dejligt ud af det.''

Han grinede bare roligt, og han kiggede så på hende, og rystede på hovedet da hun spurgte om han havde set hendes krop, det havde han egentligt ikke, så meget tid brugte han ikke på at studere hendes krop. Han kiggede hurtigt men det var også bare det.

''Hvad skulle jeg dog prøve på som du er så bange for?''

Han smilede drillende til hende.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Man 16 Dec 2013 - 0:46

Kimberly grinte en smule og sagde " Dig og bange, burde slet ikke bruges i samme sætning Matematik ". Hun grinte lidt og åbnede sine øjne og blinkede kort til ham. Hun drillede ham lige nu, dog mente hun også at han fortjente det lidt, eftersom han jo tidligere havde brugt sin evne i dril på hende. Hun betragtede ham en smule og sagde tøvende " Dine evner.. hvad kan du egentlig? ". Hun undrede sig lidt nu, fordi hun havde været pæn fuld, så måske havde det været noget hun havde forstillet sig dengang, han havde kommet til at rør hende, da han havde drillet hende.. og når man mente rør, så venskabeligt rør. Hun lukkede træt sine tunge øjenlåg i igen og sukkede dybt. Hun havde lyst til at sove, men sofaen var så hård, at det næsten var umuligt, så uden tilladelse, rejste hun sig op og sagde" Well.. vis du bliver her og chit chatter, så smutter jeg ind og overtager sengen, eftersom dine sofaer er elendige ".

Hun grinte lidt og slæbte tæppet med sig ind i hans soveværelse. Hun åbnede døren og heldigt for hende, var det soveværelset hun havde åbnet ind til. Hun gik hen til den bløde seng, der så fantastisk bekvem ud og smed sig med det samme i den, direkte i midten og drejede lidt rundt, mens hun nød dens blødhed. " Mmh!, dette er virkelig fantastisk ". Hun grinte lidt og lagde sig derefter på den ene side og smed tæppet fra sig og tog Matic´s dyne og lagde mellem sine ben, mens hun holde om resten. " Din seng er dejlig kølig ": Hun kom pludselig i tanke om, at vampyr var kolde.. og gav et lille undskyldende smil fra sig og sagde" Sorry.. jeg tænkte ikke over at... du ved.. du jo vampyr og måske.. måske har du ikke selv valgt det.. ". Hun gjorde plads til at han kunne ligge på den anden side, dog med mellemrum mellem dem.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Man 16 Dec 2013 - 0:52

''Hvad jeg kan? Jo ser du jeg kan indtage føde gennem min hånd''

Han viste hende hvordan hans ene hånd så ud. Han smilede stille og han betragtede hende roligt, og han tænkte sig så lidt om før han fortalte videre omkring hans anden evne den med forførelse. Han kiggede på hende og fulgte hende blidt med øjnene.

''Og så har jeg en evne der vægger folks inderste lyster og begær.''

Han smilede blidt til hende, og han grinede da hun snakkede omkring at hun ville tage hans seng, og da hun gik der ind, var han hurtigt efter hende og lagde hende ned i sengen hurtigt og med en del styrke men ikke direkte brutalt eller voldsomt. Han grinede bare drillende til hende over det med at han ikke selv havde valgt det.

''Det er okay, men jeg kan godt sørge for du ikke fryser hvis det er du gerne vil undgå det?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Man 16 Dec 2013 - 1:01

Hun åbnede sine øjne kort og betragtede Matic og grinte lidt, før hun sagde" Ey, du optager alt mit space Matematik ". Hun grinte lidt og tog alt dynen over til sig og sagde" Dine evner lyder lidt.. kedelige ". Hun tog kort fat om hans håndled og betragtede den hånd hvor han havde vist hende en af sine evner. " Så denne hånd.. er det den eneste der kan det? ". Hun huskede at ha læst en tegneserie om en figur der kunne dette, men hun huskede ikke hvad han hed, men det var helt klart en fyr der havde kunnet gøre dette, måske.. darkness? eller... spawn.. nej, det kunne ikke være dem to. Hun sukkede kort og sagde " Det sygt, at man kan få sådan nogle evner, samt.. forførelse?, er det når du skal ha noget at drikke, frisk fra en krop.. så bruger du den " . Hun kunne se hvor let det ville være for ham, at få føde, vis han brugte sin evne, som han tidligere havde brugt på hende, det var jo blot at rør en nok og så ville de falde i armene på ham, som smør for en knivs skarpe side.

Hun strakte sig en smule og mærkede hvordan verden langsomt forsvandt, før hun var lige ved at falde i søvn og gav et sæt fra sig. " Vi må hellere få noget søvn Madi.. Mati.. ". Hun grinte lidt og gabte kort, før hun klemte dynen ind til sig og endte med at falde i søvn kort efter. Kimberly var en af de personer der sov rigtig tungt når hun havde drukket, samt vis der var noget der var umuligt at få fra hende, så måtte det være ting hun havde om, eftersom hun nærmest knugede dem halvt i stykker, hver gang hun faldt i søvn, som gjaldt det liv eller død.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Man 16 Dec 2013 - 1:06

''Oooohhh nu skal du passe på med hvad du siger jeg kunne finde på at modbevise dig.''

Han grinede bare drillende og rystede på hovedet. Han smilede lidt til hende og betragtede hende roligt, overvejede at bruge den bare for at vise hende at de ikke var så kedeligt, han nikkede da hun spurgte til det med hånden det var kun den ene hånd der kunne gøre det, hans venstre hånd. Han betragtede hende roligt og rystede på hovedet til det andet spørgsmål.

''Nej fordi den virker ikke hvis folk et eller andet ikke selv har lyst til det, de skal selv kunne tænke sig det bare lidt før det har en effekt.''

Han smilede bare og nikkede det måtte de vel hellere, det ville være en god ide at få noget søvn, og han smilede stille til hende og nikkede.

''Jamen så lad os få lidt søvn, så skal jeg vise dig i morgen tidligt mine evner ikke er kedelige.''

Han blinkede og sagde det mest af alt bare i sjov og for at drille hende. Han lagde sig selv til at slappe af ved siden af hende.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Man 16 Dec 2013 - 1:18

Næste morgen..
Kimberly vågnede pænt tidligt, før Matic faktisk. Hun betragtede ham, som han lå der ved siden af hende. Hun huskede intet af det de havde snakket om dagen før, samt det hun endelig huskede.. var kun små dele af samtaler, der virkede rodet og slet ikke til at holde styr på. Hun rejste sig langsomt op og gik ud for at tag sig et morgen bad, for derefter at sætte sit hår op i en flot fransk fletning, fra pande til ned på midten af ryggen (tomb raider styel). Hun tog derefter en tshirt der var lille fra Matic´s skab, bandt dens ende under brystet af sig selv, så hendes stramme mave kunne ses, samt navle ringen, med en fin diamand sten i. Hun gik derefter ud iført trusser og tshirt og begyndte at rydde op. Hun var så lydløs som hun overhovedet kunne være, samt Matic sov jo, så at gå rundt iført trusser og optrukket tshirt, var ikke det værste, samt det var en dejlig befriende følelse, samt den fugtige hud, tørrede hurtigere på den måde. Hun satte sig kort på sofaen og betragtede lejligheden.. det måtte være dejligt at bo der, helt for sig selv.. at ha råd til sådan et sted, på 3 etage. Hun rejste sig kort op og så ud af vinduet og betragtede de folk der gik nede på gaderne, samt bilerne der kørte her og der. Det var søndag, så der var ikke vildt mange at se nede på gaderne.

Hun gik hen til sin jakke, som hun havde fået med fra spille stedet, før hun fandt sin lille Mp3 clips frem, som hun klipsede fast til trusse kanten, før hun tog hvide små ørebøffer ind i sine øre og tændte for radioen.Hun åbnede et vindue her og der, mens hun bandt skraldeposerne og stillede dem henne ved døren. Hun kiggede kort på klokken og gik derefter ud til vasketøjs kurven, før hun tog den op og gik ned af mod et rum, der viste sig at være vaskerummet. Hun betragtede det en smule og åndede lettet op, før hun begyndte at finde det klamme tøj frem af hendes OG hans. Hun smed det ind i vaske maskinen og trykkede og drejede på det hun nu skulle, før hun fandt vaskepulver og skylle middel. Hun hælde det i hvor det skulle i, før hun tændte for den og tog så vaske kurven op igen til badeværelset. Hun gik ind på badeværelset og stillede kurven fra sig, mens hun sang med på en sang, med den fine engle blide klang. Counting stars - OneRepublic
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Man 16 Dec 2013 - 1:25

Matic sov lidt længere eller var i en form for trance, og han gik roligt ud af værelset da hun kom op igen efter at have været nede med tøjet, og han så på hende roligt og smilede drillende som han med helt lydløse skridt gik han hen bag hende, og tog hendes hovedtelefoner ud af ørene på hende. Han smilede stille til hende.

''tak for at rydde op efter dig.''

Han grinede stille og betragtede hende roligt. Han smilede stille til hende, og betragtede så hendes krop ganske stille nu kunne han jo faktisk se hendes krop noget bedre end han kunne gøre det tidligere og han betragtede hedne stille og kiggede på hende.

''Du skulle helt klart prøve det der med at gå rundt i bar overkrop.''

han grinede drilsk han havde stadig bar overkrop og han regnede jo mest af alt med at hun kunne huske bare noget af det de havde snakket om aftenen før.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Man 16 Dec 2013 - 1:35

Hun vendte sig så hurtigt om, da Matic pludselig sagde noget i hendes øre, at hun endte på røven nede på gulvet. " Ih! ". Hun lå der og tog sig en smule til sin bagdel, før det gik op for hende, at han kunne se det meste af hende. Hun rødmede i hele ansigtet og tog hurtigt fat i siden af den knude hun havde lavet på trøjen, da han kom med de flabede kommentar angående at gå rundt i bar overkrop. " Nej tak. Det noget ingen er så heldig at se ". Hun skyndte sig at trække trøjen ned over sin bagdel, samt dække sin krop så godt hun kunne med den lidt kortere trøje hun havde fundet. Hun så flovt på Matic, stadig helt papleks over at han var kommet så hurtigt bagved hende og havde givet hende den største forskrækkelse indtil videre i hendes liv. " Forhelved Matic hehe.. du kan altså ikke bare sådan snige dig ind på halv nøgne folk ". Hun stod nu op og rettede på alt, i håb om at kunne dække sig ordentligt til, mens hun betragtede Matic ud af øjenkrogen.

" jeg må nok også hellere se at komme hjem, jeg har tusind ting at gi mig til, samt jeg skal ha tjekket om nogen har et job til mig, ellers ryger jeg på gaden snart ". Det havde ikke gået fantastisk godt for hende på det sidste, så der skulle snart et eller andet til at ske, ellers ville hun muligvis være tvunget til at tag tilbage til Paris og studer, eftersom hun ikke var meget for at skulle starte et eller andet arbejde i Di Morga, med lav løn og dårlige arbejds forhold, samt hun skulle ha et sikkert sted at bo, eftersom hun jo var en ren snak for vampyr. Hun så kort ned på sit ben, da hun mærkede noget varmt glide ned af det. " Ah, jeg må ha ramt noget, da jeg faldt ". Hun tog sig kort til sit ben og healede det, dog havde hun blod på sine finger. Hun så kort på det og derefter på Matic og sagde" No way hehe, dette bliver VASKET AF ikke smagt af ". Hun grinte og gik derefter hen til vasken og tændte for vandet. " Har du sovet godt? ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum