Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Damn Dirty Dolls (Jeanna)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Damn Dirty Dolls (Jeanna)
Sted: Terre.
Tid: IRL.
Dato: d. 18 april.
Omgivelser: Kelly og masser af mennesker.
Vejr: Solskins vejr, det rigtige vejr til at shoppe i!
Kelly stod i midten af en gade, da hun ikke vidste hvor hun skulle hen, der var mange butikker! Og mange mennesker! Der var bare meget generelt at se til efter at være ny på stedet! *Jeg tror at jeg er faret vild* tænkte hun og sukkede lydløst. Utroligt at det skulle være så svært når man var ny, hvorefter at hun satte sig ned på fliserne med et bum, eftersom hun ville have en lille pause, så enkelt var det? Hun trak vejret roligt og lukkede sine øjne lidt imens at hun hørte alle menneskerne gå forbi hende. Undslap da et grin.
Tid: IRL.
Dato: d. 18 april.
Omgivelser: Kelly og masser af mennesker.
Vejr: Solskins vejr, det rigtige vejr til at shoppe i!
Kelly stod i midten af en gade, da hun ikke vidste hvor hun skulle hen, der var mange butikker! Og mange mennesker! Der var bare meget generelt at se til efter at være ny på stedet! *Jeg tror at jeg er faret vild* tænkte hun og sukkede lydløst. Utroligt at det skulle være så svært når man var ny, hvorefter at hun satte sig ned på fliserne med et bum, eftersom hun ville have en lille pause, så enkelt var det? Hun trak vejret roligt og lukkede sine øjne lidt imens at hun hørte alle menneskerne gå forbi hende. Undslap da et grin.
Gæst- Gæst
Sv: Damn Dirty Dolls (Jeanna)
Jeanna sad på en bænk, hun var lidt træt da hun havde gået rundt i nogle timer, hun stønnede træt og sukkede dybt, "Alt for mange butikker" mumlede hun let og så rundt, hun bed sig svagt i læben, da hun ikke kendte nogen, hun var helt ny i byen
Jeanna- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 231
Kelly rejste sig op efter noget tid, hun kunne godt se at det ikke var en god idé at blive siddende, på et eller andet tidspunkt ville hun blive trådt ned af en eller anden. Hvilket hun ikke ville risikere. Hun lod sit blik strejfe rundt og fik øje på en pige siddende på en bænk, hvor hun besluttede sig for at gå hen til hende; "Hej" sagde hun smilende, "Må jeg slå mig ned?" spurgte hun nysgerrigt, med sit hoved lagt på skrå.
Gæst- Gæst
Jeanna så op, hun smilte glad da hun fik øje på en smuk pige, hun rødmede svagt "Selvfølgelig" sagde hun med et let smil, "Hej, jeg hedder Jeanna" sagde hun og smilte lidt forførende, hun bed sig svagt i læben og rakte hende sin hånd
"Mit navn er Kelly" sagde hun smilende og tog hendes hånd, gav et blidt klem. Inden hun trak sin hånd til sig og satte sig ned ved siden af hende. Lagde sit hoved lidt på skrå, imens at hun vendte sit blik mod Jeanna, og fugtede sine læber, "Er du ny?" spurgte hun nysgerrigt, med et smil.
Gæst- Gæst
Jeanna betragtede Kelly med sine smukke brune øjne "Ja, helt ny" sagde hun og grinte let, hun smilte forførende "Hvad med dig?" spurgte hun og slikkede sine læber, inden hun bed sig let i læben "Forresten må jeg kalde dig kell?.. Det synes jeg passer godt til dig" grinte hun sødt
Lignende emner
» hævn? - jeanna
» Damn raven!
» Forgotten heroes ny medlem - Jeanna
» Friendly Meets Nervous (Jeanna _ Privatisme)
» Dirty -Micheal
» Damn raven!
» Forgotten heroes ny medlem - Jeanna
» Friendly Meets Nervous (Jeanna _ Privatisme)
» Dirty -Micheal
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont