Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Godmorgen (Kajika Privat.)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Godmorgen (Kajika Privat.)
O: Gravsten, Mausoleumer, begravede folk..
V: En smule køligt, og en let tåge.
S: Kirkegården.
Xetrias spærrede øjnene op, og slog låget væk på hans stenkiste ''Ah.. så er min middagslur ovre..'' sagde han koldt til sig selv, da han strakte sin støvede krop, han havde sat det til at han skulle vågne tohundredeoghalvtreds år efter han lagde sig til at sove, han rettede lidt på sit tøj, og pillede ved en af sine snake-bite ringe, imens han tog en tæt forseglet krukke der stod der, med blod i, som han tømte på under fem minutter...
Han bevægede sig op imod døren, og sparkede den så den åbnede ''Gad vide hvor meget der er sket..'' han kiggede på sin dør og så en plakat...... ''hvem har puttet den op her...?'' sagde han mut imens han prøvede at rive den ned, men blev hurtigt træt af at få stød, og gav op..
''Idiot...'' sagde han lavt og kiggede op på himmelen ''Godmorgen Di Morga.. Jeg er tilbage..'' sagd han og smilte grumt.
Han overvejede i et øjebliks tid at rive døren af og smide den i en Sø.. men bestemte sig for at læse hvad der stod på Plakaten først..''Kajika.. og Velarian.. javel ja... syv millioner... aha.. smerte.. stålhud... alt det her er jo bras... intet af det kan bruges til noget...'' sagde han lavt og var ret træt af at en eller anden nar havde sat en plakat op på hans dør..*Ha respekt for de døde..* tænkte han og kiggede på plakaten ''Hov!! han er jo sortelver!'' sagde han så, og virkede helt glad.
Gæst- Gæst
Sv: Godmorgen (Kajika Privat.)
Hendes hud blev lettere flenset så bloden spredte sig i ansigtet og ned af den smukke næsten bare hals.. mens hun stoppede brat op foran den store gamle kirke gård med de mange grav stene.. hun skyndte sig hen til den første og hev og sled i den, men den var lukket og tågen gjorde stedet mere fugtigt og klamt end det var... hun slap hurtigt og løb hen til den næste i det hun så en dør der så lidt åbent ud... hun skyndte sig at løbe der hen og åbnede den hurtigt dog vendte hun rykken til stedet der inde, uden at tænke på om en vampyr boede der, og lukkede hårdt døren i og gik ned i knæ med blod striber hen af de smukke markerede kinder, lårene var smukt flænset(lange ridser der fint skåret som var det knive).. og hendes læbe blødte let fra højre mundvig forneden... hun trak vejret i lange baner og åndede ud så hurtigt hun kunne og lod sig gå helt ned i knæ med hænderne landene på det bare kolde sten gulv....
Gæst- Gæst
Han kørte hånden over munden hurtigt, og gik over til sin grav, og åbnede den hurtigt og tog et skridt indenfor, og lukkede den ''Godaften...'' sagde han langsomt ''De er døde..'' sagde han igen, og tog en dyb indånding ''Du er.. Aspara.. og måske endda delvist engel... enhver vampyr ville hungre efter dit blod lille dame...'' sagde han og smilte for sig selv, imens han gik ned af trappen, og satte sig ved et stenbord ''Slå dig ned hvis du lyster.. Kajika..'' sagde han og havde tydligvid genkendt hende fra plakaten, han rejste sig, og kiggede på hende ''Xetrias Noterian..'' sagde han med et buk, og satte sig så igen ''Vin?'' spurgte han og holdt en femhundrede år gammel flaske op i luften og to glas.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rejste sig op og gik over til hende mens han skænkede et glas vin op til hende ''Dette er nok den eneste gang du modtager så gammel en vin, og den er af fineste kvalitet'' sagde han og rakte glasset frem ''Hvem er denne...Zane...?'' spurgte han så og kiggede alvorligt på hende ''er det ham der har sat en plakat på min dør...?'' spurgte han med et hæst grin, og kiggede ind i hendes øjne ''Og hvorfor er der en Dusør på dig og ham der Velarian fyren?'' spurgte han og satte sig på hug foran hende ''Du må godt tage en stol..'' sagde han imens han pegede på en blød og lækker lænestol, der så meget antik ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Der var gardiner hængt op, og det lignede ikke et mausoleum som sådan.. det eneste der kunne minde om det, var Kisten hvor låget var flækket i to da han stod op, og lå på gulvet, men den lignede mest af alt en seng ''Så.. din Guardian er sortelver...? Og denne.. Zane er sortelver...?'' sagde han med interesse i stemmen, og kiggede over på hende, imens han skrev.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilte til hende ''Sæt dig igen.. du er i sikkerhed her.. det er neutral grund..'' sagde han og skrev videre imens han blidt skubbede hende over imod stolen igen ''Jeg passer på dig imens du er her...'' sagde han imens han skrev, og kiggede så på hende igen ''lige nu er jeg din ven..'' sagde han varmt.
Gæst- Gæst
"Xetrias jeg vil ikke lade dig skade dem, og jo jeg kan godt gå der ud vis det virkelig kræver det, fordi jeg ikke så svag som alle går og tror og jeg tror næppe du ville kunne klare ham eller ...... eller mig vis det skulle ende i et opgør mellem dig og mig sir Xetrias men jeg vil nødig være din fjende når du har været så gæstfri og utrolig ..... utrolig rar mod mig..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Den højt rangerende Zane eller den Jagtede Velarian? han kunne ikke helt bestemme sig for det... men han ville have truffet beslutningen i løbet af natten, og så sove om dagen for at jagte natten efter... han smilte varmt til Kajika ''Føl dig fri til at blive så længe du vil.. og du kommer nok aldrig til at opleve mig... Bad... hvis du ikke vil..'' sagde han roligt, og varmt til hende, han skrev videre imens han snakkede, og færdiggjorde endnu en tekst som han lagde oven på en stak andre teæster, for derefter at putte dem ind i et bogbind, og gå over til reolen og sætte den på plads.
Han vendte sig imod kajika og smilte varmt til hende imens han gik over til sin stol igen ''Såh.. du vil ikke lade mig røre dem.. jeg fatter det ikke rigtigt.. den ene ønsker dig jo død...'' sagde han roligt ''Og hvis jeg var penge grisk, havde jeg da allerede nu dræbt dig og tjent fire milioner...'' sagde han drilsk, idet han satte sig igen og kiggede på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
(Sangen: https://www.youtube.com/watch?v=Z9hU_-40MJY )
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Velarian bliver målet...* tænkte han og ventede på hendes svar.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Jeg vil godt have at du bliver her lidt endnu.. det er så længe siden jeg har haft selskab.. og jeg vil godt nyde det inden jeg tager op til overfladen igen.. du er ikke i vejen for mig Kajika.. jeg laver alligevel ikke meget her nede..'' sagde han varmt til hende imens han kiggede hende ind i øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Så du dansker Ballet, og svømmer.. og så kan du slås...?'' sagde han sagte og kastede et blik over på hende, hvor efter han i løbet af et sekund stod over ved et af gardinerne på væggen, og hev det til siden for at vise hende en masse forskellige sværd tyber, der var Kårer, Katanaer, Langsværd, Kortsværd, To-hånds sværd.. et hvilket som helst sværd man kunne tænke sig.. og mere til, han havde en komplet samling.
''Hvis du vil øve dig, kan du bare sige til Kajika.. jeg har sovet længe, og trænger til at øve mig igen...'' sagde han stille og tog et sværd ned med et rødt greb, lavet af noget sort metal, som selv han ikke vidste var.
''Dette er mit mest unikke sværd..'' sagde han og satte det ved sit bord, der var en smuk perfekt rubin i enden af grebet af sværdet, og hvis man kiggede ordentligt efter kunne man tydeligt se de sorte udskæringer i det sorte metal ''Men det er kun hvis du har lyst selvfølgelig...'' sagde han og skrev videre på teksten.
Gæst- Gæst
Tomahawk - Skull Claw Gauntlet Se dem
http://www.excaliburbrothers.com/site/697427/product/XL1073
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Prøv igen..'' sagde han koldt og kiggede på hende.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)
» Følelser!? Mig!? (Kajika - Privat)
» En tak for en introduktion (Kajika=privat)
» Home Alone (Kajika)=(Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage