Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
i den stille skov //Zevren og Izabell
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
i den stille skov //Zevren og Izabell
s.i skoven ikke så langt fra terre
t.15.30
o.en smuk stille skov hvor lyset kun lige kan komme igenem træernes blade
v.halv varmt og ingen vind i skoven
i den stille skov kunne man skimte lyde af dråber der rammer vand overfladen. der sad han ved det lille vand hul i skoven. man kunne se at tårne løb fra hans øjne og rammte det lille vandhul "Zevren hvad kunne jeg ingen ting "Zevren gik på knæ "jeg kan ikke klar det !"råbte han "det var min skyl alt sammen" tårne løb fra hans øjne og ned over hans kinder. han kigget ned i vandet og så ikke sig selv men så dem ham ikke kunne redde "AHHHHH hvorfor !! "råbte han det gav gen lyd i skoven
t.15.30
o.en smuk stille skov hvor lyset kun lige kan komme igenem træernes blade
v.halv varmt og ingen vind i skoven
i den stille skov kunne man skimte lyde af dråber der rammer vand overfladen. der sad han ved det lille vand hul i skoven. man kunne se at tårne løb fra hans øjne og rammte det lille vandhul "Zevren hvad kunne jeg ingen ting "Zevren gik på knæ "jeg kan ikke klar det !"råbte han "det var min skyl alt sammen" tårne løb fra hans øjne og ned over hans kinder. han kigget ned i vandet og så ikke sig selv men så dem ham ikke kunne redde "AHHHHH hvorfor !! "råbte han det gav gen lyd i skoven
Gæst- Gæst
Sv: i den stille skov //Zevren og Izabell
En lille kvist knækkede lidt bag den unge mand. Halvt gemt bag et træ et stykke fra ham stod en unge pige på omkring de 17 år og så på ham. Hendes øjne var smukke og klare og havde en blanding af lyseblå og tyrkis og hendes hår var langt og naturlig blond(Som hun kalder det) og det var sat op i den sædvandlige løse fletning. Hun var kun iført en kort lyseblå sommerkjole(Ava) men ingen sko. Hun vidste godt at hun sikkert var opdaget nu men hvad gjorde det. Hun sagde ikk noget men stod bare og så på ham. Hvad mon han mente med alt det han lige havde brudt skovens stilhed med.
Gæst- Gæst
han kigget op og så hende"hvem der "sagde han. før var der ikke nogen vind men et stort sus kom igemnem skoven og Zevren var forsvundet. ud af ingen ting dukke han op bage hende med sid sværd trukker som var lige ved siden af hende "hvem er du "sagde Zevren mens han tørte tårne væk fra hans kinder *hvem er denne pige og hvor længe han hun stådet der ?*
Gæst- Gæst
Izabell stod bare stille men blev ret overrasket og en smule skræmt da han så stod bag hende men sværdet ved siden af hende. Hun spærrede sine øjne lidt op og så bare ligefremfor sig. "Jeg..Jeg er Izabell" sagde hun så som svar på hans spørgsmål. Hendes stemme var både blid og roligt og man kunne ikk være i tvivl om at den tilhørte en engel men den kulde der var lagt om hende kunne ikk tilhøre andre end en dæmon. Dog kunne det her gøre en forvirret. Det var trods alt ikk særlig tit at man mødte sådan en blanding.
Gæst- Gæst
Zevren stod lidt og kigget på hende "det må de undskylde " han to sit sværd tilbage i holdern "jeg bliv lidt overrasket over at jeg ikke så dig før " Zevren to et pa skridt tilbage og lo sin krop glide ned af et træ så han sad på jorden. Zevren to en smøg op og tænde den "når men jeg er Zevren hvem er du ?"
Gæst- Gæst
Izabell slappede lidt mere af og åndede på en måde lettet op. Så vendte hun sig først halvt om mod ham og så helt. "Det har du allerede spurgt om..Men så siger jeg det vel bare igen. Jeg er den forbandede blandings tøs Izabell.." forklarede hun ham så igen stadig med sin blide og rolige engle stemme. Hun lagde sit hoved let på skrå. "Og hvad var det egentligt du har gjort? Jeg har stået her i ret lang tid, før du kom" Man kunne stadig væk skimme at hendes ben var en smule våde da hun ahvde været ude og soppe i det lille vandhul.
Gæst- Gæst
"det var bare noget der skete 300 år siden det skal du ikke tænke på "Zevren sad og kigget lidt rundt man kunne se på ham han er lidt fuld men ikke så meget "du siger blanding tøs sådan en har jeg ikke ikke mødt før "Zevren smilte men hans øjne er stadig lidt røde og man kunne der hvor tårne hvade løbt *en blanding men af hvad ?*
Gæst- Gæst
"Hmm okay ja. Der levede jeg så heller ikk men det er da lidt dumt at stadig tænke på det syntes du ikk?" Hun lagde sit hoved let på skrå så hendes løse fletning dinglede til den ene side. "Men ja jeg er en blandings tøs. Men far voldtog min mor og bum så kom jeg til verden. Og ikk nok med det så ville min mor ikk have mig.. Og hvorfor fanden står jeg her og siger det til en jeg lige har mødt. Argh!" Hun lod sig dumpe ned på jorden og så ned i de visne og rødne blade. "Undskyld.."
Gæst- Gæst
"hæhæ du har det vist med at tale over dig Izabell men der gøre ikke noget jeg er heller ikke god til at holde kæft some tider "Zevren smilte *det er faktisk dejligt med selv skab *Zevren kigget på hende "det der skete for 300 år siden eller var 520 nå jeg holde ikke tal mere men der skete va at min familie bliv dræbt brutalt af dæmoner mig og min storebror flugtet vi overlevet men det værst var.. nej nej glem det er beder at glemme "
Gæst- Gæst
Izabell nikkede roligt men sagde ikk noget. Hun sad bare og lyttede og hendes blik var skam stadig rettet mod jordens let fugtige overflade. Hun spærrede sine øjne lidt op da han så var færdig med at fortælle. Hun fik igen tvunget et lille nik frem. "Øhm..Ja okay. Så du og hun bror hader vel dæmoner fra den gang af kan jeg forstå..?" sagde hun spørgende og så roligt op på ham med hendes smukke øjne. "Eller hvad? Er du så sådan en af de der dæmonjægere?"
Gæst- Gæst
"ja jeg hader dæmoner dem jeg jæger er dem der var der den dag da det skete den gang de urydet persien jeg er trænet til at være dæmonjæger men jeg arbejter kun for mig selv ikke for noget orden som de fleste dæmonjæger." Zevren kigget op på Izabell og smilte "men det er ikke alle dæmoner der er onde "
Gæst- Gæst
Izabel lyttede og kunne føle en lettelse. Men det ville ikk ahve været første gang at nogen ville dræbe hende. Mest fordi hun jo også var engel. Både englevinger og blod er meget værd på det sorte market. "Ja det har du sikkert ret i." sagde hun med sin stadig rolige og blide stemme. *Mon han overhoved ved at jeg er dæmon?* tænkte hun og så stadig på ham medhovedet let på skrå.
Gæst- Gæst
Zevren rejste sig "Izabell jeg tænkte på at hvad for en blanding er du engle kan jeg da se men hvad med den anden halvdel ?" Zevren stod næsten lige foran hende nu kunne man se den riffel han har på ryggen. han stå og kigger Izabell lige ind øjne nu kan man se hans krystal blå øjne
Gæst- Gæst
Izabel ahvde set lidt ned i jorden da han så rejste sig. Hun fik en mindre overraskelse da han så pludselig stod lige foran hende og så hende i øjnene. "Øhm..ja ser du. Jeg er som du selv har sagt halv engel og den så er jeg....halv dæmon" Hun så lidt væk og sank en mindre klump der lige havde valgt at sætte sig fast i hendes hals. Hun så så forsigtigt på ham igen for at se hvordan han ville tage det.
Gæst- Gæst
Zevren løftet sin hånd og la den på hendes hoved og kigget hende lige in i øjne "bare rolig Izabell jeg vil ikke dræbe dig jeg hader dæmoner altså dem der var der den dag du er halv og du var ikke med til og bringe persien i knæ så ville du være i min bog "Zevren holder en bog op "i den her bog står der en masse om dæmoner kun dæmoner onde dæmoner og jeg har læst den flere gange min ven og tro mig dit navn står ikke der i "Zevren smilte til Izabell
Gæst- Gæst
Izabel slappede lidt mere af hvad han sagde det. "Men du ville have dræbt mig uden at tøve hvis jeg stod i bogen..?" sagde hun spørgende og så roligt på ham med hendes smukke og klare øjne som en smule mascara fremhævede en smule. Hun så lidt på bogen og tog meget forsigtigt den for at se i hende. Hans hånd der stadig lå på hendes hoved fik hende stadig til at slappe af selv om at han nemt ville kunne brække halsen på hende. Hun så lidt op på ham før at hun roligt åbnede bogen. Hun bladrede roligt og forsigitgt gennem den og stoppede. "Når du så er så heldig at finde ham så dræb ham ikk for din skyld men for min" mumlede hun svagt og pegede på et navn.
Gæst- Gæst
"nu får vi at se Izabell jeg han meget at tænke over for at kunne gøre for han har vært ved at dræbe mig før "Zevren kigget på siden i bogen "jeg kan gøre noget andet end at dræbe ham jeg kan spare ham ind i en anden verden man det krever at et kan fange ham " Zevren kigger på Izabell "lad mig gætte det er din far "
Gæst- Gæst
Izabel fik et lille skuffet ansigts udtryk og så stadig ned i bogen. Men så rettede hun blikket mod ham igen. Han var stadig utrolig tæt på hende syntes hun. Hun kunne nærmest mærke hans vejrtrækninger. Hun nikkede svagt. "Ja det er jeg vel tvunget til at sige at det er sandt nok" Hun sukkede lavmælt og lænede så sit hoved mod stammen hun sat lidt op af. Så trak hun forsigtigt sine ben op til sig og lagde armene om dem. "Men han er jo ikk uovervindelig ved jeg.." Så så hun ham direkte i øjnene men der skete ikk rigtigt noget. "Men du behøver ikk gøre ham noget jeg skal nok selv finde ham på et tidspunkt" En sød men svag latter kom fra hende et kort øjeblik.
Gæst- Gæst
Zevren kigget på Izabell" jeg skal nok lade ham være det loves jeg" Zevren pakker sin bog " hopper vi mødes igen Izabell " Zevren gik lidt tilbage han forvanlet sig in til los i sort og grå //ser sådan ud //http://www.catchannel.com/images/wildcats/canadian_lynx.jpg
Gæst- Gæst
Izabel spærrede sine øjne lidt op og rejste sig. Så gik hun stille og roligt hen til los'en. Hun satte sig på hug foran den og hendes sædvandlige forsigtige og varme smil var solidt plantet på hendes bløde og let lyserøde læber. Så lagde hun sin ene hånd på hans hoved og aede ham et kort øjeblik "Tak..Jeg ved ikk helt for hvad men jeg fik vel bare lyst til at sige det til dig" Så lænede hun sig lidt frem og pladsede et lille, hurtigt og blidt kys på los'ens pande eller hvad det så var. Så rejste hun sig op igen.
Gæst- Gæst
losen kigget på hende brølet en kort gang og begynde at løbe ud i skoven da den hvade løbt en lille stygge forsvandt den i vinden
Gæst- Gæst
Izabell så efter los'en mens at den løb gennem skoven og så forsvandt. Det gjorde hende ikk rigitgt forskrækket eller overrasket. Så gik hun hen til vandhulet og satte sig med fødderne í vandet.
//Out :3//
//Out :3//
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Et stille måltid, eller et stille mord.. \\Cricker - Privat//
» Your not safe here // Izabell - privat//
» her er stille, for stille!! Vlad
» en kamp på liv og død // barishan og Zevren //
» i Zevren,s hus i træernes top //åbent //
» Your not safe here // Izabell - privat//
» her er stille, for stille!! Vlad
» en kamp på liv og død // barishan og Zevren //