Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
her er stille, for stille!! Vlad
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
her er stille, for stille!! Vlad
Sted! storcenteret
Omgivelser! de mange lukket butikker og ellers ret tomt
Vejr! mørkt og koldt ude men lunt her inde
Humør! trænger til selskab
Tøj! en lilla hættetrøje, et par sorte bukser med grå meget svage striber og et par lillae slidte all stars
Storcenteret var for længst lukket dog var lysne tæt undtagen i butikkerne men ellers var alt andet lyst op, man ku svagt se små røde lys oppe i loftet som kom fra overvågnings kameraerne som nu var sat i gang så de ku opfange alt hvad her skete, her var helt stille og man sku ikke tro at her var nogle og da slet ikke på denne tid af natten men det var her, en spinkel men høj skikkelse sad på en bænk med et par indkøbs poser ved siden af, man ku tydeligt se at dette var en kvinde og man ku med lethed få øje på hende for hendes lidt lange hår var helt rødt/orange noget man ikke så veer dag, denne unge kvinde så ned i gulvet imens hun lytte til musikken som var skruet godt op på hendes ipod som lå i hættetrøjens for lomme hvor man tydeligt ku se en hvid ledning som gik på til hendes øre, hendes øjne var lukket og hun så ikke rigtigt ud til at være tilstede dog var hun tilstede for hendes lugtesans arbejdede på højtryk for sat opfange lugte omkring hende, man ku tydeligt se hun ikke var helt normal men dog ville mennesker tro at hun var en af dem selvom hun faktisk er dæmon, ild dæmon noget hun er stolt af og man skal ikke løbe om hjørner med hende for hendes lunte er kort, man kan sameligne hende med en slange for hun er snu men os med en kat fordi hun er en enespænder dog elsker hun at være tæt på mænd, hun sukke let hvorefter hun rejste sig op og slog øjne op, hun betragte omgivelserne kort før hun tog poserne op og vandre lidt rundt imens hun så på de mørklagte butikker*hmm her er enligt kedligt*tænkte hun og overveje om hun sku tag hjem men droppe det da hun ikke orke gå eller flyve så derfor vandre hun videre, hun nynnede let med på sangene så mam tydeligt ku høre hende smukke sangstemme som for det meste sang rock og sådan noget musik, hun lukke igen let øjne imens hun gik videre men stoppe dog op ved en ny bænk hvor hun satte sig ned og skubbe poserne ned på gulvet.
Gæst- Gæst
Sv: her er stille, for stille!! Vlad
Skikkelsen lignede en ung mand omkring tyverne, hvis ikke hans hud var grå som sten, hans ansigt havde flodser, og hans musculøse krop lignede at der ikke var andet end muskler, og hud på ham. Han rejste så sin højre hånd, og spredte sine lange fingre ud, hvor efter hans negle groede ud til lange klør, og han hvæsede hidsigt.
"Hraargh! Du løj! Din usling! Du var.. En Del.. Af bevægelsen!" Nåede han kune ligde at hvæse frem, inden han borede sine lange klør i hjertetpå djævlen, for så at rive dem ud igen, kun sekunder efter, og borde dem ind igen et andet sted på djævlens brystkasse. Dette gjorde han fem gange, og djævlens mørke blod sprejtede lidt ud over hans vampyrens egen brystkasse, som blev blodspættet, da hans brune trench coat ikke var lukket. Også hans ansigt fik blod pletter på sig. Han hvæsede så tilsidst højt, og rejste sig.
"Det.. For du ud.. Af.. At prøve.. Og lege.. Med mig.." Hvæsede han lavt, og trak vejret roligt igen. Dog pumpede andrenalinen rundt i hans blod, og han trak vejret dybt, og hvæsede så imod loftet, med vidt udspredte øjne, så disses mat hvide, døde pupiller kunne ses.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du behøver ikke.. Sende den afsted.." Sagde han, og nikkede imod hendes flamme. "Vil dig ikke.. Nødvendigtvis.. Noget ond.." Sagde han. Hans stemme var hakkende, hæs og ru, og hvert ord, lød som om han måtte kæmpe sine ord ud. Han stirede så blot imod Taylor, for at se om hun ville være modig og sænke flammen, eller om hun var fornuftig, og holdt den rettet imod ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Har jeg.. Givet en grund.. Til.. At du ikke.. Skulle tro mine ord?" Spurgte han, og fnøs en enkelt gang. Han skævede så halvt tilbage imod djævlen, og lavede en fagt imod denne. "Han havde.. Sin chance..Men.." Han kiggede tilbage imod Taylor med et koldt blik. "Han fejlede.. At forstå.. Hvor vigtigt.. Det var.. At han svarede.. Sandt.." Sagde han, og smilede bredt over de kolde læber. Han kiggede tilbage på djævlen da hun stillede spørgsmål ind tilham, og han snerrede lavt, lavede en fagt imod manden, og begyndte at gå til siden, som om han ville cirkulere omkring den han snakkede med.
"Var ikke fordi.. Han var djævel.. Han.. Løg.. Selvom.. Jeg fortalte ham.. Det galt.. Hans liv.." Sagde han, og kiggede tilbage på Taylor igen. Han kiggede så op imod huldet i glasset, og smilede halvt. "Og at jagten.. Endte her.. Var blot.. Et tilfelde.." Sagde han, og smiled ehalvt, i det han kiggede tilbage ned på Taylor. Han lavede så fagter omkring sig. "Hvad.. Med dig.. Dæmon... Hvad.. Laver de.. I et center.. På denne tid?" Spurgte han, og stirede igen fast på Taylor, med de kolde øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Gjorde han.. Og mit navn.. Er Vladimir.. Rasputin.." Sagde han med sin hæse ru stemme, og nikkede, med noget der kunne have et hint af et buk. Dog blev det ikke til andet end et hint. Taylor var endnu ikke andet end på plan med ham selv, i hans hoved, så mere fortjente hun ikke. Endnu, i hvert fald.. Han så en smule tænkende ud igen, og kiggede tilbage på djævlen i få sekunder, for så at lade sine kolde øjne glide tilbage på Taylor igen..
"Taylor.. Var det? Er de ny.. Her.. I denne by?" Spurgte han så, og lavede en kort fagt til sin ene side. Ikke nyankommede, ville straks være begyndt at tænke på, hvilken 'bevægelse' han havde nævn tidlige, der var han mente.. Han havde gættet på at hu nhavde hørt det, og ville nu være sikker på at det ikke var noget hun kendte til.. Så han ike blev nød til at arbejde med to, af dennes medlemmer, på en aften...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han nikkede kort, da hans mistanke om at hun var ny kom frem. Hvis hun kunne se ind i hans sind, ville hun kunne mærke lættelse. Han ville have hadet at skulle presse informationer ud af denne dæmon, når hun nu var så interessant. Han så, så hendes skridt imod ham, og hans rejste begge sine øjnbryn, og et bredt lumskt smil skar sig over hans kolde læber, og han gik langsomt til hans side, men stadigt nærmere imod Taylor. Til hendes spørgsmål, fnøs han en enkelt gang.. Ikke hånligt, men nærmere tæt op af et grin.
"Det kommer an.. På mange ting.. Taylor.." Sagde han stille, imens han fortsat gik til hans side, og vile kredse omkring Taylor hvis hun stod stille, og tog ikke sine kolde øjne fra hende.
"Men.. Hvis jeg siger.. At jeg.. Arbejder for.. En tyran.. Siger.. At den jeg dræbte.. Var et medlem.. Af en.. 'Modstands bevægelse'.. Der søger.. At styrte, min herre.. Og stoppe.. Denne... Slavehandel?" Sagde han, direkte og ligeud hvordan situationen var.. Nu vidste hun det, og nu ville han se hendes reaction. Hans lumske smil forblev, imens han stadigt stirede imod hende, og lavede så en halv fagt.
"Hvordan.. Ville du.. Så reagere? Hm? Ville de.. Angribe mig.. Dræbe.. En af den tyraniske.. Herres.. Håndlangere? Ville du.. Klappe mig på skulderen.. Sige.. At det var et godt stykke.. Arbejde? Hvilken slaks.. Ild Dæmon.. Er kommet.. Til Di Morga?" Spurgte han, med interesserede, og indædene øjne. Hvis der havde været liv og farve i Vladimirs øjne, ville de virke næsten gennemskærende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede lumskt til hendes svar. Hvis hun talte sandt, var hun ikke en, der ville være en del, af den forbistrede bevægelse, imod hans herre.. Perfekt.. Noget i Vladimir sagde at han meget heller ville have Taylor som ven.. End fjende.. Omkring hendes kommentar, omkring hvilken dæmon hun var, blev hans blik pludseligt mere tænkende, men dog kun i meget kort tid, hvor efter hans læber langsomt skar sig ud i et bredt lumskt smil. Ville han elske at finde ud af.. Heller før.. End siden... Til hendes sidste spørgsmå, måtte Vladimir lade to korte hakkende lyde bryde ud fra hans hals. Disse lyde kunne minde om host, lige så meget som den latter det var. Han holdt så sine arme ud til siderne.
"Min herre.. Betaler mig.. For hvad jeg gør.." Han rystede så sine hænder, som om han ville ruske i lænker hvis der var nogen. "Har ingen lænker.. Han betaler mig.. For.. At være min egen.. Herre.. Og så.. Lade hans... Ting.. Være.. Og tage mig.. Af hans fjender.. En gang.. Imellem.." Sagde han, og strejfede kort liget med øjnene, inden de straks fløj tilbage på Taylor, og han smilede igen. "Hvilket jeg.. Naturligvis.. Nyder.. Så grueligt.." Sagde han, og klukkede igen et par gange, med hans hostende latter. Han nikkede så til sidst, som endeligt svar på hendes spørgsmål. "Det.. har jeg.. Hvorfor... Spørger du?" Spurgte han så, med det samme brede smil, som han havde før, og han kiggede kort ned af Taylor igen. Dæmoner havde altid fasineret ham en anelse.. Han havde, for mange, mange år siden, læst at deres menneskeskiggelse, blot er en skald.. Et billede, de gemmer deres sande maske bag.. Præcis som vampyrende.. Inderst inde, lignede alle vampyre Vladimir.. Vansirede monstre.. Men de gemte deres bæst inden i.. Præcis som dæmonerne...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hobbyer? Man.. Har ikke tid.. Til dette.. Hvis man lever.. Et live.. Hvor alt andet.. End overlevelse.. Er bonuser.. Noget der sjælendt sker.. Noget.. Man ikke regner med.. Hver dag.. Er en kamp.." Han snakkede omkring det, som om at det var noget dystert, men da han så afsluttede, smilede hanlumskt, og holdt sine arme lidt ud. "Og i kamp.. Er hvor.. Jeg befinder mig bedst.." Sagde han, og klukkede lavt. Han forblev stående, og kiggede ned på Taylor. Han så, så tænkende ud, og lod sine arme falde ned langs hans sider igen.
"Hvilke.. Hobbyer.. Har de så?" Spurgte han så ind til hende.. Hans interesse var blevet vækket for hende.. Også selvom hun var ved at træde over en streg ved at røre ham.. Men så igen, så var grænserne der for at blive brudt, for så at mærke konsekvensen, og overveje det en ekstra gang, inden mand overtræder den igen...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ved godt.. Det nok.. Kan være svært.. For en Ild dæmon.. At lade være med.. Men selv for jer.. Kan det være farligt.. At lege.. Med ilden..." Sagde han, og hans lumske smil bredte sig. Han lod så sin arm falde ned langs hans side igen, og kiggede tilbage i Taylors øjne.
"Hvad.. Ville du.. I så falde.. Have?" Spurgte han, og fortsatte sit smil. Taylor blev ved med at skubbe Vladimirs interesse, og nysgerighed højre og højre op. Det var nu, at hun begyndte at træde ud i ilden, og rigtig at lege rundt i det.. Men hun var jo en ild dæmon.. Så kunne hun vel godt klare? Selvom Vladimir på mange måder, er mere farlig end en stationær flamme...
Gæst- Gæst
Taylor smilede drilsk til ham og lytte til hans mange ord"jeg leger med ilden året rundt"svarede hun så roligt og rejste sig op og rejste sig op foran ham, hun mødte hans kolde øjne med sit drillene men forførende blik som borde sig ind i ham, hun nød det her og ville vide mere om ham, hun overveje hvad hun ville ha ham til men hun vidste dog at han ville ku li hendes dæmon side for den var virkelig smuk men også meget kold og magtfuld, hun smilede så "hvad ku du gøre?"spurgt hun så hvorefter hun kørte en hånd gennem sit hår, han var enligt en meget pæn på sin helt egen måde dog sag hun intet om dette til ham, hun vidste ikke helt hvad han ville gøre for at få hende til at vise sit sande jeg.
Gæst- Gæst
"Jeg ligger.. Mig ikke.. På knæ.. Og gør for dig.. Det.. Er sikkert.. Men der er meget.. Andet. Jeg kan give.. Information.. Tjenester.. Og ja.. Jeg er ikke svær.. At overtale.. Til.. At tage nogens liv.. Er trods alt.. Hvad mit liv.. Handler om..." Sagde han, og holdt sine arme en smule ud, med en enkelt hæs og hakkende latter. Han kiggede så op og ned af Taylor. Hvad end hun fandt på, ville han formegentligt gøre det. "Du har presset min.. Interesse.. Drillet.. Min nysgerighed... Nu. .VIl jeg vide.. Hvad dæmoner.. Gemmer bag.. Deres skald.. Og specielt.. Hvad du.. gemmer.." Sagde han, og pegede på hende, med en af hans lange fingre, imens han stirede indædt på hende igen. Han vidste godt at hans skærende blik, ikke kunne skræmme taylor, det havde han lært, men det var også blevet den måde han så på folk.. Om de havde gjordt noget eller ej. Vladimirs matte øjne var altid indædene, og intense.
Gæst- Gæst
http://www.paladinsdomain.slashcity.org/demoness.jpg
sådan ser hun ud
Gæst- Gæst
"Det.. Passer fint.." Sagde han med hans hæse stemme, og bukkede igen halvt. Han smilede stort, og nikkede langsomt da hun spurgte ind til hans interesse, og hans lumske smil trådte igen frem. Vladimir rejste et øjnbryn da hun trådte tilbage, og kneb så sine øjne en anelse sammen. Hvad var hendes tanke ved at tage afstand.. Det kunne være set som en trudsel, da han jo vidste at hun indtet havde imod at stå ham nær. Da hun så pludseligt forsvandt i en flame, lod han sit hoved trække en anelse tilbage, og han rejste et øjnbryn, ganske fasineret. Han forstod godt de russiske ord, da han selv havde levet flere årtier i Rusland, og han rejste et øjnbryn. Da hun så nu stod i hendes dæmon form, tillod han sine øjne at spærre en smule op. Hans indædene øjne, begyndte nu at æde sig endnu dybere, og hans lumske smil bredte sig over hans læber endnu engang. Han begyndte langsomt at gå til sin side, og kiggede undersøgende op og ned af hende og slikkede sine tænder.
"Hmh.. Sandeligt.. Annerledes.. Smukt.. Og forførende.. Er der ingen.. Tvivl omkring.. Minder næsten.. Om en Succubus.. Dog.. Endnu bedre... Hmh.. Måske.. En smule høj.." Sagde han, og lagde sit hoved en anelse på skrå, og kiggede op på hende. Hans nysgerighed, havde båret frugt. Han fik love at se, hvad han havde gået efter.. Og fortrød det så sandeligt ikke.. Hendes udseende pirrede ham, og han blev ved med at stire op og ned af Taylor, imens han så tænkende ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Den.. Kan de stole på.. At jeg holder.. Bryder aldrigt.. Et løfte.. Og jeg er ikke.. Den værste.. At have til rådighed.." Sagde han med et bredt smil. Da Taylor rejste sig igen, blev hans smil endnu støre, og han ville nu teste endnu længer... Han hoppede op på armlænet af bænken, lagde sin hånd på Taylors skulder, og forsøgte så at skubbe hende ned at side igen, hvis ikke hun fjernede sig, eller støttede imod. Han lagde endnu ikke kræfter i, det var nærmere en hentydning.
"Nej, nej.. Søde.. Den højde der.. Passede meget bedre..." Sagde han, og smilede stort, imens han kiggede ned på hende, hvis hun ikke kæmpede imod. Han gik så på hug, og hvilede sine underarme på hans knæ, og stirede igen undersøgende på hende, og lagde ikke skjul på, at han betragtede hendes feminine træk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kun.. Min herre.. Er højere. .End mig.. På en måde.. Der gælder.. Når jeg taler.. Til andre.. Vil jeg gerne.. Kunne kigge dem i øjnene.. Uden.. At skulle kigge.. Imod himlen.. Specielt.. Når disse øjne.. Er smukke.. Som dine.." Sagde han, med så vidt chamerende, hans hæse stemme kunne blive, og peggede så imod Taylors øjne, med en halv fagt. Han smilede stadigt lumskt på samme måde, og stillede sig normalt igen. Han smilede langsomt, og holdt sine arme ud til siderne.
"Det.. Kommer an på.. hvem der er foran mig.." Sagde han med det samme brede smil, som blev mere lumskt at blive bredere. "Hvis en del.. Af modstands.. Bevægelsen.. Så er jeg.. Hvad man ser.. Og de fleste.. VIlle kalde mig.. Et monster.." Sagde han, og lod sine arme hvile på sine knæ igen. han rakte så en hånd ud imod Taylor, og en klo bredte sig langsomt ud fra hans pegefinger, og han strøg blidt kloen over Taylors kind, hvis ikke hun stoppede ham.
"Men overfor nogen.. Som fortjener dette.. Som for et eksempel.. En skønhed som dig.. Kan jeg være.. En helt anden.." Sagde han, på flydene russisk, og smilede nu i stedet chamerende, så hvidt dette var muligt over hans vansirede ansigt. Han lod så langsomt sin underarm hvile imod hans knæ igen.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» No way home.. [Vlad..]
» Don't Come Any Closer! [Vlad]
» The Other Side-Vlad
» Finding my way (Vlad)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus