Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia//

Go down

træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// Empty træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia//

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 20:02

s.ude i skoven ved Barishan og lindir,s hytte.
t.13.45 pm
o.træer og en hytte i en lille lysning i skoven
v.overskyet og lidt varmt

Riku stod i den lille lysning og trænet *ah det er dejligt at være fri fra klokke tårnet *Riku hånd begynde at lyse. han løb over mod et træ og råbte lightning blade han slog ud efter træet og det blev kløvet "puhaa det er hårdt at ud bruge sp meget kræft på en dag" Riku satte sig ned og og to noget mad frem og begyndet at spise

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// Empty Sv: træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia//

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 20:08

Julia kom stille gående med lette skridt på en sti hvor de rva rmange små sten, hun var ved at falde over. Hendes hår hang løst, øjnene rettet op på himlen og lidt rundt det avr lang tid siden hun havde været ude ved skoven. Skoven kunne hun se lidt væk fra hende og satte kursen hen mod den. Hun var lige ved at tabe munden for der var virkelig smukt, smukke omgivelser. Hun gik ind i skoven og kiggede rundt der var en fornemmelse at der var nogen her"hmm"sagde hun stille så der ikke var nogen der hørte hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// Empty Sv: træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia//

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 20:21

Riku sad i græset og spiste sin mad. han lå sig ned og kigget op mod himlen. han lå og tænkte *det her er den skov jeg kun har drømt om at være den jeg har kunner se fra klokke tårnet *Riku spiste færdig og rejste sig op og begyndte at træne igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// Empty Sv: træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia//

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 20:24

Julia gik tættere på denne person der var lige foran hende hun vidste at hun ville ødelægge det han var igang med men det skadede jo aldrig"Goddag"sagde hun venligt, lidt højligt til ham mens hun kort bukkede foran ham med et lille blik et vneligt blik hendes tænder var lukket inde bag mørket af hendes mund*han ser venlig ud..Hmm hvad mon han var igang med*tænkte hun lidt for sig selv og håbede ikke at han kunne læse hendes tanker*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// Empty Sv: træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia//

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 20:39

Riku kigget på personen og sagde " goddag " og smilte. Riku stod med et mørke ligt lys i hånden det ligned et lyn . han kigget hen mog et træ og holde hånden op og sagde lightning blast ,et lyn kom fryvne ud fra Riku,s hånd. han vende sig over mod personen og gik der hen "undskyld jeg var lige igang med at træne men goddag jeg hedder Riku " han holde sin hånd frem og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// Empty Sv: træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia//

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 20:44

Julia trykkede hånden venligt med et smil på læben, hun kiggede på ham han så også meget stærk ud"hyggelig at møde dig Riku mit navn er Julia undskyld hvis jeg afrbyder dig i din træning hvorfor træner du enlig herude i skoven"spurgte hun meget undren med et hevet øjenbryn hun havde enlig ikke noget imod folk der trænede i skove men det var lidt underligt hun havde enlig ikke fornemmet eller mærket, eller set at der ville være nogen herude"det daaltid noget med noget træning, hvia man vil være stærkere"sagde hun bagefter det første

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// Empty Sv: træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia//

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 21:19

Riku kigget på julia og sagde"jeg træner på grund af min mester siger jeg skal " Riku smlite og tænkte *der endligt dejlig med selskab *"men hvad laver du har ud julia ?" spurte Riku og trak en lille dunk frem og begyndte at drikke "ahh det var dejligt "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// Empty Sv: træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 13:19

Julia kiggede på Riku mens hun tænkte lidt før hun svarede ham mens hun trak på skulderne"tja jeg gik mig enlig en lille tur for at få styr på mine tanker, jeg kan ikke styre dem fortiden de ender med at løbe over med mig. Men så endte jeg her ved dig, hvem er din mester Riku"spurgte hun venligt med et lille bredt smil til ham mens hun indsnusede luften ved dem*wow fantatisk luft* tænkte hun lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia// Empty Sv: træning i skoven ved Barishan,s hytte //Julia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum