Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
træning i skoven //Barishan// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
træning i skoven //Barishan// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
træning i skoven //Barishan// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
træning i skoven //Barishan// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
træning i skoven //Barishan// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
træning i skoven //Barishan// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
træning i skoven //Barishan// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
træning i skoven //Barishan// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
træning i skoven //Barishan// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
træning i skoven //Barishan// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

træning i skoven //Barishan//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

træning i skoven //Barishan// Empty træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 22:36

s. lysningen i skoven ved Barishan og Lindir,s hytte.
t. 14.20.
o.masser af træer og en lille trænings plads i lysningen.
v.sol men ikke så varmt på grund af meget vinden.

Riku stod over for Barishan. Han var igang med at lade sin teknik op. Hans hånd lyste op som et lyn, det begyndte af forme sig som et sværd."jeg er blevet hurtiger til at frem kalde mine teknikken sensai "Riku smilte. han var udmattet efter de mange timer de hade trænet * jeg kan mærke at jeg er ved at gære frem skridt*tænkte han. Riku to en dyp indåndning og begyndte at løbe hen mod Barishan "ahhh! " råbte han og sagde ligthning cut!. et lyn kom flyvne igemnem luften som en stor klinge. man kunne se at det to hårdt på Riku.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 22:43

Barishan dukkede sig og sendte en stærk strøm af vind fra hver hånd af sted mod Riku's mave. Ikke noget der ville skade ham bare sende ham op i luften. Barishan smilede * han er blevet stærkere på imponerende kort tid. Han skal nok blive en god kriger *. Barisha råbte '' Dine bevægelser viser hvad du har tænkt dig at gøre, skjul dem mere og fokuser på at ramme frem for at lave et kraftigt angreb. Du kan ikke bruge et kraftigt angreb til noget før du har lært at ramme ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 22:53

Riku var i luften han lavet et lille flick med sin finger* jeg viste det, han opdaget det ikke hæhæ * Riku smilte" ha fik dig sensai!" et lille lyn kom flyvne imod Barishan bage ham Riku lande hårdt på jorden "av for satan !" * det skal bare ramme * lynet kom flyvene langs jorden så det var sværde at se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 23:01

Barishan havde ikke set lynet og blev ramt af det i benet. Hans ben rystede lidt og han kiggede mod Riku. * min ben er helt følelsesløst. Måske skulle jeg oppe mig lidt, han er blevet bedre. Han bruger overraskelse og små angreb til langsomt at lamme hans modstander. Jeg er stolt *. Barishan satte sit sværd i jorden og drejede sin arm rundt imod Riku imens han sagde '' Godt men her kommer mit angreb''. Imens han sagde det havde han løftede en sten bag Riku som han kaste lydløst imod ham bagfra, der var kun nok fart på til at det kunne give Riku en lille bule hvis den ramte. *lad mig se om han falder for det træk nu hvor han er kæphøj *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 23:14

Riku sad stadig på jorden og ømmet sig efter den hårde landning. Rikulå ikke mærke til stenen og den ramte hans ryg"avv for satan " råbte han. "hej hvad skulle det til for sensei" Riku kigget på Barishan og begyndte at smile "ha ha godt træk sensei " . Han rejste sig og Sagde "kan vi ikke lige holde en pause sensei jeg skal lige lade op" Riku gik hen og satte sig i skyggen og to sin flaske op med vand og to en slurk"ahh det var dejligt "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 23:22

Barishan grinede let og humpede over mod Riku mens han rystede på hovedet. '' tror du bare du kan sige til en modstander som Zane at han skal vente mens du samler kræfter. Du bliver nød til at bruge hvad du har til du ikke har mere at give af, selv i træning. Men du har ret. Du har brug for at lære dine kræfter bedre at kende før vi træner hårdere ''. Barishan satte sig på en sten ved siden af Riku. Han tog en flaske vand frem og tog en slurk. Så kiggede han mod Riku. '' Du er godt klar over der venter dig mange års træning før du er klar, men kampen venter lige om hjørnet. Så du har med at overleve den så vi kan træne bagefter ''. Barishan grinede sagte og tog en slurk vand mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 23:37

Riku kigget på Barishan og sagde "ja jeg ved det men ved Zane over hovedt hvem jeg er og at jeg findes"han to en slurk af sin vand og kigget op på himlen" jeg venter kun du på at der bliver torden igen så jeg kan op lade helt sensei"Riku to en slurk og pakket sin vand væk igen og to et styge brød frem og brækket et stykke af og ragte et Barishan stykket "her spis lidt sensei det hjælper til at samle kræfter ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 23:42

Barishan fik et alvorligt ansigtsudtryk, han kiggede mod himlen. '' Zane finder ud af hvem du er Riku. Han er stærk og har mange agenter, vi kan ikke slappe for meget af. Hvis jeg en dag ikke vender tilbage skal du tage over. Du skal samle alle Asparaerne og skulle jer til Oprørslederen ''. Barishan så Riku holdt et stykke brød frem. Barishans ansigtsudtryk ændrede sig igen til et smil og han tog brødet og nikkede ti Riku. Barishan spiste hurtigt brødet og så så ud til at falde ind i sine tanker om hvordan han skulle stoppe Zane. Det var ikke første gang Riku havde set Barishan gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 0:11

Riku kigget lidt på Barishan og tænkte*jeg kan ikke helt når han gør det der men alleer vel andeledes* Riku kigget over på et træ, han rejste sig og og løb over mod det*set er tid til at prøve min ny teknik* Riku,s hænder begyndte at udsende lyn han råbte "ligthling burn!". Riku hoppet op i luften og to små lyn skød afsted og ramte træet, der var et hurtigt lyd og to sorte huller i træet. de to små gik lige igemnem træet. Riku lande på jorden"ha ramte og det virken men skal ha fundet en måde at gemme det og bruge de sammen med et andet som afledning, men der kan godt gå et stygge tid før jeg kan før det til at virke godt".Riku kigget over på Barishan og sagde kan vi ikke stoppe for idag sensei jeg er udmattet" han smilte og velted om og ramte jorden med et brag "avv "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 18:31

Barishan grinede og rystede på hovedet og gik hen og hjalp Riku op og ind i hytten så han kunne slappe af. '' Bare rolig, du gør et godt arbejde. Jeg er stolt af dig, du prøver virkelig at forbedre dig. Men med dine kræfter kommer et ansvar, et ansvar som menneskets beskytter. Du har brug for et mål. Mit mål er af gøre verden et sikre sted for de mennesker der befolker denne jord. Dit mål hvad end du vælger vil gøre dig stærkere ''. Barishan smilede og begyndte at sætte noget suppe over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:58

Riku sad og tænkte * et mål hmm et mål hvad vil gør mig stærker *.
han kigget hen på Barishan som hvade et mål men hvad med ham selv "øhh mester jeg tror ikke jeg har et mål i nu det kommer vel når det er tid "sagde han og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:02

Barishan nikkede og kiggede imod Riku. '' det er vigtigt at have et mål. Det skal nok komme til dig. Du er den af mine elever der er nået længst. Hvis jeg ikke vender tilbage efter min kamp mod Zane, så er det vigtigt at du lære videre til andre hvad jeg har lært dig Riku. Du er en stærk og modig kriger, at have et mål vil gøre dig stærkere og bringe mere mening til dit liv. Forresten har jeg snakket lidt med min adaptiv lillesøster Dream ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:10

riku kigget op "er Dream din lille søster det viste jeg ikke "Riku satte sig ned og sagde "okay men hvad snakket i om ".
Riku to sit swærd og hang det på plads på stumtjenern og to sin flaske vand frem og begyndte at drikke .
da flasken ver tom kaste han den over i skallespanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:14

Barishan grinede lidt. '' jo. Se på hendes hånd, hun har den samme ring som jeg har. Min families ring. Hun snakkede noget om at hun ville finde en pige til dig. Jeg ved ikke helt hvorfor men jeg føler dog at jeg blev nød til at advare dig ''. Barishan grinede igen og hang Zalzura på væggen. Barishan var i godt humør for tiden, hvorfor han var det var jo ikke til at vide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:20

Riku kigget på Barishan "hvad advare mig hvorfor og Dream finde en pige til mig hvad ???" Riku kigget på Barishen med en forviret blik *hvad snakker han om ??*.
han rejst sig om gik hen og to et glas vand og stilte sig ved siden af Barishan og sagde "fortæl hvad hun sagde ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:23

Barishan grinede. '' slap nu af Riku. Hun sagde bare at hun syntes du var en god ven og hun ville gerne finde en pige til dig så du ikke følte dig så ensom. Måske er det det du har brug for for at finde dit mål Riku. Ligemeget hvad, så ved du at træningen foregår hver dang ved solopgang så om det lykkes Dream at finde en til dig eller ej så har du bare af at være klar til træning ''. Barishan grinede igen og klappede Riku på skulderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:37

Riku drak det siste af sit vand og gik hen til sit swærd og to det ned .
han kigget hen på Barishan og sagde" jeg går ud og træner min flyning" .
Riku går uden for og stilte sig klar og sagde " magnetic " og et lille lyn skød igemnem Riku og han begyndte at flyve.
han trak sit swærd og begynde at flyve hen mod et træ.
Riku´s awærd begyndte at lys som et lyn og der dannet sig en længer og stærker klinge.
han svinget kligen og træet blev kløvet i to. han landet på jorden og satte sit swærd på plads.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:46

Barishan stod i døren og smilede da han så Riku træne. * den knægt er ved at blive meget god. Han tænker sig om. Dog virker han ensom som Dream sagde. Det er der intet jeg kan gøre for at ændre. Jeg kan kun træne ham og komme med gode råd *. Barishan gik ud til Riku. '' godt gået. Du er ved at blive meget god til at styre dine lyn. Hvordan er dine healings evner og din transformations evner? ''. Barishan satte sine arme over kors og stod og ventede på at se dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:55

Riku kigget over på Barishan "healings evne er okay " Riku lavet et lille snit med sit swærd på sin arm. Der gik nogle minutter og så var det fuldt healet. "Okay transformation " riku lå sit swærd og begyndte trasformere der gik lidt tid og Riku var i en skikelse af en tiger han gav et lille brøl og bliv sig selv igen efter lidt tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:04

Barishan nikkede. '' godt gået Riku. Det må jeg virkelig sige. Men er du klar til noget kamp træning igen.. denne gang kæmper jeg på 75 procent af min normalle styrke så gør dig klar ''. Barishan fløj hurtigt op i luften og dannede vind ved Riku's øjne så de ville begynde at løbe i vand og gøre det sværere for ham at se. Barishan løftede en sten bag Riku med sine vind evner og sendte den hurtigt imod ham imens han sagde. '' tænk hurtigt Riku ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:10

Riku kunne lige skimte Barishan´s bevæglser *det er de samme som sist * riku hoppet op i luften og skød et lille lyn af i mens han fik lyn ud i sit swærd.
på vejen ned mod jorden slynget han klingen på sit swærd og et lyn formet såm en klinge kom flyvene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:18

Barishan drejede rundt i luften og undgik lige Riku's sværd. Dog lavede det en flænge i hans jakke. Barishan smilede og brugte sine vind efter til at løfte sand/jord op og sendte det imod Riku for at prøve at blinde ham helt. Imens han gjorde det kastede han Zalzura imod Riku. Det ville være umuligt at se Zalzura fordi det flyvende sand/jord var i vejen. * husk hvad jeg har lært dig. Vær klar selv om du ikke ved angrebet kommer *. '' godt forsøgt Riku. Du fik mig næsten ''. * han er blevet bedre *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:27

Dream traskede let gennem skoven. Hun smilede let og hendes kinder, hvade en savg rød farve. Hun var i klædt en trænings trøje som der vidste hele hendes mave, og shorts. Hun hørte kort tid efter dem.. Hun løb let over til dem.. "Hej, med jer" sagde hun ,med et nuttet smil, og batrgatede dem, let mens de kæmpede. HUn bed sig forsigtigt i underlæben, og rødmede let i kinderne, da hun så Riku. Hvorfor anede hun ikke, men det gjorde hun nu. Hun bed sig igen i underlæben. Hun kiggede let p dem, før un kastede sig ned i græsset, og smilede let og kært.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:37

Riku kigget hen på Barishan så godt han nu kunne *fuck jeg kan næsten ikke se noget * han hlode sit swærd op mod Barishan og sagde "lightning tiger strike" et lyn skød ud af swærdet og begyndte at forme sig som et swærd " ahhhh " det begyndte at blive støre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:44

Barishan så Zalzura flyve imod Riku * hvorfor undgår han det ikke. Nu er det jo forsent han bliver ramt af det *. Barishan så lynet komme imod ham. * pis * barishan sendte den sten op i luften for at blokke lynet. Lynet ramte stenen og stenen fløj ind i maven på Barishan. Barishan fløj imod jorden og ramte dem med et brag. En støvsky kom da han ramte jorden og det var ikke til at se Barishan der inde. Barishan rejse sig op inde i den og transformerende sig til en flue da han kom tæt på Riku blev han sig selv bag Riku og prøvede at slå ham i baghovedet med en knyttet næve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum