Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en hytte i skoven EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en hytte i skoven EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en hytte i skoven EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en hytte i skoven EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en hytte i skoven EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en hytte i skoven EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en hytte i skoven EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en hytte i skoven EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en hytte i skoven EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en hytte i skoven EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en hytte i skoven

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

en hytte i skoven Empty en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 21:29

T: 16:00
O: ingen
V: en let brise
S: en hytte i skoven



Malika gik i en hytte ind i skoven. Hun hade får nogen venner til at tag sig af børne i nogen dag da malika hade en del hun skulle, orden hun hade vært syg siden Nifi og Liger hade være efter hende for nogen uger siden, så hun var ved at komme til kræfter igen hun gik stille rundt alene og sang for at får tiden. Til at gå en smule hurtiger så hun fik flere og flere kræfter tilbage igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 21:38

Nifi kom svævendene igennem skoven og endte ved kvindens hus. Hun gik ind i huset uden at banke på som hun plejede. "jammen godeftermiddag" sagde Nifi koldt da hun stod bag ved kvinden. Nifi var iført sorte jeans og en sort langærmet bluse samt hendes sorte handsker med nitter på knoerne og sorte sko

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 21:43

Malika for rundet " hvad vil du så nu du skal lade mig være. Jeg her ingen tin til dig så forsvinde og lad mig være alene " sagde Malika bange, hun ryste som et evpeløv hun bakke tilbage i mod væggen hun hade ligbleg hud og bange øjne. Hun så ned hun var slet ikke i form til at slog i mod hende for tiden, hun hade feber men ville ikke lad sig skræme af hende mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 21:47

"og du skal så prøve at bestemme hvem jeg besøger eller ikke?" sagde Nifi koldt "hvem siger at jeg ikke bare ville snakke?" sagde hun koldt.
"desuden blev du jo behandlet rimeligt da min herre og jeg var på besøg " sagde Nifi med en ond latter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 21:54

" forsvind dit bæst og lad mig være i fred og din herre kan gå at h til 2 sgde malika og vendt rygge til hende og vaske op igen hun hade brug for fred og ro til at komme sig helt efter sidst gang nifi og Liger hade haft fat i hende hun hade små ar på armen og bene og hun gik med forbening omkring bryste da liger hade brække alle hendes riben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 21:57

"hvad kaldte du mig ?" sagde Nifi roligt "min herre bor halvvejs i helvede så hun kan jo ta hjem hvis det er det hun lyster " sagde Nifi koldt og grinte af kvindens måde at fornærme folk på
*det er hun da elendig til* tænkte Nifi og smilte overlegent til kvinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 22:05

" så kan hun af til himmlen samme med dig dit uhyer 2 sagde Malika og vaske det sidste op og inoret hende fuldstændig hun gad hende ikke lige nu hun hade tralvet med at komme til kræfte og gøre rent så hytte var pæn og ren igen efter flere månden hvor den ikke hade vært i brug af hende eller Angel de hade Villaen og bo i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 22:10

"hvis du skulle til kræfterne igen skulle du nok la være med at prøve at fornærme mig... genskevist tager jeg mig ikke af det men jeg mangler en grund til at pine dig" sagde Nifi koldt og grinte *nu vil jeg bare være irriterende* tænkte hun og ragede alt det Kvinden live havde vasket op ned på gulvet så det splintres.
Nifi grinte fornøjet og åbnede et skab fyldt med glas hvorefter hun også ragede dem på gulvet så de gik i stykker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 22:18

" nej ikke min mors poselæn " sadge malika og slog hende " se så er komme ud her fra din stupide spade skrub ud og lege med ee anden end mig " sagde malika vredt og slog hende med an stegepande hun var sur nu meget sur næsten rasen på den måde hun så ud linde hun ikke en som var syg overhovedt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 22:21

Nifi rystede hovedet og tog stegepanden fra hende "hvorfor minder du mig om en heks ? eller en sur kælling ... eller noget fra en tegnefilm ???" sagde Nifi undrendene og slog derefter kvinden mindst 3 gange så hårdt som hun havde slået Nifi og det så ikke ud som om at Nifi brugte kræfter på det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 22:31

" jeg var en heks før i tiden men nu er jeg et mennske som ikke finde sig i at folk bare ødelægge andes ting så skrid din stupide nar " sgde malika og svejet hun var ør i hovedt efter slangen " du er ikke kæk mere var du gøre dig jo ikke umage " sadge malika og grint svaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 22:40

"jeg mener en gammel grim heks med vorter og det hele" grinte Nifi
"og jeg tør væde på at jeg både er klogere end dig ... og hvem har sagt noget om at være kæk ?" sagde Nifi ligegyldigt ... "gøre mig umage for at iretere dig er ikke nødvendigt" grinte Nifi koldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 22:44

malika gad ikke spilde flere kræfter på hende så vendt hun atte ryggen til hende og sammel alle skåren på i hånd og smed dem alle sammen ud hun fejet og gjore atte ren bare for at inore hende Malika gad ikke til at skændes med hende mere hun var stille og sagde ikke nogen til hende bare for at tire hende endnu mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 22:49

*ha ha fedt nu kan jeg smadre mere !!!* tænkte Nifi og åbnede endenu et skab hvorpå hun ragede alt ud der var inde i det ... sådan fortsatte hun med de næste 3 skabe .
det morede af en eller anden grund at rage alle disse ting ned fra hylderne og hun var ikke rigtig klar over hvorfor det gjorde det bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 22:57

malika hade ikke mere som kunne gå i stykke så hun fejet det bare op og ned i skrældespande ude at se på hende malika hade ikke enegi eller kræfte til at skælde hende ud lige nu hun var alt for træt og syg til det hun satte sig ned på en stol og slappe af hun var øm over det hele

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 23:03

*ha ha det er sjovt ... man kan også være lidt ond* Nifi knyttede sin hånd og der gik ild i alle stolendene
et kort men muntert smil sad på Nifi's læber. ha ha det er sjovt og det er længe siden jeg har haft det sjovt. hunså rundt og satte nu også ild til bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 23:07

Malika slukke der bare med vand " vis du skal lege med ild så er der uden for og ikke her inde " sagde malika træt hun så ikke for rask ud men det tog nifi sif viste ikke af hun ville bare ha det sjovet men malika ville bare være fred og ha lov til at har ro og ingen omkring hende det var stressen at være syg og mor til 13


// må logge skal i seng //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 23:16

Nifi så ligegyldigt på hende "og hvis jeg nu hellere vil lege inde ?" sagde hun roligt. Nifi fik flammerne til at vokse men kun på det samme sted ... underligt nok skete der ikke noget med alle de andre ting. selv gulvet tog ikke skade.
Flammerne blev større og det morede Nifi at se på dem snart blev køkkenet fyldt med røj ... "vil jeg mond fjerne det eller ???"


//mener du ikke 12 det ene barn er dødt ???.... og ok skrives //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 13:17

Malika hoste da hun ikke kunne får luft i alt den røg hun lukke døren og vindueren på så røgen kunne komme ud af hytten malika hoste og hoste der var for meget røg i hytten hun kunne snart ikke klar mere hun gik i knæ på grund af røgen


// nej hun fik et til som fik nanet lala //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:44

Nifi satte sig på gulvet og legede med ilden. Hun lignede et barn der legede med sit legetøj og der var et underligt skær i hendes øjne som tydelig markerede at hun var glad ... underligt glad. Hun bevægede hænderne og formede ilden som det passede hende snart efter begyndte hun også at kontrollere røgen og lavede former ud af den, bla. en lille kat der løb rundt om ilden det så vidunderligt smukt ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:59

Maliak bakke bange væk hun kunne ikke lige det her hun så rundt for at komme ud hun satte si løb over i mod døren men kunne ikke se noget for røgen hun lukke øjne og holdt vejet til hun var ude i den friske luft igen hun løb tæt og tæt på døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:02

Nifi så ligegyldigt hen på kvinden med et glad smil. Hun fortsatte med at 'lege' og satte nu ild i loftet.
Det morede Nifi usædvanligt meget at se på alle tingene og styre dem, Små figure fra hendes fortid som hun egentligt ikke kunne huske kom frem selvom hun ikke tog sig af hvad det var hun lavede for nogle figure var det yderst facinerendene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:10

Malika faldt røgforgifte om på gulvet hun lå helt stille hun var alvorlig røgforgifte hun hoste og lå bomstille hun var helt væk indet kunne vække hende lige nu vis ikke røger smaret forsvandt ville malika død af røgforgiftining hun lå med hovedt ind i mod sin mave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:16

"trist for hende" sagde Nifi uden følelse i stemmen . Hun legede blot vider og sad som et barn og legede... Hvilket hen aldrig havde prøvet før ... at lege det var underligt sjovt *aldrig har det strejfet mig en tanke hvad de andre børn lavede altid alene * tænkte hun. Hun rejste sig med et sæt og lod ilden løbe hen over hele loftet. Hun stoppede med at betvinde ilden og røgen og snart var der ild i hele huset "HVORFOR HUSKER JEG !!!!" skreg hun og stod med matte øjne midt i køkkenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:22

Malika lå på gulvet helt stille men det tog nifi sig vist ikke af ob vis hun gik vile malika brænde ihjel i hytten og ville ikke ha en chanse for at komme ud i live hun lå og mærke ilden løbe over hende det var gå ild i hendes tøj og hun kunne indt selv gøren ved det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Empty Sv: en hytte i skoven

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum