Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:14

s. ved Barishan store hytte i skoven
t.15.30
o.i en lysning inde i den store skov
v. let skyet men fint vejr ikke for varmt ikke for koldt.

det ver en helt nomal dag ude ved Barishans hytte vejret var dejligt og Riku stod uden for og trænet sine swærd tikniker.
samtide ude i skyggerne af de store trær var der noget der lusket rundt.
*sikke så stille der idag der er slet ikke nogen hjemme mærkeligt??, nå de skulle nok nogen*.
Riku trænet vider samtide kom tingen inde i skyggerne nærmer, knæk kunne man høre da tingen tråt på en kvist der lå på jorden. Riku kigget hurtigt der over og sagde "hvem der " med en fast stemme men inted svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:20

Malika gik rundt i skoven. Med alle sin børne de var på vej hjem til Villan som lå ikke ret langet væk fra Barishans hytte, men langet nok til at ingen viste at den lå der malika høret Riku. Og bade børne om at geme sig i det hule træ i mens Malika tog sig af ham " Riku det er Malika så slap af " sagsde malika, og kom frem fra mørket med sin Katana i hånden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:27

Riku kigget der hen alle hans otte swærd var ude af deres holder de hang i luften omkring ham, han fik øjen på hende og sagde " og hvem er du og hvor kender du mit navn fra" med en blid stemme.
han løfted sine hænder op og han swærd begyndte at flyve tilbage i deres holder undtagen et som han stod med i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:37

" rolig nu min ven jeg var Mikala " sadge malika. Og satte katanaen på plads på ryggen og stod nu forsvaresløs, foran ham og hun ville ikke slogs med ham men bare forbi da hun skulle hjem. Med børne som gemet sig lidt længer bag ude

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:52

Riku kigget kigt på hende "hej hvad laver du her Malika" sagde han med en blød stemme.
han satte det siste swærd på plads og satte sig i græsset og smilte, han to sin flaske med vand frem og begyndte drikke.
Han putted flaske tilbage i sin taske og rejste sig og sagde " undskyld det med før jeg har vært væk i et halvt år træning så det er ikke alle men husker " han kigget på hende og smiler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:56

" jeg er bare på vej hjem med børnen " sagde malika. Og så bag ud for at kalde på dem i det hun hørte nogen tæt på dem, Malik gispe " åh nej børnen bare rolig børne jeg komme nu " sagde Malika. Og trak sin Katana frem og for af smamen vej tilbage ind i skoven for at komme, sine børne til hjælp

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:02

Riku kigget på hende da hun begyndte at løbe og løb efter for at hjælpe, alle han otte swærd begyndte at flyve ud af deres holder " jeg hjælper med at lede" riku hoppet afsted som et lyn *hvad sker der hvem er ond nok til at stjæle børe eller dræbe børn det lyder ikke til at være godt *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:13

Malika når at kaste sig ind foran børne. I det en vampyr skulle til at gøre det af med dem alle 14, men det tillod Malika ikke hun holdt sin katana rette i mod den og opdaget at den hade tag Lulu og lala. malika gjore atden slap dem " lad mine børen være og kom an vis du tøre " sgade malika, og var kalr til at forsvar sine børne men den fik fat i hende og holdt hende stremt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:21

på et split sekunkt kunne man se et lyn som kom flyvne forbi vampyren, puf vampyren begyndte at gå op i røg.
Der stod riku på den anden side af vampyren med en af hans swærd trukken" puha det er hårdt at bruge en tiknik der ikke er helt ud viklet " sagde han med et smil på læben og så faldt han om af udmattlse, bump da han ramte jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:25

malika fik ham trukke hen. Til villan og børnen bliv alle laget i seng for at soven Malika hade laget Riku på, sofane så han kunne slappe af i mens hun lavet noget mad til ham hun var i fuld gang ned. I køkknet og hade lavet en gode og solid middags mad til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:34

riku begyndte at vånge "arr jeg er godt nok udmatte hvorfor brugt jeg nu også den tiknik" Riku satte sig op i sofaen han kunne lugte maden som var ved at blive lavet *hvor pokker er jeg og hvem er det der laver mad* han kigget ligt rundt "pis er jeg nu kommet til at bevæge mig for langt igen men mit lightning flash pis håpper ikke jeg er kommet til at ødelægge noget igen som den mark med korn??".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:39

2 hej har du sovet godt " sagde Malika. Og satte en godt måltid mad foran ham og satte sig over for ham, og så på ham hun hade lavet maden til ham så han kunne komme til kræfter igen. Hun tændte for radione " kom nu bare spise det er ikke gifti vis det er det du tror " sagde malika, og Skubbe det over til ham så han kunne spise det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:47

Riku kigget på hende og sagde med en blid stemme "tak " han smilte og begynte at spise.
Da han hade spist stilte han talækennen på boret og sagde "tak for maden det var pænt af dem "han prøvet at rejse sin men var ikke helt klar inu så han faldt hurtigt tilbage i sofaen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 17:05

2 nej du skal hvile dig så hent jeg noget at drikke til dig hvad vil du ha" sagde malika. Og rejste sig op for at hent noget at drikke til ham så han kunne skylle maden ned med, hun så afvent på ham og viset ikke hvad han ville har og drikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 10:15

" bare ligt vand tak " han kigget på hende og smilte og lænde sin tilbage i sofaen *ahh mit hovede jeg må heller begyndt at træne noget mere på den tiknik så det ikke går så galt hver gang jeg bruger den*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved Barishans  hytte i skoven //åbent//  Empty Sv: Ved Barishans hytte i skoven //åbent//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum