Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Red night of blood(Mikey=privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Red night of blood(Mikey=privat) - Page 2 Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 17:47

gløden i hendes øjne lyste igen og hun betragtede det smukke røde blod på hans finger og sagde"jeg skulle stadig smage af menneske indtil den dag hvor jeg får min herre.... og vis .... vis du ville være min herre så... så skal du være forstående med at det er dig der bestemmer hvem jeg må spise af, og os om jeg må spise af dig og kun dig, du kan sætter grænser for mig som du vil... som jeg ikke må rør andre fyre så bliver det sådan eller jeg må ej bruge evner så kan jeg ikke bruge mine evner mere men du skal os forstå at vi kvinder af vampyr vi er jomfruer hele tiden og vis jeg skal være din slave som sagt så til min race høre det under at man har samleje og så springer du den og jeg er din indtil du dør i kamp eller gir afkald på mig eller af alderdom men du kan jo ikke dø af alderdom og vis en anden får samleje med mig i mens du min herre ender jeg med at tilhøre ham desværre" hun rødmede let og så ikke rigtig op i det hun ikke turde i frygt for hvad han ville sige men hun havde aldrig haft en herre i nu og sådan fik hun det jo os til at lyde fordi det var jo sandheden???...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) - Page 2 Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 18:03

Han kiggede på hende, imens at han hørte efter det som hun sagde. "Jeg vil gerne.. uhm.. være din herre.. jeg elsker dig.." mumlede han og bed sig diskret i underlæben, alt det som hun fortalte, han kunne næsten ikke tro det.. muligheden var en smule stor til at han kunne miste hende, hvilket der gjorde ham lidt trist. Prøvede på at gemme det væk. Det lykkedes også ret godt, han sendte et skævt smil. "Vil du have mig som din herre?" spurgte han roligt og lod sine øjne hvile på hende. Tanken om at få et liv sammen med hende gjorde at hans smil bredte sig på hans læber. Ventede spændt på hvad hun havde at sige til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 19:27

hun berørte blidt hans kind i det hun førte fingerne hen over hans læbe og sagde"elsker du mig mikey eller er du blot forelsket, fordi at det burde være dumt at knytte dig så dan til mig efter som du er forelsket.... så ville det blot gå galt vis en anden tog mig til sig som herre til mig i mod min vilje... jeg kan jo intet gøre men jeg kan dog heller ikke overleve uden en herre fordi så vil jeg snart dø....." hun rødmede og så ned i det hun sukkede og lod fingerne glide ned af læberne på ham ned af hagen og så falde ned på hendes lår og så ikke op mod ham og sagde"desuden kan du ikke elske mig efter blot en aften? det er vel lidt umuligt men.... men jeg ville gerne ha dig som herre" hun rødmede igen og rykkede sig tættere på ham i det hun blidt placerede et kys på hans kind og så ned af hans hals og mærkede trængen til at bide ham men hun kunne jo ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 19:50

"Det ved jeg godt.. jeg vidste heller ikke rigtig.. det bedste var vel nok at holde det skjult.. og ja.. se tiden an" sagde han roligt med et nik, han vidste det udmærket godt at man ikke kunne blive forelsket så hurtigt.. han lukkede sine øjne lidt da hun kyssede ham på halsen. "Vil sige det er dig som skal bestemme om hvor hurtigt det skal gå.. om med hvad du virkelig vil" smilede han skævt og åbnede sine øjne helt igen og kiggede på hende, han blev glad for at høre at hun gerne ville have ham som sin herre. Stille og blidt placerede han et kys på hendes hals, da han lænede sig lidt over mod hende, da hun rykkede sig tættere på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 19:57

Scream kunne ikke lade vær med at smile af lykke over han tog det så pænt og strøg hånden blidt igennem hans smukke sorte lokker og mærkede hvordan de gled gennem sine finger og grinte let i det, det kildede lidt og kyssede ham så blidt på læberne og fik ham til at lægge sig ned og lå oven på ham mens hun kyssede ham blidt på munden og lod fingerne køre hen af hans kind og så ned mod halsen længere end det ned af den smukke brystkasse af hans hun ikke kunne se for den dumme trøje i hendes øjne var den dum så hun smilede frækt og bed ham let i øreflippen i det hun ikke bed hul jo og sagde"så mester hvad vil du gerne ha jeg gør for dig, skal jeg se nuttet ud" hun satte sig op og smilede kært og flettede blidt håret i den ene side med store øjne og sagde"eller uskyldig men dog sexet" hun lod håret løsne op og stod smukt pjusket og lod blidt de røde bånd om hendes krop gå lidt ned og afsløre lidt mere af hendes smukke krop dog intet privat .... i nu og sagde"eller nøgen?" hun tog blidt fat i båndene om sin krop som var som en kjole af sjal og grinte sødt i det hun ville se hvordan han reagerede i det hun blev helt alvorlig og forførisk i det og blod blidt noget hår falde over skuldren og så ned mod brysterne og trak blidt båndene mere og mere ned, og de blev mere slappe i det og slap mere hendes krop..........

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 20:15

"Du ser allerede nuttet og sexet ud i forvejen.." sagde han stille efter at han havde lagt sig lidt bedre til rette i kisten, og lod sine øjne hvile på hende. Imens at han betragtede hver og en af hendes bevægelser satte han sig lidt op med sin overkrop, "Det vil tiden vise.. men ingen tvivl i om at jeg gerne vil se din smukke krop" hviskede han mod hendes øre, og kælede sin krop op af hendes lidt. Hvorefter at han kyssede hende blidt på munden, lagde sin ene hånd på hendes kind, som han nussede blidt med sine fingerspidser.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 20:22

Scream havde aldrig mødt en så blid fyr før og det fik hende til at smelte helt inden i, i det hun opdagede de var i kisten rødmede hun let og sagde"Se jeg sagde jo den var stor" hun smilede kært og kyssede tilbage mod hans læber og mærkede sig selv blive helt åndeløs selv om hun ikke åndede så tog han alligevel vejret fra hende da han flyttede de smukke dejlige læber og hun blot mærkede strygene mod den bløde kind og førte blidt hånden op af hans brystkasse med tomlerne der havde fat i hans trøje og trak den blidt af ham og smed den ud af kisten og sagde"mmmh du så dejlig mester" hun blinkede til ham i det hun bd ham blidt i øreflippen igen og bed blidt hul i sin læbe så blodets smukke duft spredte sig fordi hun stadig havde menneskeblod i sig efter som hun ikke tilhørte nogen helt i nu. Hun mærkede hans krop mod hendes og stadig strygende fingerspidser mod den elektriske hud af hendes(den er ikke elektrisk men føler hver en lille bevægelser der på vej)... hendes øjne lyste blod rødt og smilet var nuttet med små spidse hugtænder , så hun var ikke sulten blot lystende.. hun kørte blidt fingerne op af hans krop og så ned af hans lår blidt og gik ned mod hans brystkasse og lod blidt læberne kysse den i det hun lagde sig let over ham da hun fik ham til at lægge sig ned i kisten og slikkede blidt om hans brystvorter(BV).. og rødmede let af flovhed før hun lod sin lystige røde tunge glide op af hans kolde dejlige hud og smilede let

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 20:35

"Mhmm.. det er en dejlig og blød kiste.. men ikke nær så dejlig og blød som dig" smilede han og lod hende trække sin trøje af ham, efter at hun begyndte at berøre hans brystkasse, så blev hans øjne også røde, en lys rød farve, der viste at han også var fristede, han vidste lidt sine tænder, så man kunne skimte hans skarpe tænder og stønnede let, da hun slikkede om hans brystvorter, det var en af hans ømme steder. Langsomt lod han sin hånd glide op til hendes ene bryst, tog blidt fat og begyndte at massere det, imens at hun slikkede rundt på hans hud. Selvom de ikke kendte hinanden så godt endnu, så vidste hun alligevel hvor hun skulle røre ham? At blive kysset på halsen.. og at blive.. slikket ved sine brystvorter var nogle af de steder, han blev tændt på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 20:41

Scream smilede og kunne se på ham at han nød det fuldt ud og vis han skulle være hendes mester så skulle han da os nyde at eje en slave og hende i sig selv, hun var jo blot ikke slave andre ville misbruge det men nogen som Mikey ville dog ikke misbruge deres magt over dette slave mester forhold. Hun kunne ikke lade vær med blidt meget! blidt at bide i hans brystvorte og skiftede så til den næste efter hun slap blidt med læberne og tænderne der havde berørt dem og slikkede dem blødt med tungen og virkelig langsomt i det han berørte hendes bryst og gav et et klem kom et støn fra hendes strube og hun lukkede øjnene kort og lod sig sveje let i ryggen så deres kroppe var tættere på hinanden i det hun så på ham rødmende over kinderne og sagde"mikey dog..." hendes finger lod sig let stryge ned af hans dejlige blide brystkasse der var let trænet kunne hun se, og lod sig blidt tag om bulen i hans bukser og smilede lettere forførisk og kyssede ham på mundvigen og blottede os let tænder for ham og hviskede i hans øre"Du virkelig sexet og fræk mester, det ville være mig en ære at være din"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 20:59

Han rødmede svagt da hun nævnte hans navn på den måde, "Hvad.. dog?" spurgte han drilsk med et lille grin, han sendte dernæst et uskyldigt smil, inden at han hviskede mod hendes øre; "Det ville være mig en ære at have dig som min slave..", men han ville mere betegne hende som sin kæreste, han syntes det var lidt forkert at bruge ordet 'slave'. Han kyssede hende ømt på munden og kunne ikke lade være med at stønne lavt, når hun slikkede sådan på hans brystvorte.. det fristede ham virkelig.. "Årh.." stønnede han med en lidt åben mund. Han slap let sit tag om hendes bryst og førte sine hænder om bag hendes ryg, hvor han gik i gang med at åbne det corsage som hun havde på, som klædte hende! Der gik lidt tid før at han fik det af.. hvilket irriterede ham, og måtte indrømme at det var svært af få af hende, men han smed det så ud fra kisten, så det landede på sandet. Han betragtede let hendes bryster. Scream var en flot pige og han nød virkelig det som var ved at ske!.. Hvorefter at han lod sine hænder glide ned til hendes buksers kant. "Du er lige så fræk og vildt sexet." sagde han og blinkede med det ene øje, imens at han begyndte at åbne knapperne på hendes bukser, efter det lynede han lynlåsen ned og trak hendes bukser lidt ned.. til bare omkring hendes knæ til at starte med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 21:11

den røde nuance var let seende på hendes kinder og ikke nok med det så bed hun sig i underlæben for ikke at stønne lystigt af hans små kys og når hans hænder berørte hendes hud, og sagde"mmmmh mester" hun smilede og drillede ham lidt ved ikke at sige hans rigtig navn. håret flagrede blidt ned af skuldrene på hende mens hun bed sig frækt forførende i underlæben og lod blodet dryppe ned på hans brystkasse og slikkede det let af på hans smukke brystkasse og sagde"mmmh" hun smilede let og sagde"gid det var dit blod" hun kraglede ned af i det hun blidt tog om hans buksekant og fik hans bukser ned af i det hun så op mod ham og sagde"hmm skulle jeg måske være så slem og tage resten af" hun lod sig stille forfør af ham os og lod sin krop blidt køre op af hans så hans private sted kunne virkelig mærke kroppen op af sig strygende og slikkede ham på brystvorterne og sagde"mmmh" hun blev ved i noget tid og bed blidt i den ene og skiftede så til hans hals og lagde hånden op af hans kind og lidt på halsen mens hun slikkede ham op af den anden side

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 9:10

Mikey kiggede op på hende og fniste lidt, imens at han tog det som en kompliment da hun kaldte ham for mester. Han fik kuldegysninger da han mærkede noget blod fra hende på sin brystkasse. "Mhmm... vare ikke længe.. før at du kan tage alt det blod fra mig som du vil.." mumlede han og stønnede let. "Ville se dig som en flink person.. hvis du tog resten af mit tøj af" sagde han roligt med et skævt smil, selvom Scream i forvejen var en sød og flink pige, imens at han betragtede hende. Førte sin ene hånd ned gemmen hendes trusser og begyndte at massere hende der nede, blidt med sine fingerspidser. Lukkede sine øjne lidt og kiggede på hende ud af øjenkrogen, og udstødte stadig nogle støn, da hun slikkede ham på halsen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 14:04

Scream rakte roligt og elegant hånden ned til hans underbukser og smilede let i det hun trak dem blidt ned og lod foden hjælpe med at få dem ned om hans ankler og slikkede ham fortsat på halsen og bed ham blidt på halsen dog uden at bide hul fordi kunne hun jo ikke.. hendes hugtænder var ikke fremme da hun gav ham disse små love bites og lod blidt finger spidserne køre våde om hans ene brystvorte og hviskede i hans øre"ja men jeg vil ej tømme dig for blod og du kan os... bide mig vis du lyster" hun snuste til ham og nød hans duft i det hun blidt sank hovedet mens små støn slap hendes læber nu, blide liderlige støn kom ud mellem de kysse klar røde læber af hendes, dog var hendes mund kun meget lidt åben men nok til at slippe disse nydelses støn ud. Hun slikkede ham blidt om brystvorten i det hun fortsatte ned af hans mave med små kys og tog så blidt om hans pik og slikkede let på hovedet af den og så uskyldigt op mod ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 16:05

//Out.. så kan du bare skrive alt det du vil med Zane, og gøre hvad du vil.. det her er ikke fundet sted..//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 16:24

//EJJJJ!!! MIKEY!!! :(.... det var jo ikke det jeg ville!!!.....//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 17:31

Mikey kiggede ned på hende, sendte et skævt smil imens at han så på hver og en af hendes bevægelser. Åbnede sin mund lidt på vid gab og udstødte nogle støn, da hun lige pludselig slikkede på hans pik hoved.. "Mhm..!" mumlede han og nød det virkelig meget.. og det fristede ham uden tvivl!.. "Helt sikkert at jeg på et tidspunkt.. vil bide dig" stønnede han og rødmede svagt. Han kunne ikke fatte det.. at det skete for ham? Han elskede virkelig Scream.. Imens lod han sine hænder glide op af hendes ryg og op til hendes Bh, hvor han tog fat i hendes Bh kant, åbnede så hendes Bh med et klik og fjernede den fra hende lige så stille, hvorefter at han smed det over til det andet af hendes tøj som lå på sandet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 17:43

Scream blev ved i det hun blidt berørte hans pik hele vejen ned til roden med tungen og så op til pikhovedet igen og slikkede rundt om det mens hun så mod ham og smilede vær gang hun hørte hans små støn som gjorde det tydeligt for hende at han elskede denne slags berørelse. Hun rykkede sig tættere op og tørte sig om munden i det hun kyssede ham blidt på læberne og så ned af halsen mens hendes negle kørte let og roligt hen over hans brystkasse dog lavede det røde spor men der gik ikke hul og når de nu var svedige ville det svie over hans overkrop meget... dog ville det måske tænde ham endnu mere i det hun blidt kyssede de lange sviende striber fra hendes negle og berørte let med tunge spidsen i cirklende bevægelser hans beystvorte i det hun skiftede til den ene og så den anden mens hendes frie hånd der ikke var op af hans hals lod sig tag roligt om hans pik i det hun sagde"Mmmh Mikey.... jeg.... jeg kun din forevigt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 18:01

Mikey kunne ikke lade være med at stønne højt til sidst!.. Han vred sig dog lidt da han mærkede noget.. blod? Af et spor på sin brystkasse, det sviede virkelig meget! "Årh!" mumlede han og udstødte igen et støn og der gik ikke lang tid før at han fik stå dreng.. "..Det er noget du bestemmer, men det ville være mig en ære" hviskede han og bed sig i underlæben. Fordi han sagde at det var noget hun bestemte var.. at det kunne godt være at hun på et tidspunkt ikke ville være forelsket i ham mere.. men fandt en anden? Det vidste ingen med sikkerhed jo? Men Mikey var glad for at høre det! Ingen tvivl om det! Et stort smil dukkede også frem på hans læber, imens at han kiggede på hende. Og betragtede hendes smukke krop. Det var Mikeys tur til at forkæle hende.. og gøre hende mere liderlig. Idet at han lænede sig op og kyssede blidt hendes læber "Og jeg vil være din mester så længe du vil have det" svarede han så med et nuttet smil, inden at han lænede sit hoved lidt ned mod hendes bryster, og begyndte at slikke hendes ene bryst og kysse det. Imens førte han sine hænder ned til hendes bukser som han trak helt af og lod sine hænder glide op til hendes trusser, som han også trak af hende. Så hun var helt nøgen. "Du ved ikke hvor meget du betyder for mig.. jeg elsker dig virkelig højt" hviskede han stille mod hendes hud, imens at han fortsatte med at slikke hendes bryst, men begyndte dernæst bare at sutte på det. Førte sin ene hånd ned til hendes..fisse(i:) og stak sin en finger i hende og begyndte med rytmen op og ned med sin finger. Mikey kunne godt gøre to ting på en gang!..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 18:10

Scream mærkede nydelsen i hele kroppen og udstødte høje støn i det hun mærkede hans finger rødmede hun over alt i ansigtet og sagde"wow.... rolig! årh" hun bed sig i underlæben helt til blods og prøvede at slappe af men kunne ikke lysten i hende farede helt op i hende og hendes begær til ham. hun begyndte at køre sin hånd op og ned af hans pik med et smil over de røde læber og hviskede i hans øre"jeg tror jeg er forelsket Mikey..... forelsket i dig" hun rødmede igen i det hun stønnede let og lod sig rive med af hele stemningen og sagde da hun nået punktet og var helt igennem våd mellem bene så det nærmest randte..."tag mig mikey.... jeg kan ikke holde til mere ,mmmh! tag mig" hendes krop sitrede efter hans berørelser og hendes fisse efter hans store pik der skulle fylde hende op.. hun mærkede sine finger spidser blidt forsvinde fra den svulmende stive pik og gå op til hans kind og gjorde så de var over for hinanden med ansigterne og kyssede ham på læberne lidenskabeligt og kærligt med et lille blidt bid i hans læbe og lod noget af sit blod strømme ind i hans mund

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 18:26

Mikey lagde sin frie hånd på hendes kind og trak sin finger ud af hendes fisse. Gengældte kysset ligeledes lidenskabeligt, og mærkede noget af hendes blod strømme ind i ham imens, som han smagte lidt på inden at han lod det falde ned i ham. Da hun sagde de ord, førte han sine arme ned omkring hende og vendte dem om så hun lå ned i kisten med ham over sig, han satte sig op, men lænede sig så lidt ned og førte sin pik ind i hende, stillede sine hænder ned på hver sin side af hendes ansigt og sendte hende et smil, inden at han begyndte en let rytme, op og ned, ikke for hurtigt. Lukkede sine øjne lidt imens.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 19:30

Scream så på ham i det de vendte om flagrede hendes hår smuk og hendes søde nuttede grin fyldte rummet med liflige toner"hihih!! hvor er du dog bare nuttet Mikey" hun rødmede let for ikke at vise hun stadig var tændt i det han blidt rykkede op i hende fik hun store øjne og åbnede munden lidt og stønnede så stille i det hun mærkede sin jomfru hinde springe og lod neglene blidt borde sig ind i hans store dejlige trænede overarme og sagde"mmmh!!! Mikey!" hun mærkede hvordan det brændte inden i hende i det der blev helt mørkt om dem dog kunne de se i mørket og hun mærkede halsbåndet om hendes hals stramme og skrig lidt højre i det hun mærkede hendes indre væsen vågne efter som han havde brudt det man kunne kalde for et segl

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 19:58

Han grinede lidt, imens at han fortsatte rytmen, "Mhm.." mumlede han nydende og stønnede let; "Du er mest nuttet, skat" sagde han roligt da han åbnede sine øjne helt og kiggede på hende, det var virkelig skønt! Han nød det hele fuldt ud! Han blev noget overrasket over at der blev mørkt, men han fortsatte bare med rytmen, frem og tilbage. Han kiggede lidt på hendes halsbånd og blev noget nervøs, da han opdagede at det strammede mere om hendes hals, Mikey vidste kun at han var ved at blive hendes mester, men ikke af hvad der rigtigt foregik og hvad der skulle til at ske med hende.. Han lod diskret sin tungespids glide ud at slikke ved sin underlæbe, imens at han betragtede hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 20:12

Scream skrig højere i det hendes øjne lyste let og hendes krop blev fyldt med tattoer der lignede skygger dør der gik rundt på hele hendes krop som var de levende i det hun mærkede ham stadig trængende op i hendes krop og hun rødmede mens hun begyndte stille at mærke kulden og halsbåndet kom der små lange røde bånd i det, de tog fat rundt om ham og gjorde så de var helt tæt op af hinanden i det nogen af dem bandt dem sammen deres hænder undtagen deres underkroppe i det hun skrig højt og mærkede dem brænde før de forsvandt helt og halsbåndet blev slabt og der stod Screm... og omme bagpå stod der slave of Mikey the master. Hun rødmede let og så på ham med de blide røde øjne som var som blod i det hun slikkede ham op af halsen og bed sig så hårdt fast da hun åbnede munden langsomt og satte tænderne i hans hals og et mærke på hans håndled kom frem ved håndfladen sort og der stod Scream.... som var det sort gammeldags blæk der havde printede sig i hans hud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 20:30

Mikey hævede det ene bryn, imens at han så på med hvad der foregik. Det overraskede ham meget og han blev lidt bange måtte han indrømme, idet at hun slikkede ham op af halsen lukkede han sine øjne og slappede mere af i kroppen, men han udstødte et højt skrig da hun lige pludselig bed sig fast i hans hals og at han mærkede noget ved sit håndled på sin hånd. Hvilket også gjorde at han åbnede sine øjne igen og han trak sig så tæt ind til hende som han kunne og strakte sin hals, så hun nemmere kunne komme til at suge noget af hans blod. Sad helt stille imens at han snusede lidt hende, "Mhm" mumlede han. En svag rødmen dukkede også frem på hans kinder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 20:35

Scream strøg ham blidt hen af kinden med dette tilfredse smil og sugede blodet langsomt i sig og mumlede tydeligt"mmmh lækkert" hun bed sig bedre fast igen efter at ha sagt det og gjorde så han os kunne bide hende vis det var og mens deres kroppe var op af hinanden og alt var normalt igen slog hun blidt bene om livet på ham og lod neglene glide ned af hans nøgne krop og skubbede bukserne hurtigt ned og satte bene igen om hans liv og slap så mens blodet let løb ned af hendes læber og hviskede ham blidt i øret"bid mig føl mig Mester.... jeg er kun din nu" hun rødmede let og hviskede" nu kan du føle dig fri og nøgen som mig Mikey" hun slikkede ham op af halsen hvor hun havde bidt og så han healede med stor glæde og bed sig lidt fast her og der blot for at få ham til at stønne mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum