Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Red night of blood(Mikey=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Red night of blood(Mikey=privat)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Red night of blood(Mikey=privat) - Page 3 Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 20:42

Mikey lod sin hånd, hvor der var et mærke på og han opdagede det da han lagde sin hånd på hendes ene bryst som han trykkede let ind på og begyndte at massere det blidt. "Mhm.. føler mig allerede fri, når jeg er sammen med dig" hviskede han og smilede skævt, hvor han så udstødte nogle støn, da hun bed ham forskellige steder, han undslap et lille grin inden at han slikkede hendes hals før at han bed sig fast, begyndte at suge noget af hendes blod lige så stille og lukkede sine øjne lidt. "Frække" mumlede han lavt, efter at han var stoppet lidt med at suge hendes blod, hvor han stak sine skarpe tænder længere ind i hendes hud og fortsatte igen med at suge.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) - Page 3 Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 21:17

Scream udstødte et højt liderligt støn og mærkede at det ikke mere var love bites men rigtig killer bites han nu gav hende i det han tog de dybe tænder ned i hende lod dem synke igennem den kolde smukke bløde hud og hendes blod dryppede blidt ud fra hullerne det der undslap den dejlige mund af hans og hendes støn blev ved i det hun hviskede i hans øre"årh! Mester jeg din Mmmmh! tag mig endelig arh ja!" hun rødmede og bed sig fast i hans hals og mærkede hvordan han beragede hendes krop med sine stærke hænder der var store og dejlige mens hendes spinkle krop blev nærmest voldet skade med den store svulmende pik der fik hendes underliv til at sprøjte ud med de dejlige safter der gjorde det let for ham at trække ud og ind i hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 21:24

Mikey gjorde hvad hun sagde, selvom han var hendes mester, så syntes han også at han ville adlyde hende af og til? Hvor han begyndte rytmen igen, frem og tilbage, han stoppede så med at suge af hendes blod igen og trak sine tænder ud, slikkede hende det sted hvor han lige havde bidt hende, og han stønnede lavt, de var gået i gang med at have sex. Men han nød og ville aldrig blive træt af at have sex med hende. Mikeys hånd lå stadigvæk på hendes bryst, som han masserede lidt, han fangede ivrigt hendes læber og kyssede hende heftigt i et stykke tid, hvorefter at han skilte hendes læber og førte sin tunge ind, begyndte roligt at lege med hendes tunge med sin, imens var han noget spændt på hendes reaktion, stønnede lavt mod hendes læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 21:33

Scream kunne kun gør andet end at elske hendes mesters sex han var alt for hende og hun var blot hans nu og i hans magt men han ville sikkert få flere tusinder fjender vis han fik Zane på nakken efter som hun lovede kun at være Zanes for at få frihed... men nu havde hun Mikey og ville ej give sig ... hun tog om ham og mumlede"mmmh" i det hun stønnede og lukkede øjnene da hans tunge kom ind i hendes mund og valgte og lege med hans tunge os og stønnede lav mældt mens hele hendes ansigt viste glæde og lyst mens hendes hår kildede hende ned af ryggen og hendes tunge bevægede sig som var det en dans... mens finger spidserne blidt kærtegnede hans over krop og hun tog blidt fingeren hen over hendes læber lidt og lod den køre over hans brystvorter mens deres tunger legede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 21:42

Mikey lod sine hænder glide rundt og kæle for hendes krop, med sine fingerspidser, ned af hendes sider, på maven.. under ved hendes bryster, over det hele på hendes smukke krop imens at han fortsat deltagede i tungelegen. Kiggede hende ind i øjnene, det kunne ses at hans øjne skimtede af glæde. Han var virkelig glad! Og han elskede Scream ubeskriveligt højt. Mikey ville gøre alt for Scream, ALT hvad han kunne og som der stod i hans magt. Senere hen ville han fortælle hende lidt mere om ham selv specielt med hans evne, den kendte hun jo ikke noget til overhovedet. Han kunne ikke lade være med at stønne imod hendes læber, imens at de snavede og at han mærkede hendes fingre på sin overkrop. Var stadig i gang med rytmen også.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 21:46

Scream lukkede øjnene og lod sin tunge glide fra hans i det hun stønnede højere nu og sagde"Mikey! jeg kommer jeg kan altså mærke det, jeg kommer snart MIKEY!!! arrrrrh mikey mmmmmhe ja!" hun rødmede og prøvede at følge ham men nydelsen inden i sprang i hendes krop og hendes underliv var vådt og fugtigt i det hun så på ham og hendes mund var helt åbent med de spidse tænder og øjnene lyste mens hendes negle borede sig ind i hans smukke kolde hvide hud og hun udstødte store skrig af nydelse fra den nydelige stramme strube i det hun mærkede stødene og sagde"kom med mig mikey.....kom samme tid som mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:03

"Lyder godt, smukke" hviskede han mod hendes øre og smilede skævt, han kunne godt lide på den måde som hun sagde hans navn på lige der, imens at han mærkede at der også snart kom noget op i ham.. en dejlig nydelse. "Med dig.. hvorhen?" spurgte han stille og fortsatte rytmen.. frem og tilbage, prøvede at sætte farten lidt mere op. "Samme tid?" spurgte han igen nysgerrigt, han vidste ikke rigtig hvad det var hun mente med det. "SCREAAM!" stønnede han og bed sig diskret i underlæben. Hvorefter at han udstødte nogle små støn flere gange i træk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:16

"Kom med mig!!!, del følsen med mig elskede!, lad os komme sammen!" hun skrig højt i det hun lukkede øjnene sammen og mærkede hvordan han kom hurtigere ind i hende og hørte lydene fra sit våde underliv og rødmede let af flovhed mens kæden fra hendes halsbånd blidt raslede selv om den kun var 4 cm lang... hun så på Mikey med dette uskyldige flove blik og skrig" ÅRRRRRRH! MIKEY!!!" hun bed tænderne hårdt sammen og hugtænderne var fremme igen og hele hendes krop rystede af nydelse i det hun mærkede hun var tæt på det! så tæt hun kunne komme på at få en orgasme.. hun strøg ham over hagen og bed sig let fast i hans hals og sugede blodet let til sig for at tænde ham i det hun slap og lod blodet flyde ud fra mundvigen og slugte det meste af det i det hun slikkede ham ned af halsen blodigt og lod tungen finde vej til hans brystvorter igen mens hun holdte hans krop mere op med hånden mod brystkassen af hans så hun kun skulle bøje lidt frem over i ryggen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:37

Mikey mærkede at han også var tæt på det. Varede ikke længe før at en orgasme ville sprede i hans krop. Et fjoget smil dukkede frem på hans læber, da hun igen råbte hans navn, han nød det imens at han fortsatte med den lidt hurtigere fart i rytmen. Udstødte et højt støn efter at hun havde bidt ham på den måde. Det fristede ham virkelig meget og tænde ham! "ÅÅÅRH SCREAAAM!!!!" stønnede han og fugtede let sine læber. "Mhm!" tilføjede han nydende, han ville gerne komme og have den følelse sammen med hende, og han var også ved at komme, og få følelsen. Det var skønt, "Åh.. babe" mumlede han nydende. Han glædet sig til at få de nye oplevelser i sit liv af dem som ville dukke frem efter at han var blevet hendes mester.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:52

det var nu ! endelig var det nu, den dejlige sommer brise kom ind fra sprækkerne og fyldte rummet med en kølig brise der gik over deres kolde kroppe men dog helt mørbankede var de kroppe vel os... hendes mund var åben og høje støn kunne høres komme ud mens han bankede hurtigere op i hende og hun spredte bene mere for ham og lod hænderne tag fat i kistens hjørner mens hun skrig på livet løs"årh! MIKEY TAG MIG! HÅRDERE!" hun nød det så meget nydelsen sprang op i hende i det hun mærkede hvor våd hun blev og hendes underliv var helt fyldt op med saft af hendes der blev presset op i det hun lukkede øjnene og skrig højt"ÅRH!!!!..." hun bed tænderne sammen og kom med støn lange og liderlige støn og så uskyldigt på mikey og lod hovedet falde tilbage med kroppen og tog hårdt om ham med bene om livet og skrig... hun var endelig kommet....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 10:03

Mikey lukkede sine øjne imens at han stønnede let og satte farten op så hurtigt han kunne, som fik ham til at svede lidt. "ÅRH!! SCREAM!" stønnede han højt og nød det hele! Følelsen som sprang op i ham. "ÅRH!" tilføjede han og kiggede ned af sig selv da hun lagde sig tilbage ned i kisten, han fugtede let sine læber, og holdte dernæst sin mund lidt åben på vid gab da han mærkede orgasmen. En skøn følelse! Idet at han kiggede op og havde stoppet med rytmen, sad stille, og så tilbage ned på hende og betragtede hende, "Mhm.. du er dejlig" sagde han, med et varmt smil. Han lænede sig ned og kyssede blidt hendes læber, "Elsker dig virkelig højt" tilføjede han og kyssede hende så på halsen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 12:04

Scream var næsten helt mundlam da hun mærkede ham komme og rødmede let over at han var kommet ved hende...."mmmh! mikey" hun kyssede ham blidt tilbage og mærkede hvordan hans fugtige læber blidt spredte kys over hendes hals og hun kunne ikke lade vær med at smile kært til ham og kysse ham blidt på kinden og bagefter få hans hoved over for hendes og så kysse ham blidt på læberne og lade sin tunge let stryge hans dejige læber mens hendes finger spidser lod sig blidt berør hans svedige brystkasse mens hun prøvede at trække normalt mens hun stadig kunne mærke nydelsen dirre i hele hendes spinkle lille krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 17:58

Han lod sin pande ramme hendes og kiggede hende ind i øjnene. Imens at han prøvede på at trække vejret roligt, og mærkede hendes bløde finger på hans brystkasse, "Mmhm" mumlede han og kyssede blidt hendes læber igen. Mere sagde han ikke.. betragtede hende bare, hendes smukke krop. Men.. han lænede sig så lidt ned og han kyssede blidt hendes ene bryst, før at han bed sig fast og begyndte at slikke på det. Lukkede sine øjne lidt imens at han nød det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 18:10

Scream rødmede let og lukkede øjnene blidt i det hun sagde"Mhm" hun sendte ham et dejligt smil over mundvigen og lod blidt finger spidserne lege over hans svedige kolde krop man ikke skulle tro kunne svede men så kunne alligevel og hendes med, i det hun mærkede kysset mod brystede rødmede hun dog endnu mere som var det rouge hun havde på over kinderne i det hun åbnede øjnene med det samme og udstødte et lettere stønnende skrig"Arh!" hun så mod ham i det hun betragtede hans læber om hendes bryst og slikkede sig let hen af finger spidsen på sin ene pege finger og lod blidt den våde finger komme ned til hans ene brystvorte og kørte den i cirkler om den mens hun blidt stønnede næsten lydløst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 18:27

Han stoppede efter et lille stykke tid og smilede skævt, imens at han kiggede op på hende, undslap et lille grin, da hun kørte sådan rundt med hendes finger på hans brystkasse. Hvorefter at han tog sin ene hånd til sig, den hvor der var et mærke på med Screams navn på.. han kiggede på håndfladen, og bed sig let i underlæben, han syntes det var smukt.. og han kunne ikke tro sine egne øjne. "Du må bide mig hvornår du vil.. der skal ikke sættes begrænsninger for hvornår du må og ikke må, du skal leve.. og behøver mit blod.. det tilhører dig" sagde han roligt og lod sin tungespids glide ud at slikke ved sin underlæbe. Han mente det som han sagde, imens sendte han et varmt smil da han kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 18:39

hendes øjne funklede af glæde over hans søde nuttede stemme der tilbød hende denne fantastiske gave, at hun måtte bide ham hvor og hvornår hun ville og hun nød det skam i det hun blidt kyssede ham på læberne og hviskede i hans øre"Må jeg bide andre end kun dig?" i det hun blidt bed sig fast i hans hals og begyndte at suge lidt i det hun var helt udmattede efter den svedige sex og bindings tur de lige havde haft sammen. hun rødmede let mens hun sugede og lagde hånden op af den anden side af hans hals der var fri og lod den anden blidt holde ham ved skuldren hvor hun havde bidt sig fast i hans hals.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 19:10

Han undslap et lille lydløst suk fra sin strube, inden at han bed sine tænder sammen da hun bed sig fast i hans hals og tænkte over hendes spørgsmål..det var svært at svare på.. spørgsmålet var om chancen så var stor for at miste hende, hvis hun fik lov til at bide andre? Han vidste jo ikke.. hvad der kunne ske.. hvis hun bed en dreng..? Han fugtede let sine læber og kiggede lidt ned i kisten, ved det silke bløde stof.. et skævt smil dukkede så frem på hans læber, "Uhm.. ja, det må du gerne, men ikke drenge.. lige i starten.. måske vil jeg give dig lov til det senere.." sagde han stille, mod hendes øre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 19:15

Scream rødmede let og bed ham blidt i halsen igen og hviskede "jeg vil altid komme til dig min elskede mester Mikey jeg ville blot vide om jeg måtte bide andre i forsvar og vis jeg var drænet for kræfter eller blev ramt af solen og tak" hun smilede kært og slikkede ham blidt op af halsen hvor hun blot havde lavet et dybt bide mærke og så hvor smukt det healede og slikkede ham let op af kinden og sagde"du så dejlig du er mikey jeg vil altid være din og jeg elsker bare dit blod men jo mere jeg drikker fra dig jo mere blod skal du fylde i dig selv"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:00

"Det er i orden.." sagde han stille og nikkede kort, imens at han smilede skævt og betragtede hende. "Mhm.." mumlede han og fugtede let sine læber, inden at han kiggede ned af sig selv, "Jeg ved det godt" svarede han og bed sig hårdt i læben, sådan at der kom et bide mærke, som kunne ses og der faldt lidt blod ned på hendes mave. "Men.. kan altid skaffe noget selv, kan godt tage vare på mig selv også.." tilføjede han roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:10

//OUT!//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:14

Scream så på Mikey og sagde"mikey? hvad skulle det til for... du kan ikke bare sådan bide dig selv i underlæben så hårdt" Hun berørte blidt hans læbe i det hun stille strøg ham med pegefingeren og så ham i øjnene næsten grædende med blod og sagde"Mikey du må aldrig skade dig selv sådan" hun kyssede blidt hans læber og sagde"jeg er din altid.... glem nu ikke det, hvorfor skulle jeg ellers bryde Zane´s løfte om at være hans og så være din..... jeg flygtede han købte mig blot fri fra mine slavehandler.... og nu har jeg dig elskede" hun strøg blidt sin kind op af hans mens hun tog blidt ham i hånden og flettede sine finger i hans og sagde"Mmmmh du så dejlige Mikey noget helt specielt det er hvad du er"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:15

//OUT!!//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:17

ja.... out :( //

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum