Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 17:04

sted: kirkegården
tid: irl
dato: 4. juli
omgivelser: mikey
vejr: regn vejr

Mikey var i en hullet sort t-shirt og slidte bukser der næsten ikke var til at gå i, men han var ligeglad da han tænkte på at finde en måde og dræbe sig selv på, han gad ikke længere at leve, overhovedet ikke, han sad i midten på kirkegården, omringet af en masse gravsten. Han havde fundet en masse våben frem som lå foran og rundt omkring ham, et skævt smil dukkede frem på hans læber, spørgsmålet var bare hvilket våben han lige skulle bruge, imens at han mærkede regndråberne falde ned på ham, der gik ikke lang tid før at hele hans sorte og røde hår var blevet vådt samt hans tøj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 17:11

hendes fodtrin var tydelig i det hun kom gående hen til mikey og sukkede i det hun tog sig til maven og sagde"Mikey jeg altså.... undskyld okay jeg kunne ikke forhindre det og ja nu er det sket og jeg ville gør alt men han lammet mig nærmest ved at ramme et bestemt sted så.... så nu jeg ikke mere din som du vist har bemærket på dit håndled" hun sukkede i det hun stille gik i knæ og sagde"undskyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 17:15

"GÅ VÆK!" råbte han højt og skubbede så hårdt til hende som han kunne og var ligeglad om hun faldt oven i nogle af våbne, han var rasende og såret! Mange følelser som var blandet sammen! "DET HAR IKKE FUNDET STED!" mumlede han højt og "Det var en mus jeg kneppede med for første gang.." tilføjede han lavt og ville ikke se på hende, gloede bare på våbne som lå foran ham, "Skrid.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 18:38

Scream røg bagud og slog sig temmelig hårdt i det hun tog sig til ribene og sagde"aarhhh" hun så stille mod Mikey i det hun mærkede tårene og sagde"mikey! jeg kunne ej forhindre det jeg kan ikke give afkald på mine herre!!! jeg vil ikke ha ham jeg vil ha dig jeg sagde os til ham at jeg var din og så slog han mig nærmest lammet mig og tog mig ind til sin seng og.." hun græd i det hun ikke ville mindes om det forfærdelige overgreb på sig og rejste sig i det hun sagde"men fint! så skrider jeg! vis jeg blot var et ! one night stand for dig!" hun mærkede blodet i det hun gik væk fra ham helt sønderknust

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 18:46

Mikey forsvandt fra stedet.. og dukkede hurtigt op foran hende og blidt fat i hendes arme, ikke for hårdt, så hun kunne sagtens rive sig løs hvis hun ville. "Scream.. det var ikke en one night stand for mig.. overhovedet ikke.. det betød meget for mig.. og gør det stadig... jeg..." sagde han stille imens at han skiftede sådan lidt med at kigge på hende og ned af sig selv. "Han kunne vel bare ikke.. styrre sit temperament, som jeg ikke kan både med jalousi og sådan.." mumlede han og bed sig i underlæben, "Undskyld... selvom du nok ikke vil tage imod min undskyldning.." svarede han og sukkede lydløst, han mærkede noget blod af tåre som var ved at falde ned af hans kinder. "Jeg ville ikke have haft sex med dig uden at det havde en betydning.. jeg lever kun for dig" tilføjede han og gav dernæst slip på hendes arme lige så stille, "Jeg er ked af det over din straf.... det er jeg virkelig... du.. måske skulle jeg bare rejse.. eller skifte navn og ændre mig lidt.. ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.." han kiggede op på hende, og lod deres øjne mødes, det kunne mærkes på ham at han var lidt nervøs.. imens at han ventede på hvordan hun ville reagere og hvad hun ville sige til alt det han sagde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 19:03

Hendes tåre fladt blidt i det hun gik ned i knæ hjælpeløs og sagde"der er intet at gør du vil stadig være mikey min elskede mikey for mig og jeg bad ej om at blive voldtaget der var min væreste aften nogen sinde jeg prøvede at gør alt for han ikke opdagede det men.... men han gjorde og nu er jeg hans og hvem siger jeg nogen sinde vil ..... vil blive en andens eller fri!" hun bed sig hårdt i underlæben og begyndte stille at hukle i det hun så op mod ham i det deres øjne mødtes og hun tog blidt hans hånd og lagde den på sin egen kind og sagde"Jeg elsker dig Mikey undskyld jeg håber virkelig du finder en anden end mig.... så... der vil gør dig lykkelig fordi det åbenbart ikke mig og du skal ej skifte navn"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 19:12

Han kiggede ned på hende inden at han også satte sig ned i hug ved foran hende. "Selvom Zane har gjort det ved dig.. kan vi så ikke have noget sammen alligevel..?" spurgte han stille imens at han betragtede hende, lagde sit hoved en smule på skrå. "Jeg elsker også dig.. hvis jeg kunne blive din mester igen.. ville jeg gerne det..." sagde han og bed sig hårdt i læben. Mikey vidste bare ikke om det kunne lade sig gøre.. ? "Hvis jeg nu skiftede navn.. så kunne vi måske starte forfra.. og jeg kunne blive din mester igen?" forslog han og fugtede let sine læber, inden at han kort rystede på hovedet. Udover det ville han gerne gøre alt for blive hendes mester igen.. vide det at være hendes.. Han sukkede lydløst, "...Er der nogen udvej?" spurgte han og kørte sin frie hånd op i hendes hår lige så stille imens at han kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 20:19

hans magiske berøringer der fjernede alt sorg og bekymring alle tåre stoppede i det hun blidt tørte blodet væk fra sine skrøbelige kinder og rystede let over hele kroppen i det hun var dødsens angst for han ville sige han aldrig mere ville se hende i hele hans liv igen, men nej han ville være hendes og ha hende, han ville være hendes mester.. Scream så på ham i helt stille uden at rør sig eller sige en lyd i det hun sprang på ham og græd tårene ud og sagde"Jeg ville ønske du kunne men hvad vis han finder dig og hvad vis han lugter det igen og voldtager mig, låser mig inde eller noget så jeg ikke kan se dig eller han måske dræber mig fordi jeg ikke mere er hans" hun græd i det hun knugede sig fast til sin mikey og græd mens hun sagde"jeg din! mikey kun din jeg vil kun være din! forevigt! din...... ååårh! mikey" hun bed sig let fast i hans hals men uden at suge blod dog så der gik små huller i det hun blidt slap hans hals og slikkede ham let op af halsen ved hullerne og sagde"jeg vil ikke bringe dig i fare men kan heller ikke holde mig fra dig, du er fantastisk og magisk"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 20:29

Han blev noget overrasket og et smil dukkede frem på hans læber da hun overfaldt ham.. Idet at han stønnede let da hun både bed ham og slikkede ham op af halsen.. det fristede ham virkelig meget, "Jeg ved godt det hele omkring det med Zane, og jeg har fundet ud af hvem han virkelig er forelsket i.. har tænkt mig at tage hævn.." sagde han roligt, imens at han lagde sine arme omkring hende, og kyssede hende blidt på kinden, "Du bringer mig heller ikke i fare og vil heller ikke have at han skal gøre dig noget grusomt igen.." svarede han med et lille nik, og fugtede let sine læber, men rødmede dernæst svagt da hun sagde at han var fantastisk og magisk.. "Scream.. du er mere fantastisk og magisk end mig og du er smuk og dejlig.." tilføjede han og blinkede med det ene øje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 20:33

Scream hviskede blidt i hans øre"jeg tror ikke han er forelsket i nogen overhovedet andet end kajika ved mindre han har åbnet sit hjerte for en ny men det undre mig altså vis han har det..." hun bed sig let i underlæben i det hun satte sig op og sagde"men jeg syntes ikke du skal bringe uskyldige ind i dette mikey det er forfærdelig nok i forvejen og jeg skal skam nok klare mig jeg har mine skygge evner de er forfærdelig så bare rolig jeg klare det helt fint" hun rødmede let i det hun blidt kyssede ahm på kinden og så mod himlen i noget tid mens hun stille sukkede og sagde"det forfærdeligt sådan en katte pine jeg er i"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 20:44

Han svarede hende ikke, for han havde nemlig hørt at Zane var blevet forelsket i en uskyldig pige. Hvilket væsen pigen var, vidste han ikke, han kendte ikke pigen overhovedet. Men han var så forblindet af had at han ville gøre alt for at hævne sig på Zane. Måske kunne han stadigvæk godt have været hendes mester, hvis bare ikke Zane var sådan og havde voldtaget Scream.. "Jae.. kærligheden.. det er ikke lige altid let, som man skulle tro" sagde han stille og kiggede op mod himlen. Men Mikey var glad for at de stadig var venner..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 21:40

Scream kraglede tæt på Mikey i det hun tog om ham, lige ud i det blå kom hun som et missil og tog om ham og krammede ham blidt ind til sig mens hun nussede sin kind op af hans og spandt som en kat for sjov i mens hun stille gav små grin fra sig og sagde"mmmmmh! ja det har du ret i Mikey men nu vil jeg blot nyde dig her og så bare rolig .... jeg skal nok prøve at slette dine dufte fra mig så han ej kan fornemme jeg har været nær dig overhovedet ever" hun grinte og bed ham let i øreflippen i det hun så mod himlen os og grinte kært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 21:46

"Hvorfor tilmeldte du dig til den af en fæstning?" spurgte han stille og lod sit blik glide tilbage mod hende og betragtede hver og en af hendes bevægelser, han syntes at det var synd at hun direkte tilhørte den fæstning.. han kunne bare ikke stoppe med at tænke på had også.. "Mhm.. det er ikke en god idé.." mumlede han så, selvom han gerne ville hygge og nusse med hende og mere til.. men tanken om at hun også havde en anden mester som havde mere kontrollen over hende og at en anden direkte havde haft sex med hende.. "Jeg kan nemlig ikke.." sagde han så stille og bed sig hårdt i læben, hvor der samtidig faldt enkle blod af tåre ned af hans kinder. Men et lille fnis undslap fra hans læber, da hun bed ham i øreflippen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 21:50

Hun rødmede i det hun blidt nussede sig mere op af ham og sagde"jeg tilmeldte mig ikke jeg blev fanget for lang! laaaaaang tid siden af nogen slavehandler de gjorde mig til den jeg er i dag den slave vampyr jeg er og så Zaane købte mig fri da jeg blev vist på en bar i di morga så her er jeg og vis det egenlig ikke var for ham havde jeg ikke været her i di morga nu vis han ej havde købt mig men derfor tilhøre jeg ikke den mere men han er jo min mester nu og kan forbyde mig næsten alt hvilket er skræmmende" hendes blik var mod ham og hun sukkede let og helt igennem tydeligt i det hun betragtede ham med de matte øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 10:20

"Jae.. det er skræmmende.." mumlede han med et suk, imens at hans øjne blev mere røde end normalt, hans øjne fik en dyb, mørk rød farve, Mikey ville slette hendes hukommelse igen, så kunne han måske blive hendes mester igen uden nogen vidste af det. "Kig op i himlen.. snuske.. den er smuk i aften.. ikke?" spurgte han køligt, imens at han også vendte sit blik op mod himlen igen. Scream skulle ikke få øje på hans øjne og hvad det var han ville til gøre imod hende, *Jeg er meget ked af det Scream.. men du er min...du skal blive min igen..* tænkte han, men kiggede så lidt hen på sin ene hånd, den blev også lidt mørkere i huden, i stedet at den var mega bleg som ellers resten af hans hud, hårde marmor hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 16:19

Scream så på ham lidt undrende og nussede sig blidt op af ham i det hun nikkede og sagde"Ja det er en smuk nat i aften helt magisk og himlen er så smuk, jeg virkelig glad for du er ærlig overfor mig Mikey" hun grinte let i det hun lænte sig lidt tilbage og så stadig op mod himlen i det hun vendte blikket mod ham opdagede hun hans hånd og sagde undrende"Mikey???" hun rykkede sig lidt væk fra ham og sagde"mikey hvad laver du???" hun rejste sig nu op og så på ham lettere bange i det hun gik bagud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 16:23

Mikey kiggede på hende lige så stille.. betragtede hver og en af hendes bevægelser.. han sukkede lydløst uden at svare hende sådan lige med det samme, og han satte sig op i stedet og kiggede ned af sig selv, han rømmede sig; "Vil du gerne stadig have Zane som mester?...." spurgte han og bed sig hårdt i læben.. siden at han ikke måtte slette hendes hukommelse.. så.. kunne han godt gætte sig frem til at hun elskede Zane.. og ikke Mikey.. Han trak sine ben ind til sig, og lagde sine arme omkring dem.. lagde dernæst sit hoved ned på sine knæ og gemte sig på den måde.. uden at sige mere.. imens at der lige så stille faldt blod af tåre ned fra hans kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 16:36

Scream så på ham og sagde"nej!!! JEG VIL EJ!!! men ville du.... ville du slette min hukommelse!!! du for meget nu Mikey... jeg ville jo slet ikke huske noget jeg ender med at komme rigtig meget til skade så okay du kan ikke bare slette hukommelser som du vil" hun bed sig selv i underlæben og gik ned i knæ ved ham og strøg ham blidt over håret og sagde"gi nu ned smukke okay jeg elsker jo dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 16:46

"Det er ikke nok med at du bare elsker mig.." mumlede han, uden at kigge på hende og sank en lille klump, "Gider ikke være sammen med nogen som er med i den fæstning og som har Zane som mester.." sagde han køligt, og bed sig hårdt i læben, han måtte gøre en ende på det som han havde med Scream.. skjule sine følelser for hende.. "Så.. lad mig være.. og du skal ikke beskytte mig, hvis jeg en dag ender op i en kamp med Zane" mumlede han lavt imens at han bare fortsatte med at græde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 16:49

Hun sad blot der foran ham og hørte det han sagde i det hun løftede hans hage op og stak ham en lussing koldt og hårdt i det hun rejste sig hårdt op og sagde"FINT!" hun vendte ham ryggen i det hun sagde"Slet min hukommelse om dig og alt det her jeg vil intet vide og når du færdig skal du være væk fra mine omgivelser!!!.... jeg blev købt fri af ham stak af og nu igen ! og så er du så dum! jeg hader dig mikey... blot slet alt om dig! og jeg ej med i nogen fucking fæstning!... tag dig sammen jeg er blot en slave og jeg ville ikke voldtages!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 17:01

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon. Empty Sv: with a smile on my face, trying to kill myself with a weapon.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum