Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Only one wish, and one smile-Ahngel EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Only one wish, and one smile-Ahngel EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Only one wish, and one smile-Ahngel EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Only one wish, and one smile-Ahngel EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Only one wish, and one smile-Ahngel EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Only one wish, and one smile-Ahngel EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Only one wish, and one smile-Ahngel EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Only one wish, and one smile-Ahngel EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Only one wish, and one smile-Ahngel EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Only one wish, and one smile-Ahngel EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Only one wish, and one smile-Ahngel

2 deltagere

Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Yukii Søn 16 Maj 2010 - 18:37

T:Aften
O:Træer,søen,få blomster, himlen, månen, stjerner
V:Koldt, blæsende, vindstillet, brrr o.o
S:Søen weeee^^
___________________________________________________

Yukii sad med hovedet ned ad oppe i et træ mens hun holdte godt fast
hun havde en det er bare typisk mig ting, at lige snuble lidt oppe i
træet og komme til at hænge på hovedet. Hun sukkede lidt
og lukkede kort øjnene"Det er bare typisk mig! ih altså"peb hun lidt
mens hun forholdte sig roligt og kiggede efter nogen.Hendes hår hang bare lige
ned så hun ikke kunne se noget men føle natten, månen stirre på hende.
*jeg er bare for ynkelig* tænkte hun kort
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Sv: Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Ahngel Søn 16 Maj 2010 - 18:45

Med et stod Ahngel på grenen lidt over hende og kiggede ned. Som om han havde stået der hele tiden eller bare kommet frem da Yukii blinkede. Han betragtede hende roligt og køligt med de ellers rødflammende øjne, der altid syntes at være fyldt med følelse og indsugende tiltrækning. "Hvad er typisk dig?" sagde han så med en lidt ligegyldig tone. Han strækkede sig kort. Det var ikke lang tid siden han var vågnet.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Sv: Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Yukii Søn 16 Maj 2010 - 18:49

Yukii hang stadig godt fast og ville ikek give slip på grenen,
og hun kiggede op på Ahngel som var kommet, så på dne lyse side
var hun ikke alene mer det var altid noget, men hun var bare så typisk eller det
var typisk hende"Det er bare typisk mig at jeg hele tiden ender enten hængene med
hovedet ned ad fast i en gren, eller bare giver en flot entre men hyggeligt du kom,
jeg ser at du ser frisk ud idag som hmmm altid?"sagde hun spørgerne og bad til at
grenen ikke knækkede
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Sv: Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Ahngel Søn 16 Maj 2010 - 19:22

Ahngel sukkede kort og kørte sine hvide fingre igennem, det bølgende sorte hår. "Egentlig er jeg endnu ikke så frisk. Jeg skal stadig ha jaget når vejene bliver lidt mere stille." sagde han og rettede sig op for at kigge og lytte imod byen. Nah. Der var stadig børn der klukkede på vejene. Dem var han ikke interesseret i. Hverken at æde eller være vidner.
Han kiggede derefter ned på Yukii igen.
"Mhm. Det virker nu til du har udmærket styr på det."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Sv: Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Yukii Søn 16 Maj 2010 - 19:24

Yukii smillede lidt og kiggedeop på ham mens hun gerne ville havde viftet
med nogle hænder men så ville hun bare dumpe ned på jorden, hvis hun gjorde så hun prøvede at slynge sig op på grenen igen"Hihihi jada jeg er lidt en lille abe slags men jeg er bare ikke lige pelset og spiser ikke mange banane, men ellers passer det rimmelig godt, men nu e rjeg op yeeees!"sagd ehun med en viftende hånd i vejret
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Sv: Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Ahngel Søn 16 Maj 2010 - 19:37

Ahngel lagde stille hovedet på skrå. Hun forstod virkelig at sætte pulsen op igen. Han smilte skævt og lod sig træde ned på den gren hun sad på. Fuldt afbalanceret og grenen lod heller ikke til at lide overlast. Han var vel ikke så tung endda? Han var ellers høj og kunne sagtens gå til at være tung..
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Sv: Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Yukii Søn 16 Maj 2010 - 19:40

Yukii pusted elidt mens hun klappede Ahngel på hans højre skulder mens hun smillede kort til ham, mens hun ikke kunne lade vær med at smile"hihii men tjaa tror hvist nok at havde jeg blevet ved med at hænge sådan så havde alt blodet hvost steget sig til min hjerne i stedet for i mit hjerte elelr noget, så puh endelig er jeg glad for at se træstammen igen og ikke jorden"sagde hun meget nikkende med et alvorligt blik"Og foresten hyggeligt at se dig igen hvordan går det?"spurgte hun smillende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Sv: Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Ahngel Søn 16 Maj 2010 - 19:47

Ahngel smilede kort.. Egentlig ret kort. Han havde ikke oplevet meget siden deres sidste snak sammen. Ikke meget overhovedet. "Der er ikke sket noget nyt." sagde han blot og satte sig ned på grenen med en rolig bevægelse.
"Og hvad med dig?" sagde han og vendte de røde øjne imod hende.
"Noget nyt og spændende?"
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Sv: Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Yukii Søn 16 Maj 2010 - 19:49

Yukii tænkte lidt med en finger for munden og nikkede så , med et mgete lumsk smil og blik på ham hun havde nu en overaskelse at vise ham(hehe glæd dig XD) og han skulle gætte hvad det var"tjaaa jeg ahr nu noget nyt en overaskelse til dig du bestemme rom den er god eller dårlig"sagde hun smillende med et lille grin, og det var nu dejligt at se ham smile igen
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Sv: Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Ahngel Søn 16 Maj 2010 - 20:06

Ahngel hævede et øjenbryn med en undrende overtone. Hvad ville hun mon? "Hvad har du tænkt dig?" sagde han så og kiggede stadig på hende.. Mon det ville huge ham overhovedet? Yukii havde altid haft nogen avantagarde ting at meddele ham efter hans egen mening.
Han rettede kort blikket ud imod omgivelserne inden han igen så stille på hende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Sv: Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Yukii Søn 16 Maj 2010 - 20:09

Yukii s hår flagrede en smule, og hun grinte lidt mens hun piftede med to finger og en lille skygge kom til syne bagved Ahngel det var Kariz Yukii s kæledyr (^^) hun pegede på Ahngel og lidt ved hans ene side"Ahngel mød mit nye kæledyr Kariz"sagde hun smillende og så på Kariz der strækte sig lidt efter en god nattesøvn
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Sv: Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 17:34

Ahngel kiggede i en tid på det underlige dyr med undrende øjne. "En pudderkvast?" sagde han med et lidt skeptisk tone og vendte øjnene imod hende igen.
Hvad pokker var det for et dyr? Et fra dark ground måske eller lignenede? Det hørte ihvertfald ikke til her, det var han sikker på.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Sv: Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Yukii Tirs 18 Maj 2010 - 17:37

Yukii kravlede lidt forbi Ahngel hen til Kariz for at samle ham op i hendes favn mens hun kort smillede et kært smil til ham. Hun kiggede på Kariz og aede ham over hovedet, så kiggede hun på Ahngel som så lidt ud til ikke at havde nogen anelse om hvad det var for et dyr"det her er Kariz mine adoptive forældre gav ham til mig ligefør jeg rejset hertil, de mente at han ville brínge mege selskab til mig men jeg evd nu ikk, jeg har kun været sammen med ham få dage...Hmm men tror nok han er en kat, hund agtig hvad tror du"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Only one wish, and one smile-Ahngel Empty Sv: Only one wish, and one smile-Ahngel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum