Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Solskin på en kirkegård... (Angels) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Solskin på en kirkegård... (Angels) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Solskin på en kirkegård... (Angels) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Solskin på en kirkegård... (Angels) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Solskin på en kirkegård... (Angels) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Solskin på en kirkegård... (Angels) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Solskin på en kirkegård... (Angels) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Solskin på en kirkegård... (Angels) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Solskin på en kirkegård... (Angels) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Solskin på en kirkegård... (Angels) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Solskin på en kirkegård... (Angels)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Solskin på en kirkegård... (Angels) - Page 2 Empty Sv: Solskin på en kirkegård... (Angels)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:09

Gabe blev om muligt endnu mere rød i hovedet. ikke kun pågrund af det kys hun havde givet hans pik, men at han ikke kunne holde et lille støn tilbage da hendes læber rørte hans pik.
Han greb hurtigt den lange frakke og skyndte sig at lukke sig ind i den så han kunne skjule lidt mere af sin krop... Desværre var hans pik stadig stiv som et bræt og derofr stak hovedet lidt frem og kunne stadig anes.
"Okay" Mumlede han og håbede ikke at han lød som en eller anden idiot.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Solskin på en kirkegård... (Angels) - Page 2 Empty Sv: Solskin på en kirkegård... (Angels)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:10

//Det helt fint... Ser om jeg kan komme på der^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:38

An smilede skævt, "Sikker.. på at du ikke vil fortsætte?" spurgte hun stille og bed sig diskret i læben, imens at hun kiggede ned på hans pik, hun kunne tydeligt se at den stadig var stiv. Hun kiggede på ham med sit hoved lagt en smule på skrå og betragtede ham. "Medmindre.. jeg har kramt dig en smule, har jeg ikke?" spurgte hun dernæst og lod sin tunge glide ud at slikke ved sin underlæbe, sukkede så lydløst. Ulempen var også hvis han forvandlede sig igen, under sex. Og han førte sine.. potter omkring hende og pressede til der, kunne hun godt risikere at dø. Men hun ville rigtig gerne, også når muligheden var der, hun syntes det var lidt synd at se ham med stå dreng, når der ikke blev gjort noget ved det, selvfølgelig kunne hun regne ud at han var pinlig berørt over det, men ellers syntes hun at han tog det fint. Stille og forsigtigt, puttede hun sig ind til ham.. og hun kyssede ham blidt på halsen, slikkede den af og til også. "Mhm.." mumlede hun og førte sine arme op omkring hans hals, kiggede ham op i øjnene, imens at hun afventede svar og var spændt på hans reaktion.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:48

"Altså... Jo jeg vil gerne, men jeg er ikke Typen der tager Kontr..." Han nåede ikke at sige mere før hun puttede sig ind til ham. Han kunne ikke styre sig selv. Dyret i ham kunne sagtens holdes tilbae nu... En lille tanke om at hvis han forvandlede sig regelmæssigt, kunne han sagtens holde dyret under kontrol... Det blev han nød til at tjekke når han kom hjem... Hvis han overhovedet gjorde det.
"Altså..." Han lavede synkebevægelser flere gange. Han kunne godt lide hendes berøringer .. Rigtig meget endda. Hendes kolde krop imod hans varme... Det gav jo nærmest den perfekte Kontrast og herlige følelse i hele hans krop.
"Jeg vil, men ikke her og ikke.... S-Sådan her" Svarede han og hadede sig selv for at han ikke kunne svare hende ordentligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 12:42

//Ikke for at lyde Desperat eller irriterende... Men
HAVELÅGE?!!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:58

An smilede skævt, "Okay.. det acceptere jeg" sagde hun og kiggede lidt ned af sig selv, før at hun kiggede på ham igen. Hun snuste lidt til ham, for at hun måske kunne finde ham igen, en anden dag.. på deres næste møde? Hun blev dog lidt forvirret over det første han sagde, men hun ville vel få forklaringen på et tidspunkt? Det var lidt som om at hun opførte sig som en eller anden hund, da hun snuste til ham, idet at hun fniste lidt og så sig omkring, inden at hun begyndte at rette lidt på sit tøj.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:05

Han smilte lidt og kunne stadig godt hudke hvordan han havde det da hun bare havde givet ham Det Handjob... Det var en fantastisk følelse... Det var helt sikkert...
Han anede ikke hvad han skulle sige, så stilheden lagde sig lidt over dem. Gabe prøvede på at tænke på noget andet som kunne får hans pik til at falde lidt ned, men med hende ved siden af ham... Så var det jo fuldstændig umuligt...
"Så... Hvorfor hedder Du Angels?" Spurgte han håbløst og anede ikke hvad han ellers skulle sige. *Dumme Dumme.... Dumt spørgsmål* hvæssede han af sig selv inde i hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:10

"Hm" mumlede hun lidt og tænkte.. hun vidste det faktisk ikke helt. "Mine forældre mente vel.. at jeg var en engel.. at jeg var god af mig selv.. en god pige hele tiden.. men det vidste sig så at det var jeg ikke.." sagde hun og bed sig i læben, hun havde selv dræbt sine forældre.. fordi da hun blev forvandlet kunne hun ikke kontrollere sig selv.. hun manglede bare blod.. hun var tørstig efter blod.. og det nærmeste hun kunne komme i nærheden af var hendes forældre. Hun havde også tænkt at hvis de døde, ville de heller ikke spekulere over hvor hun blev af og sådan. "Det var vel bare det.. at mine forældre tænkte?" svarede hun og kiggede på ham, med et skævt smil. Ellers siden efter at hun havde fundet ud af det, havde hun været vred på sig selv.. det havde været en forkert beslutning hun havde taget.. men altså.. sket var sket, ikke?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:17

"Okay" Mumlede han og bed sig selv lidt i underlæben. Igen havde han ingen idé om hvad han skulle sige og sad bare der og nød hende... *Nej... Jeg må ikke... Jeg bliver jo bare røvLiderlig* sagde han til sig selv og rystede svagt på hovedet.
"Så... Bor du nogen steder?" spurgte han så efter endnu et minuts stilhed igen.
*Arrrrgh!!! Hvad laver Jeg? Sidder jeg og smaltalker med en Vampyr, næsten Nøgen?!* spurgte han sig selv, igen i tankerne... Det virkede simpelthen bare for sygt. For sygt til at være sandt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:21

"Nej.. ingen steder.. strejfer bare rundt.. og kommer der hvor jeg må" svarede hun og kiggede fortsat på ham, fugtede let sine læber, inden at hun sendte et varmt smil, "Ved ikke.. så jeg er for det meste ved kirkegården og betragter de smukke gravsten" sagde hun med et lille nik og rejste sig op dernæst, førte sin ene hånd ned mod ham, da hun gerne ville hjælpe ham med at komme op og stå, hun havde mere fået lysten til at stå op end at sidde ned på dette tidspunkt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:25

Han gjorde lidt flere slugebevægelser som igen kunne tydligt ses på hans adamsæble. "Okay..." sagde han og nikkede lidttil det, mens han ransagede sin hukommelse ofr at finde noget som helst at snakke om.
Da hun rejste sig op, anede Gabe ikke allerførst om han bare skulle blive sidende, eller også rejse sig. Det afgjorde Angels jo lidt da hun rakte ham hånden. Han nikkede lidt og tog imod den. Hurtigt hev han sig op og stå ved siden af hende.
Pludselig poppede der et spørgsmål frem i hans hoved som fløj direkte ud af munden på ham inden han nåede selv at stoppe det.
"Så... Er du Tørstig?" spurgte han og ville nærmest ønske at han ikke havde sagt noget som helst... Intet som helst... Han skulle begynde at gaffatape sin mund til inden han gjorde noget som helst andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:28

"Nej.. ellers havde jeg prøvet på at dræbe dig med det samme" sagde hun roligt og fniste lidt, inden at hun kiggede på ham, "Men.. du skal vel hjem?" smilede hun skævt og lagde sit hoved en smule på skrå, hendes hjem var jo her.. på en måde, hun lagde sin ene hånd på hans kind, "Og.. bare rolig, vil ikke dræbe dig.. ved jo også at du er halv animagus, du skal ikke tænke på det.. når jeg bliver sulten.. går jeg ud at jage efter andre.. ikke dig" svarede hun og kiggede ham i øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:32

"Jo altså... ligeså snart Min... Pik har Lagt sig" sagde han stille til hendes spørgsmål om ikke han skulle hjem.
Han skælvede nede i benene da hun lagde sin smukke og kolde hånd imod hans kind. Han kunne nærmest mærke hvordan hans modstand overfor hendes vampyrimse smeltede væk, nærmest ved hver en tanke eller bare et blik på hende.
Gabes Pik, som jo havde lagt sig lidt ned, rejste sig nu i fuld brvour og strittede så lystigt. Han kunne simpelthen bare ikke styre den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:40

"Og.. det kan den ikke før at jeg.." sagde hun lidt spørgende, og fniste lidt, hun nikkede så uden at sige sin sætning færdig, "Vi snakkes ved.. når du vil.. se mig igen, siger du bare mit navn højt.. og ellers kan jeg komme dig i forkøbet" hviskede hun mod hans øre, hun sendte et smil, og lod sin hånd glide ned fra hans kind og ned på hans brystkasse, hvor hun lænede sig op og kyssede ham blidt på munden, inden at hun forsvandt for øjnene af ham, rent faktisk gemte hun sig bare bag en gravsten et stykke væk fra ham, så han ikke kunne lugte hende.. eller det kunne han måske godt, men hvad skulle hun ellers gøre.. hvis ikke der skete noget...? hun sad helt op af gravstenen.. helt stille.. imens at hun så lidt efter ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:29

//Okay, jeg skrev t langt svar, men det kom så ikke frem -.-"
Men har lavet et andet emne i gyderne XD//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:32

//Okay, jeg kommer^^'//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum