Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami///

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 8 Empty Sv: Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami///

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:26

"måske" sagde han og kiggede stille på ham. Han gik ud til hans mor og de gik ned imod bilen. *De ville sikkert være et sødt par* tænkte han stille og sukkede læydsløst og trist imens de gik over til bilen. Night satte sig ind på bagsædet og Ryoko satte sig bag rettet.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 8 Empty Sv: Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami///

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:29

Nao satte sig ind til ham og lagde hovedet på night skød... "Men jeg elsker kun dig skat" han nussede hans skød og smilte sødt til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:31

Night kiggede ned på ham og smilte "det ved jeg, men tror i ville se godt ud sammmen" sagde han og smilte sødt til ham. Han nussede ham stille bag øret og smilte til ham imens hans mor kørte hjemad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:32

Nao rødmede mere... "du prøver vil ikke at skille dig af med mig...vel?" han fældede en tåre og kiggede på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:34

"nej!" agde han bestemt og tørrede tåren væk "hvorfor skulle jeg dog det?!" han sukkede stille og kiggede ud af vinduet "hvis Rei fik dig ville jeg aldrig komme her igen...!" hvis man kigged epå ham kunne man se at han mente det både i tonen og i hans ansigt. "jeg syndes bare i klæder hinanden" Night kiggede stille nedad og sukkede skuffende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:39

Nao grinte stille "så vidt jeg ved er det dit tøj jeg går med" han smilte og satte sig op for så at kysse ham "du er min forevigt...og jeg din"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:42

Night kiggede på ham og smilte sødt til ham "Det håber jeg da" sagde han og lagde armene om ham. Han smilte stille og kyssede ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:48

Nao lagde sit hoved på hans skulder "selv efter døden" han rakte tunge og smilte så sødt bagefter

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:49

"det er jo allerede nu" sagde han og smilte sødt til ham. Ryoko stoppede bilen da de var inde i garagen og stod ud. "kom" sagde han og tog hans hånd og stod ud af bilen og gik ind imod huset.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:52

Nao steg ud og fulgte efter "night... jeg er bange.." han kiggede ligt ned og fortalte hvad han gjorde mod kevin...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:53

Night stoppede op og vente sig om "hvorfor er du bange?" spurgte han og nussed eham. Han kiggede på ham og krammewd esig ind til ham imens 2der er ikke noget at være bange for"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:54

Nao tog fat om ham "og så jeg også lidt bange for at have sex da det også er første gang med mig...for jeg er også jomfru"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 23:56

Night kigged epå ham og kyssede hans pande "det er ok, hvis du ikke vil" sagd ehan og smilte "vi gør det når vi begge to er klar" han smilte til ham og kyssed eham på munden. "Det er helt ok..." han vidste stadig ikke, hvad det første var og undrede sig lidt "hvad er det andede du er bange for?" wpurgte han oig kiggede op ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 11:31

Nao smilte lidt "heh... gomen" stod ind til ham... selvom han var manden i forholdet kunne han godt opfører sig som en lille pige. Nao så ham ind i øjnene "at miste dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 19:26

Night kiggede på ham og smilte lidt, men med et suk "det sker aldrig" sagde haqn og kyssede ham på kinden "Ihvertfald ikke, hvis det står til mig" han grinte lidt og smilte sødt op tiol ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 19:27

Nao tog fat om ham og krammede ham tæt ind til sig "Du er sååå nuttet når du smiler" løftede ham lidt op og jorden uden at vide det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:08

Night grinte lidt og smilte ned til ham da han løftede ham op fra jorden "nej jeg er ej, jeg er nuttet hele tiden" sagde han og grinte drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:09

Nao smilte og tog ham med indenfor og hen til Reis dør "Bank bank" sangde han i mens han bankede på døren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:10

"hvad skal vi her?" spurgte han stille og kiggede ned på Nao da han bankede på og så spørgende på ham. Rei hørte at nogle bankede og gik stille hen til døren. Man hørte en lille klik lyd og derefter gik døren op og Rei's hår kom frem ined fra det mørkje rum.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:12

Nao smilte til night "han vil vel gerne se dig..." Han smilte til rei da han kunne se håret "Se vores lille prins er hjemme igen..." han satte night ned

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:18

Night nikkede og smiltee til Rei da ham kom tilsyne. Da han så Night hoppede han på ham og krammede sig ind til ham. Han kiggede stille op og så Nao og gemte sig derefter. Night smilte til ham og flyttede hans hår og kyssede ham hurtigt på munden. Han grinte lidt efter og smilte ned til Rei, som var ret forvirret og havde røde kinde. "Nao kom og se" sagde han og fjernede Rei's hår så man kunne se hans ansigt. Han lignte meget Night bare i en yngre og lidt tykkere udgave også mere mandig. Night smilte til ham. Det var ikek underligt at de lignte hinanden da de jo var fættre, men han var jo også kun en af hans fætre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:21

Nao smilte venligt da han så det "kært..." han kom til at tænke på sin søster og så så lidt ned i jorden "ehm.. Rei kan du lige babysitte Night lidt" han smilte venligt til dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:26

Rei kiggede på ham og nikkede langsomt og tog så Night i hånden imens han kiggede ned i jorden og gik ind i værelset. Night kiggede bare på Nao og fattede ikke noget. Han gad ikke spørge om noget og gik bare med Rei ind i værelset og Rei lukkede stille døren i.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:29

Nao gik undefor og fløj op på taget han satte dig ned og foldede sig sammen med hovedet på sine knæ "I miss you... so much" han græd lidt men smilte samtidig... "sry"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 20:38

Night kiggede på døren og sukkede surt. Han tog Rei's hånd og smilte til ham "skal vi gå en tur?" spurgte han stille og gik imdo værelsets døren og åbnede den. Han gik derefter over til hovedet døren og tog sko på og det samme gjorde Rei. Night klemte hans hånd lidt og begyndte at gå ud. "vi går!" råbte han inden han åbnede døren og gik ud af den. Han vidst ikke, hvor Nao var og sukkede bare indtil han kom til porten, som han også skulle åbne. Da den åbnede gik de ud og så lukkede den efter dem. Night kigged epå Rei, som stadig var rød i hovedet og smilte sødt til ham, hvorefter han smilte tilbage imens de gik videre væk fra huset. Nao havde bare sagt eller spurgt om Rei ville babysitte ham g det havde irreteret Night lidet da han gerne ville hjælpe Nao *er jeg virkelig så uduelig!!?* tænkte han surt og bed sig hårdt i læben uden Rei opdagede noget. Han klemte også den frie hånd så hårdt at han også begyndte at bløde der da hans negle havde bruret sig igennem hans hud.
Night havde lyst til at løbe sin vej lige nu, men han vidste jo ikke om det var pga andet end det der lige var sket. Han kiggede ned i jorden og var faldet ind i sine egne tanker...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum