Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami///

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 3 Empty Sv: Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami///

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:22

Night kiggede på ham og grinte "ja er sikker" "det er min mor der hele tiden køber tøj til mig også selvom jeg ikke er her" sagde han så og smilte til ham. "sådan er det altid. Når hun falder over nogert hun syndes jeg skal have køber hun det. Ved ikke engang, hvad der er i skabet" sahgde han så og håbede det gav mening da han ikke var sikekr på at han sekv fattede det.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 3 Empty Sv: Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami///

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 13:45

Nao tog noget tøj ned fra en hylde og smilte "Hihi... lyserødt" Han grinte sødt men fjollet af ham. Det var et par sorte tætsiddende jeans. og en lyserød halvlang t-shirt... en sort vest til og En hat... Nao tog tøjet på... men mest fordi han ikke ville kigge efter mere "Det passer jo fint" sagde han og smilte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:27

Night grinte lidt og smilte sødt til ham. Idag havde han lyst til at have farver på. MAnge farver faktisk. Han kiggede selv ind i skabet og fandt et par skrigende grønne lårkorte shorts, som sad helkt ind til benene og der var mange huller i. En stram t-shirt der var skrigende gul, et par armbånde der var lilla, to bældter, hvor det ene var skrigende blå og det andet var skrigende pinkt. Han gik stille ud af sakbet da han havde det på og smilte liudt. Det så sjovt ud, men passede fint nok sammen. Det var jo heller ikke rigtigt meningen at det skulle passe sammen når der var så mange farver. Han kiggede på Nao og smilte sødt til ham "hvor er du nuttet" smilte han stort og fniste lidt. Det var meget anderledes at se ham med nogle farver, men det samme galdte sikkert for Night.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:31

Nao så på ham og smilte så venligt "heh...farver" han grinte lidt og tog fat om ham. "Rei og kai skal overfaldes nu" han kyssede hans kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:35

Night grinte "ej la nu min mor få noget sjovt også" sagde han og smitle. "der er noget jeg skal vise dig" Night smilte til ham og tog hans hånd og skyndte sig over og åbne døren. Han kiggede efter sine forældre, soim stadig var ved pollen og Rei der sikkert var inde på værelset. Han smilte stille og løb over til skoene og tog nogle der var lilla på så deb passede til hans armbånde. nHan ventede på Nao og da han havde taget dem på hev han hav ud af hovede døren. Han gik lidt rundt om huset og fand så et steed, hvor der stod en stort sten. STille vente han hovedet over imod Nao og gronte ide han gav slip på hanshånd og begyndte at kravle op på stenen og hoppede så op på huset. Night var god til pakour så det var ret så nemt for ham at komme op på taget. Han lagde sig på maven og kigged ened på Nao med et srillende grin og rakte tunge af ham med et grin.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:38

Nao fulgte efter og tog også nogle sko på...ikke fordi han havde lyst til det...nao elskede at gå med bare tær... Da han hev ham med ud af huset og rundt om huset tænkte han bare på hvorfor han lige skulle det her... og da han så så den store sten og det han lavede smilte han lidt... "men hvorfor rækker du tunge" Han fik sine vinger frem... fra sit jakke... som han faktisk havde på ligemeget hvad nu... også da han havde haft tøsetøjet på. Nao fløj op og satte sig vfed siden af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:41

Night grinte "fordi jeg har lyst" sagde han og gjorde det igenda han var kommet op. Night tog ham igen i hånden og gik lidt længere over imod den anden side. Oppe på taget var nogle underlige ting, som man kunne klatre, side på og så videre. Night smilte og hoppede derop og kravlede så over på den uderste og satte sig ned og kiggede på udsigten ud imod vandet. De var vildt højt oppe ligesom hjemme hos Night. Han kiggede på Nao og smilte sødt til ham. "det er federe om aften" sagd ehan og grinte lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:47

Nao smilte lidt og tænkte ikke rigtig over hvad han sagde "hmm... jeg kan flyve dig højere op i aften... så kan du måske se mere?" han smilte venligt til ham og hoppede ned fra huset "Hey...hvor er min jakke henne" Han kiggede rundt samtidig med han gik og ledte efter den

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:49

Der kom et smil på Night læber "ja det har du ret i" grinte han nuttet. Han kiggede rundt oppe fra da Nao spurgte, men han kunne ikke se det "Jeg kan ikke se den?" sagde han og kiggede ned på ham med et undrene blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:50

Nao satte sig ned "så opdager dine forældre det nok... eller Rei måske...måske har han taget den" han grinte sødt og kiggede på på night

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:51

Night kiggede på ham og sprang ned på ham med et grin. Han hang nu på ham og grinte "nej, men måske har jeg spist den" sdagde han og grinte drillende imens han kiggede op på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:53

Nao fik et chok men holdte sig oprejst "Heh...hej søde..." Han holdte fast i ham nu "Men så må jeg hellere vise dine forældre mine vinger" Han begyndte at gå mod husets dør

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:54

Night grinte nuttet til ham. "nej..." sagde han stille og kiggede på ham. "Ikke idag vent nu nogle dage tosse" sagde han og fik ham på en eller anden måde stoppet og kysset ham på munden,.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:56

Nao nød kysset med efter kysset holdte han så fast i nao så han ikke kunne stoppe ham igen... "jo... nu" Han gik indenfor og hen til døren ud mo poolen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:58

"nej,.... nej" Sagde han og prøvede at stoppe ham igen. Han kiggede bedende op på Nao og lingte en lille hundevalp med gigantiske øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:59

NAo lod som ingenting "min jakke er væk...og det er brandvarmt at bære rundt på mine vinger ind under noget..." han smilte lidt for at få ham til at forstå
Nao åbnede døren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 18:01

Night sukkede stille og vidte ikke, hvad filen han skulle sige og håbede bare at Nao klarede den del af det. Han kiggede stille på sin mor da Nao åbnede døren og da hans mor så dem tabte hun det hun havde i hånden og det smadrede ned i jorden så der lå massere af glasskår dernede og vand. Hun kiggede på dem og så helt forvirret ud imens Kai hoppede op til hende og så dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 18:03

Nao's vinger var spredt ud, men ikke alvorligt meget... de var lige så lange som ham i kropslængden... Nao smilte lidt og tænkte over hvad han skulle sige "Lad mig hjælpe med det der" sagde han så og samlede glaskårene op....bortset fra i vandet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 18:06

Night's mor forstod ikke noget, men huskede så det han sagde "så... du mente... det du sagde i telefonen" sagde hun stille og kiggede over på Night derefter. "Night... vidste du det?" Stille nikkede Night og smilte til hans mor og Kai.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 18:07

Nao holdte skårene i hans hænder "hm.. ja jeg mente det jeg sagde i telefonen..." Han bukkede for moren og kai "og jeg har levet sådan her i 113 år"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 18:10

Kai kiggede på ham og så ikke fo glad ud "dette er ikke en sjov joke så stop det nu, hvor legen er go" han kigged alvorligt p¨å ham ogsåpå Night "Night!" sagde han surt og gik over til ham. Han tog ham i armen og hev ham inden for og begyndte at sige noget til ham... eller han råbte det. Kai var ikke den type der kunne lide jokes ud over når det var hans mor der lavede dem. Night's mor kiggede på Nao "Nao, hvad forgår der?" spurgte hun stille og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 18:11

Nao så på moren "jeg vil have i acceptere mig som jeg er... for jeg elsker jeres søn og holder virkelig af jer alle sammen" han gik ind til kai og lagde sig ned på sine knæ "hvis de vil straffe nogen Hr.... så straf mig i stedet for Night"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 18:17

Night's mor kiggede på ham og nikkede stille. Kai vente sig rundt og kiggede end på ham og kig bare forbi ham og ud til Hans mor for at snakke lidt. Night kigged epå ham og smilte stille, men så ret forskrækket ud samtidigt. "Jeg fortalte det" sagde han stille og smilte. Night's mor kom ind og gik over til Night og spurgte om det var rigtigt og Night nikkede stilel. Han kiggede op og så hans mor smilte "Mig oh Kai var ret overrasket, emn vi acceptere jer, som i er" sagde hun og gik over til Night og kyssed eham på panden og derefter Nao og gik derefter ud til Kai "Husk drenge vi spiser snart"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 18:18

Nao smilte lidt og så på night "Night....... vi har et problem... jeg har det varmt igen" han tog sig lidt til hovedet og grinte stille for at få andre tanker

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 18:21

Et smil kom frem på Night, men det var ikke super glad. Han tog Nao i hånden og gik idn på værelset og ud på badeværelset "tag et oldt bad" sagde han og smilte til ham. "så bliver du kølet ned." Han gik stille ud og gik over til den dør ind til hans værelse og låste den stille i. han smed sig på sengen og pustede ud og lagde sin arm over øjnene da han stadig var i chok over at Kai havde råbt af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum