Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami///

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 2 Empty Sv: Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami///

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 22:56

Nao smilte lidt "fortælle dem hvad?" sagde han stille og grinte "...ved du hvad... jeg tror jeg går ind og kysser ham nu" han gik mod hans værelse... men kun for at gøre night jaloux

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami/// - Page 2 Empty Sv: Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami///

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 22:59

Night skyndte sig efter ham og hev ham tilbage "sig hvorfor" sagde han og rødmede lidt da han kiggede op på ham. *Han skal ikke kysse Rei!* tænkte han bestemt og hev mere i ham så han kom væk fra Rei's dør.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 23:00

Nao smilte søde "du bliver så hurtigt jaloux når jeg laver sjov.. og jeg vil bare gerne snakke med dine forældre" han smilte venligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 23:03

Night rødmede endnu mere "jeg... jeg er ikke jaloux" sagde han og hev ham helt over til stuen "om, hvad?" spurgte han stille. Hans mor så dem da hun kom ind i huset igen og begydnte at smile "hvad laver i to turdel dure så?" spurgte hun drillende og smilte til dem. Night fik et chok da han hørte en stemme og vente hovedet imod hans mor. Han ahvde stadig røde kinde rog dem så hans mor nu "nå,nå... så i laver perverse ting" sagde hun og smilte drillende til dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 23:06

Nao grinte stille og tog fat om night "Ya... det gør vi frue" Han tog night på røven og smilte venligt til moren "vil du deltage" han grinte venligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 23:11

"Nao!" sagde han og kiggede på ham da han rørte hans røv... Lidt efter kiggede ham over på moren og rødmede mere "nah.. så tror jeg Kai bliver jaloux" "men jeg lader dig om at gøre Night flov" sagde hun smilende "bare sig til, hvis du vil have nogle gode ide'er, jeg er ude ved poolen" Hun blinkede frekt til dem og gik stille ud med to glas vand i hånden. Night pustede lættet ud da hun gik og kiggede op på Nao, som sikkert tog imod hendes tilbud på et tidspunkt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:15

Nao grinte med et meget stort smil "Dine forældre.... behøver ikke hjælpe mig med perverse tanker.... for jeg har allerede forberdt nogle ting som jeg vil lave med dig" Han løftede night op så han hang over hans skulder "HVor er vores værelse?" Han smilte med et triumferende udtryk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:20

Night fik stille et lidt bange udtryk "hvad er det for nogle ideer?" spurgte han lidt nervøst. Man kunne aldrig vide, hvad Nao kunne finde på. "nej... ikke igen!" sagde han sukkende da han blev løftet, men han ville helere løftes af Nao end de andre. "øm..." Night kiggede imod køknet "kan du se døren der ovre ved siden af køknet?" spurgte han stille og smilte "det er mit værelse eller vores" Night havde et drillende udtryk i øjnene og grinte så lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:23

Nao smilte til ham "og dine forældre er jo allerede derinde....altså i køkkenet... så får de jo at se hvor nuttet du kan være om lidt" Nao gik hen til døren og ind... Derefter to han en pige skoleuniform ud fra sin jakke... han havde gemt den hele vejen her til... Det var en lyserød mini skørt og en hvid top med lyserødt slips til. Nao holdte night fast i mens han gav ham det på "Kawaii..!... den første pige jeg nogensinde er faldet for" sagde han så da han var færdig med at give ham den på.... "Mor-senpai...Far-senpai... kom og se jeres søde søn" råbte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:32

Night fik et chok da han sagde det og et større chok da han så pigeuniformen komme frem fra hans jakke. Han stirrede på Nao da han begyndte at tage pigeuniformen på ham. Men heldigvis havde hans forældre ikke hørt det da de nu sad ude ved poolen og snakkede og hørte musik og al det der. Night sad nu op og rødmede virld meget imens han kiggede ned i sengen for at gemme sig. *pige... tøj* tænkte han og ville bare gemme sig lige nu. *hvorfor skal jeg ha pige tøj på?* Nighyt syndes det var vild pinligt at have det på, men han kunne ikke gøre for det da det var Nao's ideer og han var jo den stærke.
Han kiggede stadig ikek op da han syndes det var alt for flovt dette her... *Hvis han ville have en pige, hvorfor så ikke finde en?* Night knyttede sin hånd i, men ville enligt ikek have at han fandt en. SÅ ville han hellere gøre dette for ham end han fandt en anden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:35

Nao smilte sødt "du ser kær ud både som pige og dreng søde skat" Kyssede ham på munden og smilte så sødt igen "nu er det min tur" NAo tog sit tøj af, og til nights undring så havde han en lignende uniform på indenunder.... derefter satte han sit hår op med en sløjfe og smilte så igen "tihi...er jeg ikke sød" sagde han med en piget stemme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:38

Night var nu endnu mere forvirret over, havd der skete, men smilte bare sødt til ham og nikkede "meget, men, hvorfor skal vi have dette på?" spurgte ahn stilel go kiggede på ham. "og kan vi ikke låse døren?" spurgte ahn så nervøst over at hans mor godt kunen finde på at komme ind uden at banke på-.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:39

Nao fik et ondt blik i ansigtet, men ikke på den rigtig onde måde... :P Han løftede night op og gik ud af værelse "Mor-Senpai! Far-Senpai!" Han kom ud til poolen og satte Night ned "Er vi ikke nuttede" sagde han så og smilte venligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:44

Night blev emre og mere bange og var ved at dø da han tog ham med ud. Mens hans mor syndes han var så nuttet. Hun rejste sig op "Night?" sagde hun glad og løb ober til ham "hvor er du bare nutter og sig med Nao" Kaí, som var hans mors kæreste var ved at dø af grin over dem "Kai hold dog op de er da søde" sagde hans mor og smilte til dem. "når, hvem havde dem så med?" Night kiggede nedad for at undgå øjenkontrakt da det vaqr det der fik ham til at panike allermest. Han smilte stille og pegede på Nao uden at kigge op og hans mor gik over og krammmede Nao. "Endelig en der er bedere end mig" smilte hun og kyssed eham på kinden inden hun smilte og gik over til Kai igen, som avr nede og svømme.
"ka vi gå igen?" spurgte han stille uden at kigge op stadig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:46

NAo blinkede til ham og hviskede så "jeg har lige hjulpet dig... ved du godt det" han klappede ham på hovedet "nu da din mor ved...jeg er bedre end hende til perverse ting... slapper hun nok af med det" hviskede stadig "for jeg behøver ikke hjælp til det" kyssede ham på kinden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:49

Night rødmede stille og kiggede ikke på ham "ja, men du er værre end hende" grinte han drillede til ham og kiggede op på ham da han kyssed eham på kinde og smilte. "du er mere pervers end hende." Night tog hans hånd og gik imod værelset, hvor han gik ind og lukkede døren så de ikke kom ind. Han satte sig på sengen og pustede ud "det var pinligt" sagde han og lød nervøst og, som om det var e n af de ting han ikke behøvede at prøve flere gange i livet og det var det heller ikke. En gang var nok for ham, men det var det nok ikke for Nao.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:53

Nao gik med ham ind på værelset og kiggede på ham "jeg tror ikke du forstår..." Nao var helt rød i hovedet nu... han foldte sig sammen som en kugle i mens han sad i hug... "DET VAR PIIINLIIIGT!" Nao var meget mere genert end night i virkeligheden... men han blev nød til det for sin elskedes skyld... Det var sådan at nao fandt på det så han slap for det... og for at hører på morens og farens ideer...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:58

Night kiggede forvirert på ham... igen... og fik et chok.. igen da han råbte "hvorfor gjorde du det så?!" sagde han og kigged på ham. "det var virkelig udmygende da det er mine forældre eller den ene er og den anden er som en af mine forældre" Night var nu forvirret over det han selv havde sagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:59

Nao kiggede om... stadig tomat rød i hovedet... "Forstår du...at hvis din mor...fandt ud af at jeg ikke behøvede hjælp til perverse ting... så ville hun lade os være... men... jeg blev nød til at gøre noget overdrivende så hun indså det.... og....arghh...det var piiiiiiiiiiiiinligt..." nao holdte sig for ansigtet for at gemme sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:02

Et stort smil kom på Night ansigt og han tog sine hænder ned til Nao's ansigt og flkyttede hans hænder og kyssed eham på munden "du kunne også bare havde klædt mig ud uden at klæde dig selv ud det ville havde haft samme virkning" sagde han med et drillende udtryk da det så ikke ville havde været pinligt for ham, men kun Night. Men Night syndes det var ret at det ikke kun gik ud ove r ham,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:08

NAo rødmede mere nu men smilte så da kysset var slut "jeg ville ikke lade dig lide alene... jeg elsker dig jo" Han rejste sig og tog tøjet af...minus underbukserne... "heh... hvad med...at give Rei og Kai noget på" Han fik et glad men ondt smil igen og blinkede til Night

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:10

Et smil kom på Night's læber "tak" sagde han og kyssede ham igen. "Det ville være sjovt med Kai, men Rei... Jo det ville nok være sjovt, men han ville nok dræbe os med det samme" sagde han og smilte sødt til ham imens ham grinte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:13

Nao grinte stort og glad "Lad mig gøre det på Rei... jeg er jo allerede død alligevel" Han blinkede til night igen og tog fat om ham "Du ved godt... at du må tage det af allerede.... og har du ikke noget tøj jeg må låne..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:16

"jeg er da også død" sagde han og grinte lidt. Night nikekde såp og s´milte. "jo derovre" sagde han og kiggede ovcer på to døre ved siden af hinenden. "Det til venstre, den højre er toilet og sådan" (se profil det er billedet der hedder mit badeværelse XD)
Han kiggede tilbage på ham og rejste sig så op og gik derovre. Han skulle selv have noget andet på. Han åbnéde stille døren og gik ind til et gigantisk skab.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:18

Nao tog sig til hovedet... "JEg vænner mig altså aldrig til det der!" Han grinte så og gik hen til ham og med ind ".........ER du sikker på du ikke er en pige men sådan et stort skab" han klappede hans hoved

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum