Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:29

Dream satte sig let i hans skød, med fronten, ud mod skoven.
Hun lænte sig let tilbage, og nussede sig let ind til ham.. "Mhmm.. Du er dejlifg blød" sagde hun smilede, og agbte let. Hun rødmede svagt i kinderne. Og lod let hendes hoved ligge ind mod hans brystasse. "Mhmm.." mumlede hun nyede over hans varme. Han havdde den samme varme som Barishan, bare Riku var varmere. Et smil bredte sig hen over hednes bløde kønne læber,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:43

Riuk sad og kigget op på himlen og drømte sig væk i den røde himle af sol en som var ved at gå ned bag bjergene."hved du hvad Dream jeg tror jeg kan lig dig for jeg har aldrig haft denne følgse før kun det modsatte had" Riku kigget ned på Dream med et blidt smil på læben .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 19:54

dream kiggede let op på ham da han sagde noget, "Ømm.. Li, som ven, eller li, li som kæreste???"spurgte hun let, og kiggede nysgerrigt på ham.
HUn kunne ikke rigtigt vide om det bare var som ven, eller om der var sndre føelser, indblandet i hans ord. Hun smilede kort varmt til ham.. Hun lukkede kort hendes øjne, og lagde hendes hoved ind mod hans brystkasse, og lyttede let efter hans hjerte slag. Hun fik let rytmen af hans hjerte. Hun smilede let til ham, og to smilehuller kom til syne. Hendes klare babyblå øjne hvilede kort på ham og af ventede svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:08

Dream kunne høre at hans hjerte begynte at slå lidt hurtiger.
Han kigget ned på hende og smilte varmt hans øjne glimtet af lyset fra solen.
"j...jeg tror jeg kan lig lig dig Dream " Riku rødmet ligt og kigget op mod himlen igen "jeg føler mig helt vram og lætte " Riku kigget på Dream igen og smilte til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:13

"Nuurh... Det er kært," smilede hun let og strøg ham over kinden.
Hun smilede let til ham, men desværre havde huun ikke helt de samme føøelser for ham, endnu. Men hun var så desværre faldet i kærlighedens lange stig i en anden. Men hun ville ikke såre Riku så det nævnte hun ikke. "Det er du den første der har sagt til mig" sagde hun og smilede varmt til ham. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben, og rødmede svagt i kinderne. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige lige nu, men det kom nok, hen af vejen. Hun smilede let til ham.. "Nåårh, Riku, hvad skal vi så lave nu`???" spurgte hun og rødmede igen let i kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:27

Riku smilte og kigget på Dream og sagde " det ved jeg ikke "han smilte og rejst sig op "vi kunne gå ind og få noget at spise jeg er sulten og jeg kan lave nudler "Riku var helt andre ledes nu han var helt rolig riku begyndte at gå indenfor " skal du med Dream "han kigget på hende på en mere roligt nu for nu var han lettet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:37

Dream grinede let, "Sulten?? Hmm.. Ja det er jeg egenlig også" grinede hun kært,og rejste sig let op.
Hun trådte forsigtigt hen til ham og gik med indenfor. "Men jeg er elendig til at lave mad, " hviskede hun let, og smilede varmt til ham. Hun kiggede let på ham, mens hun fiskede hendes sko, af. "Mhmm... Jeg går lige op og tager noget afslappede tøj på" sagde hun og smilede let til ham. Hun kyssede let hans kind, og hoppede så oven på.
Hun tog hendes trøje af, så hun kun havde Bh, på. Og nu kunne man se de blå plamacer på hendes ryg, side og mave. Hvis han kiggede ved døren, ville han nok få et chok over de grimme mærker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:54

Riku gik ud i køkknet og satte noget vand over til det begyndte at koge og i melem tiden og lave noget salat og en masse andet.
han begyndte at sette på boret og gik ud og lavet 2 bøffer 4 støkker brød 2 omgange nudlesuppe 2 skåle ris og en stor flaske og satte det på boret "Dream det er mad !"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:03

Dream rødmede let og trak en trøje ned over hovedet, på den stod der, `try to kiss, me and your death´ på den, men den var ikke ment sådan det var bare sleve motivet på den hun syndes der var fedt. Hun trak i nogle jeans og hoppede let neden under "Undskyld vente tiden," hviskede hun kært og smilede varmt til ham. "Årrh,.. det dufter dejligt" hviskede hun let, og gik hen og krammede ham let, men skulle dog stå på tær for at kunne kramme ham rigtigt. Hun smilede varmt til ham.. Hun slap ham let, og kiggede let på ham. Hun smilede let igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:11

"lad os spise "riku satte sig ned og ventet på at dream satte sig *hvad står der på hendes trøje * Riku hvad aldrig lært at læse da han jo har vært fange i klokke tårnet siden han var lille.
riku to sine spise pene og begynde at spise sine ris men først skulle der soya på .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:21

Dream smilede let til Riku, og så satte hun sig ned, overfor ham. Hun prøvede let at spise med pinde, men det gik ikke specielt godt. "Det er jeg vidst dårlig til" grinede hun kært og smilede let til ham, med hendes varme, kære smil. "Hvad tæker du på Riku???" spurgte hun, let og smilede kært til ham. Hun ville gerne vide hvad han tækte på da han lignede en som der tænkte på noget. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og prøvede igen at få pindende til at du` Hun fik et ris korn, op, og fik det elegant ind i munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:30

Riku kigget op på Dream fra bunden af skålen med munden proppet med ris.
han tøket et par gange og slugte og sagde" jeg tænker på så meget som fx dig Barishan og hvordan jeg skal blive stærk nok til at vi alle kan klar Zane men jeg tænker mest på dig lige nu" Riku rødmet ligt og begyndte at spise igen med hovet godt ned mod skålen så hun ikke kunne se hans ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:36

Hun grinede nuttet, "Nuurhh.. Det er sødt, men ømm... når du rødmer ser du kær ud" sagd ehun og smilede let til ham, og rødmede sel e smule i kinderne. Hun haspede et ris korn, mere, og fik det elegant ind i munden. "mhmm.." mumlede hun let selvom hun ikke havde fået spsit specielt meget, smagte det godt, eller i hvert faldt de to ris korn, hun havde kunne hapse med pindede. Hun smilede let til ham og fandt så en metode til hvordan man ´kunne hapse 4, riskorn afgangen. Hun tykkede let på de riskorn hun havde i munden. Hun slugte dem, let. "Mhmm.. det smager godt" sagde hun og smilede let til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:43

Riku kigget op på hende og spurte "vil ha gaffel søde ven det er ser ikke ud til at gå så godt"Riku smilte og to et stykke brød og to en bid .
"eller skal jeg vise dig hvordan man gør " spurte han og smilte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:49

"Mhmm.. Det kunne godt være at jeg skulle hente en gaffel," grinede hun kært. Hun strøg ham let ovver håret, da hun gik forbi ham..." Mhmm.. ved du hvor der er gaffler henne??" spurgte hun let og smilede kært til ham, og kiggede på ham, med de store baby blå øjne, som der let skinnede. Hun betragtede ham kort, og smilede, mens hun ventede på at han ville svare hende. Hun smilede nuttet, og lod let hendes hånd glide gennem hendes brune hår, med det svage rødlige skær over sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:05

Riku sad og spiste og han hade lige taget en stor mund full da han kom til at kigge hen på Dream og faldt i staver.
han røstet sit hoved et par gange og slugte maden "øhh jeg tror at gaffelerne er i skuffen der" sagde han og dejet sig tilbage til boret *hvad var det mit hjerte banket hurtiger og jeg kunne ikke holde op med at stiger *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:12

"Mhmmm.. Tak, Riku" hviskede hun let, og fandt så hurtigt en gaffel i skuffen. Hun gik elegant ned til bordet og satte sig overfor ham. Hun smilede let til ham, og rødmede svagt i kinderne.. Hun stak let gaflen, ned i risene, og fik en lille mundfuld op der på. Hun førte den op til munden og lukkede let hendes bløde læber, om den. Hun trak den let ud, og tykkede nydede på maden. Hun smilede kært til ham.. "Ømm.. måske skulle du snakke med Barishan om det med at du er forelsket, for det hjælper at snakke med sine venner om det" sagde hun og smilede let til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:18

//skal til at smutte svare i morgen Dream//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:21

//Helt okay XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:03

Riku kigget op på Dream og sagde "jo måske " og spiste vider.
"hvor kender du enelig Barishan fra " sagde Riku mens han sad med nudlesuppen og spiste.
han kigget op og smilte til hende og spiste lidt vider mens han vented svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:19

"Mhmm... Jeg mødte ham i skoven, for et par måneder siden eller sådan noget" sagde hun og smilede let. Hun tog et pr ris koorn, på gaflen, og lukkede let læberne om dem. Hun filk tykke det igennem og slugte det. "Mhmm.. Tak for mad," sagde hun og smilede let til ham.
Hun havde dog ikke spist så meget, men hun havde det med ikke at spise, hun fik det dårligt af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 22:13

Riku sad og lyttet på Dream og han kigget op på hende og sagde" Barishan er en god mand "efter Riku og Dream var færdige med at spise begyndte han og tag af boret og vaske op *det her er hyggeligt sådan har jeg aldrig haft det før je..jeg føler mig ikke så ensom lige nu *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 22:17

Da de var færdige med at tage af bordet og rydde, op, tog hun let rikus hænder.." Vil du danse med mig??" spurgte hun let og rødmede svagt i kinderne Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og rødmede svagt i kinderne. "Mhmm.. Kun hvis altså du har lyst," sagde hun og rødmede let igen i kinderne. HUn smilede let til ham. "Dog er jeg ikke god til at danse, men det kan jo prøves" sagde hun og smilede kært til ham, og rødmede svagt i kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 22:37

Riku kigget op mod Dream og rødmet ligt "ohh.. jeg kan ikke dance Dream jeg har aldrig lært det men vi kan da godt prøve " Riku kigget lidt ned i gulvet og så og på Dream og sagde "nå hvordan gør man så " han smilte og rødmet lidt *hvad sker der med mig jeg er helt blød i knæne.*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 22:43

"Mhmm. sidst jeg dansede holdte han rundt om min talje, og jeg rundt om hans nakke, så noget i den retning" sagde hun og rødmede let i kinderne.
Hun lagde blidt hendes arme bagom hans nakke, og nussede ham let der, dog var der ingen musik, men det var vel okay. Hun smilede let og varmt til ham.
"Du skal ikke tænke på at du ikke kan finde ud af det, bare prøv dig frem, Riku" hviskede hun let, og smilede kært.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 2 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum