Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
minder fra et gamlet hade hjem //Dream//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//
Hun lænte sig let tilbage, og nussede sig let ind til ham.. "Mhmm.. Du er dejlifg blød" sagde hun smilede, og agbte let. Hun rødmede svagt i kinderne. Og lod let hendes hoved ligge ind mod hans brystasse. "Mhmm.." mumlede hun nyede over hans varme. Han havdde den samme varme som Barishan, bare Riku var varmere. Et smil bredte sig hen over hednes bløde kønne læber,
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
HUn kunne ikke rigtigt vide om det bare var som ven, eller om der var sndre føelser, indblandet i hans ord. Hun smilede kort varmt til ham.. Hun lukkede kort hendes øjne, og lagde hendes hoved ind mod hans brystkasse, og lyttede let efter hans hjerte slag. Hun fik let rytmen af hans hjerte. Hun smilede let til ham, og to smilehuller kom til syne. Hendes klare babyblå øjne hvilede kort på ham og af ventede svar.
Gæst- Gæst
Han kigget ned på hende og smilte varmt hans øjne glimtet af lyset fra solen.
"j...jeg tror jeg kan lig lig dig Dream " Riku rødmet ligt og kigget op mod himlen igen "jeg føler mig helt vram og lætte " Riku kigget på Dream igen og smilte til hende.
Gæst- Gæst
Hun smilede let til ham, men desværre havde huun ikke helt de samme føøelser for ham, endnu. Men hun var så desværre faldet i kærlighedens lange stig i en anden. Men hun ville ikke såre Riku så det nævnte hun ikke. "Det er du den første der har sagt til mig" sagde hun og smilede varmt til ham. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben, og rødmede svagt i kinderne. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige lige nu, men det kom nok, hen af vejen. Hun smilede let til ham.. "Nåårh, Riku, hvad skal vi så lave nu`???" spurgte hun og rødmede igen let i kinderne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun trådte forsigtigt hen til ham og gik med indenfor. "Men jeg er elendig til at lave mad, " hviskede hun let, og smilede varmt til ham. Hun kiggede let på ham, mens hun fiskede hendes sko, af. "Mhmm... Jeg går lige op og tager noget afslappede tøj på" sagde hun og smilede let til ham. Hun kyssede let hans kind, og hoppede så oven på.
Hun tog hendes trøje af, så hun kun havde Bh, på. Og nu kunne man se de blå plamacer på hendes ryg, side og mave. Hvis han kiggede ved døren, ville han nok få et chok over de grimme mærker.
Gæst- Gæst
han begyndte at sette på boret og gik ud og lavet 2 bøffer 4 støkker brød 2 omgange nudlesuppe 2 skåle ris og en stor flaske og satte det på boret "Dream det er mad !"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
riku to sine spise pene og begynde at spise sine ris men først skulle der soya på .
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han tøket et par gange og slugte og sagde" jeg tænker på så meget som fx dig Barishan og hvordan jeg skal blive stærk nok til at vi alle kan klar Zane men jeg tænker mest på dig lige nu" Riku rødmet ligt og begyndte at spise igen med hovet godt ned mod skålen så hun ikke kunne se hans ansigt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"eller skal jeg vise dig hvordan man gør " spurte han og smilte til hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han røstet sit hoved et par gange og slugte maden "øhh jeg tror at gaffelerne er i skuffen der" sagde han og dejet sig tilbage til boret *hvad var det mit hjerte banket hurtiger og jeg kunne ikke holde op med at stiger *
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hvor kender du enelig Barishan fra " sagde Riku mens han sad med nudlesuppen og spiste.
han kigget op og smilte til hende og spiste lidt vider mens han vented svar.
Gæst- Gæst
Hun havde dog ikke spist så meget, men hun havde det med ikke at spise, hun fik det dårligt af det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lagde blidt hendes arme bagom hans nakke, og nussede ham let der, dog var der ingen musik, men det var vel okay. Hun smilede let og varmt til ham.
"Du skal ikke tænke på at du ikke kan finde ud af det, bare prøv dig frem, Riku" hviskede hun let, og smilede kært.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)
» hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)
» minder der ikke er minder - Alyn
» Hjem, kære hjem() Eve()
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham