Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 23:00

Riku smilte og lod sin hånd glide ned på hendes talje han rødmet lidt.
da de begyndte at dance gik det lidt dårligt men han fik den lært trin efter trin Riku kigget på Dream og smilte og rødmet lidt på samme tid "det er da meget hyggeligt det her " sagde riku og og smilte til Dream .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 23:13

Dream smilede let til ham, "Ja, og du er da ved at ved at blive god til det, Riku" hviskede hun let og smilede kært til ham. Hun nussede ham igen let i nakken. "Meget hyggeligt" hviskede hun let, og smilede kært til ham.." Mhmm... Foresten har jeg væærelse over for dig har jeg fundet ud af" sagde hun med et lille fnis, og smilede kort og kært til ham. Hun bed sig forsigtigt in underlæben, og smilede kært til ham, før hun let lod hendes ene hånd kærtegne hans kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 1:48

Riku begyndte at rødme og kigget ned på Dream og smilte "godt Barishan ikke er her jeg tror ikke han ville kunne lig at vi står og danser "Riku smiler og griner ligt men så kigget han ned på Dream og bliv fanget af hendes øjne hendes smukke baby blå øjne.
"dream jeg elsker dine øjne jeg ikke hvordan jeg ellers skulle sige det" sagde Riku han rødmet og smilte til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 1:53

"neij, men hvad han ikke ved har han ikke ondt af" grinede hun drillede, og smilede varmt til ham.. "Mhmm.. Tak, jeg kan også rigtig godt lide dine" hviskede hun kært og førte let hendes hånd over mod hans kind, som hun let kærtegnede og lod hendes finger glide hen over hans læber. Hun rødmede let i kinderne, og så let på ham, før hun blidt lagde hendes arme, rundt om hans nakke igen. "Mhmm.. Det er dejligt" hviskede hun let, før hun let smilede igen. "Mhmm.. Riku kunne du tænke dig at ligge og slappe af oppe på mit værelse???, sammen med mig???" spurgte hun let og strøg ham igen blidt over kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 2:20

Riku rødmet og kigget ned på hende "øhhhh j..jo. d..det kan vi vel godt.. "sagde han nervøst.
han to hendes hånd og begyndte at gå op på mod hendes værelse.
han smilte og spurte "hvor er dit værelse hehe "han smilte lidt skævt og kløet sig i nakke og rødmet lidt * okay ned tur XP*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 2:24

"Mhmm.. Lige overfor dit så bare lige op af trappen," sagde hun og fik ham, med op af den korte trappe, og åbnede let en dør, som der førte til et rum.
Inde i rummet, stod der en seng, ikke en enmands, men heller ikke n dobbelt seng. Hun smilede let, og hev ham med der hen og stte ham blidt ned før hun gav ham et kort kindkys, og lagde sig inde ved kanten af sengen.."Lig, du dig bare ned" hviskede hun let, og nussede let hans hånd før en svag rødmen brød frem i hendes kinder. Men det varme kære smil, forsvandt dog ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 2:45

Riku lag sig ned ved siden hende og nusset hende på kinden men man kunne mærke på ham at han var nervøs men han prøvet at slappe af "Dream jeg kan virkelig godt lig dig men det er nok lidt tidligt at vi er så ted vi har jo først mød hinanden i dag men jeg ved at jeg elsker dig men det er nok lidt tidligt og jeg som aldrig vært sammen med en pige før men kan vi ikke tag det stille og roligt" sagde Riku med en blød stemme.
han lå bare og kigget hende i øjne han var nervøs for at måske at såre hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 2:49

Dream så let på ham, med de baby blå øjne. "Riku hvad snakker du om, vi tager det stille og roligt lige nu, vi er venner, som der ligger og snakker, det er ikke unormalt, det har jeg gjort mange gange, elsker du mig?? dét er der aldrig nogen der har sagt ti mig, før.
Men jeg kan kun sige at jeg elsker dig som en ven, men ikke som andet, men det kan jeg måske komme til" hviskede hu let og lagde blidt hendes hoved på hendes pude, "Havde du regnet med at vi skulle ligge og dele mundsavl??" spurgte hun kært og strøg ham forsigtigt over kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 3:01

Riku kigget på Dream "nej det er ikke det men jeg har altid vært ensom siden jeg var lille jeg har være fanget i mange mange år og det jeg mente var jeg har aldrig være sammen med en pige før altså fx bare sedet og snakke med en pige jeg har altid være ensom " Riku knip en lille tåre ensom det ord blev ved med at køre i hans hoved "jeg har aldrig rigtig kendt en pige men pluslige kommer det hele bare som et venne folk der holder af en det har jed aldrig prøvet før Dream alt det er helt nyt for mig og det er sværet at håndtere for mig " Rik kigget på Dream og sagde" det må du vel kunne forstå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 3:06

Dream så let på ham.. "Ja, det kan jeg godt forstå, men jeg lover dig Riku, du skal aldrig nogensinde være ensom igen, aldrig.. Jeg vil altid være her for dig," hviskede hun let og kiggede på ham.. "Du skal bare tage det helt roligt g føle dig tryyg, jeg skal nok passe så godt på dig jeg nu kan, selvom duu er 10 gange stærkere end mig, men anyway" mumlede hun uskyldigt, "Men Riku bare sig til hvis du har brug for at vi går neden under og sidder lidt væk fra hinaden eller sådan noget" hviskede hun let, mens hun så på ham med hendes baby blå skinnede øjne.. ""Men en ting til, jeg kender den ensmme føelse, før jeg kom her til var jeg bange, lille og glemt, og vidste ikke hvor jeg hørte til.." hviskede hun let og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 3:15

"tak Dream jeg hade bare brug for at tale ud og tak Dream det har være en dejlig aften nok den beste i mit liv " Riku smilte og kigget på hende og sagde jeg er glad for at vide at jeg ikke er den enste der var fortabt som blev fundet så hvis du ha brug for at tale så kan vi jo altid sette os ned igen og tale om det" Riku lænde sig hen og kysset Dream på kinden og rejste sig op og smilte varmt til hende "godnat Dream vi ses igen imorgen "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 3:19

Dream så let på ham.. "Godnat Riku, drøm godt" hviskede hun let, og mærkede hans blide læber mod hendes kind. Da han let var gået trak hun let dynen om sig, og nussede sig let ind til puden. Hun kunne ikke falde i søvn, men prøvede inderligt. Hun smilede let for sig selv. Hun elskede Riku, som hendes bror og ven, men måske kunne hun komme til at elske ham som hendes mage, eller hvad man nu kunne kalde det. Hun lukkede blidt øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 3:29

Riku gik ind på sit værelse han smed sin trøje og sine bukeser og la sig under dynen *det har vært en dejlig aften*. riku lukket signe øjne og falde i søven næsten med det samme. Det blev næste morgen og Riku stod nede i køkkenet og var igang med at lave morgen mad. *dejlig morgen enelig men jeg kan ikke holde op men at tænke på igår. det var en dejlig aften og mig og dream fik lært os bagge at kende*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 3:33

Dream vågnede fra nattens lange søvn. Hun strakte sig let og gned sig let iøjnene. Hun fik let rejs sig før hun let og lydløst gik ud af døren og så trådte hun ind på badeværelset. Hun tændte vandet, efter hun let havde lukket døren og så trak hun let hendes tøj af og stildte sig ind under det varme vand. Hun mærkede hvordan hun langomt vågnede helt op. Kort tid efter havde hun vasket sig og bundet et håndklæde rundt om sig. Hun havde let hendes tøj i favnen, og åbnede let døren.. Hun trådte let ud medn væltede over dørtrinet. `BUMP´ lød det da hun lanede let på gulvet.. "Avv.." mumlede hun let og klykende til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 16:40

riku stod og var igang med morgen maden da han fik et shok.
han kigget hen mod trappen og sagde "Dream er du okay ? hvad skete der ?".
han begyndte at gå hen mod trappen " Dream er du okay ?*hvad var det der skete det lød lidt som en hårdt fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 21:18

Dream tog sig let til hovedet, men sørgede for at holde hånklædet oppe.. "Jeg gled bare, jeg klare mig" mumlede hun let, og fik rejst sig, men kunne let se ham stå ved trappen. Heldigvis havde hun håndklædet rundt om sig.. Hun rødmede let i kinderne, "MHmm.. Godmorgen, jeg tager lige tøj på" hviskede hun genret, og gik forsigtigt ind på hendes værelse, og trak let i noget tøj. Det blev så, et par stramme korte shoorts, i sandfarvet, en hvidstroptrøje, og hendes hår let flettet i en side fletning, som der hang elegant ned over hendes skulder. Hun gik let neden under, efter hun havde ryddet op efter sig..
"Mhmm.. Godmorgen Rik" hviskede hun let og kyssede blidt hans kind, inden hun let rødmede i kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 0:58

Riku var lige blevet færdig med morgen maden da Dream kom ned" godmorgen" han rødmet ligt da hun kysset ham på kinden.
Han satte sig og begyndte at spise. " det er en dejlig morgen men hvor har Barishan vært hele natte det ligner ham ikke at bare at forsvinde sådan men det er sikkert noget vigtigt siden han udsette træning".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 12:20

Dream smilede let til ham, før hun satte sig overfor ham, "Mhmm.. Måske er han sammen med Kajika" mumlede hun let og så på ham, med de store baby blå øjne.
"Mhmm... Skal du træne idag???"spurgte hun let og smilede kært til ham.
Hun betragtede ham let og bed sig forsigtigt i underlæben.
"Mhmm.." mumlede hun let og så sig omkrig, det var jo egenligt underligt at han ikke var der. Hun gabte uskyldigt og kiggede til sidst hen på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:52

Riku kigget over på Dream "hvem er kajika ??" spurte han og spiste op.
2ja Dream jeg skal ud og træne idag " sagde han og smilte. han rejste sig og gik hen og to sit swærd som hang på vægen. Han begyndte at gå udenfor for at træne. Riku stilte sig og trak sit swærd. det begyndte at lyse og han begyndte at løbe hen imod et træ "Ahhh lyn klinge !!" han stoppet op ti meter før træet og en klinge af lyn begyndte at flyve imod træet. det ramte og træet var kløvet i to.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 19:01

Dream smilede blidt til ham, og så trissede hun let oven på. Hun trak i hendes sorte bikini, nappede en bog i armen, og et tæppe. Hun traskede let ud till ham, 2jamen så vil jeg sole mig mens du træner." sagde hun med et nuttet smil.
Man kunne let se at hen over den blege hud, var der blå plamacre. Det var ikke noget hun lige frem var stolt over, men skaden ville snart gå væk. Hun smilede blidt til ham, og lagde så tæppet lidt fra der hvor han trænede hun lagde sig blidt på maven, og smilede så ved at se ham træne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder fra et gamlet hade hjem //Dream// - Page 3 Empty Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum