Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
minder fra et gamlet hade hjem //Dream//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: minder fra et gamlet hade hjem //Dream//
da de begyndte at dance gik det lidt dårligt men han fik den lært trin efter trin Riku kigget på Dream og smilte og rødmet lidt på samme tid "det er da meget hyggeligt det her " sagde riku og og smilte til Dream .
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"dream jeg elsker dine øjne jeg ikke hvordan jeg ellers skulle sige det" sagde Riku han rødmet og smilte til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han to hendes hånd og begyndte at gå op på mod hendes værelse.
han smilte og spurte "hvor er dit værelse hehe "han smilte lidt skævt og kløet sig i nakke og rødmet lidt * okay ned tur XP*
Gæst- Gæst
Inde i rummet, stod der en seng, ikke en enmands, men heller ikke n dobbelt seng. Hun smilede let, og hev ham med der hen og stte ham blidt ned før hun gav ham et kort kindkys, og lagde sig inde ved kanten af sengen.."Lig, du dig bare ned" hviskede hun let, og nussede let hans hånd før en svag rødmen brød frem i hendes kinder. Men det varme kære smil, forsvandt dog ikke.
Gæst- Gæst
han lå bare og kigget hende i øjne han var nervøs for at måske at såre hende
Gæst- Gæst
Men jeg kan kun sige at jeg elsker dig som en ven, men ikke som andet, men det kan jeg måske komme til" hviskede hu let og lagde blidt hendes hoved på hendes pude, "Havde du regnet med at vi skulle ligge og dele mundsavl??" spurgte hun kært og strøg ham forsigtigt over kinden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han kigget hen mod trappen og sagde "Dream er du okay ? hvad skete der ?".
han begyndte at gå hen mod trappen " Dream er du okay ?*hvad var det der skete det lød lidt som en hårdt fald.
Gæst- Gæst
"Mhmm.. Godmorgen Rik" hviskede hun let og kyssede blidt hans kind, inden hun let rødmede i kinderne.
Gæst- Gæst
Han satte sig og begyndte at spise. " det er en dejlig morgen men hvor har Barishan vært hele natte det ligner ham ikke at bare at forsvinde sådan men det er sikkert noget vigtigt siden han udsette træning".
Gæst- Gæst
"Mhmm... Skal du træne idag???"spurgte hun let og smilede kært til ham.
Hun betragtede ham let og bed sig forsigtigt i underlæben.
"Mhmm.." mumlede hun let og så sig omkrig, det var jo egenligt underligt at han ikke var der. Hun gabte uskyldigt og kiggede til sidst hen på ham.
Gæst- Gæst
2ja Dream jeg skal ud og træne idag " sagde han og smilte. han rejste sig og gik hen og to sit swærd som hang på vægen. Han begyndte at gå udenfor for at træne. Riku stilte sig og trak sit swærd. det begyndte at lyse og han begyndte at løbe hen imod et træ "Ahhh lyn klinge !!" han stoppet op ti meter før træet og en klinge af lyn begyndte at flyve imod træet. det ramte og træet var kløvet i to.
Gæst- Gæst
Man kunne let se at hen over den blege hud, var der blå plamacre. Det var ikke noget hun lige frem var stolt over, men skaden ville snart gå væk. Hun smilede blidt til ham, og lagde så tæppet lidt fra der hvor han trænede hun lagde sig blidt på maven, og smilede så ved at se ham træne.
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)
» hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)
» minder der ikke er minder - Alyn
» Hjem, kære hjem() Eve()
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham