Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
To Let go... (Angels Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
To Let go... (Angels Privat)
Tid: Meget sent...
Vejr: Månen er helt fremme, ikke en sky på himlen og Månen er på sit højeste.
Omgivelser: Ingen... Endnu
Gabe stod på nogle sten der var ved vandet... Stenene var glatte af mos og vand... Det var glat at gå der, men ike umuligt... Gabes tøj var for længst blevet vådt af vandets evige banken imod stene... Tøjet sad klistrene ind til hans krop, men afslørede den ikke ligefrem... Han havde stået der i langtid... Mens solen stadig havde været oppe...
Gabe havde haft en dårlig fornemmelse i maven hele dagen... Og han havde ikke set Angels siden Kirkegården.. Hun var begyndt at forsvinde mere og mere fra ham... Nu ville han bruge mesterkortet...
Han anede ikke om hun ville komme lige med det samme... Men han vidste hun ville komme.
"Angels!" Kaldte han så roligt ud over havet og vendte sig imod stranden så han kunne se om hun ville dukke op der...
Gæst- Gæst
Sv: To Let go... (Angels Privat)
Gæst- Gæst
"Hey Angels" sagde han og hoppede let hen til hende og stod så mindre end en meter fra hende. Hans øjne viste en lettelse der ikke var set i et stykke tid. "Hvor har du været?" spurgte han så og kunne ikke skjule bekymringen for hende eller for sig selv i stemmen.
Han havde det som om han havde ledt alle steder efter hende... Men han havde bare ikke kunne hverken lugte eller fornemme hende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han slikkede sig på underlæben, mens han gik igennem alt hvad han havde lavet, som muligvis kunne gøre hendes så sur
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvem pokker er det du mener?" spurgte han og vreden begynte langsomt at vise sig i både hans øjne og hans stemme... Han ville ikke stå og blive beskyldt for noget han ikke havde gjort.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tænk dig om Angels... Hvis jeg havde været sammen meden anden kvinde, tror du så ikke jeg ville vide bedre end at rende rundt i deres lugt? Jeg ville tage et bad i Tomatsauce eller noget lignende... Du ved jeg ikke er så dum" sagde han og kiggede stadig på hende... Han kunne ikke holde vreden uden af stemmen... Og der gik vel også lidt mesterstemme i det...
Gabe elskede hende... Men han hadede npr anre beskyldte ham for ting han ikke havde gjort... Så enkelt var det...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Fint... Jeg vil gøre det... Men først..." sagde han og kiggede på hende med store øjne af vrede.
"Du må aldrig glemme mig på noget tidspunkt...." sagde han myndigt og kiggede bare på hende med sitrende og intense øjne for at hun skulle kigge sig ind i dem...
Han elskede hende... Han ville ikke lade hende glemme det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så... Vil jeg se dig igen efter det her?" spurgte han hende stille og kiggede hende langsomt i øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han vidste godt hvad han ville sige... Men han var ikke sikker på om hans mund ville sige det...
"Jeg, Gabriel L'Ange, gir nu... Afkald på Angels charmless... Som min Slave" Sagde han og kunne mærke hvordan han blev nød til at holde pause for ikke at lade stemmen knække pinligt på hvert et sted hvor han skulle sige noget...
"Var det... Det?" spurgte han hende så langsomt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kunne mærke en underlig følelse på halsen og på håndleddet... Hvilket betød det var væk... Det var rimelig surt... Han kunne aldrig få sig selv til at glemme Angels... Det vidste han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hun tog hans hænder og placerede dem på hendes Bryster tog han fat og masserede dem Hårdt... Han kunne simpelthen ikke styre noget som helst...
*Du gir slip godt...* lød det sarkastisk inde i hans hoved.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Langsomt begyndte han at stoppe kysset og istedet allerførst kysse hendes hals. Hurtigt greb begge hans hænder fast om hendes top og trak den op indtil hendes bryster var fremme. Han greb derefter fat om dem og begyndte igen at klemme og nulre dem med hård hånd, denne gang bare med en tunge og mund som slikkede og bed hende i både brysterne og i brystvorterne.
Tungen slikkede ivrigt om hendes brystvorte til den blev hård, før han så bed let i den og satte så læberne om dem og slikkede videre sådan før mønstrede så begyndte igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans Hænder gled ned mod hendes underliv og pillede ved hendes leggins top. Ganske langsomt stak han sin hånd ned i dem og begyndte at pillede ivrigt ved hendes underliv.
Han svarede hende ikke engang... Han ville hellere bare have sex og se hvor det så gik hen... Hurtigt begyndte han at kæle for hendes fisse.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg elsker dig... Og det vil jeg blive ved med, men jeg vil ikke have at du tror at du kan beskylde mig for det ene og det andet for derefter at tro jeg bare vil finde sammen med dig igen" sagde han og prøvede at lyde overbevisene... Hvilket var svært da han selv fik det dårligt af at sige sådan... Og det faktum at han stadig kunne mæke hendes kolde hånd mod sin pik...
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» mørkt (Angels=privat)
» Besøgstid?. (Angels=Privat)
» Nattens kolde møde (Angels=privat)
» May angels watch over you - Dai
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus