Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
To Let go... (Angels Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
To Let go... (Angels Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
To Let go... (Angels Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
To Let go... (Angels Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
To Let go... (Angels Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
To Let go... (Angels Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
To Let go... (Angels Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
To Let go... (Angels Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
To Let go... (Angels Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
To Let go... (Angels Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

To Let go... (Angels Privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

To Let go... (Angels Privat) Empty To Let go... (Angels Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:20

Sted: Stranden...
Tid: Meget sent...
Vejr: Månen er helt fremme, ikke en sky på himlen og Månen er på sit højeste.
Omgivelser: Ingen... Endnu

Gabe stod på nogle sten der var ved vandet... Stenene var glatte af mos og vand... Det var glat at gå der, men ike umuligt... Gabes tøj var for længst blevet vådt af vandets evige banken imod stene... Tøjet sad klistrene ind til hans krop, men afslørede den ikke ligefrem... Han havde stået der i langtid... Mens solen stadig havde været oppe...
Gabe havde haft en dårlig fornemmelse i maven hele dagen... Og han havde ikke set Angels siden Kirkegården.. Hun var begyndt at forsvinde mere og mere fra ham... Nu ville han bruge mesterkortet...
Han anede ikke om hun ville komme lige med det samme... Men han vidste hun ville komme.
"Angels!" Kaldte han så roligt ud over havet og vendte sig imod stranden så han kunne se om hun ville dukke op der...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

To Let go... (Angels Privat) Empty Sv: To Let go... (Angels Privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:28

An dukkede op på stranden, et stykke væk fra vand kanten, da hun hørte hendes navn blive råbt op af sin mester, hun sagde ikke noget, kiggede bare på ham med kølige øjne. Hun var iført sorte leggings, en sort top, hvor hun udover havde en slags blå top, som lignede en kjole. Hendes hår sad løst og blafrede lidt med vinden. Hendes øjne blev røde efter hånden da hun mærkede den anden fremmed piges lugt i sin næse.. hvilket fik hende til at træde et skridt tilbage. Hun sagde stadigvæk ikke noget, men hun var sur.. og såret, kunne bare ikke ses på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:37

Gabe smilte lidt og kunne mærke en sten falde fra hans hjerte. Han var bange for at der var sket noget... Noget han aldrig ville kunne tilgive sig selv for...
"Hey Angels" sagde han og hoppede let hen til hende og stod så mindre end en meter fra hende. Hans øjne viste en lettelse der ikke var set i et stykke tid. "Hvor har du været?" spurgte han så og kunne ikke skjule bekymringen for hende eller for sig selv i stemmen.
Han havde det som om han havde ledt alle steder efter hende... Men han havde bare ikke kunne hverken lugte eller fornemme hende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:01

"Giv afkald på mig.." mumlede hun bare uden at svare ham, kiggede samtidig køligt på ham.. hendes øjne sitrede nærmest.. som om at der viste flammer i hendes øjne, hun var virkelig blevet vred på ham og rigtigt gad hun slet ikke at se på ham.. overhovedet ikke. Hun hadet ham, så ubeskriveligt. "Nu.." sagde hun lavt og bed sig let i læben, "Sig.. at du giver afkald på Angels Charmless.. så vil dit mærke automatisk forsvinde.." tilføjede hun, efter at han havde sagt det, ville han aldrig kunne få hende som mester igen. Aldrig. Han elskede hende jo ikke mere og følelserne forsvandt alligevel lige så stille af dem som hun havde for ham, efter at han havde en anden vampyrs lugt på sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:07

"Ahva?" spurgte han og kiggede på hend, mens hanprøvede at forstå hvad hun sagde... Hvorfor ville hun det? Hvorfor? "hvorfor vil du det?" spurgte han hurtigt og lettelsen begyndte langsomt at forsvinde fra hans øjne, samtidig med at det langsomt blev udskiftet med undren og had... Hvorfor sagde hun sådan noget?
Han slikkede sig på underlæben, mens han gik igennem alt hvad han havde lavet, som muligvis kunne gøre hendes så sur

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:18

"Hvorfor .. hvorfor ikke?" sagde hun roligt og fugtede let sine læber, imens at hun stille kiggede på ham, "Du elsker mig ikke mere, siden du har en anden fremmed kvindelig lugt på dig.." svarede hun og trak svagt på skulderen, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre eller sige for den sags skyld. Hun havde ikke rigtig lyst til at være her, "Jeg så dig med den kvinde i dine arme.. tæt ind til dig.. hvor kunne du" mumlede hun og havde igen lyst til at spilde blod tåre, men så alligevel ikke, han fortjente ikke disse tåre, "Vi er jo heller ikke sammen mere, så hvorfor vil du stadig have mig som slave?" spurgte hun køligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:27

Gabe lignede et stort spørgsmålstegn... Hvad mente hun med en anden kvinde? Han havde jo ikke gjot noget med nogen anden kvinde... Der var Dream.. Men det var før Angels... Og han havde ikke gjort noget med hende... Og heller ikke med hende Kajika... Hun havde hjulpet ham, men han havde også halvt ødelagt hendes liv... Med chancen for at han kom tilbage eftersom han aldrig stjal noget... Nej... Der var ingen anden kvinde som han faktisk havde gjort noget med...
"Hvem pokker er det du mener?" spurgte han og vreden begynte langsomt at vise sig i både hans øjne og hans stemme... Han ville ikke stå og blive beskyldt for noget han ikke havde gjort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:33

"Må du spørge dig selv om.." hvæsede hun direkte, uden at sige det høfligt, vreden kunne lige så meget vel høres på hendes stemme og kunne ses i hendes øjne. "En eller anden.. vampyr.. ved navn Alecia?" sagde hun spørgende med en sarkastisk stemme, hun vidste ikke om det var navnet, gættede sig bare frem til det, da hun igen snusede sådan til ham, imens at hun stod på afstand fra ham. "Du vover på at komme nærmere.. vil ikke have den lugt på mig" sagde hun køligt, han måtte bare ikke, og hun ville ikke have at han tænkte på at kysse hende, så ville hun slå ham! Også hvis han bare rørte ved hende.. deres venskab var ved at være ende, efter hendes mening.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:45

"HVEM FANDEN ER ALECIA?!" Råbte Gabe med stigende vrede. Han havde ikke løjet overfor Angels... Ikke på noget tidspunkt... Han havde holdt ting skjult, men han havde aldrig været med andre kvinder... Og absolut ingen anden Vampyr...
"Tænk dig om Angels... Hvis jeg havde været sammen meden anden kvinde, tror du så ikke jeg ville vide bedre end at rende rundt i deres lugt? Jeg ville tage et bad i Tomatsauce eller noget lignende... Du ved jeg ikke er så dum" sagde han og kiggede stadig på hende... Han kunne ikke holde vreden uden af stemmen... Og der gik vel også lidt mesterstemme i det...
Gabe elskede hende... Men han hadede npr anre beskyldte ham for ting han ikke havde gjort... Så enkelt var det...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:53

An drejede sit blik mod den ene side, hun gad ikke at have ham som mester mere, med tiden kunne hun også mærke sin indre vampyr, og lysten til at dræbe var ved at blive stor... "Snak pænt til mig!" sagde hun med et lille hvæs som undslap fra hendes strube. Hendes øjne var blevet meget røde, og hun vidste sine skarpe tænder frem, "Jeg elsker dig ikke mere!" råbte hun med uden medfølelse, selvom det dog måske kunne være at hun løj, måske at hun stadig elskede ham? Vedes ikke. Hun havde bare i sinde at sige det omvendte og skræmme livet af ham, så hun helt klart ville miste ham, uden at hun vidste af det løb hun hen imod ham og overfaldt ham, "Sig at du gir afkald på mig!" hvæsede hun og tog fat i begge hans hænder og lagde dem hen over hans hoved og strammede grebet, imens at hun sad til rette på hans mave.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:10

Gabe trak vejret dybt... Ikke for at slappe af... Men for at tænke tingene igennem... Der gik 1 minuts stilhed efter hun havde råbt det sidste... 2 minutter.... 5 minutter.
"Fint... Jeg vil gøre det... Men først..." sagde han og kiggede på hende med store øjne af vrede.
"Du må aldrig glemme mig på noget tidspunkt...." sagde han myndigt og kiggede bare på hende med sitrende og intense øjne for at hun skulle kigge sig ind i dem...
Han elskede hende... Han ville ikke lade hende glemme det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:17

"Gabe.." mumlede hun og slap hans hænder, hun rettede sit blik ned mod sig selv, "Kan jeg ikke love.. et for stort et ønske.." sagde hun stille og mærkede en lille blod tåre glide ned fra hendes kinder. "Desuden.. ville det være som en straf for mig..." mumlede hun lavt, for hun havde jo stadig nogle følelser for ham, og det ville blive hårdt for hende hvis at hun bare skulle huske på ham i sit liv. Det kunne hun ikke bære, hvis hun ikke måtte kunne glemme ham.. så ville tankerne strejfe hende om hvad han så måske lavede, flirtede med en anden kvinde? Hun rystede kort på hovedet, og lod sine øjne hvile på ham dernæst, hun sukkede lydløst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:40

"Bare husk" sagde han og kunne mærke gråden begynde at tråde sig sammen inde bag øjne... Han ville ikke have hun skulle lide... Men han ville heller ikke kunne leve med sig selv, hvis hun glemte alt om ham.
"Så... Vil jeg se dig igen efter det her?" spurgte han hende stille og kiggede hende langsomt i øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 15:37

An kiggede på ham og sukkede lydløst, hun vidste ikke hvad hun skulle svare, hun kunne ikke sige ja eller nej, hun syntes det var svært..? Og samtidig havde hun stadig meget lyst til ham.. "Jeg kan ikke.." mumlede hun og kunne mærke at hun begyndte at ryste i kroppen, hun førte sine arme omkring sig, "Bare sig.. at du giver afkald på mig.." mumlede hun, og tøvede let, hun ville gerne stadigvæk være sammen med ham, fordi han var hendes første kærlighed, men hun vidste ikke rigtigt. Hun kunne ikke rigtig få sig til at sige noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 16:06

Gabe slugte flere gange før han så nikkede langsomt... "Fint... Hvis det kan gøre dig glad... Så gør jeg det" sagde han og tog en dyb indånding for at få styr på sin stemme.
Han vidste godt hvad han ville sige... Men han var ikke sikker på om hans mund ville sige det...
"Jeg, Gabriel L'Ange, gir nu... Afkald på Angels charmless... Som min Slave" Sagde han og kunne mærke hvordan han blev nød til at holde pause for ikke at lade stemmen knække pinligt på hvert et sted hvor han skulle sige noget...
"Var det... Det?" spurgte han hende så langsomt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 17:42

An lænede sig ned mod ham og lod deres læber langsomt ramme hinanden, masserede da blidt hans læber. Der begyndte at blive mørkt omkring dem og ligeledes begyndte hans mærke på håndledet at lyse, direkte omkring hendes navn.. Angels Charmless. Hun kyssede ham ømt, uden at hun vidste hvorfor og idet at mærket langsomt begyndte at forsvinde, imens at hans halsbånd dukkede frem lige så meget hendes eget. Hun lagde sin ene hånd på hans kind imens at hun prøvede på at holde kysse, om han ville det eller ej. Pludselig dukkede der røde bånd frem, som nærmest tog fat i hans halsbånd og rev det af ham, dog kunne han ikke mærke det, eftersom det bare forsvandt for øjnene af ham. An var det eneste som kunne se det hele af hvad der oprigtigt foregik. Dog skete der ikke noget med hendes. Men Gabe blev normal igen.. eller fik sit normale udseende igen.. og blev fri for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 17:53

Gabe blev glædeligt overraskede ovr kysset... Og han anede ikke hvad han skulle gøre, andet end at holde kysset ved... Han ville ikke lade det stoppe... Og han ville ikke lade hende gå... Men han vidste at han ikke ville kunne stoppe hende... Men sådan var det jo bare hun ville have det...
Han kunne mærke en underlig følelse på halsen og på håndleddet... Hvilket betød det var væk... Det var rimelig surt... Han kunne aldrig få sig selv til at glemme Angels... Det vidste han.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 18:26

An kyssede ham igen.. mere lidenskabeligt.. og længe.. hun kunne ikke stoppe?! Selvom hun godt vidste at det bare skulle være et kys, som satte processen i gang. Lod sin tunge glide ud at slikke ved hans underlæbe af og til, uden at hun vidste af det. Pressede sine bryster imod hans brystkasse og stønnede lavt imod hans læber, tog dernæst fast i hans hænder og placerede dem på hendes bryster.. det var meningen at hun ville gå, men kunne hun ikke, og kunne bare ikke indrømme overfor sig selv at hun havde lysten til ham.. selvfølgelig ville hun ikke glemme ham.. stadig betød han meget for hende.. *Du er virkelig dygtig, Angels.. hm..mhm!* tænkte hun letter irriteret, imens at hun fortsatte med at kysse ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 18:30

Gabes tunge legede med, selvom Gabes hjerne sagde at han ikke skulle noget, men han kunne ikke få sig selv til at stoppe, så længe hun blev ved med at styre det, kunne han simpelthen ikke stoppe.
Da hun tog hans hænder og placerede dem på hendes Bryster tog han fat og masserede dem Hårdt... Han kunne simpelthen ikke styre noget som helst...
*Du gir slip godt...* lød det sarkastisk inde i hans hoved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 18:46

An stønnede let, da han tog på hendes bryster, det var lige sådan hun ville have det! Hårdt.. mhm. "Damn..Gabe.. jeg elsker dig stadig.." mumlede hun lavt, det måtte hun indrømme også vidste han det, hvis han hørte rigtigt efter. Hun havde lysten til ham.. og efter at han ikke kunne blive hendes mester igen? Så kunne de jo..stadigvæk godt.. hun lod dernæst sine hænder glide ned til hans buksers kant og tog fat, åbnede ikke hans bukser endnu, nej. Hun kyssede ham ømt og heftigt, intet.. kunne få hende til at stoppe.. jo, hvis Gabe sagde at han ikke ville.. så ville hun nok stoppe.. hun kiggede lidt ind i hans øjne og ventede på hans reaktion.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 20:10

"Gør det" hviskede han til hende mens han hænder blev ved med at klemme hendes bryster.
Langsomt begyndte han at stoppe kysset og istedet allerførst kysse hendes hals. Hurtigt greb begge hans hænder fast om hendes top og trak den op indtil hendes bryster var fremme. Han greb derefter fat om dem og begyndte igen at klemme og nulre dem med hård hånd, denne gang bare med en tunge og mund som slikkede og bed hende i både brysterne og i brystvorterne.
Tungen slikkede ivrigt om hendes brystvorte til den blev hård, før han så bed let i den og satte så læberne om dem og slikkede videre sådan før mønstrede så begyndte igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 20:22

An udstødte et højt støn og blev meget overrasket.. over hans berøringer, men hun nød det inderligt. Hun lænede sig lidt ned, "Jeg vil gerne se dig igen.. efter at det her er sket.." hviskede hun mod hans øre, og bed ham blidt i øreflippen.. hun kunne ikke glemme ham og være så ond at han ikke måtte se hende igen.. hvem narrede hun? Nemlig sig selv.. "Jeg.. undskyld Gabe.." mumlede hun, hentydet til det med at hun havde fået ham til at give afkald på hende, angående med at have hende som slave.. at hun direkte havde været så dum som hun havde været.. hun kiggede ind i hans øjne, imens at hun ikke kunne lade være med at stønne lidt, åbnede da hans bukser og trak dem lidt af ham, ned til omkring hans knæ. Hvorefter at hun førte sin ene hånd ned ved hans underbukser til hans pik, hvor hun tog fat og begyndte at give ham et intenst handjob.. med bevægelserne op og ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 20:33

Gabe stønnede da han kunne mærke hendes kolde hånd. Han begyndte selv at støde sin pik imod hendes hånd.
Hans Hænder gled ned mod hendes underliv og pillede ved hendes leggins top. Ganske langsomt stak han sin hånd ned i dem og begyndte at pillede ivrigt ved hendes underliv.
Han svarede hende ikke engang... Han ville hellere bare have sex og se hvor det så gik hen... Hurtigt begyndte han at kæle for hendes fisse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 20:47

An bed sine tænder sammen da han pillede ved hendes underliv, hvilket fik hende til at stønne højt flere gange.. det undrede hende lidt hvorfor at han ikke svarede hende.. men hun lukkede så bare sine øjne og det var lige før at hun ville falde nogle blod tåre.. men hun gjorde det ikke.. lod som ingenting og ville bare så have det overstået.. hvis hun var et menneske ville hun nok græde nu og have mere følelser i det. Men An forblev bare stille.. da hun ikke gad at sige det igen.. så måtte han finde ud af hvad han ville. Hun udstødte et skrig, imens strejfede en tanke hende.. hvorfor trak han ikke helt tøjet af hende? "Du behøver ikke.. hvis du ikke elsker mig mere.." mumlede hun så.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 20:56

Gabe stoppede det hele og trådte så, så langt tilbage han kunne, selvom han havde en følelse af at hun ikke ligefrem ville give slip på hans pik, så han kunne ikke ligefrem træde en meter tilbage eller tale ordentligt... Da han stadig elskede hendes bevægelser.
"Jeg elsker dig... Og det vil jeg blive ved med, men jeg vil ikke have at du tror at du kan beskylde mig for det ene og det andet for derefter at tro jeg bare vil finde sammen med dig igen" sagde han og prøvede at lyde overbevisene... Hvilket var svært da han selv fik det dårligt af at sige sådan... Og det faktum at han stadig kunne mæke hendes kolde hånd mod sin pik...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum