Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
tog alene og ked - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
tog alene og ked - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
tog alene og ked - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
tog alene og ked - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
tog alene og ked - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
tog alene og ked - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
tog alene og ked - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
tog alene og ked - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
tog alene og ked - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
tog alene og ked - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

tog alene og ked

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:55

inuyasha så mod himlen og kom til at tænke på noget. han tænkte på den måde han havde regeret da han så pigen mikala, de ord der røj ud af hans mund. han rystede på hoved over det. for det var ord der aldrig før var kommet ud af hans mund. en rød gød kom over hans kinder. "du ved ikke hvordan det er at være halv.. mange vil enden have den ene race eller den anden.. hvem pokker vil have en halv" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 11:58

han så på ham "hvad er der med mikala" spurte han roligt efter at havde læst hans tanker "desuden så tro mig der er ikk mange som vil ha en hel Dæmon de er jo beregnet for at være de størst fuskere og snydere i verdenens historie" sagde han hårdt tilbage før han så mod himlen "men alligevel fik jeg en"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 12:00

min far tog i mod slag og pisk bare får at kunne se min mor" mumlede han. "hey hvordan vidste su at jeg tænkte på hende mikala" sagd ehan, og blev rød over kinderne ved at sige hendes navn. han rystede på hoved. "det er så meget forkert at en demon rødmer, så meget forkert" sagd ehan og kløede sig i håret. og forsøgte at få styr på sin tanker. men det eneste i hans tanker var mikala

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 12:03

han rystede på hovedet "nej det er ikk forkert du er jo forelsket i hende" sagde han roligt og smilte "lad mig så høre hvad har i snakket om" spurte han "og er der noget jeg kan hjælpe med" spurte han osse mens han så på ham med et smil "og ja det har din far sikkert sådan er det med kærlighed det får en til at gøre nogen af de dummeste ting"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 12:05

mikala brød ind, da min far flippede på mig.. jeg så hende. da jeg kom til mig selv. og det første der røj ud af mig var *wow hvor er hun smuk*" fortalte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 12:08

han smilte bare "du er faldet bladask ved første blik" sagde han og grinte lidt "et dårligt tidspunkt men ellers meget godt har du talt med hende" spurte han roligt mens han tænkte på den uge i New-York hvor han havde mødt Kajika han smilte lidt mere "er du sikker på at der ikk er noget jeg kan hjælpe med"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 12:10

hør jeg kan ikke finde ud af det.. det ene øje blik tænker jeg på mikala.. og det andet på en anden. jeg kan ikke finde ud af det med kærlighed" sagd ehan. *jeg lærer det aldrig, jeg kunne ligeså godt opgive.. blive som min onkel.. gammel og alene.. så dummer jeg mig i det mindste ikke foran nogen* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 12:14

Zann slog sin hånd ned i bænkens ryglæn "ja bliv du bare alene og ulykkelig det er en rigtig god idé" sagde han hårdt han havde meget lyst til at slå ham så hårdt han kunne et vis sted men lod vær "du har altså bare at holde fast og høre hvad jeg siger jeg sad osse i et dilemma jeg var forelsket i Kajika og Milla men jeg fulgte mit hjerte og det blev så til Kajika fordi det var hende som jeg allerbedst kunne li så det burde du osse"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 12:17

men jeg er forelsket i to .. kagome og Mikala!" sagd ehan. han sukkede. "hør jeg er ikke god til det.. jeg bliver rød i hoved, når jeg er dem begge.. kagome er den eneste jeg har ladet komme tæt nok på mig.. så hun kunne øre mine øre. og mikala.. ved at høre hendes stemme, får jeg et smil på munden, og...." sagd ehan og så ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 12:36

han smilte "prøv med den som et tættest og vis det ikk går så med den anden" sagde han og smilte lidt over det dilemma "det minder lidt om mit dilemma faktisk tag den som du er længest væk med for det vil gøre forholdet stærkere vis i går langsomt frem" han tænkte på noget "det var det jeg gjorder jeg havde næsten allerede Milla men valgte at tage Kajika"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 15:06

jeg rakte mikala mit lommetørklæde da jeg så hende græde, jeg har haft spurgt om hun var okay" sagd ehan. "kunne ikke lide at hun græd, og ville være sikker på at hun var helt okay" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 15:09

han nikkede kort "men hvad med hende den anden" spurte han han kendte mikala men den anden kendte han ikk han så kort på ham "og hvorfor har du ikk prøvet at forføre dem" spurte han osse for at vide hvorfor han var så genert at han dårligt havde talt med dem eller det var hvad han havde forstået

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 15:13

(kagome truer med at slette sig)

inuyasha kløede sig i nakken. "tja.." sagd ehan. *okay det der kunne have lydt som en ting min far kunne have sagt* tænkte han. med et pjuskede hans hale. det var bare så meget flovt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tog alene og ked - Page 2 Empty Sv: tog alene og ked

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum