Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
skov, mørke, UHYGGE EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
skov, mørke, UHYGGE EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
skov, mørke, UHYGGE EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
skov, mørke, UHYGGE EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
skov, mørke, UHYGGE EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
skov, mørke, UHYGGE EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
skov, mørke, UHYGGE EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
skov, mørke, UHYGGE EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
skov, mørke, UHYGGE EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
skov, mørke, UHYGGE EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

skov, mørke, UHYGGE

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 20:11

T:irl
O:skov :P
S:forêt - skoven
V:solrigt


en varuv lå inde i skovbunden og bare slappede af. Varulven var en animagus og i menneske form hed han jacob. Han gad ikke forvandle sig till menneske da han føle sig mest tryg i hans dyre form. Han gav et lille pust fra sig et tilreds pust og smilede inden i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Liony Man 19 Jul 2010 - 20:16

Liony gik med et smil rundt i skoven for sin lille gåtur, som fulgte hendes rutine. Katten Yuyani gik elegant og med rejst hoved bag hende, som om den var i færd med at gå på den røde løber til en Oscar-premiere. Pigen grinte kort af katten, rettede diskret på sin maske og lod derefter sine udmattede arme falde nedad igen. Hun var ret træt efter den daglige træning, men så aldeles frisk ud.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 20:20

han mærkede uro i jorden og rejste sig slapt op og gik mod skridtene. Men stadig i varulve form. Han gabte kort og stod lige forand hende og så på hende med dybe og sorte øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Liony Man 19 Jul 2010 - 20:26

Liony så, - stadig med et smil på læben - på vareulven. En hankønnet animagus, fik hun at vide af katten. Spændende. Så måtte han da forstå, hvad hun sagde?
Hun nejede fredfyldt, for ikke vise nogen form for fjendskab. "En glæde," hilste hun så og så på ham med smil i øjnene, som var gemt bag masken.

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 20:30

han bukkede stille hovedet som svar da han ikke tog sin menneskelige skikkelse "også mig en glæde at møde dig og velkommen til mit trretorium"sagde han på dyresprog og ventede ikke at hun ville kunne forstå ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Liony Man 19 Jul 2010 - 20:34

"Årh.. Dit territorium..? Tak skal du have." Hun greb katten i favnen, da den hoppede op. Uden Yuyani, ville hun ikke kunne være i stand til at kommunikere med andre dyr. Eller såkaldte væsener, der var i dyreform.
"Lad mig præsentere; Det her er Yuya, og jeg er Liony." Hun præsenterede dem med glæde, da hun ikke plejede at møde nye folk.

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 20:41

/en glæde at møde jer og undskuld jeg ikke tager menneske skikkelse og snakker med dig da jeg stadig bliver overvåget af vampyre fra alle hjørner"sagde han på dyresporg og kiggede på hende med sine dybe og mørke øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Liony Man 19 Jul 2010 - 20:44

"Det er skam i orden.. Vampyrene er overalt," sagde hun bare. Hun fandt sig en stor sten at sidde på med en aura af lettelse.
"Du må være Jacob, så vidt jeg ved..?" Spørgsmålet stillede hun, da han ikke havde præsenteret sig selv. Også selvom hun vidste en del om ham.

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 20:49

"hvor kender du mig fra" sagde han og kiggede på hende. han havde nogle snit sår rundt omkring et ar i panden og over venstre forben som ikke var healet helt endnu efter hans sidste kamp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Liony Man 19 Jul 2010 - 20:57

"Dog kun fra dig selv," sagde hun med et smil. Hun havde godt bemærket hans sår og ar, og hun havde det dårligt ved tanken om de kampe, han havde fået dem fra.
"Vil du lade mig hjælpe dig med dine sår?" spurgte hun med et bekymret blik, men stadig smilende. Det pinte hende at se en såret, så hun sendte hurtigt Yuyani afsted. Den forsvandt hurtigt bag træerne og var ude af syne.

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 20:59

"det må du da"sagde han og kiggede efter katten der forsvandt fra dem "hva var der med den?"sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Liony Man 19 Jul 2010 - 21:05

"Yuya er bare ude efter noget vand, så jeg kan hjælpe dig. Dog kan jeg også heale dig uden vand, men så er det desværre kun en overfladisk helbredelse," forklarede hun. "Med lidt hjælp af vandet, kan jeg både fjerne smerten og såret, så der ikke opstår nogle ar. Der kommer hun sørme.." Katten var allerede kommet til syne og havde den ret sædvanlige tunge læderpose med i munden.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 21:14

//kan du lige komme på chatten//


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 21:45

han stod bare tille og tænkte på om han skulle ligge sig ned og bare slappe af da han vidste han var i gode hænder. Han lagde sig ned med hovedet på sine poter og slappede af.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Liony Man 19 Jul 2010 - 22:01

Liony smilede beroligende og modtog posen med et tak til Yuyani. Hun løsnede snoren om læderposens åbning, og den afslørede det rene vand. Hun tog en lille håndfuld af vandet, - det dryppede heldigvis ikke ned mellem hendes fingre, da hun havde formet det, som en lille bold.
Hun lod nogle små dråber lande på vareulvens pande. Der sivede noget af vandet fra de større dråber ned på hans forben. Hun formede atter vandet rundt om sårene og arene og frøs vandet til.
"Det kommer ikke til at gøre ondt. Det er helbredelsens kulde du mærker," forsikrede hun ham hurtigt om. Hurtigt blev isen smeltet, da hun blidt lagde hånden over isen om benene og panden. Den smeltede is og kommende vand flød roligt tilbage i posen igen.
"Sådan der. Nu er du fuldstændig helet, og der er hverken efterladt sår eller ar." Hun smilede bredt ved tanken om, at hun endnu havde hjulpet en person.

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 22:05

han slikkede hendes arm som et tak og sagde så hovedet ned på forpoterne igen og lukkede stille øjnene og bare nød hendes tilstedevræelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Liony Man 19 Jul 2010 - 22:10


Liony bandt tilfreds snoren om læderposen og aede blidt hans hoved. Hun tog Yuyani op i favnen og nød solens vilde stråler. Posen havde hun lagt ved siden af sig og smilede ved tanken om, at hun vidste, hvad Sandlio tænkte.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 22:25

han kiggede stille på hende og overvejede at vise hende hans sanne skikkelse men vidste ikke helt"hm"sagde han og og gikke ned i jorden "tilbage om to sec"sagde han på dyresprog og gik i mellem træerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Liony Man 19 Jul 2010 - 22:28

Liony vidste, hvad der var på færde og sad bare og nussede katten. Hun grinede lidt og nød lidt de sidste fugles sang. Uglen var begyndt at vågne og var snart begyndt på sin jagt.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 22:32

en ung mand kom stille gående ud mellem træerne "hej igen"sagde han stille og genert "du er den første der ser min rigtige skikkelse"sagde han og smilede blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Liony Man 19 Jul 2010 - 22:35

"Imponerende.. Man kunne ikke tro, at du var denne farlige vareulv forleden." var det eneste hun sagde, mens hun nikkede kort. "Tag det endeligt som et kompliment, det var ikke for at gøre dig på nogle måder negativ!" Det blev tilføjet hurtigt, da hun synes, hun på en måde lød ond.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 22:48

han så bare på hende men stadig med de der generte øjne. Han sætter sig ned ved siden af hende "jeg er ikke vand til min rigtige skikkelse"sagde han og så på hende med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Liony Man 19 Jul 2010 - 22:56

"Hvorfor dog ikke det?" spurgte hun bekymret, men som hun stadig og altid gjorde var, at hun smilede. Det var da en smule underligt, da han ville være mere sikker som menneske.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 8:55

"fordi jeg mest færdes i min animagus form"sagde han sagee han og gikede på hende med sine fantastsk koralblå øjne og smilede bredt til hende på lagde hovedet lidt på skrå "hva laver du endelig herude"spurgte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Liony Tirs 20 Jul 2010 - 9:39

"Jae, Yuya og jeg går såmænd vores lille tur," sagde hun glad og aede kærligt katten på ryggen.
Hele tiden efter han havde slikket på hendes arm, havde hun blødt på stedet. Hun prøvede at ignorere det, men det blødte som et vandfald og noget af blodet var allerede løbet ned på jorden og videre ned af vejen.
"Øhm.. Hvad med dig..?" Det var et dumt spørgsmål, da hun allerede vidste, at det var hans territorium, de befandt sig ved.

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

skov, mørke, UHYGGE Empty Sv: skov, mørke, UHYGGE

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum